abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30502393
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen op de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 11 september 2005.
  maandag 12 september 2005 @ 01:26:18 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30504107
Rob tegen Ralph:

Rob maakt duidelijk dat hij het eigenlijk geen manier vindt dat hij in het bb huis is gegaan. Hij noemt het een kut streek.
Ralph: "Dat mag jij vinden, dat mag jij denken. Als ik jou zou tegenkomen op straat zou ik je het hele verhaal ook niet vertellen"
Rob: "ik ik ik ik ik... we praten allemaal over dingen. Ik ik ik probeer eerlijk naar jou toe over te komen. Ik wil gewoon aan twee kanten weten hoe het zit. Ik kan makkelijk met vrouwen praten en vrouwen praten ook makkelijk met mij. Als jij zegt dat ik me smoel moet houden is dat ook prima!"
Ralph: "Ik ga hier niet mijn gevoelens over uiten omdat ik daar geen zin aan heb".
Rob: "Wie zou je daar mee kwetsen dan".
Ralph: "Ik heb gewoon geen zin dat iedereen dat kan zien!"
Rob: "Ik ben ook een keiharde, maar als mensen het willen horen, dan vertel ik het. Ik heb ook verhalen over mijn ouders verteld!"
Ralph: "Dat vind ik wel knap"

Ralph: "lk zit hier niet om haar terug te winnen. Het is ook geen wrok of wraak, want zo zit ik niet in elkaar!"
Rob: "Dat jij pissig bent is logisch".
Rlph: "Ik heb het al verwerkt. Ik ben er overheen.. het is voorbij. Ik ga hier gewoon een uitdaging aan en leef met de dag. Ik ga niet terug kijken. Het is wel leuk om te praten over wat leuk is geweest. Dit zie ik als een deel van mijn leven waar ik later ook met plezier over kan praten!"
Rob: "Maar waarom zou je er dan niet leuk over praten? Je verbergt iets. Ik voel dat. je verbergt iets!"
Ralph: "Dat moet je niet zo zien. Ik wil best een gesprek aan en best wel een lolletje maken. Gistervond kwam ik los. Ik mis de muziek heel erg. Ik kan me dan best wel laten gaan. Maar dat spelletje in de rondte zingen, dan gaat het snel weer over."
Rob: "Daarom ben ik er ook uitgestapt."
Ralph: "Gisteravond hebben we verstoppertje gespeeld. Dat was leuk. Je moet gewoon dingen doen om je te vermaken. Maar als je aan mij vraagt om in de groep een verhaal over mijn leven te vertellen.... dan is die drempel voor mij te hoog."
Rob: "Jij mag mij alles vragen en ik zal antwoorden. Ik heb nu het gevoel dat je iets verbergt!"
Ralph: "Natuurlijk houd je altijd dingen voor je. Ik vertel de dingen zoals ze zijn. Jij bent een makkelijke prater.
Rob vertelt dan wat hij allemaal heel eerlijk en open vertelt aan iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 12-09-2005 02:13:18 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 01:28:38 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30504151
Rob is naar Ralph toegestapt om hem uit te horen.

Ralph beweert dat hij via het antecedentenonderzoek van Nathalie in contact is gekomen met Big Brother. Hij wist een paar dagen van tevoren dat Naat er ook in zou zitten.

Ralph heeft geen enkele intentie, beweert hij, om weer een relatie met Nathalie te krijgen.
Nathalie kent Joost via Ralph.

Rob zegt dat hij , als hij wist dat zijn ex in het programma zou zitten, nooit meegedaan hebben.
Tenzij hij nog verliefd op haar was en bij haar in de buurt wilde zijn.
Rob zegt letterlijk tegen Ralph dat hij het een "kutstreek" vindt dat Ralph het huis in is gegaan.

Ralph laat duidelijk niet het achterste van zijn tong zien.
Rob haalt allerlei trucks uit om Ralphs motivatie eruit te trekken.
Ralph doet het niet omdat hij weer wat wil met Nathalie
Hij doet het niet uit wraak tegen Nathalies vriend.
Hij doet het omdat hij bij de dag wil leven en dit ook wil meemaken.
Het is een heel vaag verhaal
Rob: "Je verbergt iets. Ik zie het, ik voel het."

Ralph, na nog wat eromheen praten: "We hebben allemaal hier wel dingen die je voor je houdt. Jij bent een makkelijke prater. Ik wat minder. Sommige dingen praat je niet zo makkelijk over."

Rob komt er niet doorheen.
Hij zegt: "Ik weet dat als ik nu stop met dit gesprek, dat ik dan niet de ware Ralph heb leren kennen."
Ralph: "Ik leg niet ineens mijn levensverhaal op tafel."

Ralph gebruikt zijn verbale beperktheid handig om om de hete brei heen te draaien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 01:30:40 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30504202
Dit is niet normaal meer.
Ik doe het niet meer ook, elke keer als ik denk: dit is zó essentieel dat ik de streams ga verslaan, zit jij ineens ook verslagen te typen.
Aangezien ik liever lui dan moe ben: aan u de eer voortaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 12 september 2005 @ 01:36:18 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30504310
Ralph: "Ik ben een jongen die wel makkelijk contacten legt. Als je dit hier zo bekijkt is iedereen best wel al zover dat ze alles vertellen en open en vrij zijn. Ik heb best wel moeite om zo vrij te zijn. Daar ben ik nu achter voor mezelf. Met stappen op vakantie stap ik altijd op mensen af om daar gesprekken mee aan te gaan. Ik heb een vriendengroep waar ik wel goed mee omga en daar praat ik wel mee."
Rob: "Je deelt wel met vrienden?"
Ralph: "Ja tuurlijk. Maar ik moet hier naar dat punt toewerken.
Rob: "Maar ik wil gewoon weten wie ik tegenover me heb."
Ralph: "Gewoon een normale rustige jongen die nu wat terughoudender is!"
Rob: "Begrijp je dat het moeilijk voor haar is dat je er in zit?"
Ralph: "Ik begrijp het wel, maar ze had er wel iets relaxter mee om kunnen gaan."
Rob: "Het is moeilijk voor haar naar haar vriend toe. Kun je dat begrijpen?"
Ralph: "Praat zij wel over die gevoelens met jou"
Rob: "Zij praat wel makkelijk met mij over die gevoelens. Ze vindt het niet erg voor haarzelf dat je er bent, maar wel voor haar vriend. Elke lach en shot van haar komt op tv en daarom is die emotie veel meer aanwezig. Niet voor jou, maar naar haar vriend. Daarom is mijn vraag naar jou toe met wat voorgevoel je hier zit".
Ralph: "Ik heb er minder last van. Voor haar is het rottig naar haar vriend toe!"
Rob: 'Is het voor jou ook rot?"
Ralph: "nee, want dan had ik het niet gedaan. Voor mij is het moeilijk omdat ik dacht dat zij er iets relaxter mee zou omgaan!"
Rob: "Dat kan ze wel, maar ze denkt ook aan het programma. Ze zetten jou niet voor niets erin. Ik wil gewoon weten hoe moeilijk het voor jou is!"
Ralph: "Niet moeilijk. Ik pak gewoon wat op mijn pad komt. Ik denk niet zo diep en zo ver na!"
Rob: "Ben jij gekwetst door haar toen jullie uit elkaar gingen?"
Ralph: "Nee, niet echt. Het was in het begin wel rot. Maar al snel werd duidelijk dat zij een nieuwe vriend had, dus dan moet je dingen gaan verwerken. Als je zoveel van elkaar gehouden hebt...."
Rob: "Maar je zegt nu hele belangrijke dingen. Het is voor mij belangrijk om te weten hoe je gevoelens zijn! Je hebt geen gevoelens meer voor haar?"
Ralph: "Nee, op dit moment niet."
Rob: "Denk je dat er nog gevoelens kunnen komen?"
Ralph: "nee"
Rob: "Je zit hier dus niet voor haar?"
Ralph: "Nee."
Rob: "Ik wil gewoon weten hoe het zit. Je zit hier dus puur voor jezelf!"

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 12-09-2005 02:15:36 ]
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 01:46:21 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30504465
Rob heeft Ralph nu dus uiteindelijk tóch in de mond gelegd, dat er wel degelijk "bepaalde gevoelens" bij Ralph aanwezig zijn, alleen dat hij geen zin heeft om daarover te praten.

En dat is toch niet helemaal wat Ralph bedoelde te zeggen.
Alleen gaat Rob het verhaal wél zo doorlullen aan Nathalie, let maar op.

Na het gesprek, dat in de tuin plaatsvond, gaat Rob naar bed en Ralph loopt naar de woonkamer, waar Chantal, Linda, Ingrid, Menno en Roel zitten.
In de huiskamer was doorgedrongen dat er een heftig gesprek plaatsvond
"Zo, waar hadden jullie het nou over"
Ralph: O... gewoon.. elkaar een beetje kennen. That's it! Nou ja... that's it... een hoop gespeculeer enzo.."

De groep gaat er verder niet op in.

[ Bericht 44% gewijzigd door Gert op 12-09-2005 01:54:44 ]
  maandag 12 september 2005 @ 01:52:54 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30504562
Dido en Nathalie in bed over de 'strijd' tussen haar en Lieske over Roel.

Dido: "Vandaag heb ik erover nagedacht. Het kan het beinvloeden wie je gaat nomineren. Ik loopnu op de zaken vooruit, maar zie het al helemaal gebeuren. En dat alleen maar omdat ik het leuk vond om bij Roel te liggen. Dan denk ik... gadver...."
Nathalie: "Ik snap het!"
Dido: "Er was niets aan de hand geweest als Lieske er niet was geweest. Maar zij was nu eerder!"
Nathalie: "Maar die zoekt het zelf op. Dat doe jij niet schat. Jij loopt er eerder voor weg. Neem njou Lieske. Ik heb geen hekel ofzo aan haar. Ik vind haar gewoon aardig. "
Nathalie: "Je gaat haar nu irritant vinden?"
Dido: "Alles is nu anders. Er is een moeilijke situtaie gecreeerd. "
Nathalie: "Je denkt er te ver over. Ik heb vanmiddag ook even nagedacht en dan is het klaar, maar als je verder gaat denken blijf je erover piekeren. En dan ga je misschien iemand nomineren dat je later denk 'stom, ik heb niets tegen haar'. Onthou dat jezelf een nuchtere meid bent"
Dido: "Ik wil nergens tussen zitten. als Lieske hem echt leuk vindt dan moet ze voor hem gaan! Ik ga hier niet met Lieske over praten zeg..... Ik zie me al aankomen. Dan krijgt Roel helemaal een veer in zijn reet zeg!"
Nathalie: "Ik denk zelf dat Lieske ook niet met hem om zou gaan!"
Dido: "Ik denk van wel!"
Nathalie: "Ik denk dat ze eenstukje aandacht opeist, want dat krijgt ze niet van de vrouwen. Het is vandaag wel wat meegevallen!"
Dido: "Ik snap het van Roel ook niet."
Nathalie: "Ja. Eigenlijk is Roel degene die van twee..... hè...."
Dido: "Maar waarom doet hij dat? Het lijkt wel alsof ik jaloers ben, maar dat ben ik niet. Ik wil niet afgeschilderd worden als iemand die Roel van Lieske wil afpakken. Daar heb ik helemaal geen zin in!"
Nathalie: "Stop met denken, want nu ga je echt te ver. Je kunt het met iedereen goed vinden. Zo zit het en niet anders! Jij hebt geen probleem, maar die anderen hebben een probleem!"
Dido: "Maar ik denk dat ik dan wordt gezien als een soort afpikkerd. Dat heb ik met Menno ook al gehad!"
Nathalie: "Dat washelemaaaal niets"
Dido: "Nee, dat was ook niets! Maar het is gewoon irritant. Ik ben pissig dat het zo makkelijk was en dat dat nu opeens veranderd is. Daar heb ik helemaal geen zin in. Bah. Dat vind ik vervelend en daar maak ik me druk om. Dat ik op moet gaan letten omdat ik het mezelf niet moeilijk wil maken. Daarheb ik geen zin in. Ze hebben hier voelsprieten.. voor alle kleine dingen. Het ligt ook niet in mijn aard. Dat iemand mij in bad op schoot trekt vind ik ook niets. Als ik bij iemand op schoot wil zitten doe ik dat wel zelf. Ik wil graag de touwtjes in handen hebben!"
Nathalie: 'Dat zien zij ook wel. Dat ziet iedereen!"
Dido: 'Mijn vriendinnen liggen helemaal in een deuk als ze dit zien. Roel is een tegenpool van mij en niet een persoon waar ik normaal op zou vallen. Ik word hier gewoon gestoord van!"
Nathalie: "Ik een huis als dit worden die kleine dingetjes opeens groot!"
Dido: 'Maar ik ben opeen verwikkeld in iets!"
Nathalie: 'En dat moet dood gesust worden!"
Dido: "Ja."
  maandag 12 september 2005 @ 01:57:02 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30504603
Nathalie: "Roel is close met meerdere vrouwen!"
Dido: "Maar toch is dat anders!"
Nathalie: "Ja, want jullie knuffelen gewoon veel. Het moet gewoon doodbloeden. Zo snel het is opgekomen, zo snel is het ook weer weg. Er hoeft maar iets te gebeuren...."
Dido: "Het brengt me van mijn pad af en dan kan ik niet meer doen wat ik altijd doe!"
Nathalie: "En dat is vervelend. Irritant hè?"
Dido: "Ja. omdat je het dan weer de wereld uit moet helpen. Dankjewel Naat. Ik heb even mijn hart kunnen luchten.!"
Nathalie: "Als er wat is moet je het gewoon vertellen. Dat doe ik ook met jou over Ralph, dus wehebben er beide wat aan!"
Dido: "Ik had gewoon niet voorzien dat zoiets kon gebeuren. "
Nathalie: "Je moet echt zo opletten gewoon!"
Dido: 'lk hoop maardat er een jongen komt waar ik straalverliefd op word. Dit is niks!"
Nathalie: "Een leuke neger."
De meiden lachen...
pi_30504884
Breedbandstream 1

0.36 Enkele bewoners, o.a. Rob, Roel, Dido, Lieske, Linda en Chantal, zingen in het woongedeelte om en om een regel die rijmt op de laatste regel van een andere bewoner gevolgd door een nieuwe regel. Op streams 3 en 4 spelen Rikkert en Joost een spel aan de keukentafel.

0.50 Rob gaat naar bed. Stream naar de badkamer waar Dido en Nathalie een lied zingen en doen alsof hun tandenborstel een microfoon is. Rob : Moet dat leuk zijn ? Als hij hoort dat het geïmproviseerd is vindt hij het leuk. Nathalie later : Ik ben Nathalie en ik ben acht jaar en ik doe Donald Duck na. Gevolgd door Donald Duck geluiden. Dan fluistert ze tegen Rob dat ze rustig moeten zijn vanwege Tanja.

0.58 Ingrid neemt Menno mee naar een slaapkamer. Hij moet zijn ogen dicht doen. Dat doet hij niet. Hij neemt een kussen mee naar het woongedeelte om het aan Chantal te laten zien. Er zit tandpasta op. Chantal vraagt zich af wat Ralph buiten doet.

1.02 Rob en Ralph buiten op de zitkussens. Rob : Ik wou eens weten hoe je je voelde. Ik heb met meerderen gesproken, niet met iedereen nog. Ralph : Je hebt natuurlijk veel met Nathalie gepraat. Rob : Ik wil een verhaal van meerdere kanten horen. Haar verhaal is een normaal verhaal. Niks verkeerds over je. Wat was de aanleiding hier in te komen ? Ralph : Ik heb een aantal dingen in mijn leven op een rijtje. Ik heb leuk werk. Gewoon iets leuks, iets nieuws. Ralph zegt dat hij en Nathalie elkaar nog een half jaar zagen nadat het uit was. Rob : Wat is er gebeurd ? Ralph : Ze was er niet aan toe zich te binden, wilde haar vleugels spreiden. Ik voelde me niet relaxt er bij. Ik neem het leven zoals het is. Rob : Veel pijn aan gehad ? Ralph : Tuurlijk. Rob : Nog ? Ralph : Nee. Absoluut niet. Rob : Heb je je aangemeld of ben je benaderd ? Ralph : Ik moest al mijn exen opgeven . Via het antecedentenonderzoek zijn ze er achter gekomen. Best wel bizar om zo te beginnen. Rob : Je wist een paar dagen van tevoren dat zij er in zou zitten. Wat ging er door je heen ? Ralph : Stoppen of niet. Rob : Geef je nog om haar ? Ralph : Niet op die manier. Er zijn bepaalde dingetjes, als zij die wil vertellen. Hoe het gelopen is, als zij dat kwijt wil vind ik het ook okee. Ik zit hier niet om haar terug te krijgen. Rob : Jij kent de nieuwe vriend ? Ralph : Ja. Rob : Je gaat er nog mee om ? Ralph : Nee, niet meer. Ze heeft die jongen leren kennen doordat we als groep gingen stappen. Rob : Wat is het verhaal dan ? Ralph : Ik ga met die jongen om. Op een gegeven moment kwamen hun met elkaar in gesprek terwijl wij elkaar nog af en toe zagen. Ik heb nooit een kwaad woord er over gesproken. Ik vond het erg jammer. Of we elkaar nog zien hebben we in het midden gelaten. Ik heb geen kwade blikken, geen kwade woorden uitgesproken. Rob : Zit je wel iets dwars ? Ralph : Als ik die jongen tegen kom zeg ik gedag. Rob : Hoe is je gevoel ? Ralph : Ik pak elke dag zo ie op me af komt. Ze gaat nu drie a vier jaar met de nieuwe vriend. Rob: Nu je hier zo bent, wat doet het met je ? Ralph : Ik heb er geen moeite mee. Rob : Je ontwijkt mijn vraag. Je kan toch je emoties tonen. Ik probeer er een beeld van te krijgen. Het is heel toevallig dat jullie er met zijn tweeën in zitten. Als ik wist dat mijn ex er in zou zitten denk ik zelf dat ik het niet gedaan had. Of ik geef nog heel veel om haar. Dit is mijn kans zou ik denken. Ik zou haar niet een rotgevoel willen geven t.o.v. haar vriend. Ik vind je een heel aardige gozer maar ik vind het wel een kutstreek. Ralph : Je kan het niet compleet wegcijferen. Rob : Ik probeer eerlijk tegen jou te zijn. Misschien had ik eerder naar jou toe moeten komen. Ik praat makkelijk met vrouwen. Als jij zegt ik hou het liever voor mezelf, ook prima. Ralph : Ik ga hier niet mijn diepste gevoelens er over uiten omdat ik er geen zin in heb. Rob : Wie kwets je daar mee ? Ralph : Ik wil niet dat iedereen dat ziet (o.i.d.). Rob : Denk je niet, als iemand geïnteresseerd is laat ik het horen ? Ik heb over mijn oudste broer verteld. Dat mensen niet alleen de Ralph zien van ik ben sterk. Ik kom naar jou toe omdat ik het belangrijk vind. Ik wil een eerlijk beeld van jou. In jouw doen en laten zie ik veel van mezelf terug. Je helpt mee en doet dingen. Maar ik heb nog een ander ding. Ik vind het een kutstreek. Ralph : Het is niet om haar terug te winnen, het is niet uit wrok of wraak naar de nieuwe vriend. Ik heb het verwerkt. Dat is voorbij. Ik pak het zoals het op mijn pad komt. Het is een uitdaging (BB). Ik pak het per dag. Dit zie ik als een gedeelte van mijn leven waar ik straks ook over kan praten. Rob : Je verbergt iets. Ralph : Ik wou alleen maar zeggen dat ik het niet zo zie. Ik wil best een gesprek aan en best een dolletje maken. Persoonlijk mis ik heel erg de muziek en dan zie je gisteravond ook dat ik los kom. Ook een biertje helpt. Dat spelletje met het rondzingen vind ik niets. Rob : Ik hou ook niet van dat gekut en gekloot, dan stap ik er ook uit (het onderwerp was vaak seksueel). Ralph : Je moet hier dingen doen om je te vermaken. Maar als ze me vragen in de groep een verhaal over mijn leven te vertellen. Rob : Ik heb het gevoel dat je iets verbergt. Ralph : Er zijn altijd dingen die je voor je houdt. Jij bent een makkelijke prater. Jij kan er een verhaal van maken. Ik kan het in twee zinnen. Rob zegt dat hij makkelijk over gevoelens praat. Hij vraagt of Ralph broers en zussen heeft. Ralph : Een zus. Rob : Kan je goed met je ouders praten en met je zus ? Ralph : Ja. Rob : Dus je hebt een hele goeie band ? Ralph : Ja. Rob : Wat valt er dan te verbergen ? Ralph : Je mag ook wel weten, die camera's valt toch wel tegen. Ik heb normaal al moeite mijn gevoelens te uiten. Rob : Als het gesprek nu stopt heb ik niet de ware Ralph gezien. Ralph : Dat ben ik niet met je eens. Dit is de ware Ralph. Ik leg niet in één keer mijn ware levensverhaal op tafel. Ik ben een gewone jongen die best wel makkelijk contacten legt. Anderen hier zijn best wel open. Ik heb er meer moeite mee als de gemiddelde persoon. Met stappen en vakanties stap ik makkelijk op mensen af om een gesprek te hebben. Ik kan mezelf niet in één keer geven. Maar ik kan me ook wel laten gaan.

1.29 Rob : Begrijp je dat het moeilijk voor haar is ? Ralph : Ik had dit niet verwacht. Ik had gedacht dat ze er wel relaxter mee om had kunnen gaan. Rob : Na één dag is ze veranderd. Ralph : Ik denk niet dat je daar over kunt oordelen. Praat zij wel met jou over die gevoelens ? Rob : Zij praat daar wel makkelijk over. Ze vindt het niet erg dat je er bent. Maar ze vindt het wel erg voor haar vriend dat je er bent. Ze gaat met jou spelletjes spelen en lachen. Als ik programmamaker ben zal ik elke lach en elk shot op tv zetten. Dat ze daardoor niet helemaal goed in haar vel kan zitten. Is het voor jou ook rot dat je hier zit ? Ralph : Nee, dan had ik het niet gedaan. Rob : Zij kan er wel mee omgaan maar ze denkt aan haar vriend. Ze zetten je er niet voor niks er in. Mijn vraag is, hoe moeilijk is het voor jou ? Ralph : Als je het zo stelt, niet. Ik sta gewoon op een bepaalde manier in het leven. Ik denk niet zo diep en zo ver na, vooraf. Rob : Ben je gekwetst ? Ralph : Niet echt. Rob : Heb je er lang last van gehad ? Ralph : Al snel werd duidelijk dat ze een nieuwe vriend had. Dat ga je dan verwerken. Rob : Je hebt geen gevoelens meer voor haar ? Ralph : Op dit moment niet. Rob : Denk je dat er in haar bijzijn nog gevoelens kunnen komen ? Ralph : Nee. Rob : Je zit hier voor jezelf ? Ralph : Ja. Rob : Ik ben blij om het te horen. Ik wil gewoon van iedereen weten waarom ze hier zitten. Normaal gesproken stap ik niet zo snel naar een man toe. Ik praat ook met Joost en met Menno. Ik heb dertien mensen om me heen en er kan maar één winnaar zijn. Ik wil weten wat voor mensen. Ik vond het een kutstreek. Ralph zegt dat het niet eens in hem opkomt Nathalie of haar vriend een kutstreek te leveren. Ralph : Je gaat er in met een bepaald doel. Misschien de overwinning. Het winnen is leuk maar niet ten koste van alles. Ik ga er blind in. Rob : Op een gegeven moment ga je wel selecteren. Ik denk met welke zes zeven wil ik overblijven. De ene ga je makkelijker naar toe dan de andere. Ralph : Het is maar een spelletje. Daarvoor (daarom) ga ik niet het achterste van mijn tong laten zien. Rob : Het gaat er om dat Ralph niet helemaal open is tegen mij en dat accepteer ik. Ralph : Voor mijn gevoel heb ik al veel verteld. Rob : Voor mijn gevoel niet maar ik accepteer dat. Ik weet toch dat je met iets zit. Dat zie ik aan je houding. Dat zie ik als je naar me kijkt. Misschien is het niet zo. Maar je zegt al, ik ga niet over mijn emoties praten. Ze zijn er dus wel. Ralph : Ik heb misschien af en toe een verkeerde woordkeuze. Rob : Dat begrijp ik wel. Ik heb ook een verkeerde woordkeuze, dat maakt niet uit. Ralph : Ik vind het op zich wel top dat je interesse toont. Rob : Ik krijg misschien op mijn donder maar ik heb op jou gestemd. Ralph : Daarvoor krijg je niet op je donder. Je bent twee dagen weggeweest, ik bracht jou de envelop en je kan het goed vinden met Nathalie. Rob : Ik wil jou recht in de ogen kunnen kijken. Ik weet dat je er niet uitgestemd wordt. Ralph : Nu niet ? Rob : Je hoeft je geen zorgen te maken. Dat is mijn mening. Ralph : Ik hoop het. Rob : Daarom wil ik nu ook gewoon weten hoe het zit. Als Nathalie bij me komt kan ik er over praten. Hoe meer iemand praat hoe meer vertrouwen je in iemand krijgt. Maar nu weet ik in ieder geval hoe het zit. Hij geeft Ralph een hand. Ralph staat op. Rob ook. Rob : Het is gewoon (blijft) tussen ons. Speaker : Rob zender checken. Ralph : Het kan ook wel verlichtend werken. Ze gaan naar binnen. Rob : Hij doet het gewoon hoor die zender.

1.49 Stream naar het woongedeelte. Ralph als hem gevraagd wordt naar het gesprek : Een beetje hoe ik het vond. Een lulpraatje. Elkaar een beetje leren kennen, That's it. De bewoners eten chips en borrelnootjes. Ingrid : Krijg je nog een echo ? Tanja : Ik hoef er geen meer. Ik begin hoe langer hoe meer bang te worden over een aantal dingen. Misschien heb ik niks meer te zeggen over de naam. Wat komt er nou nog meer ? Roel : Dat soort dingen zijn bij de wet geregeld. Tanja : Ik heb gezegd, Nederland mag meedenken over de voornamen. Ik heb mijn contract dus nooit gelezen, alleen de eerste pagina. Rikkert : Als er in staat dat jij mij mag vermoorden is het ook niet geldig. Tanja : Ik ben bang dat de vader van het kindje aanwezig is. Dan schop ik hem de deur uit. Roel : Is er iets gebeurd dan ? Tanja : Zo kun je het zeggen. Ik hoef hem in ieder geval nooit meer te zien. Ik wil hem nooit meer zien. Roel : Heb je iets van je moeder gehoord ? Tanja : Nee, mijn moeder kon niks vertellen maar dan weet ik al genoeg. Als mijn moeder iets op een bepaalde manier zegt weet ik genoeg. Ik ben heel blij daar mee. Rikkert : Roel, je haartjes gaan liggen. Vet. Tanja : Het blijft een Antilliaan hè. Het is echt geloof me het allerbeste. Ik noem hem vanaf vandaag de biova. Betere titel heeft hij niet verdiend. Is er nog iets te rauchen ? Ik draai een halfje. Roel zegt dat het crisis wordt aangezien er niet veel sigaretten meer zijn.
  maandag 12 september 2005 @ 03:16:43 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30505246
Roel en Lieske in gevecht in de woonkamer.

maandag 12 september 2005 @ 07:16:51 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30505784
07.15 Ze slapen nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30506449
8.55 het is nog steeds rustig, iedereen slaapt nog. Wel liet stream 4 net de opkomende zon zien. Prachtig.
pi_30507113
9.43 Alle bewoners zender checken De wekker gaat!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_30518924
Er gebeurd weinig in het huis. Op stream 3 en 4 zien we Chantal en de altijd vrolijke Tanja en Rob die aan het koken zijn. Dido en Nathalie zaten net aan tafel en zijn net naar buiten gelopen. De rest in ligt in de tuin. Er worden nu lootjes getrokken wie vanavond een vrouw opgaat maken. Door de herrie is niet te verstaan wie wie heeft. Ingrid en Menno liggen weer zij aan zij en lijken zo langzamerhand onafscheidelijk te worden (dejavu met Bart en Sabine van BB!)
pi_30522457
20:18 Rikkert en Lieske zitten ergens te praten. Net ging het over iemand die wel heel erg zuinig is op zijn kleren.

Lieske praat heel erg zacht. Ze vind dat iemand (Ralf?) echt een heel erge patser is. Ze heeft niets met hem. lieske: hij zei: je kan beter naar menno gaan voor kleding advies.. bah, zulke jongens heb ik niets aan. Menno kleed zich altijd heel erg leuk. Jij kleed je ook leuk:
Rikkert: nou valt wel mee hoor.

ze roddelen nog even door:

Lieske: Jongens mogen van mij geen mouwloos shirt, BAH.
Rikkert: grappig, dido vind dat weer helemaal geweldig.
Rikkert masseert lieske haar schouders.

rikkert: ik wil je niet aan je nekharen trekken>
L: ow maakt niet uit.
Ze doezelt weg bij de massage.

Ik hou van echte mannen denk ik, en dat is hij niet, hij is een metro man. Ik hou van mannen die gewoon met douchegel zijn haren wast. gewoon weetje lekker makkelijk en Rauw, een mooie man.
Rikkert: een campingman.
Nee geen camping man.
L:peperdure shampoo en peperdure sdouchegel gebruikt ie, ik vind dat gewoon.. weetje ik wil geen homo ik wil een man.
Rikkert: maar waarom projectteer je dat op Ralf? (daar gaat het dus over.)
R: nou nu jij dit gezegd hebt, gaat heel mannelijk nederland zijn haren met douchegel was.

L:ik wil een stoere vent, gewoon Kwasi Joshie, niet afgetuned, gewoon rauw, met zijn afgetrapte all stars
R: ik denk dat het eens tijd wordt dat IK eens wat foto's laat zien.

ff andere stream bekijken
Babe In Totale Control of Herself
pi_30522909
nou die andere stream is ook niets.. beetje afwas getik

enveloppe voor roel

beste roel, deze is voor jou, voor eenmalig gebruik en voor jou alleen. niemand anders mag er gebruik van maken. deze tondeuse is voor jou en voor jou alleen.

BB
pi_30523175
Ze hebben het over toneel audities waar dido een totale blackout kreeg.
Ze gaf joost een opdracht, en die kon hem ook net. (iets van: doe je nu inbeelden alsof je een 10tal in opstand gekomen havenarbeiders tegen gaat spreken.)

Linda zegt dat ze soms van de stomste dingen heel erg zenuwachtig worden. Vaak als je iets moet gaan presteren. Bijv. ALs er een groep van 40 man bij mij komt eten. dan word ik zenuwachtig.

Joost: Ik zit nog steeds met die havenarbeiders in mijn hoofd.

nu een andere opdracht: brenda maakt het uit, en jij moet je spullen bij haar ophalen: Joost schiet al in de lach. hij kan niet acteren.

(BORING!)
pi_30526197
(22:22) Linda, Roel, Rob en Nathalie zitten te bubbelen. De rest heeft het binnen over spermadonoren ("Het is een grote natte bank, daar ga je dan op zitten, schuift een beetje heen en weer en dan blijft er wel een zaadje plakken.") en vervolgens over de pil. Chantal wordt er zwaar depressief van, Dido kan er ook niet tegen. Als ze hem 's avonds slikt is de volgende dag ziek.

Chantal lepelt vervolgens een anekdote op over een doktersbezoek waarbij ze in haar blote reet van de onderzoekstafel viel. Vervolgens vliegen de verhalen over uitstrijkjes en potige verpleegkundigen die je aan je enkels over tafel sleuren door de kamer. Joost informeert naar de eendebek: "Dat lijkt me zo gruwelijk!".

Ik haak even af...

(22:33) Rob voert, hoe verrassend, het hoogte woord in de jacuzzi. Hij vertelt, wederom enorm verrassend, over zijn been. Hij heeft staan vozen bij een discotheek waar op dat moment zijn zoon ook aanwezig was: "Enorm spannend." Rob en zijn zoon vertellen elkaar alles, ook over meisjes, dat is dus 'wel grappig'

Terug in de kamer. Inmiddels legt Dido uit hoe je een anaaltampon inbrengt. En ik geloof dat ik nog liever Rob voor de 6 miljoenste keer over zijn been hoor vertellen. Weer terug dus.

Rob: "Sex in een waterbed is waardeloos. Dan doe ik het nog liever op de grond."
Nathalie: "Inderdaad, het slaapt heerlijk, maar dat is toch eh..."
Rob: "Je ken niet ff lekker ketsen."

Pff, Ik tref het wel geloof ik.

(22:46) Tanja kruipt er weer lekker vroeg in.

[ Bericht 35% gewijzigd door Kimsomnia op 12-09-2005 22:48:56 ]
pi_30526446
thnks for trying though!
  maandag 12 september 2005 @ 22:44:44 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30526598
Niet zozeer onbelangrijk en even voor Phileine aangezien het Kellytopic vol zit

Het gesprek gaat over bezoeken aan de vrouwenarts. Ingrid vertelt een verhaal over de eerste keer dat ze naar een vrouwenarts moest. Ze had zich helemaal uitgekleed. Ook reageert ze op het tampon verhaal en g-spot gedoe en vertelt hoe ze die in haar lichaam kan vinden. De vrouwenarts had haar lomp behandeld en haar baarmoeder raakte beschadigd (scheurtjes) ze moest een half jaar bekkenspieroefeningen moest doen en mocht geen sex hebben met haar vriendje, die ze toen net had.

Helaas niet helemaal objectief maar wel redelijk relevant, gezien de discussie
pi_30527727
(22:56) Linda en Nathalie bespreken Tanja in de jacuzzi. Tanja geeft hen het gevoel dat ze haar iets misdaan hebben. Linda ziet het als een soort zelfbescherming: “Ze is heel erg op zichzelf, ze zal nooit bij iemand op een kussen gaan zitten.” Nathalie: “Een ijskonijn is het!”

Vervolgens wordt het feest wordt besproken, de dames vonden het geweldig. Nat: “Het is zo lekker om even een uitlaatklep te hebben.”

(23:02) Lieske vertelt over haar oma’s. Ze heeft een boerderij-oma en een etiquette-oma, de boerderij-oma is nogal luidruchtig en vormt zo nogal een contrast met de andere oma. Dido vertelt over bewoners op haar werk. Een oude man reed met zijn elektrische rolstoel op ‘standje haas’ tegen haar aan terwijl ze tegen een muur stond. Ook heeft ze al eens per ongeluk de gebitten van bewoners verwisseld. Ook in de categorie gebitten: Dido probeerde ook ooit het gebit van een bewonder uit te doen terwijl dat echte tanden waren. Ook heeft er al eens een bewoonster klem gezeten in een jurk.

Lieske’s oma is helemaal opgeleefd in het verzorgingstehuis. Ze is enorm boos geworden omdat haar kleren kwijt zijn geraakt in de was en her en der mensen rondliepen met haar hemdjes aan. Ook hebben ze haar al eens een uur op het toilet laten zitten. Haar oma is niet makkelijk en kwam derhalve met stoom uit haar oren van het toilet.

(23:14) Rob en Ingrid in de badkamer

Rob: “Ik doe het niet om me uit te sloven, maar gewoon omdat ik het leuk vind om te doen.”
Ingrid: “Als je ook maar een klein puntje ziet dat ik oneerlijk of egoistisch ben dan zeg het maar. Ik leer ook graag.”
Rob: “Wat ik wel bijvoorbeeld denk. Voor mezelf ben ik aan het leren. Ik ga gauw naar mensen toe. Als er wat is dan zie ik dat. Ik ben benieuwd of mensen ook naar mij toe komen. Van jou hoef ik dat niet te verwachten (hij weet dat dat zal gebeuren), ook niet van Dido, maar van anderen ben ik daar benieuwd naar.”
Ingrid: “Dat heb je een beetje aan jezelf te danken. Omdat je overkomt alsof je alles weet werp je een drempel op om naar je toe te komen.”

Rob denkt na over de mensen met wie hij over wil blijven. Ingrid concludeert dat hij enerzijds met zijn gevoel bezig is en anderzijds met het spelletje. In heel veel woorden beaamt Rob dat. Hij heeft zes, zeven mensen in zijn hoofd met wie hij wil overblijven. Het is Ingrid opgevallen dat anderen dat opgepikt hebben en dit ook in hun achterhoofd houden bij het nomineren: ze nomineren op de ‘Rob-manier’. Rob gaat douchen, Ingrid vertrekt.
pi_30527841
Laatste toevoeging nog:

Joost: “Jullie hebben me geleerd over de G-spot…”
Rikkert: “Weet je dat er ook een I-spot is?”
Joost: “Een I-pod?”
Rikkert: “Nee, een I-spot.”
Joost: “I-spot? In de ogen spuiten?”

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')