We duimen allemaal voor je!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat lief dat je er naar vraagt Anitra.
Heb het idee dat m'n haaruitval wat minder is de laatste dagen. Ik was m'n haren om de dag en de afgelopen 4 douchebeurten had ik nog wel veel haarverlies, maar niet zoveel als voorheen dus ik heb een klein beetje hoop.
Verder ben ik echt ontzettend moe de hele tijd. Dat is echt supervervelend... maar nou m'n haar wat beter lijkt te gaan, hoop ik dat dat ook minder zal worden. Het koemelkvrij eten ben ik redelijk gewend inmiddels, hoewel ik snak naar een heerlijke ovenschotel met creme fraiche en gegratineerde kaas.
Dankje Shirleyquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
We duimen allemaal voor je!
Nou, ik heb net een stuk Sweetie Pie in een flesje gepropt met wat water en volop geschud, alleen zit er nu enkel schuim. Is dit normaal, zakt het nog en verandert in een vloeibaar iets of heb ik het gewoon verkracht. Help!
Ah...misschien meer water dan! Want het is echt alleen maar schuim nu. Ik denk dat ik de halve Sweetie Pie heb gebruikt en een beetje water. Dus dat wordt dus meer water erin doen en lang wachten. Ik hoop het echt, anders is het wel erg zonde.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje Shirley
Hier ook alleen maar een fles schuim met stukjes Sweetie Pie. Ik had begrepen dat je moet schudden tot je een ons weegt en dan weer moet laten rusten. Had het net paar uur laten staan en toen had ik paarsig water met stukjes
. Duurt denk ik paar daagjes voor 't goed is.
Hoeveel water heb je erbij gedaan? Ik ongeveer 1 deel jelly en dan 3 delen water.
Ik denk dat als ik dat met m'n Strawberry TT of Saplings had gedaan dat er qua geur niets over had gebleven. Maar goed.. ieder z'n meug natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jazeker welHet ruikt hartstikke sterk
En die drie delen en jelly bij elkaar is misschien bij elkaar 6 cm "product", dus dat valt echt wel mee
Nouja, de een zei veel water, de ander weer weinig. Ben er maar beetje tussenin gaan zitten. En ach, Olive Branch is ook heel dun en dat werkt ook primaquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dat met m'n Strawberry TT of Saplings had gedaan dat er qua geur niets over had gebleven. Maar goed.. ieder z'n meug natuurlijk
Olive Branch!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, de een zei veel water, de ander weer weinig. Ben er maar beetje tussenin gaan zitten. En ach, Olive Branch is ook heel dun en dat werkt ook prima.
Komt wel goed.
Inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Olive Branch!
Als ze dat ooit uit het assortiment halen, ben ik een ongelukkig mens..
Ik heb zo'n megafles staan!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb nu nog een klein flesje, maar damn er komt echt een grote fles de volgende keer![]()
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb besteld op de Engelse site. Ik heb de sinterklaascadeau's dadelijk al binnen dus.
Ik ben blij!
Ik doe dus inderdaad zuunig, maar laatst had ik me er 's ochtends mee gedouched en 's avonds rook ik het nogquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n megafles staan!Dat is pas lekker douchen, zonder zunig te hoeven doen!
Overigens ben ik ook dol op Happy Hippy, maar Olive Branch is net even beter.
Ja, goede vraag. *lijstje pakt*quote:
graag!! ik zie nl. door de lushbomen het lushwoud niet meer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
Het is bijna unaniem. The Olive Branch MOET je hebben!
Eigenlijk zou iemand voor de gein eens een keer een soort poll moeten maken, of een tournament, zoals je ze hier op het forum wel eens ziet. Kijken wat de populairste producten zijn.
ben er afgelopen zaterdag geweest en dame zei toen nog anderhalve week a 2 weken.. dus echt pas eind oktoberquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:18 schreef morgaine21 het volgende:
Had iemand niet eens gevraagd wanneer de kerstprodukten in Maastricht kwamen? Toen hadden ze toch 17 oktober gezegd?
Als dat zo is dan is die actie echt een beetje een geval van 'mostert na de maaltijd' oid
Ik zal er goed voor zorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef ymme het volgende:
De I should coco voor Bibi, is op de bus. Onderweg naar een goede eigenaar![]()
Wees goed voor hem/haar Bibi![]()
weet niet hoe ze heette lang slank vrouwkequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef lotje11 het volgende:
Wie sprak je evenstar? Want op 6 okt had de manager gezegd dat het over twee, tweeeneenhalve week zou zijn.....
Oh, ik kan hem op de site nl niet vinden.:-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
de gratuitous violets is gewoon te koop
ik vond hem stinken
gisteren in de Lush Kalverstraat zeiden ze dat het op 25 oktober binnenkwamquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ben er afgelopen zaterdag geweest en dame zei toen nog anderhalve week a 2 weken.. dus echt pas eind oktoberze heb me een flesje snow fairy laten ruiken van haar zelf .. ik moet ik moet ik wil het NU
![]()
mm, idd. Ik vind het ook erg vaag allemaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef noekje het volgende:
25 Oktober is volgende week al. Dan klopt de info van de site ook niet echt. Daar staat een paar weken op en naar mijn weten is een paar weken, twee weken. Als het dus in de winkels ligt heb je waarschijnlijk je online bestelling nog niet eens binnen van de pre sale.
Ik heb een proefje heavenly bodies voor je gemaakt, ik sprint zo naar postkantoor om hem in de bus te pleuren. wou je ook king of skin-proefje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef ymme het volgende:
[..]
mm, idd. Ik vind het ook erg vaag allemaal.
Ik denk dat ik, eind deze maand gewoon naar amsterdam ga. Doordeweeks, met mijn OV scheelt me ook weer die 6,50 verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |