hey, als ik nou 2 dingen koop, breid ik in 1 klap mijn collectie met 66,66666% uit, kan je nagaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
glitters
met 10 euro kan je euh, 2 dingen daar kopen, als je goedkope uitzoekt?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
hey, als ik nou 2 dingen koop, breid ik in 1 klap mijn collectie met 66,66666% uit, kan je nagaan![]()
Zo ga ik altijd naar de site Noekje, maar de laatste 2 dagen lukt het ineens niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:34 schreef noekje het volgende:
Anitra, kun jij ook niet op de site komen door naar www.lush.com te gaan en dan vervolgens op UK? Ik kan er niet rechtstreeks op maar zo wel.
Uh mabar. (heb alleen nog maar een halve)quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:58 schreef jessie het volgende:
Ymme wat wil je allemaal ruilen voor Godiva? Zeg maar, ik heb er al helemaal zin in.
OMG, die eerste!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:00 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik bestellen.
[afbeelding]
En hier wil ik er 2 van.
Ik ben wel benieuwd wat de Nederlandse prijzen zijn van deze kerstgifts.
Weet iemand dat?
Oh mooi zoquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:50 schreef Lotjeb het volgende:
Al die kerstbadspullen....
Owja, Snow Festival en Creamy Candy Bath was een erg lekkere combinatie! Super veel schuim en een heerlijke geur! Alleen bleef de geur niet hangen... erg jammer
Jaloers... ik wil ook lekker een dag niks doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga lekker niks doen vandaag
Vanochtend wel heel netjes gePilatest!
Nou ja, niksquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Jaloers... ik wil ook lekker een dag niks doenIk heb helemaal geen herfstvakantie dit jaar.... ipv vakantie heb ik voor 3 vakken tentamens (volgende week)
Ik moet zo verschrikkelijk veel lezen... krijg er wat van (... slaap o.a.
).
Dat was ik id. Ruilen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Skaai het volgende:
Wie had er btw ring of roses in de aanbieding? Ik ben best hebberige at the moment
*tegen icoon praat*quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:31 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een Snuggle voor je
Die is 1 keer gebruikt en ik vond er geen reet aan. Dus even goed afspoelen en hij is weer als nieuw
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:47 schreef morgaine21 het volgende:
Donderdag is de pre-sale op de lush site!!
Dat word bestellen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:47 schreef morgaine21 het volgende:
Donderdag is de pre-sale op de lush site!!
Daar hebben ze ook voor één dag een introductieverkoop gedaan en dan kreeg je bij je bestelling een tshirt, een setje Ruby Red Slippers en een goodiebag van wat later bleek een waarde van 30 pond..quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat hebben ze daar voor actie dan?
Allemachtig! Dat was ook al van te voren bekend dat men presentjes zou krijgen bij een bestelling?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook voor één dag een introductieverkoop gedaan en dan kreeg je bij je bestelling een tshirt, een setje Ruby Red Slippers en een goodiebag van wat later bleek een waarde van 30 pond..
Nou wel dat er een goodiebag zou komen, maar iedereen op het forum dacht dat het zo'n zelfde goodiebag zou worden als op de VIP avonden in Nederland, dus een product en misschien wat proefjes.. maar dat pakte iets beter uit dan verwacht. De andere dingen waren wel bekend ja. Ik vergat overigens de violenzeep te noemen. Die kregen ze ook nog..quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Allemachtig! Dat was ook al van te voren bekend dat men presentjes zou krijgen bij een bestelling?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vergat overigens de violenzeep te noemen. Die kregen ze ook nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |