dan stoppen ze er misschien nog wel gorgeous bij ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:50 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien als we het heel lief vragen?![]()
doe niet zo flauw zeg, dat is allang niet grappig meerquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan stoppen ze er misschien nog wel gorgeous bij ook
hoenderhokquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat grappig ook dat het als jaloezie gezien wordt
maar ga vooral verder met je opwinden, ik zal voortaan mijn knuppels niet meer in het hoenderhok gooien maar ze netjes in de schuur laten, mensen worden wel erg snel pissig de laatste tijd
Ik reageerde ook niet direct op jou post.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat grappig ook dat het als jaloezie gezien wordt
maar ga vooral verder met je opwinden, ik zal voortaan mijn knuppels niet meer in het hoenderhok gooien maar ze netjes in de schuur laten, mensen worden wel erg snel pissig de laatste tijd
In Amsterdam hebben ze ook maar een beperkte hoeveelheid op het moment. Ik was er vorige week om een klein flesje Snow Fairy te kopen maar die was al helemaal uitverkocht. Ze hebben daar maar een levering kerstspulletjes gekregen en als die op is dan moeten ze net als de andere winkels op de officiele levering wachten. Zo is het me verteld in elk gevalquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef imago het volgende:
Hé, nergens op de site is te vinden dat de kerst-spullen in Amsterdam al wel te krijgen zijn hè... Nou wil ik niet weer meteen het slechtste van mensen denken, maar ergens vermoed ik dat ze dat wel goed uitkomt, omdat er donderdag heel veel mensen gaan bestellen die dan ook heel veel verzendkosten gaan betalen terwijl ze misschien voor een tripje naar Amsterdam minder kwijt zijn...
Aan de andere kant kan ik me dan ook wel weer voorstellen dat ze het nog een beetje "geheim" willen houden zodat er niet een enorme run op de kerst-spullen in Amsterdam komt...
Nouja, whatever
Ja, dat zou maar kunnen maar dan moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen. Ik ben voor een retourtje al iets van ruim 30 euro kwijt. Dan is 6,50 nog een schijntje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef imago het volgende:
Hé, nergens op de site is te vinden dat de kerst-spullen in Amsterdam al wel te krijgen zijn hè... Nou wil ik niet weer meteen het slechtste van mensen denken, maar ergens vermoed ik dat ze dat wel goed uitkomt, omdat er donderdag heel veel mensen gaan bestellen die dan ook heel veel verzendkosten gaan betalen terwijl ze misschien voor een tripje naar Amsterdam minder kwijt zijn...
Aan de andere kant kan ik me dan ook wel weer voorstellen dat ze het nog een beetje "geheim" willen houden zodat er niet een enorme run op de kerst-spullen in Amsterdam komt...
Nouja, whatever
Tsss.... ga ik boodschappen doen beginnen jullie meteen te rellenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
alst allemaal zo onbelangrijk voor je is, wat doe je hier dan?
Voor LUSH.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
alst allemaal zo onbelangrijk voor je is, wat doe je hier dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |