Ik ben zelf helemaal weg van Fever, maar daar moet je wel van houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:53 schreef Keroppi het volgende:
Wat zijn eigenlijk must-haves wat betreft de massage-bars?
Ik heb al geprobeerd:
De glitterbug (hoewel ik in eerste instantie dacht dat het zeep was...) maar het spijt me, maar mijn glitterperiode heb ik na mijn 16 ver, ver achter mij gelaten.
Soft Coeur: in de zomermaanden geurde mijn hele kamer ernaar. Deed wel eens een beetje op mijn armen maar kreeg wel 'commentaar' van studiegenoten. ("Oh ik dacht dat je hele sterk geurend lipgloss ophad" "Je ruikt naar suikerspin")
ik geloof dat ik mijn yoghurt met verkruimelde beschuit en kaneel niet meer hoefquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
mijn black magic ruikt naar zure kots, maar dat kan ook een geval op zich zijn natuurlijk
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:07 schreef Maerycke het volgende:
It's a Pleasure Treasure de massagebar natuurlijk
Daarom heb ik hem ook nog niet gekocht, ik vond de omschrijving op de website veelbelovend maar toen ik er in de winkel aan rook vond ik hem nergens naar ruiken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef meXXmo het volgende:
Ik ben nog benieuwd naar sleepy head, maar die vond ik in de winkel niet zo sterk ruiken. Veranderd dat als je die bar laat smelten en op je huid aanbrengt?
Ik heb dus ook al zitten rekenen als een echte Hollander. Mijn bestelling uit Engeland is alsnog 6 euro goedkoper. Dan heb ik nog verzendkosten van 17 euro in mijn eentje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:08 schreef Maerycke het volgende:
Als ik het prijsverschil tussen Nederland en Engeland zie, bestel ik dus helemaal niets.. En geen extra actie zoals in Engeland ook nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |