abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31512045
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:37 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook z'n goodiebag.
Misschien als we het heel lief vragen?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31512171
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:50 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Misschien als we het heel lief vragen?
dan stoppen ze er misschien nog wel gorgeous bij ook
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:03:54 #103
57434 Marloes
Digital Love
pi_31512212
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:00 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dan stoppen ze er misschien nog wel gorgeous bij ook
doe niet zo flauw zeg, dat is allang niet grappig meer
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31512300
oh, sorry voor mijn flauwe grap.
pi_31512309
was het ooit grappig geweest overigens?
must have missed that.
pi_31512332
Haha ik vind het eerder triest
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31512399
Er weken (of is het ondertussen al maanden), nog niet overheen zijn dat ik een gorgeous, gekregen heb. Dat is pas triest

Maar ach, ik lach er maar om.

pi_31512443
wat grappig ook dat het als jaloezie gezien wordt
maar ga vooral verder met je opwinden, ik zal voortaan mijn knuppels niet meer in het hoenderhok gooien maar ze netjes in de schuur laten, mensen worden wel erg snel pissig de laatste tijd
pi_31512496
dat je het hebt gekregen
pi_31512537
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar ga vooral verder met je opwinden, ik zal voortaan mijn knuppels niet meer in het hoenderhok gooien maar ze netjes in de schuur laten, mensen worden wel erg snel pissig de laatste tijd
hoenderhok
pi_31512548
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik reageerde ook niet direct op jou post.

Maar over het feit pissig, ben ik het volkomen met je eens
Ik ben verder gewoon nog steeds blij met mijn potje gezichtscreme. Heb hier en daar ook andere lushies mee laten genieten hiervan.
En wat andere daar nog over denken of van vinden (toen en nu), heb ik maar 1 ding op te zeggen:

"Lekker belangrijk"

En nu ga ik me douchen met heel veel Lush.
Ik heb vandaag de hele bovenverdieping grondig schoongemaakt. Kleden/gordijen etc allemaal uitgewassen. Dus nu is het tijd om mezelf schoon te maken.
pi_31512562
Hé, nergens op de site is te vinden dat de kerst-spullen in Amsterdam al wel te krijgen zijn hè... Nou wil ik niet weer meteen het slechtste van mensen denken, maar ergens vermoed ik dat ze dat wel goed uitkomt, omdat er donderdag heel veel mensen gaan bestellen die dan ook heel veel verzendkosten gaan betalen terwijl ze misschien voor een tripje naar Amsterdam minder kwijt zijn...

Aan de andere kant kan ik me dan ook wel weer voorstellen dat ze het nog een beetje "geheim" willen houden zodat er niet een enorme run op de kerst-spullen in Amsterdam komt...

Nouja, whatever
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_31512602
Ik ga zo in bad met Floating Island Luxury Bath Melt.

De 1ste keer dat ik deze gebruik. Ik doe meteen verslag hier, van wat ik ervan vind
pi_31512603
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:29 schreef ymme het volgende:

[..]

"Lekker belangrijk"

alst allemaal zo onbelangrijk voor je is, wat doe je hier dan?
pi_31512687
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef imago het volgende:
Hé, nergens op de site is te vinden dat de kerst-spullen in Amsterdam al wel te krijgen zijn hè... Nou wil ik niet weer meteen het slechtste van mensen denken, maar ergens vermoed ik dat ze dat wel goed uitkomt, omdat er donderdag heel veel mensen gaan bestellen die dan ook heel veel verzendkosten gaan betalen terwijl ze misschien voor een tripje naar Amsterdam minder kwijt zijn...

Aan de andere kant kan ik me dan ook wel weer voorstellen dat ze het nog een beetje "geheim" willen houden zodat er niet een enorme run op de kerst-spullen in Amsterdam komt...

Nouja, whatever
In Amsterdam hebben ze ook maar een beperkte hoeveelheid op het moment. Ik was er vorige week om een klein flesje Snow Fairy te kopen maar die was al helemaal uitverkocht. Ze hebben daar maar een levering kerstspulletjes gekregen en als die op is dan moeten ze net als de andere winkels op de officiele levering wachten. Zo is het me verteld in elk geval
Last.fm Twitter
pi_31512702
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef imago het volgende:

Nouja, whatever
Ja, dat zou maar kunnen maar dan moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen. Ik ben voor een retourtje al iets van ruim 30 euro kwijt. Dan is 6,50 nog een schijntje.
Go hard or go home
pi_31512735
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Tsss.... ga ik boodschappen doen beginnen jullie meteen te rellen
Last.fm Twitter
pi_31512770
Net mijn gezicht schoongemaakt met Herbalism. En nu MOM erop zitten.
Het bad is nu zo ongeveer vol, dus ik ga badderen. Tot straks
pi_31512784
Ik ben wel erg benieuwd naar donderdag. Dan wordt het donderdag of in Engeland bestellen of in Nederland.
Gemakshalve zal het dan toch misschien wel Nederland worden. Geen cc nodig en ik weet zeker dat het aankomt. Mijn lijst ligt iig klaar.

[ Bericht 89% gewijzigd door Noek op 17-10-2005 15:55:29 ]
Go hard or go home
pi_31512830
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Voor LUSH.

Dat je dat niet snapt.

En dat verdere domme gerel hier altijd, neem ik maar voor lief

*** in bad gaat liggen met LUSH***
pi_31513149
Had iemand niet eens gevraagd wanneer de kerstprodukten in Maastricht kwamen? Toen hadden ze toch 17 oktober gezegd?
Als dat zo is dan is die actie echt een beetje een geval van 'mostert na de maaltijd' oid
pi_31513171
ik begreep dat de kerstproducten pas 1 november in de winkel komen
pi_31513316

ruby red slippers
pi_31513366
To darn cute maar waar ruikt die eigenlijk naar? * Duikt maar weer in de engelse archieven.

Hij ruikt naar potion. Oké...
Go hard or go home
pi_31513397
Zo ik ben weer heerlijk schoon.

Totaal gebruikt:

Herbalism
MOM
Floating Island Luxury Bath Melt (heerlijk. Lekker zacht huidje na de tijd, en heerlijk geurend)
Godiva
Gorgeous
Mirror Mirror
Eye cream
Whip Stick

Dus je raadt het al. Ik heb weer een ultime lush ervaring gehad net. En nu ruik ik heerlijk voor de verjaardag straks. (kindje van 10 dus daar kun je niet te laat aankomen)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')