quote:Op maandag 12 september 2005 03:01 schreef BB-King het volgende:
Ik moet morgen weer vroeg op.
Mensen, een goede nachtrust voor zo en keep us informed voor morgen!
samequote:Op maandag 12 september 2005 03:01 schreef BB-King het volgende:
trustequote:Op maandag 12 september 2005 03:01 schreef BB-King het volgende:
Wat een trieste zak toen Lieske lag ging ie nog ff natrappen/slaanquote:Op maandag 12 september 2005 03:09 schreef Showtime het volgende:
ah Rikkert probeert ook mee te doen met Lieske en Roel
hij weet zich duidelijk geen houding te geven, beetje het vijfde wiel deze nachtquote:Op maandag 12 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
Wat een trieste zak toen Lieske lag ging ie nog ff natrappen/slaan![]()
Denk dat hij last heeft van nomeritus! Wat mij betreft zit hij lekker thuis volgend weekend.quote:Op maandag 12 september 2005 03:15 schreef Uiruru het volgende:
rikkert voelt zich een beetje buitengesloten geloof ik
Rikkert is te liefquote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef Showtime het volgende:
Rikkert ging voor Lieske maar hij heeft het te makkelijk opgegeven toen Roel in het spel kwam.
Ja hij heeft zeker wel zin in haar gekregen na die paar prettige standjesquote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel tegen Lieske: "Zal ik bij je slapen vanavond?"
Lieske: "Eeeehmmmm ... nee!"
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???quote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???![]()
hij leek wel boos?quote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert heeft afgedaan voor Lieske. Rikkert druipt af.
Ja hij moest even wat verstoppenquote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???![]()
Jammer, vraag me af als het te maken heeft met de preek die ze indertijd van Tanja en Chantal kreeg.quote:Op maandag 12 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 03:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
was het niemand op gevallen dan dat roel zei jah lekker of jah goed zo toen lieske op hem zat en dat hij toen ze van hem afging "even alles recht legde" in iederegeval zijn handen even in zijn kruis liet liggen ???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |