Als het goed is heb jij een proefje heel snelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:50 schreef Maeghan het volgende:
Jullie weten het wel aan te prijzen ;-) Ik word er wel nieuwsgierig van.
Feli!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:20 schreef Aarti het volgende:
OH my god!!!
*hyperventileert*
Kreeg net mailtje binnen:
Congratulations!!!!!
you won the 'HAPPY' gift at our recent Lush Kalverstraat party.
Pop in to collect your prize anytime and well done!!!!
regards,
Roisin shop manager
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dus precies hetzelfde! Heb erna ook meteen een andere zeep gebruikt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja.. ik weet het niet. Als ik er zo aan snif vind ik 'm best lekker! Ook niet zo van: "WOW!" ofzo, maar gewoon ok. Maar eenmaal onder de douche..... Heb 't Was The Night Before Christmas er nog maar overheen gedaan
![]()
Hahahaha! Dat geeft niks! Ik maak wel wat mensen "blij" met proefjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde! Heb erna ook meteen een andere zeep gebruikt.
Vind het wel lullig voor je dat jij nu met dat ding opgescheept zit.
het is gewoon eigenbelang hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat geeft niks! Ik maak wel wat mensen "blij" met proefjes.
Heb jij al een van mijn proefjes geprobeerd toevallig?
Eigenlijk wel jaquote:
nee, nog niet. Ben nogal grieperig en ruik dus helemaal niks. Wil het nog even bewaren tot ik weer wat ruik. (erg fijn trouwens nu ik morgen eindelijk weer een keer naar Lush ga)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat geeft niks! Ik maak wel wat mensen "blij" met proefjes.
Heb jij al een van mijn proefjes geprobeerd toevallig?
Die geuren zijn zo sterk, volgens mij ruik je die nog al zit je van boven tot onder verstopt met snotquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ben nogal grieperig en ruik dus helemaal niks. Wil het nog even bewaren tot ik weer wat ruik. (erg fijn trouwens nu ik morgen eindelijk weer een keer naar Lush ga)
Is ie zo viesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had dus precies hetzelfde! Heb erna ook meteen een andere zeep gebruikt.
Vind het wel lullig voor je dat jij nu met dat ding opgescheept zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |