Top!quote:Op maandag 12 september 2005 02:20 schreef Jane het volgende:
Scanman en Gert, complimenten voor de streamverslagen van het gesprek tussen Rob en Ralph!
Doe me best....maar kan niet een half uur droog een conversatie intikken. Wil graag mijn eigen licht over de gebeurtenissen laten schijnen !quote:Op maandag 12 september 2005 02:27 schreef latevogel het volgende:
helaas heb ik door werk dit jaar erg weinig tijd te streamen maar ik ben zo blij hier alles lekker bij te kunnen lezen en vooral al dat moois te zien in de fakes en de foto's
luitjes ga zo door hummie kan trots op ons zijn
Jaquote:Op maandag 12 september 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
scanman hoe krijg je het voorelkaar, en streamverslag tot in detail uittypen, en commentaren posten en screens maken... ik ben al blij als ik de commentaar topics kan bijhouden............
snelle vingers en ogen denk ikquote:Op maandag 12 september 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
scanman hoe krijg je het voorelkaar, en streamverslag tot in detail uittypen, en commentaren posten en screens maken... ik ben al blij als ik de commentaar topics kan bijhouden............
Inderdaad. Vandaar ook mijn complimenten. En ook geweldig hoe de toon van het gesprek er precies in uitgedrukt wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 september 2005 02:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaar ook mijn complimenten. En ook geweldig hoe de toon van het gesprek er precies in uitgedrukt wordt.
Ik ga maar eens slapen trouwens. Truste!
ik heb het niet gehoord, maar het zal wel over een liedje-spelletje gaan eerder vanavond, ik geloof dat ze toen flauwe grapjes maakten over Joost zijn moeder?quote:Op maandag 12 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Wat was er nou aan de hand met Joost en z'n moeder? Ze hadden het er net over, maar kon het niet goed verstaan. Iemand?
Ja dat vraag ik me ook af. Ik heb de avond niet gekeken dus ik weet het ook niet...quote:Op maandag 12 september 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Wat was er nou aan de hand met Joost en z'n moeder? Ze hadden het er net over, maar kon het niet goed verstaan. Iemand?
Hoi!quote:
de was aan elkaar knopen en terugleggen in de wasmachine [giechel, giechel]quote:Op maandag 12 september 2005 02:37 schreef BB-King het volgende:
Wat doen Menno en Ingrid in het washok?
Dat hou je ook niet zo lang volquote:Op maandag 12 september 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
scanman hoe krijg je het voorelkaar, en streamverslag tot in detail uittypen, en commentaren posten en screens maken...
Ik zie het... de boefjes, rakkers, belhamels!!quote:Op maandag 12 september 2005 02:39 schreef Wup het volgende:
[..]
de was aan elkaar knopen en terugleggen in de wasmachine [giechel, giechel]
is echt waar gebeurd, ik hoorde het ookquote:Op maandag 12 september 2005 02:45 schreef BBscanner het volgende:
Tanja komt los!!! Ze vertelt een mop!
Valt me nog mee dat ze nog niet zeggen Rikkert De Prikkert of Pollepel Tikkert. Volgens mij is die gast echt neurotische.quote:Op maandag 12 september 2005 02:44 schreef BB-King het volgende:
Lieske: Wat zijn 3 vuilniszakken op elkaar?
- Rikkert!
Ze moet Rikkert wel hebben...
tssssssssssssssssquote:Op maandag 12 september 2005 02:47 schreef BB-King het volgende:
Ik hoor Rob weer...
ojee tegen wie is hij bezig?quote:Op maandag 12 september 2005 02:51 schreef sam_the_man het volgende:
Rob zit weer op te scheppen dat hij 'achter dingen komt' als hij met mensen praat..
ow ja ze is dol op zijn verhalenquote:Op maandag 12 september 2005 02:52 schreef sam_the_man het volgende:
Ingrid
quote:Op maandag 12 september 2005 02:51 schreef sam_the_man het volgende:
Rob zit weer op te scheppen dat hij 'achter dingen komt' als hij met mensen praat..
Ze neemt het zelfs op voor Lieske. Waarschijnlijk kan ze nu beter verteren wanneer Lieske met mannen stoeit omdat ze er zelf ook bij betrokken wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 02:54 schreef Wup het volgende:
en Tanja doet aardig tegen Liesje?
wat hebben ze Tanja nu weer gevoerd.....
Mooie seriequote:Op maandag 12 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie, noch hoor Chantalquote:Op maandag 12 september 2005 02:55 schreef ThaPete het volgende:
wat was er met Chantal aan de hand? kon ze niet tegen het dreigende van Menno
Valt me ook op dat sinds Lieske niet meer is genomineerd Tanja iets meer opkomt voor Lieske en wat aardiger over haar doet.quote:Op maandag 12 september 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Pak em Lies!"
Worden nog dikke vriendinnen
Lachen met die Tanja...quote:Op maandag 12 september 2005 02:57 schreef Showtime het volgende:
Zo die Tanja komt echt helemaal los nou. Wordt ook steeds groffer tegen de anderen.
Ik heb de pest aan Tanja, maar dit keer ging het over de cameramensen volgens mij. Die kon ze horen praten achter de spiegels.quote:Op maandag 12 september 2005 02:57 schreef Uiruru het volgende:
Nou ze is het nou weer ana het verpesten.... Er mogen geen mesnen praten als ze wil slapen.
Nee dat vroeg Flikkert nog en die waren het niet.quote:Op maandag 12 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan Tanja, maar dit keer ging het over de cameramensen volgens mij. Die kon ze horen praten achter de spiegels.
quote:Op maandag 12 september 2005 03:01 schreef BB-King het volgende:
Ik moet morgen weer vroeg op.
Mensen, een goede nachtrust voor zo en keep us informed voor morgen!
samequote:Op maandag 12 september 2005 03:01 schreef BB-King het volgende:
trustequote:Op maandag 12 september 2005 03:01 schreef BB-King het volgende:
Wat een trieste zak toen Lieske lag ging ie nog ff natrappen/slaanquote:Op maandag 12 september 2005 03:09 schreef Showtime het volgende:
ah Rikkert probeert ook mee te doen met Lieske en Roel
hij weet zich duidelijk geen houding te geven, beetje het vijfde wiel deze nachtquote:Op maandag 12 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
Wat een trieste zak toen Lieske lag ging ie nog ff natrappen/slaan![]()
Denk dat hij last heeft van nomeritus! Wat mij betreft zit hij lekker thuis volgend weekend.quote:Op maandag 12 september 2005 03:15 schreef Uiruru het volgende:
rikkert voelt zich een beetje buitengesloten geloof ik
Rikkert is te liefquote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef Showtime het volgende:
Rikkert ging voor Lieske maar hij heeft het te makkelijk opgegeven toen Roel in het spel kwam.
Ja hij heeft zeker wel zin in haar gekregen na die paar prettige standjesquote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel tegen Lieske: "Zal ik bij je slapen vanavond?"
Lieske: "Eeeehmmmm ... nee!"
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???quote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???![]()
hij leek wel boos?quote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert heeft afgedaan voor Lieske. Rikkert druipt af.
Ja hij moest even wat verstoppenquote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???![]()
Jammer, vraag me af als het te maken heeft met de preek die ze indertijd van Tanja en Chantal kreeg.quote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker of jah goed zo toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???![]()
Ik denk het niet. Ik vraag me af of Lieske wel meer in Roel ziet dan alleen een maatje... en als ze inderdaad meer in hem ziet denk ik niet dat ze zo snel al bijhem in bed kruipt en meer wil.quote:Op maandag 12 september 2005 03:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Jammer, vraag me af als het te maken heeft met de preek die ze indertijd van Tanja en Chantal kreeg.
Rikkert zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Het begon allemaal op die dag dat ze hem voor het blok zetten als hij verliefd was op Lieske. Vervolgens heeft hij zich teruggetrokken en kwam Roel steeds vaker in het spel. Dan ook nog zijn nominatie voor a.s. donderdag, erg jammer want hij begon erg voortvarend, maar nu zal hij waarschijnlijk toch gauw als verliezer afdruipen in plaats zich verder te profileren.quote:Op maandag 12 september 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Toen Rikkert wegliep uit de kamer zei hij over Lieske: "Dan heb ik het nu echt me je gehad"
ik ben nu ook even de weg kwijtquote:Op maandag 12 september 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert is toch weer terug.... Schijnbaar was hij toch niet echt kwaad.
ik eerlijk gezegd ook. Van dat schrikken heb ik ook niets meegekregen helaas.quote:
heeft hij ook een tandenpoetscursus van Liesje gehad?quote:Op maandag 12 september 2005 03:30 schreef Uiruru het volgende:
Jezus is rikkert aan het proberen zijn glazuur van zijn tanden te halen?
denk het ook ja, ze volgt de orders van mama goed op, daarbijgekomen is ze gewoon gek op veel contact met mannen maar hoeft niet per se in seksuele vorm, gewoon als maatjesquote:Op maandag 12 september 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk het niet. Ik vraag me af of Lieske wel meer in Roel ziet dan alleen een maatje... en als ze inderdaad meer in hem ziet denk ik niet dat ze zo snel al bijhem in bed kruipt en meer wil.
't is wel zo.quote:Op maandag 12 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft weer een feitje
Lieske; "Waarom stinkt een kut als vis....zuurgraad bla bla....het klopt echt hoor.![]()
maar het is echt waar hoor:)quote:Op maandag 12 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft weer een feitje
Lieske; "Waarom stinkt een kut als vis....zuurgraad bla bla....het klopt echt hoor.![]()
Nope ingrid is gaan slapen... buiten zitten menno, roel en lieskequote:Op maandag 12 september 2005 03:38 schreef latevogel het volgende:
uhhhhh het zijn toch Menno Ingrid & Roel die buiten zitten?
nee, ik bedoel meer, ze heeft een vaag verhaal en dat zit iedereen het maar een beetje te negeren dus dan roept ze er steeds achteraan: het is echt waar hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
Dat zal wel...had het ook wel eens gehoord. Maar echt weer typische Lieske met haar feitjes
Ingrid is reeds naar bed ...nu zit Lieske buiten met Menno en Roel. Heb je geen streams?quote:Op maandag 12 september 2005 03:38 schreef latevogel het volgende:
uhhhhh het zijn toch Menno Ingrid & Roel die buiten zitten?
Maar het is dus ook echt waar! Maar dat boeit jouw, mij en hun dus niet zoveel. Maar dat heeft zij dus niet door. Ze heeft het nu dus ook niet echt door dat Menno haar in de zeik zit te nemen.quote:Op maandag 12 september 2005 03:39 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, ik bedoel meer, ze heeft een vaag verhaal en dat zit iedereen het maar een beetje te negeren dus dan roept ze er steeds achteraan: het is echt waar hoor!
Jawel hoor. Ze reageert wel goed. Menno en Roel denken dat ze serieus is, maar aan het eind van het verhaal zegt ze dat het allemaal gein is.quote:Op maandag 12 september 2005 03:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar het is dus ook echt waar! Maar dat boeit jouw, mij en hun dus niet zoveel. Maar dat heeft zij dus niet door. Ze heeft het nu dus ook niet echt door dat Menno haar in de zeik zit te nemen.
\quote:Op maandag 12 september 2005 03:42 schreef Showtime het volgende:
Wat een saaie bedoening. Mens doe niet zo moeilijk en duik lekker bij Roel onder de dekens.![]()
Wat je bedoel je met niet duidelijkquote:Op maandag 12 september 2005 03:40 schreef Wup het volgende:
niet echt heel duidelijk shot,
[afbeelding]
Hier nog 1!quote:Op maandag 12 september 2005 03:45 schreef Wup het volgende:
Liesje lult die twee ook slaap met haar braakverhaaltjes
Ik ben dus de andere helft. vindt het prima hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Dan is ze meteen weer een slet volgens half nederland.
Ingrid is toch ook geen slet, die duikt ook met Menno onder de dekens. Ze hoeven niet meteen te neuken, gewoon lekker samen te bed.quote:Op maandag 12 september 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Dan is ze meteen weer een slet volgens half nederland.
er werd gevraagd naar een screen vlak na dat stoeipartijtje en dit was de beste die ik heb.....quote:Op maandag 12 september 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
Wat je bedoel je met niet duidelijk![]()
Niet echt tof idd ..."ja toen heb ik gebraak...quote:Op maandag 12 september 2005 03:45 schreef Wup het volgende:
Liesje lult die twee ook slaap met haar braakverhaaltjes
Dan was dat toch prima!quote:Op maandag 12 september 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
[..]
er werd gevraagd naar een screen vlak na dat stoeipartijtje en dit was de beste die ik heb.....
quote:
ja dat was het wel volgens mijquote:Op maandag 12 september 2005 03:52 schreef BBscanner het volgende:
Dan was dat toch prima!
of bedoelde je dit?
ik schat morgenochtend rond een uur 10:00, dan zijn been, Dildo en Smurfenstem weer bezig met hun dagelijkse roddeluurtje in de tuin,quote:Op maandag 12 september 2005 04:02 schreef Wup het volgende:
nou Liesje heeft er weer een avondje bijgehoord, ik ben benieuwd wanneer de dames haar weer gaan afzeiken.........
ah voor figuren als jij schakelen ze dan dus wegquote:Op maandag 12 september 2005 04:06 schreef BBscanner het volgende:
Wel leuke string van Lieske!![]()
[afbeelding]
Probeer slechts een zo goed mogelijk verslag te doen in woord en beeld!quote:Op maandag 12 september 2005 04:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah voor figuren als jij schakelen ze dan dus weg![]()
nee das gewoon oerhollandse keiharde ...quote:Op maandag 12 september 2005 04:25 schreef Rica het volgende:
>> TRU
Lieske is nog een beetje naief maar daardoor ook een stuk spontaner. Roel was er duidelijk wat verlegen mee tijdens het stoeien.
Dat van Menno en Ingrid kun je bijna geen stoeien meer noemen.
uh.. neej..quote:Op maandag 12 september 2005 07:42 schreef foetre het volgende:
Gaap idd maar nog wat spannends gebeurd daar
Als het goed is gaat om 9 of 10 uur de haanquote:Op maandag 12 september 2005 08:37 schreef johanvonnie het volgende:
nou alles slaapt nog, en het zal nog wel ff duren voordat ze wakker zijntot 12 uur mis je nix
quote:De peuter die maandagnacht op de Toeristenweg bij Holten vermoord in de kofferbak werd gevonden, is Savannah, een meisje van drie jaar uit Alphen aan den Rijn. Bij haar in de kofferbak lag haar vier maanden oude zusje Rowena. Zij is ongedeerd, aldus het Openbaar Ministerie in Den Haag, dat het onderzoek leidt.
Buren van haar moeder hebben tegenover deze krant geklaagd dat de hulpverlening het bij het gezin heeft laten afweten.
De vermoorde peuter woonde met haar moeder en de vier maanden oude Rowena in een flat in het stadje. Savannah ging niet naar een crèche of peuterspeelzaal, zou een grote geestelijke achterstand hebben gehad, en werd verwaarloosd en geregeld geslagen.
In en rond de Castorstraat waar de flat van de aangehouden moeder staat, stelt de politie sinds woensdagmorgen een grootscheeps onderzoek in. De politie Hollands-Midden heeft een recherchebijstandsteam van twintig agenten gevormd.
Buurtbewoners zijn ervan overtuigd dat de dood van het driejarige meisje had kunnen worden voorkomen. Voor een aantal hulpverleningsorganisaties zou de Alphense geen onbekende zijn geweest. Haar twee oudste kinderen, zo vertelt een buurvrouw, waren haar al afgenomen. 'De moeder mag die twee alleen zien als de kinderen dat zelf willen. Wij hebben een paar keer de Kinderbescherming, het consultatiebureau en de Jeugdzorg om hulp gevraagd voor de twee die nu nog thuis waren, maar niemand deed iets. We zijn zo woedend. Dat dit in Nederland mogelijk is en dat die bureaucratische instellingen de boel zo op z’n beloop laten. Ze hadden iets moeten doen.'
Dinsdagochtend kort voor drie uur werd de moeder van de overleden peuter aangehouden, samen met een man zonder vaste woon- of verblijfplaats die bij haar in de auto zat.
Intern onderzoek bij Jeugdzorg Noord-Holland-Noord
DEN HAAG (ANP) - Het bureau Jeugdzorg Noord-Holland-Noord, die het gezin van de 3-jarige Savanna onder zijn hoede had, gaat zelf een intern onderzoek voeren. Het bureau krijgt daarbij hulp van een persoon van buitenaf. Dat heeft een woordvoerster van de landelijke Inspectie Jeugdzorg zaterdag gezegd.
Het meisje werd dinsdag in Holten in de kofferbak van een auto dood aangetroffen. De moeder en haar vriend die in de auto zaten, zijn gearresteerd. Het meisje was in 2002 al tijdelijk uit huis geplaatst en het gezin stond na haar terugkeer onder toezicht van een gezinsvoogd. Ondanks hun verhuizing naar Alphen aan den Rijn viel de familie nog steeds onder het Bureau Noord-Holland-Noord.
De Inspectie Jeugdzorg doet in de regel een eigen onderzoek naar dit soort gevallen. ,,Maar we hebben gemerkt dat als een bureau zelf onderzoek doet, het leereffect groter is'', aldus de woordvoerster. Het rapport wordt overhandigd aan de Inspectie, die daarna besluit of zij nog aanvullend onderzoek gaat doen.
Moeder gaf baby de naam Rowena
ALPHEN AAN DEN RIJN - De vrouw uit Alphen aan den Rijn die maandagnacht bij Holten werd aangehouden, met het lijkje van haar driejarig dochtertje in de kofferbak van een auto en een gezonde meisjesbaby van vier maanden op de achterbank, zou voor de Kinderbescherming geen onbekende zijn. Twee oudere kinderen van haar waren eerder al uit huis geplaatst, zo vertellen buren van de vrouw. "Wij hebben met enkele andere flatbewoners een paar keer de Kinderbescherming, het consultatiebureau en de Jeugdzorg om hulp gevraagd voor de twee die nog thuis waren, maar niemand deed iets", zegt een buurvrouw.
Het Bureau Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming weigeren in te gaan op het verwijt van de buurt.
Dinsdagochtend om drie uur werd de moeder van de overleden peuter aangehouden, samen met een man zonder vaste woon- of verblijfplaats die bij haar in de auto zat. De twee reden over de zogeheten Toeristenweg bij de Holterberg, waarvoor gedurende de nachtelijke uren een rijverbod geldt. Dat wekte de argwaan van de politie.
De naam van de peuter is niet bekendgemaakt door de politie. Volgens buurtgenoten heette ze Savannah. De baby van vier maanden blijkt Rowena te heten, net als het 'Meisje van Nulde' wier romp en hoofd in 2001 op verschillende plaatsen werden gevonden nadat ze door de vriend van haar moeder was gedood.
De politie heeft gisteren een grootscheeps buurtonderzoek gehouden rond de woning van de moeder. Ook is sectie verricht op het lichaam van het drie jaar oude meisje. Justitie wil verder geen mededelingen doen.
De twee agenten die de gruwelijke ontdekking deden, krijgen geestelijke bijstand.
owja?quote:Op maandag 12 september 2005 08:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als het goed is gaat om 9 of 10 uur de haan![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 02:50 schreef Showtime het volgende:
Tanja komt los, eerst lekker grappen en grollen met Roel en nu stoeien met Menno.
nou.. als dat de was van het been, de heks of de zeug is kan het nog gezellig wordenquote:Op maandag 12 september 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid & Menno gaan een geintje uithalen. Ze gaan kleding die in de wasmachine zit aanelkaar binden. Humor![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 08:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
.. dat was afgelopen dagen wel zo
quote:Op maandag 12 september 2005 08:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Niets zo fijn als opstaan met een flinke dosis ergernis om de dag weer aan te kunnen. Geniaal verslag van het verhaal tussenbek limpsalot en Ralph. Ik heb gelijk moorneigingen, laat de dag maar komen!
Dat was toch juist daarom..?quote:Op maandag 12 september 2005 08:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ging de baby ook alweer heten?![]()
[..]
smakelijk!quote:Op maandag 12 september 2005 09:22 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dooie bedoeling daar... BB zou ze uit bed moeten schoppen, WERKEN VOOR JE GELD !
*Mr1ncr3d1bl3 gaat genieten van een lekker ontbijtje
Wat een onzin. Dan kun je je kindje dus ook nooit meer Nicky (verstappen), Christel (Ambrosius) of Nicole (v/d Hurk) kunnen noemen, omdat zij helaas de slachtoffers zijn geworden van een moord.quote:Op maandag 12 september 2005 09:06 schreef Silmarwen het volgende:
Savannah lijkt mij nogal morbide iig![]()
cheersquote:Op maandag 12 september 2005 09:25 schreef teun911 het volgende:
[..]
morge
grote pot koffie klaar
BB tijd voor de haan!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En laten we alle andere beladen namen niet vergeten! (van Mark Dutroux tot Jack de Ripper)quote:Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef Ripley het volgende:
Wat een onzin. Dan kun je je kindje dus ook nooit meer Nicky (verstappen), Christel (Ambrosius) of Nicole (v/d Hurk) kunnen noemen, omdat zij helaas de slachtoffers zijn geworden van een moord.
Dood is 1 ding, dat het daarbij ook nog eens een slet-in-de-dop-naam is gaat gewoon tever!quote:Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan kun je je kindje dus ook nooit meer Nicky (verstappen), Christel (Ambrosius) of Nicole (v/d Hurk) kunnen noemen, omdat zij helaas de slachtoffers zijn geworden van een moord.
quote:Op maandag 12 september 2005 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dood is 1 ding, dat het daarbij ook nog eens een slet-in-de-dop-naam is gaat gewoon tever!
Als je al rekening houdt met het feit dat vroeger een Jeroentje je een flinke klap heeft verkocht met een schepje en daardoor je melktandjes uit je mond zijn geslagen om vervolgens je kind nooit Jeroen te noemen vind ik het niet zo gek als je rekening gaat houden met namen van vermoorde kinderen. Kortom met het namenuitzoekgebeuren hou je overal rekening mee. Wiens kind heet al zo, heb je vervelende ervaringen met een persoon met zo'n naam. Waar denk je aan als je die naam hoort. Dan sluit je zo bepaalde namen uit maar Tanja blijkbaar niet. Die heeft een ontzettend positief gevoel bij die naam.quote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef Atrimar het volgende:
[..]
En laten we alle andere beladen namen niet vergeten! (van Mark Dutroux tot Jack de Ripper)
Volgens mij blijft er dan bar weinig overWat een onzin zeg om op die manier rekening te moeten houden met de naam van je kleine.
Welnee, dat is een hoax.quote:Op maandag 12 september 2005 09:44 schreef Damzzz het volgende:
Ingrid een kerel??wat hoor ik nu?
Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.quote:Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef noekje het volgende:
Als je al rekening houdt met het feit dat vroeger een Jeroentje je een flinke klap heeft verkocht met een schepje en daardoor je melktandjes uit je mond zijn geslagen om vervolgens je kind nooit Jeroen te noemen vind ik het niet zo gek als je rekening gaat houden met namen van vermoorde kinderen. Kortom met het namenuitzoekgebeuren hou je overal rekening mee. Wiens kind heet al zo, heb je vervelende ervaringen met een persoon met zo'n naam. Waar denk je aan als je die naam hoort. Dan sluit je zo bepaalde namen uit maar Tanja blijkbaar niet. Die heeft een ontzettend positief gevoel bij die naam.![]()
Tsja, heeft Kelly ook, flinke jetsersquote:Op maandag 12 september 2005 09:49 schreef Showtime het volgende:
Aardige tieten voor een vent, die Ingrid.
Die aardige tieten zijn dan ook de enige harde hint richting man zijn: ze zijn namelijk bij de chirurg aangeschaft.quote:Op maandag 12 september 2005 09:49 schreef Showtime het volgende:
Aardige tieten voor een vent, die Ingrid.
Nou ja, het is natuurlijk wel een cita sletten naamquote:Op maandag 12 september 2005 09:48 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.
Wat kan mij dat nou schelen of het nou Tanja is of Dido of Laurentien voor mijn part.quote:Op maandag 12 september 2005 09:48 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |