Yep.... maar ze kunnen volgend seizoen natuurlijk niet meer in het a-team spelen danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:03 schreef Grumpey het volgende:
ja, je moet wel snel erbij zijn denk ik. Maar je moet maar zo denken, stijgen ze niet in ervaring dit seizoen, doen ze het wel seizoen erop. Daarnaast houden ze hun waarde wel vast ongeveer.
Maar je weet zelf dat het wel even kan duren met ervaring
neuh, nog geen teken van leven uberhaupt. Geen persberichten, geen forum, niets, noppes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:07 schreef ASSpirine het volgende:
Grumpey gaat dus SP trainen...
omg...
Heb je al reacties van je divisiegenoten?
Laatste vraag van mijn kantquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neuh, nog geen teken van leven uberhaupt. Geen persberichten, geen forum, niets, noppes.
Heb trouwens even alle IV afgescand, maar volgens mij ben ik de enige gestart in 2004, rest allemaal 2003 of 2002 (Al komt 1 ander team wel dichtbij met zijn 28 dec. 2003)
mjah, aangezien je dit seizoen niet zoveel supporters zal hebben vanwege de geweldige resultaten kan je best volgend seizoen je stadion uitbreidenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laatste vraag van mijn kantSpelers volgende week verkopen of proberen eerst zo ver mogelijk in de beker te komen? Mijn stadion is slechts 19,5k dus ik krijg daar max 75k inkomsten per week van...
Aan het eind van het volgend seizoen misschienquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mjah, aangezien je dit seizoen niet zoveel supporters zal hebben vanwege de geweldige resultaten kan je best volgend seizoen je stadion uitbreiden
IS best weinig 19,5k...
je geeft zelf je eigen antwoord alquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laatste vraag van mijn kantSpelers volgende week verkopen of proberen eerst zo ver mogelijk in de beker te komen? Mijn stadion is slechts 19,5k dus ik krijg daar max 75k inkomsten per week van...
Yep, ben ik van plan... verder enkele drippelers die op de andere posities kunnen spelen... voordeel van dit prutsteam is dat mn spitsen nooit een bal krijgen en ook niet dood kunnen, aldus JDquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je geeft zelf je eigen antwoord al. Je kan ze er ook nu al beetje op zetten (misschien iets te hoog). Als je future coaches wil (kijk, je hoeft niet gelijk de overige 8 plaatsen vol te stampen, maar een paar is best grappig) is het wel slim om deze zo snel mogelijk te kopen, en ze nog de twee wedstrijden in de beker mee te laten spelen.
weet ik, maar op je vraag kon ik niks nuttigs bijdragenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan het eind van het volgend seizoen misschienMaar ik vroeg niks over uitbreiding
Daar was ik zelf ook al achterquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
weet ik, maar op je vraag kon ik niks nuttigs bijdragen
Dus dacht ik, laat ik maar iets anders zeggen![]()
hey, ik ben gedegradeerd en heb mijn stadion naar 35k uitgebreidt, logisch is dat ook niet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook al achterEen uitbreiding naar 30k was gepland, maar dat heeft nu geen zin
wel logisch als je in een mickey mouse divisie terecht komquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hey, ik ben gedegradeerd en heb mijn stadion naar 35k uitgebreidt, logisch is dat ook niet hoor
Maar toch doe ik het
Nog 3 dagen en dan is mn cluppie 2 jaar oudquote:02-01-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: Hoolieganzen nam het roer over en veranderde de naam van de club in Hoolieganzen.
Vast wel.....ik mocht me zelfs 2 keer aanmeldenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:40 schreef hollander76 het volgende:
* hollander76 heeft ook supporter, ik wil ook meedoen met alle supporter activiteiten die jullie hebben
Mag ik bij de Fok!Federatie![]()
![]()
Ah vandaar dat ik 2 divisies hoger speel, ik heb gewoon 1 dag langer de tijd gehad!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en dan is mn cluppie 2 jaar oud
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vast wel.....ik mocht me zelfs 2 keer aanmelden
Gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef maniack28 het volgende:
Tuurlijk... JD laat je wel toe... je moet wel eerst ff aanmelden, moet je bij federaties even zoeken
We kennen je arrogantie. Proficiat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik 2 divisies hoger speel, ik heb gewoon 1 dag langer de tijd gehad!![]()
heb ik in het begin ook gedaan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:01 schreef Daemon19 het volgende:
Haha..
Probeer maar ieder seizoen te promoveren!
Dan praten we verder grumpy..![]()
quote:30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 1 400 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 25 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 25 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 2 000 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 350 000 ¤.
30-12-2005 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 350 000 ¤.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |