Ohja die ook! Die glittert heel erg geloof ik, maar weet niet hoe die blijven zitten na een badquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:24 schreef meXXmo het volgende:
En ik begreep dat ruby red slippers ook glittert toch? (da's juist waarom ik er reuze nieuwsgierig naar ben)
Hoe krijg je een bruisbal door midden dan? BubbleBars breek ik zo door midden, maar een bruisbalquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:28 schreef Anitra het volgende:
Idd vaak blijven ze niet zitten, maar die van Fairy Jasmine welDan ben je echt een glitterbom en je laat een spoor van glitters achter. (en ik had maar een halve gebruikt)
Met een mes en een hamerquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:18 schreef Klare het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bruisbal door midden dan? BubbleBars breek ik zo door midden, maar een bruisbal![]()
Oh sorry, daar heb ik over heen gelezen danquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej Kyara, ik vroeg in het vorige topic nog of ik voldoende van alles had gestuurd! Ik hoop het wel, ik vind het altijd zo moeilijk.
Oeh.. ik dacht dat de witte tandpasta al bezet zou zijn.. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je er voor terug zou willen hebben?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:20 schreef morgaine21 het volgende:
En nog maar een keer: ongeveer 100 gram ring of roses en de witte tandpasta in de aanbieding.
Wie maakt me los?![]()
Ahh gelukkig!! Ik hoop ook dat ik leuke post heb morgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh sorry, daar heb ik over heen gelezen dan![]()
Het was prima hoor! Ik ga straks de coalface proberen![]()
Ik hoop dat jij je envelop maandag in de brievenbus vind.
Pfff ik heb ff de vrijheid genomen jouw lijstje op lushalicious te bekijken voor inspiratie maar wat heb jij veel!! Spaar jij lush?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oeh.. ik dacht dat de witte tandpasta al bezet zou zijn.. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je er voor terug zou willen hebben?
Uhm.. moet ik echt antwoord geven op die vraag?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:47 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Pfff ik heb ff de vrijheid genomen jouw lijstje op lushalicious te bekijken voor inspiratie maar wat heb jij veel!! Spaar jij lush?![]()
Ik vind het moeilijk om te verzinnen wat ik voor de tanpasta zou willen...
Ik zat zelf te denken aan een stukje zeep misschien:
gratious violets,
Ginger of
angels delight 2005 of heb jij misschien iets van twas the night before christmass? Die zou ik graag wilen proberen.
hey, als ik nou 2 dingen koop, breid ik in 1 klap mijn collectie met 66,66666% uit, kan je nagaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
glitters
met 10 euro kan je euh, 2 dingen daar kopen, als je goedkope uitzoekt?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
hey, als ik nou 2 dingen koop, breid ik in 1 klap mijn collectie met 66,66666% uit, kan je nagaan![]()
Zo ga ik altijd naar de site Noekje, maar de laatste 2 dagen lukt het ineens niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:34 schreef noekje het volgende:
Anitra, kun jij ook niet op de site komen door naar www.lush.com te gaan en dan vervolgens op UK? Ik kan er niet rechtstreeks op maar zo wel.
Uh mabar. (heb alleen nog maar een halve)quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:58 schreef jessie het volgende:
Ymme wat wil je allemaal ruilen voor Godiva? Zeg maar, ik heb er al helemaal zin in.
OMG, die eerste!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:00 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik bestellen.
[afbeelding]
En hier wil ik er 2 van.
Ik ben wel benieuwd wat de Nederlandse prijzen zijn van deze kerstgifts.
Weet iemand dat?
Oh mooi zoquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef Lotjeb het volgende:
Al die kerstbadspullen....
Owja, Snow Festival en Creamy Candy Bath was een erg lekkere combinatie! Super veel schuim en een heerlijke geur! Alleen bleef de geur niet hangen... erg jammer
Jaloers... ik wil ook lekker een dag niks doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga lekker niks doen vandaag
Vanochtend wel heel netjes gePilatest!
Nou ja, niksquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Jaloers... ik wil ook lekker een dag niks doenIk heb helemaal geen herfstvakantie dit jaar.... ipv vakantie heb ik voor 3 vakken tentamens (volgende week)
Ik moet zo verschrikkelijk veel lezen... krijg er wat van (... slaap o.a.
).
Dat was ik id. Ruilen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Skaai het volgende:
Wie had er btw ring of roses in de aanbieding? Ik ben best hebberige at the moment
*tegen icoon praat*quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:31 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een Snuggle voor je
Die is 1 keer gebruikt en ik vond er geen reet aan. Dus even goed afspoelen en hij is weer als nieuw
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:47 schreef morgaine21 het volgende:
Donderdag is de pre-sale op de lush site!!
Dat word bestellen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:47 schreef morgaine21 het volgende:
Donderdag is de pre-sale op de lush site!!
Daar hebben ze ook voor één dag een introductieverkoop gedaan en dan kreeg je bij je bestelling een tshirt, een setje Ruby Red Slippers en een goodiebag van wat later bleek een waarde van 30 pond..quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat hebben ze daar voor actie dan?
Allemachtig! Dat was ook al van te voren bekend dat men presentjes zou krijgen bij een bestelling?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook voor één dag een introductieverkoop gedaan en dan kreeg je bij je bestelling een tshirt, een setje Ruby Red Slippers en een goodiebag van wat later bleek een waarde van 30 pond..
Nou wel dat er een goodiebag zou komen, maar iedereen op het forum dacht dat het zo'n zelfde goodiebag zou worden als op de VIP avonden in Nederland, dus een product en misschien wat proefjes.. maar dat pakte iets beter uit dan verwacht. De andere dingen waren wel bekend ja. Ik vergat overigens de violenzeep te noemen. Die kregen ze ook nog..quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Allemachtig! Dat was ook al van te voren bekend dat men presentjes zou krijgen bij een bestelling?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vergat overigens de violenzeep te noemen. Die kregen ze ook nog..
dan stoppen ze er misschien nog wel gorgeous bij ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:50 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien als we het heel lief vragen?![]()
doe niet zo flauw zeg, dat is allang niet grappig meerquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan stoppen ze er misschien nog wel gorgeous bij ook
hoenderhokquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat grappig ook dat het als jaloezie gezien wordt
maar ga vooral verder met je opwinden, ik zal voortaan mijn knuppels niet meer in het hoenderhok gooien maar ze netjes in de schuur laten, mensen worden wel erg snel pissig de laatste tijd
Ik reageerde ook niet direct op jou post.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat grappig ook dat het als jaloezie gezien wordt
maar ga vooral verder met je opwinden, ik zal voortaan mijn knuppels niet meer in het hoenderhok gooien maar ze netjes in de schuur laten, mensen worden wel erg snel pissig de laatste tijd
In Amsterdam hebben ze ook maar een beperkte hoeveelheid op het moment. Ik was er vorige week om een klein flesje Snow Fairy te kopen maar die was al helemaal uitverkocht. Ze hebben daar maar een levering kerstspulletjes gekregen en als die op is dan moeten ze net als de andere winkels op de officiele levering wachten. Zo is het me verteld in elk gevalquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef imago het volgende:
Hé, nergens op de site is te vinden dat de kerst-spullen in Amsterdam al wel te krijgen zijn hè... Nou wil ik niet weer meteen het slechtste van mensen denken, maar ergens vermoed ik dat ze dat wel goed uitkomt, omdat er donderdag heel veel mensen gaan bestellen die dan ook heel veel verzendkosten gaan betalen terwijl ze misschien voor een tripje naar Amsterdam minder kwijt zijn...
Aan de andere kant kan ik me dan ook wel weer voorstellen dat ze het nog een beetje "geheim" willen houden zodat er niet een enorme run op de kerst-spullen in Amsterdam komt...
Nouja, whatever
Ja, dat zou maar kunnen maar dan moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen. Ik ben voor een retourtje al iets van ruim 30 euro kwijt. Dan is 6,50 nog een schijntje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef imago het volgende:
Hé, nergens op de site is te vinden dat de kerst-spullen in Amsterdam al wel te krijgen zijn hè... Nou wil ik niet weer meteen het slechtste van mensen denken, maar ergens vermoed ik dat ze dat wel goed uitkomt, omdat er donderdag heel veel mensen gaan bestellen die dan ook heel veel verzendkosten gaan betalen terwijl ze misschien voor een tripje naar Amsterdam minder kwijt zijn...
Aan de andere kant kan ik me dan ook wel weer voorstellen dat ze het nog een beetje "geheim" willen houden zodat er niet een enorme run op de kerst-spullen in Amsterdam komt...
Nouja, whatever
Tsss.... ga ik boodschappen doen beginnen jullie meteen te rellenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
alst allemaal zo onbelangrijk voor je is, wat doe je hier dan?
Voor LUSH.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
alst allemaal zo onbelangrijk voor je is, wat doe je hier dan?
Die zullen denk ik vanmiddag al wel geweest zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:39 schreef noekje het volgende:
Ben je bang dat je te laat komt voor de ranja en de versierde cakejes?
Das balenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: de Gratuitous Violets is nog niet binnen helaas.
In een bubbelbad is het toch handig dat die bruisballen niet gaan schuimen, kan je lekker lang bubbelen. Maar verder is een schuimbad ook wel erg fijn!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:04 schreef noekje het volgende:
Toch he en dat kan aan mij liggen vind ik bruisballen gewoon niet zo leuk. Bubble bar slices vind ik echt veel leuker en lekkerder.
hej, hoe is het bij xcuzme?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:02 schreef Vava het volgende:
[..]
In een bubbelbad is het toch handig dat die bruisballen niet gaan schuimen, kan je lekker lang bubbelen. Maar verder is een schuimbad ook wel erg fijn!
Ze leeft (nog)quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
hej, hoe is het bij xcuzme?
Wat lief dat je er naar vraagt Anitraquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef Anitra het volgende:
XcUZ_Me hoe is het nu met jou? Voel je je al wat beter?
We duimen allemaal voor je!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat lief dat je er naar vraagt Anitra.
Heb het idee dat m'n haaruitval wat minder is de laatste dagen. Ik was m'n haren om de dag en de afgelopen 4 douchebeurten had ik nog wel veel haarverlies, maar niet zoveel als voorheen dus ik heb een klein beetje hoop.
Verder ben ik echt ontzettend moe de hele tijd. Dat is echt supervervelend... maar nou m'n haar wat beter lijkt te gaan, hoop ik dat dat ook minder zal worden. Het koemelkvrij eten ben ik redelijk gewend inmiddels, hoewel ik snak naar een heerlijke ovenschotel met creme fraiche en gegratineerde kaas.
Dankje Shirleyquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
We duimen allemaal voor je!
Nou, ik heb net een stuk Sweetie Pie in een flesje gepropt met wat water en volop geschud, alleen zit er nu enkel schuim. Is dit normaal, zakt het nog en verandert in een vloeibaar iets of heb ik het gewoon verkracht. Help!
Ah...misschien meer water dan! Want het is echt alleen maar schuim nu. Ik denk dat ik de halve Sweetie Pie heb gebruikt en een beetje water. Dus dat wordt dus meer water erin doen en lang wachten. Ik hoop het echt, anders is het wel erg zonde.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje Shirley
Hier ook alleen maar een fles schuim met stukjes Sweetie Pie. Ik had begrepen dat je moet schudden tot je een ons weegt en dan weer moet laten rusten. Had het net paar uur laten staan en toen had ik paarsig water met stukjes
. Duurt denk ik paar daagjes voor 't goed is.
Hoeveel water heb je erbij gedaan? Ik ongeveer 1 deel jelly en dan 3 delen water.
Ik denk dat als ik dat met m'n Strawberry TT of Saplings had gedaan dat er qua geur niets over had gebleven. Maar goed.. ieder z'n meug natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jazeker welHet ruikt hartstikke sterk
En die drie delen en jelly bij elkaar is misschien bij elkaar 6 cm "product", dus dat valt echt wel mee
Nouja, de een zei veel water, de ander weer weinig. Ben er maar beetje tussenin gaan zitten. En ach, Olive Branch is ook heel dun en dat werkt ook primaquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dat met m'n Strawberry TT of Saplings had gedaan dat er qua geur niets over had gebleven. Maar goed.. ieder z'n meug natuurlijk
Olive Branch!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, de een zei veel water, de ander weer weinig. Ben er maar beetje tussenin gaan zitten. En ach, Olive Branch is ook heel dun en dat werkt ook prima.
Komt wel goed.
Inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Olive Branch!
Als ze dat ooit uit het assortiment halen, ben ik een ongelukkig mens..
Ik heb zo'n megafles staan!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb nu nog een klein flesje, maar damn er komt echt een grote fles de volgende keer![]()
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb besteld op de Engelse site. Ik heb de sinterklaascadeau's dadelijk al binnen dus.
Ik ben blij!
Ik doe dus inderdaad zuunig, maar laatst had ik me er 's ochtends mee gedouched en 's avonds rook ik het nogquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n megafles staan!Dat is pas lekker douchen, zonder zunig te hoeven doen!
Overigens ben ik ook dol op Happy Hippy, maar Olive Branch is net even beter.
Ja, goede vraag. *lijstje pakt*quote:
graag!! ik zie nl. door de lushbomen het lushwoud niet meer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
Het is bijna unaniem. The Olive Branch MOET je hebben!
Eigenlijk zou iemand voor de gein eens een keer een soort poll moeten maken, of een tournament, zoals je ze hier op het forum wel eens ziet. Kijken wat de populairste producten zijn.
ben er afgelopen zaterdag geweest en dame zei toen nog anderhalve week a 2 weken.. dus echt pas eind oktoberquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:18 schreef morgaine21 het volgende:
Had iemand niet eens gevraagd wanneer de kerstprodukten in Maastricht kwamen? Toen hadden ze toch 17 oktober gezegd?
Als dat zo is dan is die actie echt een beetje een geval van 'mostert na de maaltijd' oid
Ik zal er goed voor zorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef ymme het volgende:
De I should coco voor Bibi, is op de bus. Onderweg naar een goede eigenaar![]()
Wees goed voor hem/haar Bibi![]()
weet niet hoe ze heette lang slank vrouwkequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef lotje11 het volgende:
Wie sprak je evenstar? Want op 6 okt had de manager gezegd dat het over twee, tweeeneenhalve week zou zijn.....
Oh, ik kan hem op de site nl niet vinden.:-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
de gratuitous violets is gewoon te koop
ik vond hem stinken
gisteren in de Lush Kalverstraat zeiden ze dat het op 25 oktober binnenkwamquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ben er afgelopen zaterdag geweest en dame zei toen nog anderhalve week a 2 weken.. dus echt pas eind oktoberze heb me een flesje snow fairy laten ruiken van haar zelf .. ik moet ik moet ik wil het NU
![]()
mm, idd. Ik vind het ook erg vaag allemaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef noekje het volgende:
25 Oktober is volgende week al. Dan klopt de info van de site ook niet echt. Daar staat een paar weken op en naar mijn weten is een paar weken, twee weken. Als het dus in de winkels ligt heb je waarschijnlijk je online bestelling nog niet eens binnen van de pre sale.
Ik heb een proefje heavenly bodies voor je gemaakt, ik sprint zo naar postkantoor om hem in de bus te pleuren. wou je ook king of skin-proefje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef ymme het volgende:
[..]
mm, idd. Ik vind het ook erg vaag allemaal.
Ik denk dat ik, eind deze maand gewoon naar amsterdam ga. Doordeweeks, met mijn OV scheelt me ook weer die 6,50 verzendkosten.
Lief van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb een proefje heavenly bodies voor je gemaakt, ik sprint zo naar postkantoor om hem in de bus te pleuren. wou je ook king of skin-proefje?
Thanks babe! Ik breng de jouwe morgen weg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:55 schreef morgaine21 het volgende:
@maerycke: je tandpasta en emperor zijn onderweg!!
15 kiloquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Thanks babe! Ik breng de jouwe morgen weg!
Ik heb van een Engels meisje een bakje champagne shower jellie gehad.... En mènnnnnnn![]()
Voor de liefhebbers van de geur van Gorgeous en It's A Pleasure Treasure is dit dus dé aanrader...
15 kilo! 15 kilo gaat op m'n eerst volgende bestellijstje.. Ik zeg het je!![]()
De Godiva is binnen! Dank je wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:46 schreef Maeghan het volgende:
665 euro in Engeland of 892 euro in Nederland. =)
Ja hier ook! Had het flesje in een bakje met heet water gezet, en nu drijven er kleinere stukken jellie in die nog moeten oplossen. Ik ging een beetje voelen, en het voelt al een beetje als douchegel, dus ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam was het Jellie-experiment weer gewoon jelly geworden, alleen wat dunner. Net weer wat heet water erbij gedaan en ik ben weer aan het schudden
.
Ik ga me zo douchen met de Gratuitous Violets
Mooi dat ie binnen is en fijn dat je hem lekker vind! Veel plezier er mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: de Gratuitous Violets is binnen!! En ik vind 'm lekker
Dankjewel!
Knapquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:43 schreef Lotjeb het volgende:
Voorlopig ga ik met een grote boog om de Lushwinkels heen hier![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:01 schreef jessie het volgende:
Anitra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn envelop net binnen
![]()
![]()
Wat leuk, wat lekker.
Ik zou een proefje van de strokes krijgen en een proefje snow fairy (wat een ongeloofelijke lekkere geur) Maar er zaten nog veel meer dingen in. Zelfs buttercreams en een jellie, en een stukje night before christmas en een stukje gingerman.
Ik ben echt helemaal blij en heb gelijk zin om te douchen.
Echt super super super super super bedankt![]()
Ik zit al zowat een week te klooien met Sweety pie en een ouwe AC flesquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vandaag m'n "jellie verkracht" zoals PeRi dat zo mooi zegt. En nu ben ik aan het schudden en schudden en schudden en schudden. Ben benieuwd!
De tip om met wat bleek de shampoogeur uit de fles te krijgen heeft goed gewerkt.
Het houdt je bezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zit al zowat een week te klooien met Sweety pie en een ouwe AC flesSteeds beetje water erbij, 2 dagen later is het opgelost maar teveel water gebruikt, beetje jelly er weer bij etc etc
Balen! Dat was dus ook mijn 'probleem'. Er zit iets scherps in he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet zeggen dat ik onder de douche wat minder enthousiast was over de Gratuitous Violets.
Iets dat "prikt" in je neus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Balen! Dat was dus ook mijn 'probleem'. Er zit iets scherps in he?
Als het goed is heb jij een proefje heel snelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:50 schreef Maeghan het volgende:
Jullie weten het wel aan te prijzen ;-) Ik word er wel nieuwsgierig van.
Feli!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:20 schreef Aarti het volgende:
OH my god!!!
*hyperventileert*
Kreeg net mailtje binnen:
Congratulations!!!!!
you won the 'HAPPY' gift at our recent Lush Kalverstraat party.
Pop in to collect your prize anytime and well done!!!!
regards,
Roisin shop manager
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dus precies hetzelfde! Heb erna ook meteen een andere zeep gebruikt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja.. ik weet het niet. Als ik er zo aan snif vind ik 'm best lekker! Ook niet zo van: "WOW!" ofzo, maar gewoon ok. Maar eenmaal onder de douche..... Heb 't Was The Night Before Christmas er nog maar overheen gedaan
![]()
Hahahaha! Dat geeft niks! Ik maak wel wat mensen "blij" met proefjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde! Heb erna ook meteen een andere zeep gebruikt.
Vind het wel lullig voor je dat jij nu met dat ding opgescheept zit.
het is gewoon eigenbelang hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat geeft niks! Ik maak wel wat mensen "blij" met proefjes.
Heb jij al een van mijn proefjes geprobeerd toevallig?
Eigenlijk wel jaquote:
nee, nog niet. Ben nogal grieperig en ruik dus helemaal niks. Wil het nog even bewaren tot ik weer wat ruik. (erg fijn trouwens nu ik morgen eindelijk weer een keer naar Lush ga)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat geeft niks! Ik maak wel wat mensen "blij" met proefjes.
Heb jij al een van mijn proefjes geprobeerd toevallig?
Die geuren zijn zo sterk, volgens mij ruik je die nog al zit je van boven tot onder verstopt met snotquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ben nogal grieperig en ruik dus helemaal niks. Wil het nog even bewaren tot ik weer wat ruik. (erg fijn trouwens nu ik morgen eindelijk weer een keer naar Lush ga)
Is ie zo viesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde! Heb erna ook meteen een andere zeep gebruikt.
Vind het wel lullig voor je dat jij nu met dat ding opgescheept zit.
Ik ben zelf helemaal weg van Fever, maar daar moet je wel van houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:53 schreef Keroppi het volgende:
Wat zijn eigenlijk must-haves wat betreft de massage-bars?
Ik heb al geprobeerd:
De glitterbug (hoewel ik in eerste instantie dacht dat het zeep was...) maar het spijt me, maar mijn glitterperiode heb ik na mijn 16 ver, ver achter mij gelaten.
Soft Coeur: in de zomermaanden geurde mijn hele kamer ernaar. Deed wel eens een beetje op mijn armen maar kreeg wel 'commentaar' van studiegenoten. ("Oh ik dacht dat je hele sterk geurend lipgloss ophad" "Je ruikt naar suikerspin")
ik geloof dat ik mijn yoghurt met verkruimelde beschuit en kaneel niet meer hoefquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
mijn black magic ruikt naar zure kots, maar dat kan ook een geval op zich zijn natuurlijk
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:07 schreef Maerycke het volgende:
It's a Pleasure Treasure de massagebar natuurlijk
Daarom heb ik hem ook nog niet gekocht, ik vond de omschrijving op de website veelbelovend maar toen ik er in de winkel aan rook vond ik hem nergens naar ruiken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef meXXmo het volgende:
Ik ben nog benieuwd naar sleepy head, maar die vond ik in de winkel niet zo sterk ruiken. Veranderd dat als je die bar laat smelten en op je huid aanbrengt?
Ik heb dus ook al zitten rekenen als een echte Hollander. Mijn bestelling uit Engeland is alsnog 6 euro goedkoper. Dan heb ik nog verzendkosten van 17 euro in mijn eentje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:08 schreef Maerycke het volgende:
Als ik het prijsverschil tussen Nederland en Engeland zie, bestel ik dus helemaal niets.. En geen extra actie zoals in Engeland ook nog eens
Ik heb even zitten rekenen op de bestelling van Ymme, ervan uitgaande dat ze van elk 1 bestelde en een medium flesje Snow Fairy. Hier betaal je 47 euro en in Engeland 34,71 euro. Tel uit je winstquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook al zitten rekenen als een echte Hollander. Mijn bestelling uit Engeland is alsnog 6 euro goedkoper. Dan heb ik nog verzendkosten van 17 euro in mijn eentje.
Ik ga dus ook niks bestellen. Ik ga voor December als ik dan nog meer kerstspul wil weer in Engeland bestellen.
Ook jammer dat er geen gifts op staan.
Dan heb je de verzendkosten niet meegerekend of wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen op de bestelling van Ymme, ervan uitgaande dat ze van elk 1 bestelde en een medium flesje Snow Fairy. Hier betaal je 47 euro en in Engeland 34,71 euro. Tel uit je winst
Dat niet, maar die heb je uiteraard in Engeland ook.. en die zijn hoger. Het ging me even om de produkten zelfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan heb je de verzendkosten niet meegerekend of wel?
Toch schrok ik ook wel van de prijs van een hatbox. Natuurlijk is het leuk om zo'n box te hebben maar als je de produkten los koopt scheelt dat vrij veel en dan heb ik liever meer produkten dan een hatbox waar ik uiteindelijk niet veel mee ga doen. Daarbij loop je dan de kans dat er produkten in zitten die niet zo lekker zijn. Die snowfairy is ws helemaal niks voor mij maar daar betaal je wel voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:13 schreef Klare het volgende:
Haal het wel als het in de winkel ligt, scheelt me weer heel wat verzendkosten. En kan ik het leuk in cadeauvorm halen![]()
oh das wel een best verschilquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen op de bestelling van Ymme, ervan uitgaande dat ze van elk 1 bestelde en een medium flesje Snow Fairy. Hier betaal je 47 euro en in Engeland 34,71 euro. Tel uit je winst
Ja, snap ik maar goed zoals ik zei, ik ben al goedkoper uit met mijn lijstje met de verzendkosten erbij. Het loont dus wel.:-)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat niet, maar die heb je uiteraard in Engeland ook.. en die zijn hoger. Het ging me even om de produkten zelf
Hoe betaal jij dan?:-)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:22 schreef ymme het volgende:
[..]
oh das wel een best verschil![]()
Maar ja, helaas heb ik geen CC.![]()
Ik dacht dat dat weinig uitmaakt (is met de andere cadeau`s toch ook?).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch schrok ik ook wel van de prijs van een hatbox. Natuurlijk is het leuk om zo'n box te hebben maar als je de produkten los koopt scheelt dat vrij veel en dan heb ik liever meer produkten dan een hatbox waar ik uiteindelijk niet veel mee ga doen. Daarbij loop je dan de kans dat er produkten in zitten die niet zo lekker zijn. Die snowfairy is ws helemaal niks voor mij maar daar betaal je wel voor.
Op het Engelse forum is er ook een topic over.
Think Pink is in Engeland 53.21 en hier in Nederland 64.95quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:46 schreef Klare het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat weinig uitmaakt (is met de andere cadeau`s toch ook?).![]()
Ik had alleen die kerstcadeau's berekend. Ik weet niet hoe het met de gewone cadeau's is.:-)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:46 schreef Klare het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat weinig uitmaakt (is met de andere cadeau`s toch ook?).![]()
Omdat het taboe lijkt om nog in Nederland te bestellen, want ze zijn krenterig, je betaalt meer, het duurt zo lang, enz.. Het is simpel weg niet voor iedereen weg gelegd om in Engeland te bestellen. Als er iemand maar een gil geeft dat hij/zij in Nederland besteld heeft beginnen een heleboel mensen ineens over dat je in Engeland goedkoper uit geweest zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:44 schreef noekje het volgende:
Nou nou, doe eens rustig aan zeg. Het boeit me ook geen ruk maar dan mag het ook niet genoemd worden?
Mens, stel je niet zo aan en maak er niet zo'n drama van. Als andere mensen een discussie willen hebben over het prijsverschil tussen Engeland en Nederland heb je dat maar gewoon te accepteren in plaats van zo tekeer te gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Omdat het taboe lijkt om nog in Nederland te bestellen, want ze zijn krenterig, je betaalt meer, het duurt zo lang, enz.. Het is simpel weg niet voor iedereen weg gelegd om in Engeland te bestellen. Als er iemand maar een gil geeft dat hij/zij in Nederland besteld heeft beginnen een heleboel mensen ineens over dat je in Engeland goedkoper uit geweest zou zijn.
Ik heb bij wijze van proef deze week in Engeland besteld en het kon mij sowieso weinig schelen als ik quite had gespeeld maar het is nu wel een fijne bijkomstigheid dat ik gewoon goedkoper uit ben. Ik zie niet in waarom je dan zo fel reageert maar dat zal dan wel mijn onkunde zijn ofzo. Dat ze krenterig zijn of dat het langer duurt, je hebt het mij niet zien schrijven maar ik zie niet in waarom dat niet genoemd mag worden. Dat is toch gewoon een mening. Die kun je zo naast je neerleggen als je dat wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Omdat het taboe lijkt om nog in Nederland te bestellen, want ze zijn krenterig, je betaalt meer, het duurt zo lang, enz.. Het is simpel weg niet voor iedereen weg gelegd om in Engeland te bestellen. Als er iemand maar een gil geeft dat hij/zij in Nederland besteld heeft beginnen een heleboel mensen ineens over dat je in Engeland goedkoper uit geweest zou zijn.
Wie stelt zich aanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mens, stel je niet zo aan en maak er niet zo'n drama van. Als andere mensen een discussie willen hebben over het prijsverschil tussen Engeland en Nederland heb je dat maar gewoon te accepteren in plaats van zo tekeer te gaan.
Komt spuit 11 ook.. Volgens mij was er aan mijn reactie hier na de hysterische aanval van Anitra niets onderhuids...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Wie stelt zich aanals iedereen hier nou eens dingen van elkaar accepteert is de sfeer hier een stuk leuker ipv dat onderhuidse gekattekop
waarom begin je nu tegen mij te katten ;{w.. ik vraag je iets normaals en stel een normale stelling die niet naar jou persoonlijk is maar algemeen..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Komt spuit 11 ook.. Volgens mij was er aan mijn reactie hier na de hysterische aanval van Anitra niets onderhuids...
nog ff geduldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik kan niet wachten tot in mijn bestelling binnen heb.
En ik betaal met eenmalige machtiging.
PMS sucks, dat allereerst. Ik heb nog op Lushalicous aangeboden dat iemand mee mocht bestellen. Dan hadden ze niet eens die verzendkosten uit Engeland mee hoeven te betalen want ik was die toch al wel kwijt of iemand nou wel of niet mee zou bestellen. Nu breng je het net of ik aan het nanananana-en ben maar dat voel ik dus helemaal niet zo en wat iemand daar verder nog van wil denken...soit!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Anitra het volgende:
Ach ja het zal mijn PMS wel zijn.
En ik snap heus wel dat het in Engeland goedkoper is, maar voor veel mensen niet haalbaar is en dat is even een punt dat ik naar voren wou brengen.
nee hoor. Het is gewoon je meningquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:11 schreef Anitra het volgende:
Ach ja het zal mijn PMS wel zijn.
En ik snap heus wel dat het in Engeland goedkoper is, maar voor veel mensen niet haalbaar is en dat is even een punt dat ik naar voren wou brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |