Ik denk het niet. Ik vraag me af of Lieske wel meer in Roel ziet dan alleen een maatje... en als ze inderdaad meer in hem ziet denk ik niet dat ze zo snel al bijhem in bed kruipt en meer wil.quote:Op maandag 12 september 2005 03:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Jammer, vraag me af als het te maken heeft met de preek die ze indertijd van Tanja en Chantal kreeg.
Rikkert zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Het begon allemaal op die dag dat ze hem voor het blok zetten als hij verliefd was op Lieske. Vervolgens heeft hij zich teruggetrokken en kwam Roel steeds vaker in het spel. Dan ook nog zijn nominatie voor a.s. donderdag, erg jammer want hij begon erg voortvarend, maar nu zal hij waarschijnlijk toch gauw als verliezer afdruipen in plaats zich verder te profileren.quote:Op maandag 12 september 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Toen Rikkert wegliep uit de kamer zei hij over Lieske: "Dan heb ik het nu echt me je gehad"
ik ben nu ook even de weg kwijtquote:Op maandag 12 september 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert is toch weer terug.... Schijnbaar was hij toch niet echt kwaad.
ik eerlijk gezegd ook. Van dat schrikken heb ik ook niets meegekregen helaas.quote:
heeft hij ook een tandenpoetscursus van Liesje gehad?quote:Op maandag 12 september 2005 03:30 schreef Uiruru het volgende:
Jezus is rikkert aan het proberen zijn glazuur van zijn tanden te halen?
denk het ook ja, ze volgt de orders van mama goed op, daarbijgekomen is ze gewoon gek op veel contact met mannen maar hoeft niet per se in seksuele vorm, gewoon als maatjesquote:Op maandag 12 september 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk het niet. Ik vraag me af of Lieske wel meer in Roel ziet dan alleen een maatje... en als ze inderdaad meer in hem ziet denk ik niet dat ze zo snel al bijhem in bed kruipt en meer wil.
't is wel zo.quote:Op maandag 12 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft weer een feitje
Lieske; "Waarom stinkt een kut als vis....zuurgraad bla bla....het klopt echt hoor.![]()
maar het is echt waar hoor:)quote:Op maandag 12 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft weer een feitje
Lieske; "Waarom stinkt een kut als vis....zuurgraad bla bla....het klopt echt hoor.![]()
Nope ingrid is gaan slapen... buiten zitten menno, roel en lieskequote:Op maandag 12 september 2005 03:38 schreef latevogel het volgende:
uhhhhh het zijn toch Menno Ingrid & Roel die buiten zitten?
nee, ik bedoel meer, ze heeft een vaag verhaal en dat zit iedereen het maar een beetje te negeren dus dan roept ze er steeds achteraan: het is echt waar hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
Dat zal wel...had het ook wel eens gehoord. Maar echt weer typische Lieske met haar feitjes
Ingrid is reeds naar bed ...nu zit Lieske buiten met Menno en Roel. Heb je geen streams?quote:Op maandag 12 september 2005 03:38 schreef latevogel het volgende:
uhhhhh het zijn toch Menno Ingrid & Roel die buiten zitten?
Maar het is dus ook echt waar! Maar dat boeit jouw, mij en hun dus niet zoveel. Maar dat heeft zij dus niet door. Ze heeft het nu dus ook niet echt door dat Menno haar in de zeik zit te nemen.quote:Op maandag 12 september 2005 03:39 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, ik bedoel meer, ze heeft een vaag verhaal en dat zit iedereen het maar een beetje te negeren dus dan roept ze er steeds achteraan: het is echt waar hoor!
Jawel hoor. Ze reageert wel goed. Menno en Roel denken dat ze serieus is, maar aan het eind van het verhaal zegt ze dat het allemaal gein is.quote:Op maandag 12 september 2005 03:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar het is dus ook echt waar! Maar dat boeit jouw, mij en hun dus niet zoveel. Maar dat heeft zij dus niet door. Ze heeft het nu dus ook niet echt door dat Menno haar in de zeik zit te nemen.
\quote:Op maandag 12 september 2005 03:42 schreef Showtime het volgende:
Wat een saaie bedoening. Mens doe niet zo moeilijk en duik lekker bij Roel onder de dekens.![]()
Wat je bedoel je met niet duidelijkquote:Op maandag 12 september 2005 03:40 schreef Wup het volgende:
niet echt heel duidelijk shot,
[afbeelding]
Hier nog 1!quote:Op maandag 12 september 2005 03:45 schreef Wup het volgende:
Liesje lult die twee ook slaap met haar braakverhaaltjes
Ik ben dus de andere helft. vindt het prima hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Dan is ze meteen weer een slet volgens half nederland.
Ingrid is toch ook geen slet, die duikt ook met Menno onder de dekens. Ze hoeven niet meteen te neuken, gewoon lekker samen te bed.quote:Op maandag 12 september 2005 03:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Dan is ze meteen weer een slet volgens half nederland.
er werd gevraagd naar een screen vlak na dat stoeipartijtje en dit was de beste die ik heb.....quote:Op maandag 12 september 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
Wat je bedoel je met niet duidelijk![]()
Niet echt tof idd ..."ja toen heb ik gebraak...quote:Op maandag 12 september 2005 03:45 schreef Wup het volgende:
Liesje lult die twee ook slaap met haar braakverhaaltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |