Same here..quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef ASSpirine het volgende:
kzal een kijkje nemen
hehequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef ASSpirine het volgende:
kzal een kijkje nemen
[edit]
duur of niks voor mij
briljant spits zou wel leuk zijn, maarjah...
Echt goedkoop kan ik ze niet noemenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef maniack28 het volgende:
De uitverkoop is begonnen, bieden maar, mn team is Kristiansund(145144):
[..]
uitverkoop is meestal goedkoper dan de gangbare prijzenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Echt goedkoop kan ik ze niet noemen![]()
Prijzen trekken zo wel aan, begin van het seizoen... bovendien zijn die 2 defs zeker redelijk goedkoop en die 2 van 25k zijn voor een beginnend team prima. Mn potentiele u-20 is een gok, als ik dat er voor vang ben ik blijquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
uitverkoop is meestal goedkoper dan de gangbare prijzen
Joralf heeft het nog niet zo goed begrepen
In de loop van de week volgt nog meer... een uitmuntend mid met matig def, een briljant mid met zwak ervaring, een uitstekend def, een goed keep, een allrounder (alles redelijk) met ervaring, 2x formidabel mid en nog 2 prutsersquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Echt goedkoop kan ik ze niet noemen![]()
laat het ons dan wetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
In de loop van de week volgt nog meer... een uitmuntend mid met matig def, een briljant mid met zwak ervaring, een uitstekend def, een goed keep, een allrounder (alles redelijk) met ervaring, 2x formidabel mid en nog 2 prutsersMoet eerst nog ff de eerste bekerronde zien te winnen
Heb ik die week daarop nog wat extra inkomsten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Voor de mensen die een nieuw topic openen.
Ik heb in 5 minuten wat foutjes uit de OP gehaald.
Gebruik voorlopig ff http://fokhattrick.johan-derksen.com/hattrickop.doc als OP.
Binnenkort maar eens een grondige renovatie toepassen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar ik wil misschien nog wel ergens een zin verzinnen waar jouw naam in voorkomt hoor.
Dat is stap 1.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]Ik voel mezelf erg belangrijk
genitje natuurlijkEen flink gereduceerde OP is een aanwinst
Maar moeten ze dan aflasten volgens de NL standaard (bij 3 druppels regen in 4 minuten) of volgens Engels standaard?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zou wel leuk zijn, bedenk ik me nu, als ze een hattrickpot ook kunnen afgelasten ivm het weer.
Krijg je een hele andere dimensie en veel meer teleurstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |