quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
je sig klopt nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:52 schreef foetre het volgende:
ok tevens tvp
moet je dan nog groot verbouwen of kan je er snel gaan wonen?quote:
vloerbedekking is sooooooo ninetiesquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
even de muren een kleurtje geven (wit of zo), wat tegeltjes in de keuken erbij pleuren, de vloerbedekking boven goed schoonmaken en klaar
De jouwe wel dan?quote:
quote:
niet alleen vandaagquote:
hives, zoek in de van dale eens op zelfoverschattingquote:
nope maar je mot wat rond die feestdagen.En hoe langer je met hattrick bezig bent hoe leuker het word.Ben nu al een addictquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef Oldbie het volgende:
Deel 105 ging snel....dat voor een tussenseizoen.
Heeft iedereen vakantie ofzo?
Dikke van Dale:quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef komrad het volgende:
[..]
hives, zoek in de van dale eens op zelfoverschatting
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dikke van Dale:
- zelfoverschatt~ing (~end) : zichzelf beter wanen (~achten) dan The_Hives
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dikke van Dale:
Je mag ook gelijk mijn naam noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:59 schreef ExCibular het volgende:
Joepie alweer het volgende deeltje! Op naar de 200. En als we met dit tempo doorgaan dan halen we die voor 2007! En dan te bedenken dat we 1 1/2 jaar geleden nog bij 40 zaten. Het wordt steeds drukker en gezelliger!![]()
![]()
quote:Dikke van Dale:
quote:
Ik bedoelde dat 'drukker'-gedeelte, ik weet niet wat jij d8 dat ik bedoelde..quote:
Jaja en advies nodig voor het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef Oldbie het volgende:
Deel 105 ging snel....dat voor een tussenseizoen.
Heeft iedereen vakantie ofzo?
Ik heb er nu 4 van 18 en 1 van 19, omdat ik 3/5/2 speel leek het me verstandig om een extra trainee te kopen omdat ik dan 6 spelers train. Hierdoor had ik een schuld opgebouwt waar ik niet echt meer van af kwam en daardoor moest ik hem verkopen. Het was de kutste speler die ik verkocht heb trouwens, hij speelde standaard in het "Vriendschappelijk"elftal al was die uitstekend op het laatst.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef Daemon19 het volgende:
KaheemSaid, hoe oud zijn je trainees en hoe hoog zitten ze in hun skill?
En je zei dat je heel veel personeel had. Kan je ook neerzetten wat voor personeel.
Het is trouwens niet heel verstandig om telkens als een speler popt de speler te verkopen.
Het is beter om hem door te trainen, dan verdien je er absoluut en relatief meer aan.
Waarom zo oud? Ik heb trainees met goed positiespel van 17, en die kosten halverwege het seizoen maar 50k. Dat scheelt toch weer een week trainenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Trainees (Positiespel):
18: Conditie: Goed, Positiespel: Goed, Passen: Matig.
19: Conditie: Redelijk, Positiespel: Goed, Verdedigen: Matig.
18: Conditie: Matig, Positiespel: Goed, Verdedigen: Redelijk.
18: Conditie: Goed, Positiespel: Goed, Passen: Redelijk.
18: Conditie: Redelijk, Positiespel: Goed, Verdedigen: Matig.
Ik wil niet elke keer als ze poppen ze verkopen, maar ik stond al een tijd op 200 in de min zonder vooruitzichten om er echt uit te komen.
Ze waren 17 toen ik ze kocht maar toen met redelijk positiespel vooral.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waarom zo oud? Ik heb trainees met goed positiespel van 17, en die kosten halverwege het seizoen maar 50k. Dat scheelt toch weer een week trainen
quote:1. RKC Limburg
2. Sparta Overijssel
3. RBC Den Haag
4. FC Gelderland
5. Sparta Utrecht
6. Utrecht FC
7. Overijssel FC
8. NAC Groningen
Waaarom koop je dan nu geen nieuwe? Deze kun je ook voor aardig wat geld verkopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze waren 17 toen ik ze kocht maar toen met redelijk positiespel vooral.![]()
Ik train ook even op conditie en ging voor meer bijstats. Die speler die ik net verkocht had had ook niet zulke goede bijstats en dat vind ik maar niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef twisteddlogic het volgende:
Conditie ben ik nu aan het trainen. Mijn trainees hebben wel mindere bijstats, maar anders worden ze wel erg duur.
Mijn conditie is echt slecht, dus bij mij heeft het zeker zin, en de vorm moet toch nog gereset worden, dus deze ene week kan geen kwaad. Ik denk dat ik er na 2 weken ook mee stop.:)quote:Op woensdag 28 december 2005 00:40 schreef Oldbie het volgende:
Levert conditietraining echt wat op?
Je hebt een waardeloze vorm dus wedstrijden winnen wordt lastig. Of zie ik dat verkeerd?
Vorm wordt niet gereset. Die gaat hoe dan ook omlaag. Je teamspirit en alle gevoelens van supporters en sponsoren worden gereset. Helaas je vorm niet. Anders ging ik ook wel conditie trainenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Mijn conditie is echt slecht, dus bij mij heeft het zeker zin, en de vorm moet toch nog gereset worden, dus deze ene week kan geen kwaad. Ik denk dat ik er na 2 weken ook mee stop.:)
ik dacht dat vorm ook gereset werd, dat valt dan weer tegen, maar bij mijn team is de conditie allemaal echt slecht, dus ik heb het nodig. Ook verlies je geen trainingquote:Op woensdag 28 december 2005 00:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vorm wordt niet gereset. Die gaat hoe dan ook omlaag. Je teamspirit en alle gevoelens van supporters en sponsoren worden gereset. Helaas je vorm niet. Anders ging ik ook wel conditie trainen
Sterren kunnen misleidend zijn, maar ik speel ook met FTW's.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik speel 3-5-2. Speel met 1 spits FTW, en die haalt 3,5 ster daar.Is dat slim om te blijven spelen?
De andere spits heeft goed scoren zwak passen.
A. Nee, over een week is hij 19, dus erg lang zal je hem niet kunnen trainen, omdat het nu eenmaal voordeliger is om een jongere speler te trainen. En hij heeft geen echte bijstats (passen of verdedigen, vleugel maar heel klein beetje), bijstats brengen over het algemeen meer op.quote:
Je verliest wel training, want je hebt je vriendschappelijke wedstrijd nog.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:57 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
ik dacht dat vorm ook gereset werd, dat valt dan weer tegen, maar bij mijn team is de conditie allemaal echt slecht, dus ik heb het nodig. Ook verlies je geen training
Bedenk wel dat alle spelers over 1 week, 1 jaar ouder zijn, dus dat je eigenlijk een 18-jarige speler koopt, ipv een 17-jarige.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waaarom koop je dan nu geen nieuwe? Deze kun je ook voor aardig wat geld verkopen.
Ik zou je sportpsycholoog ontslaan en een extra woordvoerder in dienst nemen.quote:
Deze ratings komen uit HT ratings? Want in je laatste competitie wedstrijden haalde je een zwak-slecht-slecht aanval.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder speel ik 3-5-2 en heb ik met mijn gewone opstelling:
Hatstats: 116
Stars: 29,5
Middenveld: Waardeloos (laag)
Rechter verdediging: Zwak (laag)
Centrale verdediging: Matig (laag)
Linker verdediging: Matig (zeer hoog)
Rechter aanval: Matig (zeer hoog)
Centrale aanval: Slecht (laag)
Linker aanval: Zwak (hoog)
Nu kwam ik er achter dat ik één van de spitsen ook naar de vleugel kan laten spelen waarmee ik doordat ik daar geschiktere spelers voor heb, dit mee haal:
Hatstats: 127
Stars: 30,5
Middenveld: Waardeloos (hoog)
Rechter verdediging: Zwak (laag)
Centrale verdediging: Matig (laag)
Linker verdediging: Matig (zeer hoog)
Rechter aanval: Formidabel (zeer laag)
Centrale aanval: Slecht (zeer laag)
Linker aanval: Slecht (zeer hoog)
Is dit laatste nu een aanrader of niet?(Zelfde vraag als Twisted Logic)
prutserquote:Op woensdag 28 december 2005 01:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Goede aankoop?
Jonas Thörning (89062097)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 723 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
€31k
ik zou eerder z'n middenveld versterken...want ook al heb je een goede aanval, zonder middenveld scoor je te weinigquote:Op woensdag 28 december 2005 02:02 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Deze ratings komen uit HT ratings? Want in je laatste competitie wedstrijden haalde je een zwak-slecht-slecht aanval.
Of FTW voor jou interessant is ligt een beetje aan wat voor spitsen je hebt, om een redelijke FTW neer te zetten is het belangrijk om een spits te hebben die ongeveer dezelfde stats heeft voor scoren als voor vleugelspel. Dus een goed goed met aardig wat ervaring kan een hele interessante spits zijn. Maar ik weet niet wat je nu hebt?
Ik zou ze sowieso kopen met een beetje passen erbij. Als ik een middenvelder voor mn team zoek (wel wat ouder) ga ik op minimaal zwak passen af. Of als je hem verdedigend wil zetten minimaal matig verdedigen. Deze kan in principe vrij weinig...En hij is volgende week inderdaad al 19quote:Op woensdag 28 december 2005 01:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Goede aankoop?
Oké, bedankt dat je dat even meedeelt. Verder leken die 8 assistenttrainers me niet onverstandig, oké het kost wat en vorige seizoen kon ik mijn hoofd amper boven water houden maar aankomend seizoen denk ik dat ik zonder verlies kan spelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:01 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou je sportpsycholoog ontslaan en een extra woordvoerder in dienst nemen.
In hogere klassen zijn sportpsychologen nog niet echt van groot belang, woordvoerders zijn altijd van belang.
Die ratings komen inderdaad uit HTratings, dus ik weet het niet. Aankomende friendly zal ik het even testen want dan is het toch voor spek en bonen. Daarna ga ik het wel per tegenstander bekijken.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:01 schreef Daemon19 het volgende:
En wat betreft je opstelling. Bekijk het per tegenstander.
Versla je met je normale opstelling de tegenstanders verdediging houdt je opstelling zoals het is, en anders doe je andere opstelling (misschien heeft het nut om vleugelaanval dan te spelen?).
Is die formidabel wel haalbaar btw? Wel een erg groot verschil.
Ik ook, moest namelijk boodschappen doen bij de appie om de hoek...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren lekker dagje Amsterdam gedaan
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ook, moest namelijk boodschappen doen bij de appie om de hoek...
De speler die nu FTW speelt, sinds 3 wedstrijden, heeft redelijk scoren, matig vleugel en zwak passen. Ik weet dat sterren misleidend zijn, maar het zegt toch wel wat. Hij haalde in zwak vorm 3 sterren.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sterren kunnen misleidend zijn, maar ik speel ook met FTW's.
En ik haal daar bij matig aan beide zijde (met aanvallende vleugels).
Ik zou zeg zoek een speler op de transferlijst met goed scoren, goed vleugel en zwak passen, of iets in die buurt.
Ik merk het, ik houd mijn team wel zo, en zal aan het begin van het komende seizoez kijken wat ik er mee kan.quote:
Jouw voorstel klinkt ook het beste... maar wat voor hoofdstat pos/wing/scoren/defs moeten deze trainees dan hebben? Hoe lang train je over het algemeen passen (is het lange termijn training of korte?). Spelers die niet stijgen in hun hoofdstat dalen namelijk in waarde. Verder... welke leeftijdscatagorie moet je gaan kijken? 17 jarigen zijn erg duur en ik denk ook niet geschikt, aangezien hun waarde veels te snel daalt.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:34 schreef Grumpey het volgende:
de reactie op mijn voorstel:
Ga na 3/4 weken pas over op passing training. Dat sowieso. Daarnaast kan je met passing zowel middenvelders als aanvallers als wingers trainen, die allemaal meer geld opleveren met meer passing. Vooral vanaf matig-redelijk naar goed-uitstekend. Je kan ook nog 5-5-0 gaan spelen zowel zondag als woensdag en dan kan je 20 man trainen op passen (ietsjes langzamer), moet je even kijken. Die trainer is maar 268 700 en die zal je sowieso eens moeten kopen (stomkop, had je die nog niet?!, 17 jarigen trainen met een redelijk coach?! maar goed).
Je kan ook iets anders trainen hoor, het gaat er mij meer om dat je gewoon seizoen geen geld uitgeeft, lekker rente trekt, 100% goed traint en meer niet. Probeer eens seizoen 8 miljoen winst te maken gewoon, dan heb je mooi 3 miljoen meer winst dan een gemiddeld ander team.
Ik weet dat het 4/5 weken duurt, maar of passen de beste keuze is en hoe je dat precies doet weet ik ook niet echt. Weet wel dat 1 van mijn vrienden er goed rijk van wordt. Maar welke training je precies doet maakt niet zoveel uit, onthoud wel dat je de mogelijkheid hebt om ideaal te trainen dus dat het juist misschien extra opties biedt zoals passentrainen. Daarnaast is er ook veel winst in het niet bezitten van spelers (behalve keepers), aangezien ze inderdaad minder waard worden. Dat is ook een goede rede deze taktiek te doen. Het is wel rigoreus, maar in mijn ogen daarom juist dubbel zo leuk.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jouw voorstel klinkt ook het beste... maar wat voor hoofdstat pos/wing/scoren/defs moeten deze trainees dan hebben? Hoe lang train je over het algemeen passen (is het lange termijn training of korte?). Spelers die niet stijgen in hun hoofdstat dalen namelijk in waarde. Verder... welke leeftijdscatagorie moet je gaan kijken? 17 jarigen zijn erg duur en ik denk ook niet geschikt, aangezien hun waarde veels te snel daalt.
Met een goed coach + 10 assistenten, hoe snel train je dan passen?
Geef het hattrickteamnaampje even van die vriendquote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik weet dat het 4/5 weken duurt, maar of passen de beste keuze is en hoe je dat precies doet weet ik ook niet echt. Weet wel dat 1 van mijn vrienden er goed rijk van wordt. Maar welke training je precies doet maakt niet zoveel uit, onthoud wel dat je de mogelijkheid hebt om ideaal te trainen dus dat het juist misschien extra opties biedt zoals passentrainen. Daarnaast is er ook veel winst in het niet bezitten van spelers (behalve keepers), aangezien ze inderdaad minder waard worden. Dat is ook een goede rede deze taktiek te doen. Het is wel rigoreus, maar in mijn ogen daarom juist dubbel zo leuk.
Als ik al mijn spelers verkoop bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:11 schreef ExCibular het volgende:
@ Maniac28 was is je budget?
300k... daar koop ik niks voorquote:Op woensdag 28 december 2005 16:16 schreef ExCibular het volgende:
Nee nu zonder dat je iets hebt verkocht!
Je kan nu nog goedkoop een paar spelers halen en dan aan het begin van het seizoen jouw spelers proberen te verkopen!
En dat is dus juist het probleem... ga ik het redden dan is het een prima optie, maar ik weet simpelweg niet hoe hoog je middenveld wordt met die 4 middenvelders...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:17 schreef ExCibular het volgende:
Ik zou namelijk in principe voor optie 3 gaan! Dat klinkt als een leuke uitdaging. Alleen moet je dan inderdaad wel weten hoe hoog je mid word met zo'n middenveld. Misschien met een extra hangende spitstrainee?
4,5 miljoen heeft hij ervoor betaald. Misschien als je hier iemand lief aankijkt wil die persoon zijn bovennatuurlijk PM voor 1 miljoen op nieuwjaarsdag 10 uur op de tl kan zetten dan heb je goedkoop een goede IM.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
tsi 13000 en +/- 5* zal wel 2x briljant zijn... 7* is te hoog gegrepen, die kosten teveel...
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef ExCibular het volgende:
[..]
4,5 miljoen heeft hij ervoor betaald. Misschien als je hier iemand lief aankijkt wil die persoon zijn bovennatuurlijk PM voor 1 miljoen op nieuwjaarsdag 10 uur op de tl kan zetten dan heb je goedkoop een goede IM.
Kijk mij niet aan, ik kom niet verder dan uitstekend!
Oh maar voor jou kan het zo te zien best interessant zijn om FTW te spelen. Stel een 5-3-2 tegenstander voor met een hele hoge centrale def rating dan kan voor jou een FTW nog best leuk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit is mijn gewone opstelling:
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
Dit is met één van de spitsen op de vleugel:
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Heb de verdediging er even uitgehaald, omdat dat niet echt van toevoegende waarde was, voortaan maar weer in de oude opstelling.
Dat kan... zal er eens over nadenken.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:48 schreef ExCibular het volgende:
Een andere misschien ook wel interessante optie vind ik Julian Liebers en Richard O'Mahony in de verkoop daar haal je 2 nieuwe WC PM IM met redelijk verdedigen en specialiteit krachtig voor in de plaats. Een Nederlandse Formidabel keeper kopen. Een van je trainees in de verkoop. In plaats daarvan haal je een 18/19 jarige met goed pos/goed pass en een zo hoog mogelijke scorenskill (ligt eraan wat je kan betalen)
En dan ga je pressiespelen. Dan kan je het misschien ook nog wel eens een aardig eind schoppen. Ze hebben allemaal geen aanvalsratings waarvan je van je stoel valt alleen allemaal een goed middenveld.(Op Azzet na dan)
Eet smakelijk ieg geval!
Dat valt mee, niet veel vormveranderingen.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:20 schreef ExCibular het volgende:
[..]
BTW heb je geen vormdalingen/stijgingen gehad want dan verteknd het resultaat natuurlijk een beetje!
ik zei het al vaker... m'n team bestaat echt uit 11 sterren!quote:Totaal aantal sterren: 11
ik denk het ook ja, gewoon iemand die er lang mee bezig is geweest en er geen zin meer in of tijd meer voor had.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik mag in de nationale beker tegen The Barbarian Selfish
Dit is een 'bot'-team. Dit betekent dat het team met een standaardopstelling speelt totdat het een nieuwe eigenaar krijgt. Dit is een 'bot'-team sinds 20-12-2005.
Het team is 13 duels ongeslagen. en heeft 13 overwinningen op rij.
Toch knap, het is nu een botteam, maar won wel 13x op rij.
En failliet lijkt me sterk want hij heeft al maanden niets aan transfers gedaan die het noemen waard zijn.
Iemand een idee hoe het dan toch een botteam kan worden?
Ik denk: 7 weken niet inloggen en toch een sterk team hebben waardoor je toch die serie opbouwt.
XI? Teams uit XI spelen toch geen beker?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik speel in de beker tegen een josti uit XI, maar stelt geen spelers op. Al 3 wedstrijden geen opstelling..
IX.168, Sorry , was dus andersomquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
XI? Teams uit XI spelen toch geen beker?
Ik heb vandaag in mijn friendly mijn sterrenrecord verbeterd![]()
Stadion uitgebreid, klein beetje in de min, tweewekelijks niet goed uitkomen, steeds meer rente.. bam failliet. Sterk team blijft wel doorgaan als je niet inlogt... totdat...quote:Op woensdag 28 december 2005 18:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik mag in de nationale beker tegen The Barbarian Selfish
Dit is een 'bot'-team. Dit betekent dat het team met een standaardopstelling speelt totdat het een nieuwe eigenaar krijgt. Dit is een 'bot'-team sinds 20-12-2005.
Het team is 13 duels ongeslagen. en heeft 13 overwinningen op rij.
Toch knap, het is nu een botteam, maar won wel 13x op rij.
En failliet lijkt me sterk want hij heeft al maanden niets aan transfers gedaan die het noemen waard zijn.
Iemand een idee hoe het dan toch een botteam kan worden?
Ik denk: 7 weken niet inloggen en toch een sterk team hebben waardoor je toch die serie opbouwt.
je weet maar nooit he? een balletje kan raar rollenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef Daemon19 het volgende:
Damn JJ, das niet mis..
Ik speel tegen een 6e klasser..
Zijn stats:
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 165
LoddarStats 8.54
PStats 16.47
Mijn stats:
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 114
LoddarStats 5.98
PStats 12.12
Mn centrale verdediging, stond een gozer met redelijk verdedigen, waar een speler komt te staan met uistekend verdedigen.
Maar ik denk, dat ik ondanks die speler weinig kans heb..
50 euriquote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Daemon19 het volgende:
Haha, laten we het hopen..
Ik heb trouwens vandaag een 21-jarige uitstekende verdediger met matig passen voor maar 188k gekocht, das toch wel een koopje he?
Trouwens nog een beetje winst gemaakt bij het casino, JD?![]()
Doe ik niet aanquote:Op donderdag 29 december 2005 09:28 schreef Robar het volgende:
[..]
En na de kansspelbelastingaftrek?
15 euri ?
Mijn laatste jeugdpull van het seizoen. Er is al 350 000 voor geboden onderhand en loopt morgen pas afquote:Roger Bekkering (89206689)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 741 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een 21-jarige uitstekende verdediger met matig passen voor maar 188k gekocht, das toch wel een koopje he?
Tuurlijk klopt dat, denk je dat ik onzin sta te verkopen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Daemon19 het volgende:
Dat klopt wel, ik volg al een weekje verdedigers.
Uitstekende verdedigers met zwak passen gaan er uit voor +-250k. (Daarom ben ik ook zo blij met mn 188k met matig passen)
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Grumpey het volgende:
Tuurlijk klopt dat, denk je dat ik onzin sta te verkopen ofzo
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef Daemon19 het volgende:
Damn, JD, wat was dat nou weer voor een opstelling?
Geen zin in blessures ofzo?
Respect enzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef Ruudt het volgende:
Brouwhuis '04 - Hoolieganzen 10 - 0
Hoolieganzen had chosen a strategic 4-1-3 formation![]()
1-0 Ieremias Granitsas (2)
2-0 Délio Domingos (31)
3-0 Hossein Hamdan (39)
4-0 Hossein Hamdan (41)
5-0 Jacob Dostal (42)
6-0 Jacob Dostal (58)
7-0 Maximiliano Huici (80)
8-0 Ieremias Granitsas (81)
9-0 Ron Schneider (82)
10-0 Ieremias Granitsas (84)
Jij snapt hetquote:
In principe maakt passen niks uit wanneer je geen counter voetbal speelt. Oké het staat leuk en de TSI wordt hoger. Maar je betaat ook weer wat meer loon.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Daemon19 het volgende:
Dat klopt wel, ik volg al een weekje verdedigers.
Uitstekende verdedigers met zwak passen gaan er uit voor +-250k. (Daarom ben ik ook zo blij met mn aankoop van 188k met matig passen)
meer een efficiënter trainen...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:58 schreef Jonks het volgende:
Iemand al doelstellingen voor volgend seizoen?
Zelf heb ik de meest ambitieuze doelstellingen die ik ooit heb gehad.
Vooral omdat ik eindelijk na 4 seizoenen hattricken de basis "af" heb.
(stadion, coach, trainees en 10 mln op de bank).
27-12-2005 om 18:53 Doelstellingen
De 2e medaille is binnen, de jacht op nummer 3 geopend!
Doelstellingen:
- Kampioen worden
- Top 15 rijkste VI teams
- 5e ronde beker
- Meer en efficienter trainen dan afgelopen seizoen, de inkomsten moeten omhoog.
- Meer dan 55 sterren halen
- Tenminste 1 U20 debuut
te ambitieus? Het zou de eerste keer zijn dat we de doelstellingen niet halen. Hoewel ze heftiger dan ooit zijn
Ben benieuwd!
10 internationals zul je niet gaan redden...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:12 schreef Jonks het volgende:
Ben heel blij met deze gasten hopelijk kan ik Li Kai achterna (voor de kenners)
Vleugel- of centrumaanval.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
In principe maakt passen niks uit wanneer je geen counter voetbal speelt. Oké het staat leuk en de TSI wordt hoger. Maar je betaat ook weer wat meer loon.
Zou het rendabel zijn om nog 58 dagen te wachten (dan is hij 16 weken in mijn bezit) en hem coach te maken of kan ik beter een externe coach aantrekken?quote:Heeft matig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:12 schreef Jonks het volgende:
Ben heel blij met deze gasten hopelijk kan ik Li Kai achterna (voor de kenners)
duidelijk extern aantrekken. Je kan er maar een matig coach van maken (aangezien zijn ervaring maar matig is) en dat kost ook nog eens een smak geld. Totaal niet rendabel, het levert ook geen extra geld op bij zijn verkoop.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef Oldbie het volgende:
Wat zou dit voor een coach maken?
[..]
Zou het rendabel zijn om nog 58 dagen te wachten (dan is hij 16 weken in mijn bezit) en hem coach te maken of kan ik beter een externe coach aantrekken?
tnx, dan zal ik hem nog als reservespits houden en begin volgend seizoen een nieuwe coach aantrekken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
duidelijk extern aantrekken. Je kan er maar een matig coach van maken (aangezien zijn ervaring maar matig is) en dat kost ook nog eens een smak geld. Totaal niet rendabel, het levert ook geen extra geld op bij zijn verkoop.
Toekomstige coaches hebben eigenlijk altijd goed ervaring nodig (omdat goed-coach een van de eerste basisbehoeftes is in het spel) of hoger, en redelijk maar veel liever goed leiderschap daarnaast. Het is wel mogelijk om te kopen op de toekomst door een speler met redelijk of matig ervaring op te trainen in ervaring (lange-termijn werk) tot goed. Maar dan raad ik je aan (omdat het zo lange termijn werk is) om in dat geval altijd spelers met goed leiderschap te nemen. Daarnaast wordt het significant goedkoper wanneer de speler meer dan goed ervaring heeft, dus goed ervaring is echt minimum.
Net er maar gelijk opgezet. Startbod van 399kquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:46 schreef Lennox het volgende:
Ludovic Nitã (71237054)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Gaat zondag op de TL. 400k ofzo
Hij heeft wel een bijzonder lage tsi en ook nog eens in uitstekend vorm. Passen zal zeker ook niet hoog zitten dan (bijstats heeft ie ook niet echt veel)quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef komrad het volgende:
en wie is je lijntje??
dat wist ik al Yankee, maar ik wil graag een iets preciezere schatting, grumps,Jonks of VK: Jullie een idee?
Doelstelling nieuwe seizoen:quote:Bjorn Ensink
TSI = 650, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
volgens mij kan je wel richting 1,4-1,7 miljoen gaan met je prijs hoor. Is lastig te zeggen, dat wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef komrad het volgende:
Adrian Pankow
TSI = 1 500, 17 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
iemand een idee wat zoiets waard is? en bijkomende vraag (daarom nogmaals): wanneer verkopen?
Komrad, mijn ervaring met 17 jarige spitsen is de volgende: verkoop ze aan het begin van het nieuwe seizoen als ze net 18 zijn en net gestegen zijn, dan heb je de meeste winst... stel je traint hem nu door dan daalt de prijs van uitmuntend def ongeveer net zo hard als jij traint, dus dat betekend dat je voor een uitmuntend def tegen die tijd net zoveel krijgt als nu.. iig max 200 tot 300k meer... en dat is weinig want je kan met andere spelers veel meer winst maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef komrad het volgende:
dank je grumpey, bijkomende vraag is het rendabel nog een level door te trainen en 2 verkopen nu of af laten lopen op zondag, maw wat doen de prijzen nu?
Yepquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:33 schreef hollander76 het volgende:
Ik sta op het punt om een vleugelspeler te kopen, meestal staan die aanvallend bij mij.
De speler die ik wil hebben heeft goed vleugel, goed passen, dit zijn toch de belangrijkste stats voor een aanvallende vleugelspeler?
Mooi zo, mijn huidige vleugelspelers zijn enigzins oudquote:
+quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef Grumpey het volgende:
ik ben ook voorstander van het vroegtijdig verkopen van trainies die veel talent hebben en tegen U-20 niveau aanhangen (maar dat nooit zullen worden overigens). Er is best wat vraag naar (vooral begin van seizoen) van overschakelende training ploegen uit hogere divisies met veel geld, en vooral heel weinig aanbod, dus mooie winsten zijn goed te halen (zie Vitor Bras, Kai e.d. in mijn geval). Je moet maar even een rekensommetje maken. Hoeveel winst per week pak je?
(som --> je verkoopbedrag x percentage wat je houden mag - aankoopbedrag, je winst dus. En dat gedeeld door aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft voor je)
De winst per week is mooi voor verdedigers als deze boven de 50k per week ligt. Omdat het een handige speler is voor bijvoorbeeld CA zou ik 55k-60k nastreven. Zo kan je ook je verkoopbedrag simpel bepalen, eropzetten kan nooit kwaad. Overigens zijn winsten onder de 40k per week niet goed, dan moet je echt betere trainie-management voeren.
edit: ik zie dat je met je speler wel 100k winst per week eruit kan slepen (1.4 miljoen is iets te hoog). Zeker doen, als je hem kan missen!
Grumps ik ben aan het uitzoeken wat ik met passing kan... probleem is dat uit ervaring de passentrainers zeggen dat je beter spelers met een hogere bijstat > formidabel kan optrainen van matig/redelijk naar goed/uitstekend passen. Dat kan ik opzich wel doen met een soort van a-team, maar dat betekend dat ik niet meer die 100k rente per week kan opstrijken... de vraag is nu of ik daar meer winst mee ga halen.. of dat ik die 100k niet goed maak. Tis allemaal erg moeilijk en ik ben me er nog wat aan het verdiepen. Verder bekijk ik ook de mogelijkheid om niet te degraderen, met 4-3-3 gaat dat niet lukken, maar misschien met 5x uitmuntend def + def trainer + uitmuntend keep moet dat lukken, helaas heb ik dan weer geen geld voor 1 goeie spits, ga dan 5-4-1 spelen in het weekend en 5-5-0 bij friendlies... moeilijk moeilijk..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef Grumpey het volgende:
ik ben ook voorstander van het vroegtijdig verkopen van trainies die veel talent hebben en tegen U-20 niveau aanhangen (maar dat nooit zullen worden overigens). Er is best wat vraag naar (vooral begin van seizoen) van overschakelende training ploegen uit hogere divisies met veel geld, en vooral heel weinig aanbod, dus mooie winsten zijn goed te halen (zie Vitor Bras, Kai e.d. in mijn geval). Je moet maar even een rekensommetje maken. Hoeveel winst per week pak je?
(som --> je verkoopbedrag x percentage wat je houden mag - aankoopbedrag, je winst dus. En dat gedeeld door aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft voor je)
De winst per week is mooi voor verdedigers als deze boven de 50k per week ligt. Omdat het een handige speler is voor bijvoorbeeld CA zou ik 55k-60k nastreven. Zo kan je ook je verkoopbedrag simpel bepalen, eropzetten kan nooit kwaad. Overigens zijn winsten onder de 40k per week niet goed, dan moet je echt betere trainie-management voeren.
edit: ik zie dat je met je speler wel 100k winst per week eruit kan slepen (1.4 miljoen is iets te hoog). Zeker doen, als je hem kan missen!
Ik zou nu doen en als ik het zo zie... 1.3 miljoen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:40 schreef komrad het volgende:
[..]
+
Deze rekensom heb ik dus ook net gemaakt, bovendien kan ik hem niet heel ver doortrainen ivm gewijzige trainingsplannen. Vragen blijven, nu erop zetten of nog een weekje wachten en welke prijs: 1,25M??
ga je ook SP'en? Ik begin zelf nu al zwaar te twijfelen namelijk, aangezien ik sowieso 8 weken moet wachten voordat het eerste geld weer binnenstroomt, daarnaast week ik niet eens zeker of spelerdaling flink doorzet, waarbij mainskilltrainers toch wat minder gevoelig voor zijn. Ik heb berekend dat ik met verdedigen ongeveer 8/8.5 miljoen per seizoen verdiende, nu zal ik terugvallen naar hooguit 6 miljoen. Het gaat lastig worden. In ieder geval is het iets meer dan 5 miljoen dat een gemiddeld team draait. Voor het 2e seizoen zie ik betere vooruitgang, maar zeker de opstartkosten zijn erg erg hoog, en het is nog onzeker of het echt heel rendabel gaat worden eigenlijk. En spelers kopen is nog best tijdrovend eigenlijk helaasquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef komrad het volgende:
heb je trouwens mijn plannetje met Hauri al gehoord, dat wordt een erg mooie spelert
hij is nu uitmuntend def, goed wing en goed passen, redelijk SP
ik train hem door tot wonderbaarlijk def, en geeft hem dan een weekje passentraining en evt een week winger training in het tussenseizoen terwijl ik mijn SP spelers aan ga kopen. Daarna train ik hem door tot goddelijk SP en met een beetje geluk is hij dan:
wonderbaarlijk def, uitstekend passen, uitstekend wing en goddelijk SP
I have a dream
het gedachte alleen alquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef komrad het volgende:
heb je trouwens mijn plannetje met Hauri al gehoord, dat wordt een erg mooie spelert
hij is nu uitmuntend def, goed wing en goed passen, redelijk SP
ik train hem door tot wonderbaarlijk def, en geeft hem dan een weekje passentraining en evt een week winger training in het tussenseizoen terwijl ik mijn SP spelers aan ga kopen. Daarna train ik hem door tot goddelijk SP en met een beetje geluk is hij dan:
wonderbaarlijk def, uitstekend passen, uitstekend wing en goddelijk SP
I have a dream
Ik wil iets anders, kan ook nog wing worden hoor, maar SP leek me op zich wel aardig. Maar dat het tijdrovend is bevalt me niet echtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
En spelers kopen is nog best tijdrovend eigenlijk helaas![]()
ik heb nu vakantie, anders ben ik er niet zo veel meer hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Komrad: je zit 24 uur per dag op het forum.
Als je nou 1 uur per dag inlevert om spelers te zoeken, dan heb je nog tijd zat over voor Fok!
JD
Hier verschillen meningen erg over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:34 schreef MyImmortal het volgende:
leuk zo'n conditie training +11
vorm: -11:')
met zo'n middenveld vorm wordt moeilijk winnen in de beker.
Is het trouwens beter om een kale uitmuntende spits te kopen of een formidabele spits met minimaal matig passen?
Ik ben idd erg benieuwd hoe het volgend seizoen (nouja, het seizoen daarop dus) zal gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Doelstellingen voor mijn eerste hele seizoen:
Promoveren naar IX (of hoe die na de herindeling ook heet)
dan weet ik wat mij te doen staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hier verschillen meningen erg over.
Puur ratingstechnisch gezien is die met passen misschien iets beter, puur prijs/kwaliteit bekeken is de 1e beste optie. Ik ga altijd voor prijs/kwaliteit zoals hier bekend is![]()
probeer wel gewoon poor passen te kopen, hier betaal je niet zoveel extra (bijna niks) voor en dat scheelt toch ook weer wat...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
dan weet ik wat mij te doen staat![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:36 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb nu vakantie, anders ben ik er niet zo veel meer hoor
420quote:
woon je in ypenburg dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef Grumpey het volgende:
YES mijn kachel werkt weer!! Het wordt weer warm hier! Eindelijk kan ik de plantjes weer water geven zonder dat ik bang ben dat ik ze doodbevries....
moest er even uit...sorry
tofquote:
Nog toffer!quote:edit 430
Heftig mooi!quote:editedit 450
Wat een verhaal! Schitterend.quote:editeditedit 490
Zow hey! Doe maar gek!quote:editediteditedit 530
Ik denk dat ik dat ga doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:01 schreef Grumpey het volgende:
Ja, er zit wel wat in dat je inderdaad goede spelers moet hebben voordat passen erg rendabel wordt. Maar gewoon 6 jonge (4x 17 2 x18) spitsen voor 3 miljoen kopen, heb je nog 11miljoen over, en dan gewoon trainen op scoren, en voor de rest geen kosten maken is ook een goede taktiek hoor. In de VI heb je het seizoen erna gewoon goede spitsen staan gratis. Die 11 miljoen wordt door seizoen heen 15 miljoen ongeveer (mooi streven) die je dan kan steken in 8 spelers (ipv dat ze nu in 11 spelers zitten). En heb je ook nog eens 6 waardevolle trainies op dat moment niet verkocht.
Alleen is verdedigen iets rendabeler misschien, nadeel hiervan is dat je dan vervolgens het seizoen na volgend seizoen hier eigenlijk ook wel weer aan vast zit impliciet.
KOLERE HEYquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef One_conundrum het volgende:
560
nee, maar wel bij een woningbouwvereniging die leuk minder stookkosten maakt doordat kachels uitvallen wanneer het -10 is, volgens mij is er gewoon sprake van opzet in het spelquote:
Werkt dat zo? Goedkope spelers met lage stats 1 niveau in ervaring laten stijgen en dan winst vangen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ga doenDan kan ik mn spitsen lekker doortrainen (degenen die waardevol zijn, heb bijv eentje die bijna formi/goed is met redelijk wing en die is 17 en speciality quick... dat woord een
spelert
). Ik verkoop gewoon alle prutszooi... rest alleen de vraag nog, wat stel ik voor de rest op? Ik heb daar wel een idee over..... namelijk.. tadaaaa... ik ga sowiezo verliezen... stel je voor dat ik allemaal spelers koop die lekker veel ervaring hebben maar lage stats... die ga ik lekker laten spelen op zondag en vervolgens stijgen ze lekker in ervaring en kan ik ze met wat winst verkopen. Omdat ze weinig goeie stats hebben zijn de loonkosten laag en ik sleep er nog wat geld uit ook.. Ik zal toch spelers moeten opstellen want met een 0-0-3 formatie krijg ik geen training
Weet ik niet.... maar JD of ik nu 8x 1k uitgeef aan een waailap of 8x 10k aan eentje met ervaring dat boeit niet zoveelquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Werkt dat zo? Goedkope spelers met lage stats 1 niveau in ervaring laten stijgen en dan winst vangen?
Ik geloof dr geen snars van, maar misschien zit ik er helemaal naast.
Die newbies denken gelijk dat ze een grote mond op kunnen zetten.quote:
scheelt 72kquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weet ik niet.... maar JD of ik nu 8x 1k uitgeef aan een waailap of 8x 10k aan eentje met ervaring dat boeit niet zoveel
je kan misschien even kijken of matig/redelijk ervaring/goed leiderschap een leuke taktiek is. Die leveren wel meer op als je ze verkoopt namelijk. Ik heb dat ooit 1x gedaan en dat leverde me 4 ton op gratis. (Tom Falkland, SD kent hem nog wel)quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Werkt dat zo? Goedkope spelers met lage stats 1 niveau in ervaring laten stijgen en dan winst vangen?
Ik geloof dr geen snars van, maar misschien zit ik er helemaal naast.
Vind ik ook, het wordt nu wel een beetje te gek!quote:
Als ik 10 miljoen op de bank heb, dan scheelt die 72k in rente ongeveer.. laten we zeggen.... 8k dit seizoenquote:
Verkocht voor 624 000. Zwaar overdreven prijs, maar wie ben ik om daarover te klagen.quote:Roger Bekkering (89206689)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 741 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Kijk, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je kan misschien even kijken of matig/redelijk ervaring/goed leiderschap een leuke taktiek is. Die leveren wel meer op als je ze verkoopt namelijk. Ik heb dat ooit 1x gedaan en dat leverde me 4 ton op gratis. (Tom Falkland, SD kent hem nog wel)
Die vraag stel ik mezelf iedere dag weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef Oldbie het volgende:
zijn er dit jaar nog awards eigenlijk?
Dat zijn wel 2 seizoenen? Ik koop wel redelijk/goed dan... daar zit wel winst inquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Grumpey het volgende:
Falkland:
09-11-2004 Grumpelix JigHamar 722 000 ¤ 2 000
28-05-2004 Ale Grumpelix 239 000 ¤ 2 110
nu nog zoveel vangen voor zo'n spelerquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Verkocht voor 624 000. Zwaar overdreven prijs, maar wie ben ik om daarover te klagen.
edit : 30-12-2005 Je hebt een speler verkocht en 580 320 ¤ ontvangen.![]()
Yep.... maar ze kunnen volgend seizoen natuurlijk niet meer in het a-team spelen danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:03 schreef Grumpey het volgende:
ja, je moet wel snel erbij zijn denk ik. Maar je moet maar zo denken, stijgen ze niet in ervaring dit seizoen, doen ze het wel seizoen erop. Daarnaast houden ze hun waarde wel vast ongeveer.
Maar je weet zelf dat het wel even kan duren met ervaring
neuh, nog geen teken van leven uberhaupt. Geen persberichten, geen forum, niets, noppes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:07 schreef ASSpirine het volgende:
Grumpey gaat dus SP trainen...
omg...
Heb je al reacties van je divisiegenoten?
Laatste vraag van mijn kantquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neuh, nog geen teken van leven uberhaupt. Geen persberichten, geen forum, niets, noppes.
Heb trouwens even alle IV afgescand, maar volgens mij ben ik de enige gestart in 2004, rest allemaal 2003 of 2002 (Al komt 1 ander team wel dichtbij met zijn 28 dec. 2003)
mjah, aangezien je dit seizoen niet zoveel supporters zal hebben vanwege de geweldige resultaten kan je best volgend seizoen je stadion uitbreidenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laatste vraag van mijn kantSpelers volgende week verkopen of proberen eerst zo ver mogelijk in de beker te komen? Mijn stadion is slechts 19,5k dus ik krijg daar max 75k inkomsten per week van...
Aan het eind van het volgend seizoen misschienquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mjah, aangezien je dit seizoen niet zoveel supporters zal hebben vanwege de geweldige resultaten kan je best volgend seizoen je stadion uitbreiden
IS best weinig 19,5k...
je geeft zelf je eigen antwoord alquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laatste vraag van mijn kantSpelers volgende week verkopen of proberen eerst zo ver mogelijk in de beker te komen? Mijn stadion is slechts 19,5k dus ik krijg daar max 75k inkomsten per week van...
Yep, ben ik van plan... verder enkele drippelers die op de andere posities kunnen spelen... voordeel van dit prutsteam is dat mn spitsen nooit een bal krijgen en ook niet dood kunnen, aldus JDquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je geeft zelf je eigen antwoord al. Je kan ze er ook nu al beetje op zetten (misschien iets te hoog). Als je future coaches wil (kijk, je hoeft niet gelijk de overige 8 plaatsen vol te stampen, maar een paar is best grappig) is het wel slim om deze zo snel mogelijk te kopen, en ze nog de twee wedstrijden in de beker mee te laten spelen.
weet ik, maar op je vraag kon ik niks nuttigs bijdragenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan het eind van het volgend seizoen misschienMaar ik vroeg niks over uitbreiding
Daar was ik zelf ook al achterquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
weet ik, maar op je vraag kon ik niks nuttigs bijdragen
Dus dacht ik, laat ik maar iets anders zeggen![]()
hey, ik ben gedegradeerd en heb mijn stadion naar 35k uitgebreidt, logisch is dat ook niet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook al achterEen uitbreiding naar 30k was gepland, maar dat heeft nu geen zin
wel logisch als je in een mickey mouse divisie terecht komquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hey, ik ben gedegradeerd en heb mijn stadion naar 35k uitgebreidt, logisch is dat ook niet hoor
Maar toch doe ik het
Nog 3 dagen en dan is mn cluppie 2 jaar oudquote:02-01-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: Hoolieganzen nam het roer over en veranderde de naam van de club in Hoolieganzen.
Vast wel.....ik mocht me zelfs 2 keer aanmeldenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:40 schreef hollander76 het volgende:
* hollander76 heeft ook supporter, ik wil ook meedoen met alle supporter activiteiten die jullie hebben
Mag ik bij de Fok!Federatie![]()
![]()
Ah vandaar dat ik 2 divisies hoger speel, ik heb gewoon 1 dag langer de tijd gehad!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en dan is mn cluppie 2 jaar oud
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vast wel.....ik mocht me zelfs 2 keer aanmelden
Gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef maniack28 het volgende:
Tuurlijk... JD laat je wel toe... je moet wel eerst ff aanmelden, moet je bij federaties even zoeken
We kennen je arrogantie. Proficiat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik 2 divisies hoger speel, ik heb gewoon 1 dag langer de tijd gehad!![]()
heb ik in het begin ook gedaan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:01 schreef Daemon19 het volgende:
Haha..
Probeer maar ieder seizoen te promoveren!
Dan praten we verder grumpy..![]()
quote:30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 1 400 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 25 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 25 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 2 000 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 350 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 350 000 ¤.
Same here..quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef ASSpirine het volgende:
kzal een kijkje nemen
hehequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef ASSpirine het volgende:
kzal een kijkje nemen
[edit]
duur of niks voor mij
briljant spits zou wel leuk zijn, maarjah...
Echt goedkoop kan ik ze niet noemenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef maniack28 het volgende:
De uitverkoop is begonnen, bieden maar, mn team is Kristiansund(145144):
[..]
uitverkoop is meestal goedkoper dan de gangbare prijzenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Echt goedkoop kan ik ze niet noemen![]()
Prijzen trekken zo wel aan, begin van het seizoen... bovendien zijn die 2 defs zeker redelijk goedkoop en die 2 van 25k zijn voor een beginnend team prima. Mn potentiele u-20 is een gok, als ik dat er voor vang ben ik blijquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
uitverkoop is meestal goedkoper dan de gangbare prijzen
Joralf heeft het nog niet zo goed begrepen
In de loop van de week volgt nog meer... een uitmuntend mid met matig def, een briljant mid met zwak ervaring, een uitstekend def, een goed keep, een allrounder (alles redelijk) met ervaring, 2x formidabel mid en nog 2 prutsersquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Echt goedkoop kan ik ze niet noemen![]()
laat het ons dan wetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
In de loop van de week volgt nog meer... een uitmuntend mid met matig def, een briljant mid met zwak ervaring, een uitstekend def, een goed keep, een allrounder (alles redelijk) met ervaring, 2x formidabel mid en nog 2 prutsersMoet eerst nog ff de eerste bekerronde zien te winnen
Heb ik die week daarop nog wat extra inkomsten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Voor de mensen die een nieuw topic openen.
Ik heb in 5 minuten wat foutjes uit de OP gehaald.
Gebruik voorlopig ff http://fokhattrick.johan-derksen.com/hattrickop.doc als OP.
Binnenkort maar eens een grondige renovatie toepassen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar ik wil misschien nog wel ergens een zin verzinnen waar jouw naam in voorkomt hoor.
Dat is stap 1.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]Ik voel mezelf erg belangrijk
genitje natuurlijkEen flink gereduceerde OP is een aanwinst
Maar moeten ze dan aflasten volgens de NL standaard (bij 3 druppels regen in 4 minuten) of volgens Engels standaard?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zou wel leuk zijn, bedenk ik me nu, als ze een hattrickpot ook kunnen afgelasten ivm het weer.
Krijg je een hele andere dimensie en veel meer teleurstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |