quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
je sig klopt nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:52 schreef foetre het volgende:
ok tevens tvp
moet je dan nog groot verbouwen of kan je er snel gaan wonen?quote:
vloerbedekking is sooooooo ninetiesquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
even de muren een kleurtje geven (wit of zo), wat tegeltjes in de keuken erbij pleuren, de vloerbedekking boven goed schoonmaken en klaar
De jouwe wel dan?quote:
quote:
niet alleen vandaagquote:
hives, zoek in de van dale eens op zelfoverschattingquote:
nope maar je mot wat rond die feestdagen.En hoe langer je met hattrick bezig bent hoe leuker het word.Ben nu al een addictquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef Oldbie het volgende:
Deel 105 ging snel....dat voor een tussenseizoen.
Heeft iedereen vakantie ofzo?
Dikke van Dale:quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef komrad het volgende:
[..]
hives, zoek in de van dale eens op zelfoverschatting
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dikke van Dale:
- zelfoverschatt~ing (~end) : zichzelf beter wanen (~achten) dan The_Hives
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dikke van Dale:
Je mag ook gelijk mijn naam noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:59 schreef ExCibular het volgende:
Joepie alweer het volgende deeltje! Op naar de 200. En als we met dit tempo doorgaan dan halen we die voor 2007! En dan te bedenken dat we 1 1/2 jaar geleden nog bij 40 zaten. Het wordt steeds drukker en gezelliger!![]()
![]()
quote:Dikke van Dale:
quote:
Ik bedoelde dat 'drukker'-gedeelte, ik weet niet wat jij d8 dat ik bedoelde..quote:
Jaja en advies nodig voor het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef Oldbie het volgende:
Deel 105 ging snel....dat voor een tussenseizoen.
Heeft iedereen vakantie ofzo?
Ik heb er nu 4 van 18 en 1 van 19, omdat ik 3/5/2 speel leek het me verstandig om een extra trainee te kopen omdat ik dan 6 spelers train. Hierdoor had ik een schuld opgebouwt waar ik niet echt meer van af kwam en daardoor moest ik hem verkopen. Het was de kutste speler die ik verkocht heb trouwens, hij speelde standaard in het "Vriendschappelijk"elftal al was die uitstekend op het laatst.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:27 schreef Daemon19 het volgende:
KaheemSaid, hoe oud zijn je trainees en hoe hoog zitten ze in hun skill?
En je zei dat je heel veel personeel had. Kan je ook neerzetten wat voor personeel.
Het is trouwens niet heel verstandig om telkens als een speler popt de speler te verkopen.
Het is beter om hem door te trainen, dan verdien je er absoluut en relatief meer aan.
Waarom zo oud? Ik heb trainees met goed positiespel van 17, en die kosten halverwege het seizoen maar 50k. Dat scheelt toch weer een week trainenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Trainees (Positiespel):
18: Conditie: Goed, Positiespel: Goed, Passen: Matig.
19: Conditie: Redelijk, Positiespel: Goed, Verdedigen: Matig.
18: Conditie: Matig, Positiespel: Goed, Verdedigen: Redelijk.
18: Conditie: Goed, Positiespel: Goed, Passen: Redelijk.
18: Conditie: Redelijk, Positiespel: Goed, Verdedigen: Matig.
Ik wil niet elke keer als ze poppen ze verkopen, maar ik stond al een tijd op 200 in de min zonder vooruitzichten om er echt uit te komen.
Ze waren 17 toen ik ze kocht maar toen met redelijk positiespel vooral.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waarom zo oud? Ik heb trainees met goed positiespel van 17, en die kosten halverwege het seizoen maar 50k. Dat scheelt toch weer een week trainen
quote:1. RKC Limburg
2. Sparta Overijssel
3. RBC Den Haag
4. FC Gelderland
5. Sparta Utrecht
6. Utrecht FC
7. Overijssel FC
8. NAC Groningen
Waaarom koop je dan nu geen nieuwe? Deze kun je ook voor aardig wat geld verkopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze waren 17 toen ik ze kocht maar toen met redelijk positiespel vooral.![]()
Ik train ook even op conditie en ging voor meer bijstats. Die speler die ik net verkocht had had ook niet zulke goede bijstats en dat vind ik maar niks.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:26 schreef twisteddlogic het volgende:
Conditie ben ik nu aan het trainen. Mijn trainees hebben wel mindere bijstats, maar anders worden ze wel erg duur.
Mijn conditie is echt slecht, dus bij mij heeft het zeker zin, en de vorm moet toch nog gereset worden, dus deze ene week kan geen kwaad. Ik denk dat ik er na 2 weken ook mee stop.:)quote:Op woensdag 28 december 2005 00:40 schreef Oldbie het volgende:
Levert conditietraining echt wat op?
Je hebt een waardeloze vorm dus wedstrijden winnen wordt lastig. Of zie ik dat verkeerd?
Vorm wordt niet gereset. Die gaat hoe dan ook omlaag. Je teamspirit en alle gevoelens van supporters en sponsoren worden gereset. Helaas je vorm niet. Anders ging ik ook wel conditie trainenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Mijn conditie is echt slecht, dus bij mij heeft het zeker zin, en de vorm moet toch nog gereset worden, dus deze ene week kan geen kwaad. Ik denk dat ik er na 2 weken ook mee stop.:)
ik dacht dat vorm ook gereset werd, dat valt dan weer tegen, maar bij mijn team is de conditie allemaal echt slecht, dus ik heb het nodig. Ook verlies je geen trainingquote:Op woensdag 28 december 2005 00:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vorm wordt niet gereset. Die gaat hoe dan ook omlaag. Je teamspirit en alle gevoelens van supporters en sponsoren worden gereset. Helaas je vorm niet. Anders ging ik ook wel conditie trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |