abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30506264
Hoe ging de baby ook alweer heten?
quote:
De peuter die maandagnacht op de Toeristenweg bij Holten vermoord in de kofferbak werd gevonden, is Savannah, een meisje van drie jaar uit Alphen aan den Rijn. Bij haar in de kofferbak lag haar vier maanden oude zusje Rowena. Zij is ongedeerd, aldus het Openbaar Ministerie in Den Haag, dat het onderzoek leidt.

Buren van haar moeder hebben tegenover deze krant geklaagd dat de hulpverlening het bij het gezin heeft laten afweten.

De vermoorde peuter woonde met haar moeder en de vier maanden oude Rowena in een flat in het stadje. Savannah ging niet naar een crèche of peuterspeelzaal, zou een grote geestelijke achterstand hebben gehad, en werd verwaarloosd en geregeld geslagen.

In en rond de Castorstraat waar de flat van de aangehouden moeder staat, stelt de politie sinds woensdagmorgen een grootscheeps onderzoek in. De politie Hollands-Midden heeft een recherchebijstandsteam van twintig agenten gevormd.

Buurtbewoners zijn ervan overtuigd dat de dood van het driejarige meisje had kunnen worden voorkomen. Voor een aantal hulpverleningsorganisaties zou de Alphense geen onbekende zijn geweest. Haar twee oudste kinderen, zo vertelt een buurvrouw, waren haar al afgenomen. 'De moeder mag die twee alleen zien als de kinderen dat zelf willen. Wij hebben een paar keer de Kinderbescherming, het consultatiebureau en de Jeugdzorg om hulp gevraagd voor de twee die nu nog thuis waren, maar niemand deed iets. We zijn zo woedend. Dat dit in Nederland mogelijk is en dat die bureaucratische instellingen de boel zo op z’n beloop laten. Ze hadden iets moeten doen.'

Dinsdagochtend kort voor drie uur werd de moeder van de overleden peuter aangehouden, samen met een man zonder vaste woon- of verblijfplaats die bij haar in de auto zat.

Intern onderzoek bij Jeugdzorg Noord-Holland-Noord

DEN HAAG (ANP) - Het bureau Jeugdzorg Noord-Holland-Noord, die het gezin van de 3-jarige Savanna onder zijn hoede had, gaat zelf een intern onderzoek voeren. Het bureau krijgt daarbij hulp van een persoon van buitenaf. Dat heeft een woordvoerster van de landelijke Inspectie Jeugdzorg zaterdag gezegd.

Het meisje werd dinsdag in Holten in de kofferbak van een auto dood aangetroffen. De moeder en haar vriend die in de auto zaten, zijn gearresteerd. Het meisje was in 2002 al tijdelijk uit huis geplaatst en het gezin stond na haar terugkeer onder toezicht van een gezinsvoogd. Ondanks hun verhuizing naar Alphen aan den Rijn viel de familie nog steeds onder het Bureau Noord-Holland-Noord.

De Inspectie Jeugdzorg doet in de regel een eigen onderzoek naar dit soort gevallen. ,,Maar we hebben gemerkt dat als een bureau zelf onderzoek doet, het leereffect groter is'', aldus de woordvoerster. Het rapport wordt overhandigd aan de Inspectie, die daarna besluit of zij nog aanvullend onderzoek gaat doen.

Moeder gaf baby de naam Rowena

ALPHEN AAN DEN RIJN - De vrouw uit Alphen aan den Rijn die maandagnacht bij Holten werd aangehouden, met het lijkje van haar driejarig dochtertje in de kofferbak van een auto en een gezonde meisjesbaby van vier maanden op de achterbank, zou voor de Kinderbescherming geen onbekende zijn. Twee oudere kinderen van haar waren eerder al uit huis geplaatst, zo vertellen buren van de vrouw. "Wij hebben met enkele andere flatbewoners een paar keer de Kinderbescherming, het consultatiebureau en de Jeugdzorg om hulp gevraagd voor de twee die nog thuis waren, maar niemand deed iets", zegt een buurvrouw.

Het Bureau Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming weigeren in te gaan op het verwijt van de buurt.

Dinsdagochtend om drie uur werd de moeder van de overleden peuter aangehouden, samen met een man zonder vaste woon- of verblijfplaats die bij haar in de auto zat. De twee reden over de zogeheten Toeristenweg bij de Holterberg, waarvoor gedurende de nachtelijke uren een rijverbod geldt. Dat wekte de argwaan van de politie.

De naam van de peuter is niet bekendgemaakt door de politie. Volgens buurtgenoten heette ze Savannah. De baby van vier maanden blijkt Rowena te heten, net als het 'Meisje van Nulde' wier romp en hoofd in 2001 op verschillende plaatsen werden gevonden nadat ze door de vriend van haar moeder was gedood.

De politie heeft gisteren een grootscheeps buurtonderzoek gehouden rond de woning van de moeder. Ook is sectie verricht op het lichaam van het drie jaar oude meisje. Justitie wil verder geen mededelingen doen.

De twee agenten die de gruwelijke ontdekking deden, krijgen geestelijke bijstand.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 12 september 2005 @ 08:40:56 #252
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30506278
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:38 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Als het goed is gaat om 9 of 10 uur de haan
owja?
  maandag 12 september 2005 @ 08:41:37 #253
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30506287
quote:
Op maandag 12 september 2005 02:50 schreef Showtime het volgende:
Tanja komt los, eerst lekker grappen en grollen met Roel en nu stoeien met Menno.
heeft ze pilletjes gekregen ofzo? Ik dacht dat er niets schokkends gebeurd was, lees ik opeens dit....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 12 september 2005 @ 08:44:12 #254
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30506313
quote:
Op maandag 12 september 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid & Menno gaan een geintje uithalen. Ze gaan kleding die in de wasmachine zit aanelkaar binden. Humor
nou.. als dat de was van het been, de heks of de zeug is kan het nog gezellig worden

als dit nog lang duurt, ken ik dalijk alleen nog maar de bijnamen...
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_30506320
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:40 schreef fantastrick het volgende:

[..]

owja?
.. dat was afgelopen dagen wel zo
  maandag 12 september 2005 @ 08:46:58 #256
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30506348
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:44 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

.. dat was afgelopen dagen wel zo
Just checking of je oplet
pi_30506366

Niets zo fijn als opstaan met een flinke dosis ergernis om de dag weer aan te kunnen. Geniaal verslag van het verhaal tussen bek limpsalot en Ralph. Ik heb gelijk moorneigingen, laat de dag maar komen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 12 september 2005 @ 08:49:21 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30506374
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

Niets zo fijn als opstaan met een flinke dosis ergernis om de dag weer aan te kunnen. Geniaal verslag van het verhaal tussen bek limpsalot en Ralph. Ik heb gelijk moorneigingen, laat de dag maar komen!
pi_30506430
laat ze maar lekker uitslapen, die haan mag van mij op stok blijven
Spanning en sensatie------Waar???
  maandag 12 september 2005 @ 08:55:28 #260
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30506436
ahh.. wat een mooi camerashot met die zon he..
pi_30506437
Ik moet weer eens naar school. Iedereen veel plezier met streamen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30506538
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ging de baby ook alweer heten?
[..]
Dat was toch juist daarom..?
  maandag 12 september 2005 @ 09:06:36 #263
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_30506556
Savannah lijkt mij nogal morbide iig Maar goed we hebben het hier wel over Tanja he
pi_30506658
Savannah is een mooie naam voor het scharminkel... (dekt de lading wel )
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_30506744
Dooie bedoeling daar... BB zou ze uit bed moeten schoppen, WERKEN VOOR JE GELD !

*Mr1ncr3d1bl3 gaat genieten van een lekker ontbijtje
  maandag 12 september 2005 @ 09:23:41 #266
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30506763
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:22 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dooie bedoeling daar... BB zou ze uit bed moeten schoppen, WERKEN VOOR JE GELD !

*Mr1ncr3d1bl3 gaat genieten van een lekker ontbijtje
smakelijk!
pi_30506769
Mogguh!
Viper 4 life
pi_30506787
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:24 schreef Showtime het volgende:
Mogguh!
morge

grote pot koffie klaar

BB tijd voor de haan!!!!
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_30506806
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:06 schreef Silmarwen het volgende:
Savannah lijkt mij nogal morbide iig
Wat een onzin. Dan kun je je kindje dus ook nooit meer Nicky (verstappen), Christel (Ambrosius) of Nicole (v/d Hurk) kunnen noemen, omdat zij helaas de slachtoffers zijn geworden van een moord.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30506835
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:25 schreef teun911 het volgende:

[..]

morge

grote pot koffie klaar

BB tijd voor de haan!!!!
cheers
Viper 4 life
pi_30506905
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef Ripley het volgende:

Wat een onzin. Dan kun je je kindje dus ook nooit meer Nicky (verstappen), Christel (Ambrosius) of Nicole (v/d Hurk) kunnen noemen, omdat zij helaas de slachtoffers zijn geworden van een moord.
En laten we alle andere beladen namen niet vergeten! (van Mark Dutroux tot Jack de Ripper)

Volgens mij blijft er dan bar weinig over Wat een onzin zeg om op die manier rekening te moeten houden met de naam van je kleine.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_30506940
Misschien is adolf een idee.
pi_30506955
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dood is 1 ding, dat het daarbij ook nog eens een slet-in-de-dop-naam is gaat gewoon tever!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_30507069
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dood is 1 ding, dat het daarbij ook nog eens een slet-in-de-dop-naam is gaat gewoon tever!
pi_30507087
De haan!
  maandag 12 september 2005 @ 09:42:39 #276
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_30507090
Yess de haan !!
__-*-__
pi_30507100
Alle bewoners zenders checken..
pi_30507107
Rob staat als eerste op
pi_30507115
whahah alle bewoners zender checken
Viper 4 life
pi_30507118
Ingrid een kerel??wat hoor ik nu?
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_30507124
Wakker worden!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_30507129
Ingrid is een kerel ja...
  maandag 12 september 2005 @ 09:45:07 #283
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_30507145
jieuwww jak de slip van joost
__-*-__
pi_30507156
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef Atrimar het volgende:

[..]

En laten we alle andere beladen namen niet vergeten! (van Mark Dutroux tot Jack de Ripper)

Volgens mij blijft er dan bar weinig over Wat een onzin zeg om op die manier rekening te moeten houden met de naam van je kleine.
Als je al rekening houdt met het feit dat vroeger een Jeroentje je een flinke klap heeft verkocht met een schepje en daardoor je melktandjes uit je mond zijn geslagen om vervolgens je kind nooit Jeroen te noemen vind ik het niet zo gek als je rekening gaat houden met namen van vermoorde kinderen. Kortom met het namenuitzoekgebeuren hou je overal rekening mee. Wiens kind heet al zo, heb je vervelende ervaringen met een persoon met zo'n naam. Waar denk je aan als je die naam hoort. Dan sluit je zo bepaalde namen uit maar Tanja blijkbaar niet. Die heeft een ontzettend positief gevoel bij die naam.
Go hard or go home
pi_30507174
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:44 schreef Damzzz het volgende:
Ingrid een kerel??wat hoor ik nu?
Welnee, dat is een hoax.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_30507182
Wat maken die camera's een lawaai...
pi_30507198
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:46 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Welnee, dat is een hoax.
Oh gelukkig maar
pi_30507208
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt totdat Been zijn vertrouwensgesprek met Ralph gisteravond in geuren en kleuren met een eigen draai eraan aan smurfenstem en dildo verteld.
Viper 4 life
pi_30507212
Ziet er goed uit Joost!
pi_30507233
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:45 schreef noekje het volgende:
Als je al rekening houdt met het feit dat vroeger een Jeroentje je een flinke klap heeft verkocht met een schepje en daardoor je melktandjes uit je mond zijn geslagen om vervolgens je kind nooit Jeroen te noemen vind ik het niet zo gek als je rekening gaat houden met namen van vermoorde kinderen. Kortom met het namenuitzoekgebeuren hou je overal rekening mee. Wiens kind heet al zo, heb je vervelende ervaringen met een persoon met zo'n naam. Waar denk je aan als je die naam hoort. Dan sluit je zo bepaalde namen uit maar Tanja blijkbaar niet. Die heeft een ontzettend positief gevoel bij die naam.
Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.
pi_30507240
Aardige tieten voor een vent, die Ingrid.
Viper 4 life
pi_30507261
condoom op tafel in de keuken
pi_30507263
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:49 schreef Showtime het volgende:
Tsja, heeft Kelly ook, flinke jetsers
pi_30507266
Roel is nog niet echt onder de indruk van de wekker
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_30507271
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:49 schreef Showtime het volgende:
Die aardige tieten zijn dan ook de enige harde hint richting man zijn: ze zijn namelijk bij de chirurg aangeschaft.
  Donald Duck held maandag 12 september 2005 @ 09:51:31 #296
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30507289
hoe irritant, om zo wakker gemaakt te worden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30507319
Linda : het is toch raar dat het vandaag ook echt als maandagochtend voelt
Viper 4 life
pi_30507323
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:48 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Kom op zeg, doe even reëel. Als zij Savannah een mooie naam vindt dan vindt ze dat, daar is niets geks aan. Misschien kent ze wel een vreselijk lieve en leuke Savannah of heet haar oma zo. Weet jij veel. k vind het een beetje ver gaan om werkelijk àlles wat Tanja doet als verkeerd, achterlijk en gek te bestempelen. Als Dido haar kindje Savannah wil noemen is er misschien wel niemand die dat heel raar vindt.
Nou ja, het is natuurlijk wel een cita sletten naam Maar om het gelijk morbide te noemen...
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30507326
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:48 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Wat kan mij dat nou schelen of het nou Tanja is of Dido of Laurentien voor mijn part.
Go hard or go home
pi_30507408
wat een luie donders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')