graag!! ik zie nl. door de lushbomen het lushwoud niet meer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
Het is bijna unaniem. The Olive Branch MOET je hebben!
Eigenlijk zou iemand voor de gein eens een keer een soort poll moeten maken, of een tournament, zoals je ze hier op het forum wel eens ziet. Kijken wat de populairste producten zijn.
ben er afgelopen zaterdag geweest en dame zei toen nog anderhalve week a 2 weken.. dus echt pas eind oktoberquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:18 schreef morgaine21 het volgende:
Had iemand niet eens gevraagd wanneer de kerstprodukten in Maastricht kwamen? Toen hadden ze toch 17 oktober gezegd?
Als dat zo is dan is die actie echt een beetje een geval van 'mostert na de maaltijd' oid
Ik zal er goed voor zorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:26 schreef ymme het volgende:
De I should coco voor Bibi, is op de bus. Onderweg naar een goede eigenaar![]()
Wees goed voor hem/haar Bibi![]()
weet niet hoe ze heette lang slank vrouwkequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:43 schreef lotje11 het volgende:
Wie sprak je evenstar? Want op 6 okt had de manager gezegd dat het over twee, tweeeneenhalve week zou zijn.....
Oh, ik kan hem op de site nl niet vinden.:-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
de gratuitous violets is gewoon te koop
ik vond hem stinken
gisteren in de Lush Kalverstraat zeiden ze dat het op 25 oktober binnenkwamquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ben er afgelopen zaterdag geweest en dame zei toen nog anderhalve week a 2 weken.. dus echt pas eind oktoberze heb me een flesje snow fairy laten ruiken van haar zelf .. ik moet ik moet ik wil het NU
![]()
mm, idd. Ik vind het ook erg vaag allemaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef noekje het volgende:
25 Oktober is volgende week al. Dan klopt de info van de site ook niet echt. Daar staat een paar weken op en naar mijn weten is een paar weken, twee weken. Als het dus in de winkels ligt heb je waarschijnlijk je online bestelling nog niet eens binnen van de pre sale.
Ik heb een proefje heavenly bodies voor je gemaakt, ik sprint zo naar postkantoor om hem in de bus te pleuren. wou je ook king of skin-proefje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef ymme het volgende:
[..]
mm, idd. Ik vind het ook erg vaag allemaal.
Ik denk dat ik, eind deze maand gewoon naar amsterdam ga. Doordeweeks, met mijn OV scheelt me ook weer die 6,50 verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |