(22:22) Linda, Roel, Rob en Nathalie zitten te bubbelen. De rest heeft het binnen over spermadonoren ("Het is een grote natte bank, daar ga je dan op zitten, schuift een beetje heen en weer en dan blijft er wel een zaadje plakken.") en vervolgens over de pil. Chantal wordt er zwaar depressief van, Dido kan er ook niet tegen. Als ze hem 's avonds slikt is de volgende dag ziek.
Chantal lepelt vervolgens een anekdote op over een doktersbezoek waarbij ze in haar blote reet van de onderzoekstafel viel. Vervolgens vliegen de verhalen over uitstrijkjes en potige verpleegkundigen die je aan je enkels over tafel sleuren door de kamer. Joost informeert naar de eendebek: "Dat lijkt me zo gruwelijk!".
Ik haak even af...
(22:33) Rob voert, hoe verrassend, het hoogte woord in de jacuzzi. Hij vertelt, wederom enorm verrassend, over zijn been. Hij heeft staan vozen bij een discotheek waar op dat moment zijn zoon ook aanwezig was: "Enorm spannend." Rob en zijn zoon vertellen elkaar alles, ook over meisjes, dat is dus 'wel grappig'
Terug in de kamer. Inmiddels legt Dido uit hoe je een anaaltampon inbrengt. En ik geloof dat ik nog liever Rob voor de 6 miljoenste keer over zijn been hoor vertellen. Weer terug dus.
Rob: "Sex in een waterbed is waardeloos. Dan doe ik het nog liever op de grond."
Nathalie: "Inderdaad, het slaapt heerlijk, maar dat is toch eh..."
Rob: "Je ken niet ff lekker ketsen."
Pff, Ik tref het wel geloof ik.(22:46) Tanja kruipt er weer lekker vroeg in.
[ Bericht 35% gewijzigd door Kimsomnia op 12-09-2005 22:48:56 ]