Lief van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb een proefje heavenly bodies voor je gemaakt, ik sprint zo naar postkantoor om hem in de bus te pleuren. wou je ook king of skin-proefje?
Thanks babe! Ik breng de jouwe morgen weg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:55 schreef morgaine21 het volgende:
@maerycke: je tandpasta en emperor zijn onderweg!!
15 kiloquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Thanks babe! Ik breng de jouwe morgen weg!
Ik heb van een Engels meisje een bakje champagne shower jellie gehad.... En mènnnnnnn![]()
Voor de liefhebbers van de geur van Gorgeous en It's A Pleasure Treasure is dit dus dé aanrader...
15 kilo! 15 kilo gaat op m'n eerst volgende bestellijstje.. Ik zeg het je!![]()
De Godiva is binnen! Dank je wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:46 schreef Maeghan het volgende:
665 euro in Engeland of 892 euro in Nederland. =)
Ja hier ook! Had het flesje in een bakje met heet water gezet, en nu drijven er kleinere stukken jellie in die nog moeten oplossen. Ik ging een beetje voelen, en het voelt al een beetje als douchegel, dus ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam was het Jellie-experiment weer gewoon jelly geworden, alleen wat dunner. Net weer wat heet water erbij gedaan en ik ben weer aan het schudden
.
Ik ga me zo douchen met de Gratuitous Violets
Mooi dat ie binnen is en fijn dat je hem lekker vind! Veel plezier er mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara: de Gratuitous Violets is binnen!! En ik vind 'm lekker
Dankjewel!
Knapquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:43 schreef Lotjeb het volgende:
Voorlopig ga ik met een grote boog om de Lushwinkels heen hier![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:01 schreef jessie het volgende:
Anitra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn envelop net binnen
![]()
![]()
Wat leuk, wat lekker.
Ik zou een proefje van de strokes krijgen en een proefje snow fairy (wat een ongeloofelijke lekkere geur) Maar er zaten nog veel meer dingen in. Zelfs buttercreams en een jellie, en een stukje night before christmas en een stukje gingerman.
Ik ben echt helemaal blij en heb gelijk zin om te douchen.
Echt super super super super super bedankt![]()
Ik zit al zowat een week te klooien met Sweety pie en een ouwe AC flesquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vandaag m'n "jellie verkracht" zoals PeRi dat zo mooi zegt. En nu ben ik aan het schudden en schudden en schudden en schudden. Ben benieuwd!
De tip om met wat bleek de shampoogeur uit de fles te krijgen heeft goed gewerkt.
Het houdt je bezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zit al zowat een week te klooien met Sweety pie en een ouwe AC flesSteeds beetje water erbij, 2 dagen later is het opgelost maar teveel water gebruikt, beetje jelly er weer bij etc etc
Balen! Dat was dus ook mijn 'probleem'. Er zit iets scherps in he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet zeggen dat ik onder de douche wat minder enthousiast was over de Gratuitous Violets.
Iets dat "prikt" in je neus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Balen! Dat was dus ook mijn 'probleem'. Er zit iets scherps in he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |