In principe maakt passen niks uit wanneer je geen counter voetbal speelt. Oké het staat leuk en de TSI wordt hoger. Maar je betaat ook weer wat meer loon.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Daemon19 het volgende:
Dat klopt wel, ik volg al een weekje verdedigers.
Uitstekende verdedigers met zwak passen gaan er uit voor +-250k. (Daarom ben ik ook zo blij met mn aankoop van 188k met matig passen)
meer een efficiënter trainen...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:58 schreef Jonks het volgende:
Iemand al doelstellingen voor volgend seizoen?
Zelf heb ik de meest ambitieuze doelstellingen die ik ooit heb gehad.
Vooral omdat ik eindelijk na 4 seizoenen hattricken de basis "af" heb.
(stadion, coach, trainees en 10 mln op de bank).
27-12-2005 om 18:53 Doelstellingen
De 2e medaille is binnen, de jacht op nummer 3 geopend!
Doelstellingen:
- Kampioen worden
- Top 15 rijkste VI teams
- 5e ronde beker
- Meer en efficienter trainen dan afgelopen seizoen, de inkomsten moeten omhoog.
- Meer dan 55 sterren halen
- Tenminste 1 U20 debuut
te ambitieus? Het zou de eerste keer zijn dat we de doelstellingen niet halen. Hoewel ze heftiger dan ooit zijn
Ben benieuwd!
10 internationals zul je niet gaan redden...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:12 schreef Jonks het volgende:
Ben heel blij met deze gasten hopelijk kan ik Li Kai achterna (voor de kenners)
Vleugel- of centrumaanval.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
In principe maakt passen niks uit wanneer je geen counter voetbal speelt. Oké het staat leuk en de TSI wordt hoger. Maar je betaat ook weer wat meer loon.
Zou het rendabel zijn om nog 58 dagen te wachten (dan is hij 16 weken in mijn bezit) en hem coach te maken of kan ik beter een externe coach aantrekken?quote:Heeft matig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:12 schreef Jonks het volgende:
Ben heel blij met deze gasten hopelijk kan ik Li Kai achterna (voor de kenners)
duidelijk extern aantrekken. Je kan er maar een matig coach van maken (aangezien zijn ervaring maar matig is) en dat kost ook nog eens een smak geld. Totaal niet rendabel, het levert ook geen extra geld op bij zijn verkoop.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef Oldbie het volgende:
Wat zou dit voor een coach maken?
[..]
Zou het rendabel zijn om nog 58 dagen te wachten (dan is hij 16 weken in mijn bezit) en hem coach te maken of kan ik beter een externe coach aantrekken?
tnx, dan zal ik hem nog als reservespits houden en begin volgend seizoen een nieuwe coach aantrekken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
duidelijk extern aantrekken. Je kan er maar een matig coach van maken (aangezien zijn ervaring maar matig is) en dat kost ook nog eens een smak geld. Totaal niet rendabel, het levert ook geen extra geld op bij zijn verkoop.
Toekomstige coaches hebben eigenlijk altijd goed ervaring nodig (omdat goed-coach een van de eerste basisbehoeftes is in het spel) of hoger, en redelijk maar veel liever goed leiderschap daarnaast. Het is wel mogelijk om te kopen op de toekomst door een speler met redelijk of matig ervaring op te trainen in ervaring (lange-termijn werk) tot goed. Maar dan raad ik je aan (omdat het zo lange termijn werk is) om in dat geval altijd spelers met goed leiderschap te nemen. Daarnaast wordt het significant goedkoper wanneer de speler meer dan goed ervaring heeft, dus goed ervaring is echt minimum.
Net er maar gelijk opgezet. Startbod van 399kquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:46 schreef Lennox het volgende:
Ludovic Nitã (71237054)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Gaat zondag op de TL. 400k ofzo
Hij heeft wel een bijzonder lage tsi en ook nog eens in uitstekend vorm. Passen zal zeker ook niet hoog zitten dan (bijstats heeft ie ook niet echt veel)quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef komrad het volgende:
en wie is je lijntje??
dat wist ik al Yankee, maar ik wil graag een iets preciezere schatting, grumps,Jonks of VK: Jullie een idee?
Doelstelling nieuwe seizoen:quote:Bjorn Ensink
TSI = 650, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
volgens mij kan je wel richting 1,4-1,7 miljoen gaan met je prijs hoor. Is lastig te zeggen, dat wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef komrad het volgende:
Adrian Pankow
TSI = 1 500, 17 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
iemand een idee wat zoiets waard is? en bijkomende vraag (daarom nogmaals): wanneer verkopen?
Komrad, mijn ervaring met 17 jarige spitsen is de volgende: verkoop ze aan het begin van het nieuwe seizoen als ze net 18 zijn en net gestegen zijn, dan heb je de meeste winst... stel je traint hem nu door dan daalt de prijs van uitmuntend def ongeveer net zo hard als jij traint, dus dat betekend dat je voor een uitmuntend def tegen die tijd net zoveel krijgt als nu.. iig max 200 tot 300k meer... en dat is weinig want je kan met andere spelers veel meer winst maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef komrad het volgende:
dank je grumpey, bijkomende vraag is het rendabel nog een level door te trainen en 2 verkopen nu of af laten lopen op zondag, maw wat doen de prijzen nu?
Yepquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:33 schreef hollander76 het volgende:
Ik sta op het punt om een vleugelspeler te kopen, meestal staan die aanvallend bij mij.
De speler die ik wil hebben heeft goed vleugel, goed passen, dit zijn toch de belangrijkste stats voor een aanvallende vleugelspeler?
Mooi zo, mijn huidige vleugelspelers zijn enigzins oudquote:
+quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef Grumpey het volgende:
ik ben ook voorstander van het vroegtijdig verkopen van trainies die veel talent hebben en tegen U-20 niveau aanhangen (maar dat nooit zullen worden overigens). Er is best wat vraag naar (vooral begin van seizoen) van overschakelende training ploegen uit hogere divisies met veel geld, en vooral heel weinig aanbod, dus mooie winsten zijn goed te halen (zie Vitor Bras, Kai e.d. in mijn geval). Je moet maar even een rekensommetje maken. Hoeveel winst per week pak je?
(som --> je verkoopbedrag x percentage wat je houden mag - aankoopbedrag, je winst dus. En dat gedeeld door aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft voor je)
De winst per week is mooi voor verdedigers als deze boven de 50k per week ligt. Omdat het een handige speler is voor bijvoorbeeld CA zou ik 55k-60k nastreven. Zo kan je ook je verkoopbedrag simpel bepalen, eropzetten kan nooit kwaad. Overigens zijn winsten onder de 40k per week niet goed, dan moet je echt betere trainie-management voeren.
edit: ik zie dat je met je speler wel 100k winst per week eruit kan slepen (1.4 miljoen is iets te hoog). Zeker doen, als je hem kan missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |