Ohja die ook! Die glittert heel erg geloof ik, maar weet niet hoe die blijven zitten na een badquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:24 schreef meXXmo het volgende:
En ik begreep dat ruby red slippers ook glittert toch? (da's juist waarom ik er reuze nieuwsgierig naar ben)
Hoe krijg je een bruisbal door midden dan? BubbleBars breek ik zo door midden, maar een bruisbalquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:28 schreef Anitra het volgende:
Idd vaak blijven ze niet zitten, maar die van Fairy Jasmine welDan ben je echt een glitterbom en je laat een spoor van glitters achter. (en ik had maar een halve gebruikt)
Met een mes en een hamerquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:18 schreef Klare het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bruisbal door midden dan? BubbleBars breek ik zo door midden, maar een bruisbal![]()
Oh sorry, daar heb ik over heen gelezen danquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej Kyara, ik vroeg in het vorige topic nog of ik voldoende van alles had gestuurd! Ik hoop het wel, ik vind het altijd zo moeilijk.
Oeh.. ik dacht dat de witte tandpasta al bezet zou zijn.. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je er voor terug zou willen hebben?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:20 schreef morgaine21 het volgende:
En nog maar een keer: ongeveer 100 gram ring of roses en de witte tandpasta in de aanbieding.
Wie maakt me los?![]()
Ahh gelukkig!! Ik hoop ook dat ik leuke post heb morgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh sorry, daar heb ik over heen gelezen dan![]()
Het was prima hoor! Ik ga straks de coalface proberen![]()
Ik hoop dat jij je envelop maandag in de brievenbus vind.
Pfff ik heb ff de vrijheid genomen jouw lijstje op lushalicious te bekijken voor inspiratie maar wat heb jij veel!! Spaar jij lush?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oeh.. ik dacht dat de witte tandpasta al bezet zou zijn.. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je er voor terug zou willen hebben?
Uhm.. moet ik echt antwoord geven op die vraag?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:47 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Pfff ik heb ff de vrijheid genomen jouw lijstje op lushalicious te bekijken voor inspiratie maar wat heb jij veel!! Spaar jij lush?![]()
Ik vind het moeilijk om te verzinnen wat ik voor de tanpasta zou willen...
Ik zat zelf te denken aan een stukje zeep misschien:
gratious violets,
Ginger of
angels delight 2005 of heb jij misschien iets van twas the night before christmass? Die zou ik graag wilen proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |