abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28988214
Zo. Wie maakt 'm ff sticky?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucille op 26-08-2005 12:45:57 ]
pi_28988236
En er moet nog een nummer #6 bij
pi_28988242
Het was een voorbeeld K_man. Kennelijk zijn al jouw posten met knipogen en is alles van iemand anders een troll. Wat moet het toch makkelijk zijn om te leven in een wereld die zo zwart-wit is.

Die post zit me helemaal niet dwars en ik lig er ook niet wakker van, het is gewoon om aan te geven dat het spreekwoord met de pot en de pikzwarte ketel op jou wel van toepassing is.

Ik zie het probleem niet zo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:23:02 #4
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28988263
Als jij dat irritante post icon weghaalt

Kunnen we niet gewoon stoppen met dit topic? Beschuldigingen vliegen over tafel, en 2 users hebben alle grip op de werkelijkheid verloren. Dan is de discussie toch over?
pi_28988374
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer, jouw reacties waren toch altijd inhoudelijk, alleen nu even niet.
Met inhoudelijke reactie bereikte ik niet genoeg... maar wellicht is het even tijd voor een break om wat te gaan eten.. houdt het lief terwijl ik weg ben
pi_28988403
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef k_man het volgende:

[...]
Hiermee breng je de discussie niet verder.. dit soort opmerkingen ga je maar lekker via MSN doen
pi_28988443
Je hebt gelijk.
pi_28988469
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef k_man het volgende:
.
Aan de lopende band? Volgens mij overdrijf je. Met DT ben ik het ook niet geheel eens, maar die komt in elk geval nog met argumenten of iets concreets, jij nog altijd niet. Toch jammer, aangezien je wel haantje de voorste bent als het gaat om zeuren dat het vroeger zoveel minder slecht was.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:31:42 #9
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28988580
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aan de lopende band? Volgens mij overdrijf je. Met DT ben ik het ook niet geheel eens, maar die komt in elk geval nog met argumenten of iets concreets, jij nog altijd niet. Toch jammer, aangezien je wel haantje de voorste bent als het gaat om zeuren dat het vroeger zoveel minder slecht was.
Aaargh, kom op... begrijp je nou écht nog steeds niet wat hij bedoelt?
pi_28988628
quote:
Klopt, en laten we het er over eens zijn, dat FOK! de perfecte plek is om die mening te uiten!
en
quote:
je bent de enige die vasthoudt zijn standpunt zonder dat je daarbij met valide argumenten komt of enige blijk geeft van kennis
Wie ziet hier nog meer een tegenstrijgheid in?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28988715
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef Douwe het volgende:

[..]

Aaargh, kom op... begrijp je nou écht nog steeds niet wat hij bedoelt?
Hij zit gewoon te zeuren over twee users, aan één stuk door. Erg concreet is het verder allemaal niet.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:36:00 #12
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28988767
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

en
[..]

Wie ziet hier nog meer een tegenstrijgheid in?
Ik niet
Het gaat er om dat jullie je mening aan anderen opdringen. Zoals het voorbeeld van DutchTrain over Low cost carriers: CMT begint na de aankondiging dat Air Berlin naar Amsterdam te zeiken dat er dan nog meer 'paupers' op Schiphol gaan komen. Wat een onzin! Het is totaal _niet_ relevant, en heeft als enige rede het uitlokken van reacties!
pi_28988848
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef Douwe het volgende:

[..]

Ik niet
Het gaat er om dat jullie je mening aan anderen opdringen. Zoals het voorbeeld van DutchTrain over Low cost carriers: CMT begint na de aankondiging dat Air Berlin naar Amsterdam te zeiken dat er dan nog meer 'paupers' op Schiphol gaan komen. Wat een onzin! Het is totaal _niet_ relevant, en heeft als enige rede het uitlokken van reacties!
Een mening posten is een mening opdringen? Zo kan ik dat ook wel beweren over jouw mening. Ik irriteer me vaak aan het chartervolk en het volk dat afkomt op goedkope vluchten. Ik ben niet de enige, want er is een behoorlijk druk topic over het inchecken bij dit soort vluchten.
pi_28988978
quote:
Ik begreep uit eerdere posts dat jullie graag een waarde-oordeel over jullie zelf wilden hebben en ik heb aangegeven hoe ik dat zou kunnen omschrijven.
Welke?
quote:
dan vind ik dat een nutteloze post.
Ik vind dit ook een nutteloze post, en dat die van mij nutteloos is was ook niemand in die topic met je eens
quote:
Bovendien omdat het verschil op dit moment veel meer is dan een paar tientjes en er ook veel meer bestemmingen worden aangeboden, wat je dus zelf even daar boven had kunnen lezen of opzoeken. Iemand die dit zo leest, vind het niet door jouw post al niet meer interessant.
Of jij had het mij kunnen vertellen
quote:
Evenzo lijkt de mening van CMT over de low-cost markt ook niet geheel met de praktijk; veel BN'ers en ouderen reizen met Transavia naar hun tweede huisje in het zonnige zuiden, veel zakenreizigers maken gebruik van BMI-baby of Air-Berlin, vanwege de lage prijzen én de goede verbindingen.
Ik ken BN´ers die 10 minuten bellen met hun mobiel te duur vinden en zakenreizigers die een dagelijkse vaste koestenvergoeding krijgen en zodoende hun inkomen ophogen.

Dus waarom zijn zij voor jou maatgevend?
quote:
Als iemand inzicht geeft in de kosten van zijn reis - wat informatief is voor de bezoekers van dit forum - dan verwacht je niet te zien dat iemand zeikerig reageert met de vraag of die de bonnetjes nog heeft.
Is er dan iemand die het interessant vind wat een liter cola in de supermarkt in Keulen kost?
quote:
kijk bijvoorbeeld eens naar de post van Diego in het Italië topic..."als je naar Sicilië rijdt, rij je veel moois voorbij" Ik denk dan: geef aan wat je dan voorbij rijdt, of zeg niets, **kel. Een andere bezoeker heeft niets aan die posten zal er overheen lezen.
Daar stond al genoeg over in de topic, dat was dubbel om dat op te sommen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28989592
Als je me nog even volledig wilt quoten dan komt ook de essentie wat beter over:
quote:
Dus wat ik kan meegeven: post wat minder, of post alleen op dingen waar je wel wat zinnigs over te melden (dat kan zijn kennis of vraag) hebt.
Ga dus eens bij jezelf na:

1. waarom schrijf ik dit
2. is de inhoud duidelijk genoeg
3. zou ik hiermee iemand onnodig mee kunnen kwetsen
4. wat wil ik met deze post bereiken

Geef nu eens antwoord op die 4 vragen en dan komen we waarschijnlijk tot een beter inzicht in elkaars leefwereld.
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:00:38 #16
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28989844
Speciaal voor Diego: een lesje in tactisch je mening weergeven :
quote:
Beginnen bij Granada en als laatste kiezen voor Codoba en Malaga
Dit schreef je net in de HTL. Leuk, je hebt ongetwijfeld gelijk. Maar schrijf dan: 'Ik zou eerst kiezen voor Granada, en Cordoba en Malaga pas als laatst.'. Op deze manier geef je duidelijk aan dat het geen wet is, maar dat jij dat zo denkt. En dit is nog heel beperkt, doe bijvoorbeeld eens uit de doeken waarom je dat zo denkt.

Tot zover les 1
pi_28990216
Als iemand zoiets post is het per definitie een mening. Dit is echt spijkers op laag water zoeken. Als jij post "Parijs is leuk" dan kan ik ook gaan zeuren dat het geen wet is maar dat jij zo denkt. Ik kan ook gewoon inzien dat het jouw mening is. Dan is dat laatste toch echt het handigste en dat wil ik je dan ook van harte aanbevelen, Douwe.
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:23:51 #18
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28990742
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand zoiets post is het per definitie een mening. Dit is echt spijkers op laag water zoeken. Als jij post "Parijs is leuk" dan kan ik ook gaan zeuren dat het geen wet is maar dat jij zo denkt. Ik kan ook gewoon inzien dat het jouw mening is. Dan is dat laatste toch echt het handigste en dat wil ik je dan ook van harte aanbevelen, Douwe.
Het gaat er om, dat de manier van het brengen van een mening cruciaal is in het geaccepteerd worden van een post. Als je alleen post 'Lille is een grijze kutstad' begrijp ik ook wel dat dat jouw mening is, maar als je post 'Ik vind Lille niet echt leuk, want het komt allemaal wat grijs op me over, en ik vond dat er weinig te beleven valt', breng je dezelfde boodschap, maar dan op een positieve manier, die iets bijdraagt aan een topic.
Op die manier maak je je én nuttig, én zet je geen kwaad bloed. Probeer het eens
pi_28990837
Een negatieve mening is ook een mening. Ik persoonlijk stoor me er totaal niet aan als iemand een stad die ik leuk vind afdoet als een 'kutstad'.

Elke stad heeft immers zijn fans en haters. So be it. Ik begrijp best dat jij je irriteert aan mijn post, je geeft ook duidelijk aan wat je irriteert, maar het komt op mij over alsof k_man zich per definitie zit op te winden als hij posts ziet van bepaalde mensen en een negatieve mening per definitie als trollend en sfeerverziekend ziet.
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:31:13 #20
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28991055
Maar je kunt dan toch wel uitleggen waarom die stad zo kut is? Alleen omdat het een grijze stad is komt een beetje zwak over om het gelijk een kutstad te vinden...
pi_28991159
Grijs, grauw, doods. Lille maakte op mij een grauwe indruk. Lastig te beschrijven, maar het straalde gewoon weinig gezelligheid uit, het ademde weinig sfeer uit, weinig te doen (vooral weinig leuke dingen), niets of niet veel wat Lille zou kunnen onderscheiden van andere steden, dat in combinatie met Fransen... Niets voor mij dus.
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:36:25 #22
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28991274
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Grijs, grauw, doods. Lille maakte op mij een grauwe indruk. Lastig te beschrijven, maar het straalde gewoon weinig gezelligheid uit, het ademde weinig sfeer uit, weinig te doen (vooral weinig leuke dingen), niets of niet veel wat Lille zou kunnen onderscheiden van andere steden, dat in combinatie met Fransen... Niets voor mij dus.
Als je deze post nou in het Lille topic had geplaatst
pi_28991606
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
maar het komt op mij over alsof k_man zich per definitie zit op te winden als hij posts ziet van bepaalde mensen en een negatieve mening per definitie als trollend en sfeerverziekend ziet.
Dat moet ik toch bestrijden. Zo heb ik Diego in SES zelfs wat tips aan de hand gedaan om wat meer te weten te komen over vastgoedbeheer. En in WGR hebben we ook wel eens een discussie gehad over beleggen in vastgoed, die prima verliep. Hij kan het kennelijk dus wél. We zien het alleen zo verdomde weinig.

Maar goed, volgens mij hebben Diego en jij inmiddels wel door dat jullie bezig zijn een behoorlijk aantal vaste bezoekers van TRV tegen je in het harnas te jagen. Je kunt dat afdoen als ongefundeerd gezeur. Je kunt ook eens bij jezelf te rade gaan hoe dat komt en je afvragen hoe je dat kunt voorkomen.
pi_28991822
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat moet ik toch bestrijden. Zo heb ik Diego in SES zelfs wat tips aan de hand gedaan om wat meer te weten te komen over vastgoedbeheer. En in WGR hebben we ook wel eens een discussie gehad over beleggen in vastgoed, die prima verliep. Hij kan het kennelijk dus wél. We zien het alleen zo verdomde weinig.

Maar goed, volgens mij hebben Diego en jij inmiddels wel door dat jullie bezig zijn een behoorlijk aantal vaste bezoekers van TRV tegen je in het harnas te jagen. Je kunt dat afdoen als ongefundeerd gezeur. Je kunt ook eens bij jezelf te rade gaan hoe dat komt en je afvragen hoe je dat kunt voorkomen.
Dat topic in SES liep prima inderdaad. Daar heb ik ook in gepost en dat ging prima allemaal. Ik zie niet in waarom het hier niet zou kunnen. Iedereen heeft een ander idee over vakantie en de een gruwelt bij het idee van de ander, maar so be it. Op een forum heb je toch te maken met mensen die een heel ander idee over vakantie hebben dan dat jij of ik hebben.

Dat ik mensen tegen me in het harnas jaag? In elk geval niet bewust. Als er mensen zich storen aan mijn posts. Tja, so be it. Ik stoor me ook vaak genoeg aan posts van anderen, vaak zijn die posts niet eens bedoeld om te irriteren, toch kan het storen. Is dat dan die schuld van die ander? Niet per definitie denk ik.

Wat mij betreft is er verder ook geen vete of privé-oorlogje dat uitgevochten hoeft te worden. Jij irriteert je aan mijn posts en we hebben een totaal ander idee over onderwerpen die ter sprake komen in TRV. C'est la vie om maar eens de taal van dat ranzige kutvolk te gebruiken.
pi_28991834
Kijk dit is nou zo'n opmerking die we bedoelen:

Leuke camping Nederland/Belgie

Ga nu eens bij jezelf na:

1. waarom schrijf ik dit
4. wat wil ik met deze post bereiken / voegt het iets toe aan het topic
pi_28991960
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Kijk dit is nou zo'n opmerking die we bedoelen:

Leuke camping Nederland/Belgie

Ga nu eens bij jezelf na:

1. waarom schrijf ik dit
4. wat wil ik met deze post bereiken / voegt het iets toe aan het topic
1. Er worden links gegeven, die worden als niet relevant bestempeld door een andere user. Dat wil ik nuanceren, aangezien de TS wel wil uitgaan.
2. Ja, ik haal een opmerking uit de OP terug om toch even te laten weten dat die links wel degelijk interessant kunnen zijn voor de TS.
3. Dat lijkt me niet. Zo ja, dan moet diegene die zich gekwetst voelt toch eens ergens hulp zoeken.
4. Zie 2.
pi_28992416
TS heeft al meerdere keren in het topic gereageerd en zodoende zijn ook de andere tips in het topic gekomen.

Overigens - maar dat kun je niet zien als je snel het topic leest - is dat uitgaan er pas later aan toegevoegd.

Dat jij weet dat je bij het Zilvermeer niet kunt uitgaan vind ik dan wel weer goed, maar zet dat dat er dan even bij... nu lijkt het wederom een inhoudsloze post.

Ik hoop dat we je nu duidelijk hebben gemaakt dat door het feit dat je veel post in TRV en je nog wel eens dit soort inhoudsloze dingen post je jezelf en daarmee het forum niet geliefd maakt. Ik hoop dan tenminste nog dat je je eigen behoeften er mee bevredigd, dan is er tenminste nog 1 persoon gelukkig op deze wereld.
pi_28993684
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat topic in SES liep prima inderdaad. Daar heb ik ook in gepost en dat ging prima allemaal. Ik zie niet in waarom het hier niet zou kunnen. Iedereen heeft een ander idee over vakantie en de een gruwelt bij het idee van de ander, maar so be it. Op een forum heb je toch te maken met mensen die een heel ander idee over vakantie hebben dan dat jij of ik hebben.
Het gaat niet om verschillende ideeën over vakanties of over de onderwerpen die hier aan de orde zouden moeten komen. Ik vind het prima als mensen hier topics openen over dingen die me totaal niet interesseren. Ik heb er geen enkel probleem mee als anderen anders over reizen denken dan ik.

Het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. Posts van Diego en jou zijn vaak ronduit negatief, neerbuigend, spottend en respectloos.

Kijk eens naar dat topic over Lille. Vind jij geen fijne stad, yvonne ook niet. Toch komt het bij yvonne veel sympathieker over dan bij jou. Kijk ook eens naar het topic over de tapasmeet. Waarom post Diego daar eigenlijk? Hij komt toch niet. Dat zijn maar twee recente voorbeelden, maar ze passen in een patroon dat al een tijdje zichtbaar is. Snap je dat het irritatie oproept als iedere keer dezelfde twee users zulke opmerkingen maken?

Het is ook de balans. Jullie posten al veel en als een groot deel daarvan dan behoort tot het soort posts dat ik bedoel, bouw je een snel een slecht imago op. En zie er dan nog maar eens vanaf te komen. Concentreer je liever eens op het positieve. Of biedt een alternatief. Is Parijs een kutstad? Prima. maar wat is er niet leuk aan dan? En wat is dan wél leuk? Daar heeft een TS iets aan. Iedere keer alleen maar roepen dat het allemaal kut is, roept alleen maar weerstand op.

Overigens moet ik zeggen dat ik het wel waardeer dat je in ieder geval niet wegloopt voor kritiek en de discussie aangaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door UIO_AMS op 22-07-2005 00:21:04 ]
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 08:05:14 #29
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29000720
#6 en sticky
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29002277
Jezus wat doen jullie toch allemaal moeilijk! Als er af en toe een zeikerige opmerking komt van wie dan ook, lees daar dan gewoon overheen! In de ruim 4 jaar dat ik bij dit forum zit eerst onder een andere username heb ik wel irritantere dingen voorbij zien komen.

Toen ik een jaar of anderhalf geleden veel in TRV begon te posten, was de sfeer wel anders ja, ook in de HTL reeks. Maar of het er nu slechter op is geworden? Ik weet het niet. En die af en toe irritante opmerking tussendoor, ja, soms maak ik me daar wel druk om, maar ik relativeer het ook. Ik post nog steeds graag in TRV iig
pi_29005643
Ahhh, gelukkig ook een positieve reactie
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:49:22 #32
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29006340
De reactie van de Londenaren op de bomaanslagen lijkt me hier wel op z'n plaats:

'OK you tried it, we're not impressed, now bugger off'
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_29012729
En nu weer even echte feedback:

Goedkoop naar Londen die kan dicht als ik mijn reactie in het andere topic getypt heb
pi_29016501
Autoreis door Europa kan denk ik beter naar PTA
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 18:20:22 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29016576
Opgelost.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29016830
edit
deze discussie gaan we vanavond eens niet voeren
dat zou ik zeer op prijs stellen
UIO_AMS

[ Bericht 42% gewijzigd door UIO_AMS op 21-07-2005 18:40:39 ]
pi_29017308
edit
niet slim om nu verder te gaan als ik je net ge-edit heb en vraag om vanavond de discussie eens te laten rusten
UIO_AMS

[ Bericht 76% gewijzigd door UIO_AMS op 21-07-2005 19:01:14 ]
pi_29017331
quote:
Dat jij weet dat je bij het Zilvermeer niet kunt uitgaan vind ik dan wel weer goed, maar zet dat dat er dan even bij... nu lijkt het wederom een inhoudsloze post.
Toen ik in dat topic kwam, stond dat uitgaan er wel bij, vandaar dat ik daar op in ben gehaakt.
pi_29017420
edit
wees een groot man diego
laat zien dat je niet het laatste woord nodig hebt
UIO_AMS

[ Bericht 49% gewijzigd door UIO_AMS op 21-07-2005 19:12:48 ]
pi_29017430
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Het gaat niet om verschillende ideeën over vakanties of over de onderwerpen die hier aan de orde zouden moeten komen. Ik vind het prima als mensen hier topics openen over dingen die me totaal niet interesseren. Ik heb er geen enkel probleem mee als anderen anders over reizen denken dan ik.
Kennelijk stoort het je toch wel een beetje. Ook gezien de denigrerende opmerking die iemand anders maakte in dit topic of het vorige topic "jullie interesseren je alleen maar voor zuipen en neuken". Ik zeg niet dat jij die opmerking maakte, waarschijnlijk was het iemand anders.
quote:
Het gaat om de manier waarop het gebracht wordt. Posts van Diego en jou zijn vaak ronduit negatief, neerbuigend, spottend en respectloos, waarbij Diego de overtreffende trap vormt. Waarom vind je het nodig mensen bewust te beledigen? Is dat grappig, beleef je daar een soort pervers genoegen aan? Vind je het fijn om keer op keer te benadrukken dat dit kut is, dat niet deugt, die ene user een pauper, die andere een autist?
Ik beledig geen mensen. Ik geef gewoon mijn mening en als mensen zich naar aanleiding daarvan beledigd voelen, dan zegt dat vooral wat over die mensen. Andere users geven ook weleens aan dat ze mijn vakantieplannen kut vinden of dat het niet hun pakkie an is. Moet ik me dan beledigd voelen? Nee, interesseert me niet zoveel dat iemand anders het kut vindt.
quote:
Kijk eens naar dat topic over Lille. Vind jij geen fijne stad, yvonne ook niet. Toch komt het bij yvonne veel sympathieker over dan bij jou. Kijk ook eens naar het topic over de tapasmeet. Waarom post Diego daar eigenlijk? Hij komt toch niet. Kennelijk alleen om mensen op stang te jagen. Dat zijn maar twee recente voorbeelden, maar ze passen in een patroon dat al een tijdje zichtbaar is. Snap je dat het irritatie oproept als iedere keer dezelfde twee users zulke opmerkingen maken?
Het is niet verboden om in een meetingtopic te posten als je toch sowieso al niet komt. Verder vind ik de posts van Diego niet storend en BHFH kennelijk ook niet.
quote:
Het is ook de balans. Jullie posten al veel en als een groot deel daarvan dan behoort tot het soort posts dat ik bedoel, bouw je een snel een slecht imago op. En zie er dan nog maar eens vanaf te komen. Diego heeft vast best nuttige dingen te melden, doet dat soms ook, maar het valt in het niets bij alle crap die hij verder overal neerkwakt. Zelfde geldt in mindere mate voor jou. Concentreer je liever eens op het positieve. Of biedt een alternatief. Is Parijs een kutstad? Prima. maar wat is er niet leuk aan dan? En wat is dan wél leuk? Daar heeft een TS iets aan. Iedere keer alleen maar roepen dat het allemaal kut is, roept alleen maar weerstand op.
DT gaf aan dat mijn posts juist ontopic waren. Volgens mij valt het best mee met het aantal offtopicposts van mij.
quote:
Overigens moet ik zeggen dat ik het wel waardeer dat je in ieder geval niet wegloopt voor kritiek en de discussie aangaat. Diego aan de andere kant lijkt niet in staat tot enige vorm van zelfreflectie, als ik op de posts in de feedback topics afga.
Ik wil altijd en overal de discussie aangaan, dus ook hier in dit feedbacktopic, ook al zijn we het totaal niet met elkaar eens over veel dingen.
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 19:14:11 #41
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29017634
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:35 schreef UIO_AMS het volgende:
edit
deze discussie gaan we vanavond eens niet voeren
dat zou ik zeer op prijs stellen
UIO_AMS
Geldt natuurlijk ook voor jou CMT.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29017663
---Uitleg gegeven op MSN---------

[ Bericht 93% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 21-07-2005 19:32:37 ]
pi_29017748
Over welke reactie heb je het dan? Zijn laatste is van gisteravond. Toch al een behoorlijke tijd geleden.

Is dit nu dan het einde van de discussie? Ik heb niet het idee dat er iets veranderd is tegenover de oude situatie. Soms kan het goed zijn om iets juist uit te praten, zodat je daarna weer positief verder kunt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29017812
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:14 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Geldt natuurlijk ook voor jou CMT.
Wat geldt ook voor mij?
pi_29017889
Ik weet niet hoe laat die was maar die is nu weg
pi_29017964
Ik ga er vanavond ook niet aan meedoen.

Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen gisteravond, ik heb antwoorden gekregen en ik weet nu veel meer over CMT en Diego, ook al betekent dat niet dat ik het met ze eens ben of begrijp.

Laten we het verleden eens laten voor wat het is en vandaag opnieuw beginnen alsof er nooit iets gebeurd is.

Gaan we nu weer positief en objectief verder
pi_29018038
Tsjakka
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 19:43:53 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29018419
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tsjakka
Zo positief hoeft nou ook weer niet. Goed je weer even per msn gesproken te hebben.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29018477
Ik had gewoon een Tsjakka moment na het lezen van de post van DT
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 19:58:11 #50
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29018810
check DT
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 19:59:12 #51
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29018835
dit is trouwens een bijzonder irritante topicicoon, k_man
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29020407
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
En dit is trouwens een nietszeggende post, uio
pi_29020834
En UIO is mod en jij niet
pi_29021108
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En UIO is mod en jij niet

pi_29022155
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dank je!
  Moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 00:00:17 #56
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29026206
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:57 schreef DutchTrain het volgende:
En dit is trouwens een nietszeggende post, uio
Je hebt helemaal gelijk. En weg is ie.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:10:32 #57
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_29032740
He jammer, nu kan ik hem niet meer vinden...

Zeg, is dit geen debiele tvp eigenlijk? Het is toch al een sticky topic?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 10:20:06 #58
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29032911
Als er zoveel is ge-edit is lijn van het gesprek echt totaal niet te volgen!
Maar goed ook...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29035195
Voor merge en/of aflsuiting:

Dublin
  Moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 13:46:00 #60
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29038466
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:47 schreef DutchTrain het volgende:
Voor merge en/of aflsuiting:

Dublin
we wachten even tot TS gereageerd heeft op je post
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29047266
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:20 schreef Hik het volgende:
Als er zoveel is ge-edit is lijn van het gesprek echt totaal niet te volgen!
Maar goed ook...
Kzie dat er in de loop der tijd heel sneaky steeds meer zinnen uit m'n posts verdwijnen...
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:09:50 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29063581
Eén van mijn twee fietstocht topics kan dicht.
Ik had de eerste oorspronkelijk in ONZ gepost maar toen bedacht ik dat hij beter in TRV past.
Vervolgens schopt de mod het ONZ topic naar TRV en nu staan er dus twee topics
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator zaterdag 23 juli 2005 @ 23:47:36 #63
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29073789
Opgelost SeLang.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 24 juli 2005 @ 22:21:51 #65
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29097272
Gezien en op slot.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 27 juli 2005 @ 13:59:46 #67
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29169475
Gezien, merge volgt over een paar dagen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:19:07 #68
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_29169981
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Tja, vakantietijd he
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_29178216
(ik ga op) Wereldreis

Er zijn in het weekend iets van 20 nutteloze en ook offtopic posts in dit topic geplaatst, waarom halen jullie die niet gewoon weg?
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator woensdag 27 juli 2005 @ 20:03:28 #70
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29180115
Er is inmiddels weer wat ruimte gemaakt. Na mijn eerdere opmerking is het opgehouden.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29199572
Mag de TT van het New York topic veranderd worden.
quote:
Voor de TT: als het vorige deeltje New York City Part XIX (19) moet dit dan niet New York City Part XX zijn? XIV = 14... En het is ook Part.
pi_29209390
iemand die ff de tt van het NYC topic kan fixen.
Part XX dus zoals dizzie al vertelde
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 22:07:50 #73
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29215454
aangepast
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29215620
moet je ook even het woordje pary aanpassen.
pi_29215797
dank u oh grote moderator
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 23:02:44 #76
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29217164
Part dus.
Geen dank.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29225586
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
done
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator vrijdag 29 juli 2005 @ 10:31:48 #78
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29226657
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 09:38 schreef Lucille het volgende:
done
een FA als medemod heeft zo zijn voordelen
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:41:53 #79
6536 dwerg
chagrijn
pi_29231038
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
een FA als medemod heeft zo zijn voordelen
En misschien ook wel z'n nadelen.
Want met twee posts in 10 dagen vraag ik me af of Lucille nog wel binding heeft met Travel.
pi_29305326
wellicht maar meteen een slotje op: [Stedentrip Londen] Wat zijn mustsees? ?
pi_29316201
  maandag 1 augustus 2005 @ 09:28:26 #83
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29316281
Mooi stuk proza dit: hi ervaring
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 09:59:02 #84
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29316650
Lucille was me voor.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29329062
Vakantietopic

We hadden al een heel vakantieforum, dus om nou alles in één topic te proppen....
pi_29331686
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:21 schreef k_man het volgende:
Vakantietopic

We hadden al een heel vakantieforum, dus om nou alles in één topic te proppen....
zie ik geen probleem in... vakantie is toch iets anders dan reizen

wel leuk voor een ieder die zijn verhaal niet in een ander topic kwijt wil of kan... als het niets is, zal het snel verdwijnen.

pi_29331933
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef DutchTrain het volgende:
zie ik geen probleem in... vakantie is toch iets anders dan reizen
Snob!
quote:
wel leuk voor een ieder die zijn verhaal niet in een ander topic kwijt wil of kan... als het niets is, zal het snel verdwijnen.

Da's wel een dooddoener hè?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2005 18:57:06 ]
pi_29331982
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:56 schreef k_man het volgende:
Snob!
Pot - ketel - zwart
pi_29338193
Zal ik gewoon alle topics van TRV in 1 topic mergen?
pi_29338380
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Lucille het volgende:
Zal ik gewoon alle topics van TRV in 1 topic mergen?
Nee, 1 over reizen en 1 over vakantie

Goede actie voor het eerste weekend van april 2006 zou ik zeggen

Maar voor nu, maar even niet doen
pi_29339200
Lijkt me ook erg saai, 2 topics
pi_29344680
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:58 schreef Lucille het volgende:
Lijkt me ook erg saai, 2 topics
Wel zo makkelijk... gewoon op allebei een slotje en klaar
pi_29507686
metrolijnen in london

Spreekt voor zich.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:51:36 #94
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_29514247
Vraagje, een drietal jaren geleden heb ik op het travel forum een reisverslag gemaakt in het topic een jaar amerika van nerd. Ik kan dit topic nergens meer vinden. Zal wel aan mij liggen, of is het voor eeuwig verloren gegaan?
Time is what keeps everything from happening at once.
pi_29515220
  Moderator dinsdag 9 augustus 2005 @ 08:50:54 #96
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29515749
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:43:35 #97
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_29516307
Wat raar, ik kreeg hem maar niet gevonden. Vroeger stond tie gewoon in MyAT, en sinds de search "tijdelijk" uitgeschakeld is was ik hem kwijt.
Maar bedankt!
Time is what keeps everything from happening at once.
pi_29535964
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:28 schreef k_man het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/737890

Spreekt voor zich.
Gemerged
pi_29540263
Reis naar Curaçao !!

Zie linkje aldaar.
  Moderator woensdag 10 augustus 2005 @ 16:59:31 #100
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29540459
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:48 schreef k_man het volgende:
Reis naar Curaçao !!

Zie linkje aldaar.
Ik zie niet precies wat je bedoelt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29540495
Excuus, betreft dit topic: Curacao -> 30 aug-6 sept - tips?
  Moderator woensdag 10 augustus 2005 @ 17:05:20 #102
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29540572
Dat is dan opgelost.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29546283
pi_29546337
quote:
Goh, dat is een oudje!
Volgens mij missen er nog wel meer reisverslagen.
pi_29547510
Nou, als er dan toch iemand bezig is:
[reisverslag] Liejannuh doet de Maya Route
Liejannuh en Lucille gaan naar Marokko!
Liejannuh's reisverhalen uit Barcelona en Madrid
Een dagje op stap met Liejannuh... (foto's worden weer teruggeplaatst)

Als het tenminste niet te veel moeite is. En als iemand wil.
Niet dat het moet ofzo. Maar als je dan toch pretendeert een volledige lijst te hebben, dan kunnen ze er wel bij ofzo.
pi_29548673
De reisverhalen zijn toegevoegd.
pi_29551100
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
Als het tenminste niet te veel moeite is. En als iemand wil.
Niet dat het moet ofzo. Maar als je dan toch pretendeert een volledige lijst te hebben, dan kunnen ze er wel bij ofzo.
Goh, wat kun jij overtuigend zijn...
pi_29563203
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Goh, wat kun jij overtuigend zijn...
Het is een gave!
Maar ik vond het nogal een selectief lijstje enzo. Dus vandaar mijn extra vriendelijke verzoek.
pi_29570913
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het is een gave!
Maar ik vond het nogal een selectief lijstje enzo. Dus vandaar mijn extra vriendelijke verzoek.
Jouw lijstje is ook best wel selectief.
pi_29575873
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:41 schreef Lucille het volgende:

[..]

Jouw lijstje is ook best wel selectief.
Duh!
Maar ik heb ook aan jouw verslag gedacht!
En ik had gehoopt mijn eigen topics makkelijk te kunnen vinden dankzij dat lijstje en dan is het best wel lullig als al je topics waar je toch redelijk wat moeite in hebt gestopt enzo, volledig genegeerd worden. Maar nu kan ik ze in het vervolg weer makkelijk terug vinden dankzij de bookmark functie! En kan de rest van Fok ze vinden omdat ze in het lijstje staan!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:24:53 #111
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29576866
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
dan is het best wel lullig als al je topics waar je toch redelijk wat moeite in hebt gestopt enzo, volledig genegeerd worden.
Agossie!
Word je miskend meid..?!
pi_29577367
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:24 schreef Hik het volgende:

[..]

Agossie!
Word je miskend meid..?!
Ontzettend!
pi_29579359
En om er voor te zorgen dan anderen zich ook niet meer miskend voelen:
[Reisverslag] Transsiberie Express met Lucille
[Reisverslag] Tasmanie en Nieuw Zeeland
[Verslag]Camperen in Zimbabwe, Botswana en Namibië
[Verslag Roemenie] Langs zigeuners en rebellen
Reisverslag: New York
Reisverslag Milano
Reisverslag in foto's Zuid-California USA
[Verslag] Beklimming Mount Kinabalu (4100m)
Uitgebreid verslag van 10 dagen ROMA!!!!!!!
Reisverslag honeymoon
[reisverslag] Cambodja & Laos dag 1 en 2
[reisverslag 2] Siem Reap / Angkor
[reisverslag deel 3] Cambodja-Thailand-Laos
[reisverslag 4] Vientiane/Luang Prabang - Laos
Reisverslag Westkust Amerika 2001
[fotoverslag] Cambodja, Laos, Thailand & Singapore
Reisverslag Noorwegen - Zweden - Finland 2002
Reisverslag Turkije sept.2002 deel 1 en deel 2.
[verslag] 2 daagjes trekken in Luxemburg
[Verslag] Stage in Noorwegen
[reisverslag] Thailand
Reisverslag China 30 oktober t/m 17 december
[(Reis)verslag] Nieuw-Zeeland
Verslag van mijn vakantie naar Isla Margarita!!
Verslag van de huwelijksreis van Zuurtje &Kleintje
Reisverslag zuid californie incl pics
Reisverslag: 2-daagse huttentocht in sneeuwstorm
Verslag van Wimbledon-vakantie
Reisverslag Senegal/Mali
[fotoverslag] Malediven
Verslag fietsvakantie.
Verslag vakantie in Bretagne
Reisverslag Senegal
Reisverslag Botswana 2002 -deel 1-
Reisverslagje Praag
[reisverslag] half jaar Idaho
[(reis)verslag] Strand6daagse 2002
[fotoverslag] Dalyan.
[Reisverslag] Peking, Xian, Shanghai
(Reis)Verslag Thailand
(reisverslag) Bali - Oz - New Zeeland 2003
[Verslag] Kerst in Afrika
[Reisverslag] Een jaar Amerika; Seizoen '03-'04
[Verslag Wereldreis] Wozzy [nu weer thuis]
[Reisverslag] Semana Santa en Andalucía
[verslag] Kharkov-Astrakhan, van zwarte aarde naar steppe
[Verslag Wereldreis] Catkin [Nu in: Australie]
[Verslag ZO Azie] Sànùk or bust
Verslag St. Petersburg
Wandelvakantie Dingle Way reisverslag (Ierland)
[verslag] Patch op Fuerteventura
Reisverslag Perú
[USA] reisverslag
Verslag(je) van de 2daagse van Diekirch
Egypte - Hurghada (foto's & verslagje)
[reisverslag] 18 dagen brazilië met rugzak.. (2e poging)
[Reisverslag] Nieuw-Zeeland
[Reisverslag]Hik in Zuid-Afrika (en Swaziland)
[Reisverslag]Walk with an Egyptian
11 dagen naar Tunesië (reisverslag)
reisverslag Polen rondreis
reisverslag Australie en Nieuw Zeeland
Reisverslag Jordanie & Israel
[Reisverslag Baskenland] Weg van de Pelgrimssnelweg
[reisverslag] Marokko (Marrakesh) april 2005
[Reisverslag] Trouwen in Las Vegas
Verslag reis Texas en bezoek Death Row
[Reisverslag] Zuid-Oost Azie
[ Reisverslag ] Ik ga naar Marokko
[Reisverslag] 24 uurs race van Le Mans IV
[Reisverslag] wereldreis - nu weer thuis
[reisverslag] Indonesie
[Reisverslag Cuba] No es facíl!
[Reisverslag] jiigg in the Usa
[verslagje] Paasweekend Groningen/Paterswolde :')
Verslag+Foto's Moskou/St.Petersburg
[Reisverslag] Estland en Letland
[reisverslag] Thailand
[Reisverslag] Een Baltische Citytrip
[Reisverslag] Dubai van renz0r
Reisverslag Blanes.
[Reisverslag Jemen] Arabia Felix; het Gelukkige Arabië
[reisverslag] Een jaar Amerika!
[Reisverslag] Indonesie in vogelvlucht

Enige vorm van sortering lijkt mij overigens niet geheel onhandig.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:41:34 #114
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29580099
Jeeeemig... zit je werkeloos thuis ofzo?
pi_29580430
Ik zit gehandicapt thuis.
En je moet eerlijk toegeven dat de modjes het zo verschrikkelijk druk hebben met het organiseren van een meeting, dat ze er natuurlijk niet aan toekomen om een dergelijke lijst in elkaar te draaien.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:35:31 #116
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29581146
Zelfs dat niet eens. De übermod is niet eens meer gesignaleerd sinds hij met een radiator op zijn rug richting badkamer vertrok...
  Moderator vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:02:25 #117
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29581635
Allemachtig.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:10:04 #118
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29581779
Ja, dat is even schrikken hè. Liejannuh een beetje negeren.

Moderator vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:13:31 #119
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29581860
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:10 schreef Hik het volgende:
Ja, dat is even schrikken hè. Liejannuh een beetje negeren.

Alles van 2005 hou ik netjes bij. En ik heb in het begin al gevraagd om een lijstje van ieders verslagen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29581881
Eindelijk iemand die de search gebruikt. Hulde.
pi_29584143
Search? Hebben we een search?
pi_29602096
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:32 schreef k_man het volgende:
Search? Hebben we een search?
google.fok.nl
pi_29602150
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit gehandicapt thuis.
En je moet eerlijk toegeven dat de modjes het zo verschrikkelijk druk hebben met het organiseren van een meeting, dat ze er natuurlijk niet aan toekomen om een dergelijke lijst in elkaar te draaien.
Holy shit, wat een werk heb je gedaan om die lijst te maken.

Je zit gehandicapt thuis? Wat heb je dan? Is het ernstig?
pi_29602191
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:35 schreef Hik het volgende:
Zelfs dat niet eens. De übermod is niet eens meer gesignaleerd sinds hij met een radiator op zijn rug richting badkamer vertrok...
De radiator hangt overigens heel mooi in de badkamer.
Volgende klus is het tegelwerk doen op de gasbetonblokken waar de radiator op staat.
pi_29606717
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:55 schreef Lucille het volgende:
google.fok.nl
Dat is geen search.
google.fok.nl staat tot een search als een plastic fopspeen tot een volle vrouwenborst. Ofzo.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:15:09 #126
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29634587
Laat maar zitten hoor UIO_AMS, wat ben jij een uiterst belabberde mod zeg.
Schande.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29636301
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Schande.
+1 Constructief.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:36:39 #128
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29636485
Nou ik heb een uitleg getypt, maar goed die wiste de betreffende mod meteen.
Nou op dergelijk fascisme zit ik niet te wachten hoor.
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 20:36:49 #129
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29638118
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:15 schreef HarigeKerel het volgende:
Schande.
Nee, discriminerende opmerkingen zijn een schande.
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou ik heb een uitleg getypt, maar goed die wiste de betreffende mod meteen.
Nou op dergelijk fascisme zit ik niet te wachten hoor.
En vervolgens in het topic zelf om opheldering vragen over moderaties is gewoon stupide.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:43:39 #130
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29638355
Die stonden er dan ook niet liegenbeest dat je bent.
Je bent een baggermod en een vervelend mens, dat is duidelijk.
En je gaat het natuurlijk ook ontkennen, maar daarom ben je ook een liegenbeest.
Nee dit is geen flame, maar gewoon de waarheid en die is niet altijd even mooi, helaas.
  Moderator zondag 14 augustus 2005 @ 20:52:49 #131
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29638602
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Die stonden er dan ook niet liegenbeest dat je bent.
Ik heb je opmerking nog eens nagelezen en die is op meerdere manieren interpreteerbaar. Gezien de aard van de eerdere posts in het topic en mijn waarschuwingen aldaar ging ik uit van de negatieve lezing. Daar kan ik fout hebben gezeten.
quote:
Je bent een baggermod en een vervelend mens, dat is duidelijk.
En dat baseer je op één modactie? Interessant. Ik vind jou een baggeruser dat je niet gelijk hier om opheldering vraagt, maar in het topic zelf. Daar hebben we een feedbacktopic voor.
quote:
En je gaat het natuurlijk ook ontkennen, maar daarom ben je ook een liegenbeest.
Nee dit is geen flame, maar gewoon de waarheid en die is niet altijd even mooi, helaas.
Ik ontken helemaal niets. En bovenstaande opmerking van mij is ook geen flame, maar de waarheid.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29717370
http://forum.fok.nl/topic/741207/1/50#29717236dat is snel
pi_29717477
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:18 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/741207/1/50#29717236dat is snel
  Moderator woensdag 17 augustus 2005 @ 13:23:33 #134
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29717492
Lucille was me net voor.

[ Bericht 7% gewijzigd door UIO_AMS op 17-08-2005 13:23:54 (heeft een naam) ]
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29717662
Whehehe
pi_29718437
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:44 schreef Liejannuh het volgende:
En om er voor te zorgen dan anderen zich ook niet meer miskend voelen:
[Reisverslag] Transsiberie Express met Lucille
[Verslag]Camperen in Zimbabwe, Botswana en Namibië
[Verslag Roemenie] Langs zigeuners en rebellen
Reisverslag: New York
Reisverslag Milano
Reisverslag in foto's Zuid-California USA
[Verslag] Beklimming Mount Kinabalu (4100m)
Uitgebreid verslag van 10 dagen ROMA!!!!!!!
Reisverslag honeymoon
[reisverslag] Cambodja & Laos dag 1 en 2
[reisverslag 2] Siem Reap / Angkor
[reisverslag deel 3] Cambodja-Thailand-Laos
[reisverslag 4] Vientiane/Luang Prabang - Laos
Reisverslag Westkust Amerika 2001
[fotoverslag] Cambodja, Laos, Thailand & Singapore
Reisverslag Noorwegen - Zweden - Finland 2002
Reisverslag Turkije sept.2002 deel 1 en deel 2.
[verslag] 2 daagjes trekken in Luxemburg
[Verslag] Stage in Noorwegen
[reisverslag] Thailand
Reisverslag China 30 oktober t/m 17 december
[(Reis)verslag] Nieuw-Zeeland
Verslag van mijn vakantie naar Isla Margarita!!
Verslag van de huwelijksreis van Zuurtje &Kleintje
Reisverslag zuid californie incl pics
Reisverslag: 2-daagse huttentocht in sneeuwstorm
Verslag van Wimbledon-vakantie
Reisverslag Senegal/Mali
[fotoverslag] Malediven
Verslag fietsvakantie.
Verslag vakantie in Bretagne
Reisverslag Senegal
Reisverslag Botswana 2002 -deel 1-
Reisverslagje Praag
[reisverslag] half jaar Idaho
[(reis)verslag] Strand6daagse 2002
[fotoverslag] Dalyan.
[Reisverslag] Peking, Xian, Shanghai
(Reis)Verslag Thailand
(reisverslag) Bali - Oz - New Zeeland 2003
[Verslag] Kerst in Afrika
[Reisverslag] Een jaar Amerika; Seizoen '03-'04
[Verslag Wereldreis] Wozzy [nu weer thuis]
[Reisverslag] Semana Santa en Andalucía
[verslag] Kharkov-Astrakhan, van zwarte aarde naar steppe
[Verslag Wereldreis] Catkin [Nu in: Australie]
[Verslag ZO Azie] Sànùk or bust
Verslag St. Petersburg
Wandelvakantie Dingle Way reisverslag (Ierland)
[verslag] Patch op Fuerteventura
Reisverslag Perú
[USA] reisverslag
Verslag(je) van de 2daagse van Diekirch
Egypte - Hurghada (foto's & verslagje)
[reisverslag] 18 dagen brazilië met rugzak.. (2e poging)
[Reisverslag] Nieuw-Zeeland
[Reisverslag]Hik in Zuid-Afrika (en Swaziland)
[Reisverslag]Walk with an Egyptian
11 dagen naar Tunesië (reisverslag)
reisverslag Polen rondreis
reisverslag Australie en Nieuw Zeeland
Reisverslag Jordanie & Israel
[Reisverslag Baskenland] Weg van de Pelgrimssnelweg
[reisverslag] Marokko (Marrakesh) april 2005
[Reisverslag] Trouwen in Las Vegas
Verslag reis Texas en bezoek Death Row
[Reisverslag] Zuid-Oost Azie
[ Reisverslag ] Ik ga naar Marokko
[Reisverslag] 24 uurs race van Le Mans IV
[Reisverslag] wereldreis - nu weer thuis
[reisverslag] Indonesie
[Reisverslag Cuba] No es facíl!
[Reisverslag] jiigg in the Usa
[verslagje] Paasweekend Groningen/Paterswolde :')
Verslag+Foto's Moskou/St.Petersburg
[Reisverslag] Estland en Letland
[reisverslag] Thailand
[Reisverslag] Een Baltische Citytrip
[Reisverslag] Dubai van renz0r
Reisverslag Blanes.
[Reisverslag Jemen] Arabia Felix; het Gelukkige Arabië
[reisverslag] Een jaar Amerika!
[Reisverslag] Indonesie in vogelvlucht

Enige vorm van sortering lijkt mij overigens niet geheel onhandig.
pi_29718522
Lucille wil volgende maand graag weer douchen, dat gaat met zo'n lijst natuurlijk niet lukken
pi_29719194
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:59 schreef DutchTrain het volgende:
Lucille wil volgende maand graag weer douchen, dat gaat met zo'n lijst natuurlijk niet lukken
Oh!! Is UIO geen mod meer?? Heb ik een med gemist????
pi_29719709
Heb net Malgrat de Mar 2005 geopend, 2004 kan dus dicht
pi_29719925
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Heb net Malgrat de Mar 2005 geopend, 2004 kan dus dicht
Done en links gemaakt tussen de oude en nieuwe topics.
pi_29730841
DutchTrain, je zou een goede mod zijn!
pi_29734095
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef Liejannuh het volgende:
Oh!! Is UIO geen mod meer?? Heb ik een med gemist????
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Liejannuh het volgende:
DutchTrain, je zou een goede mod zijn!
Wat ben jij achter de schermen allemaal aan het bekokstoven...?
  Moderator woensdag 17 augustus 2005 @ 22:43:03 #144
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29735216
Helaas Liejannuh. Een post met te veel links kan ik niet editten. Een bug in het systeem. Hebben we bij muziektrivia ook last van.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29737249
In stukjes en gecategoriseerd... waar kladblok al niet goed voor is... en uiteraard een ode aan de zoek-en-vervang functie om HTML te vertalen in deze forum taal
  Moderator donderdag 18 augustus 2005 @ 08:27:27 #154
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29744259
mooie categorisering!

Ik zal vanavond eens kijken hoe we dat in kunnen passen in onze sticky. Hier staan ook de verslagen van 2005 tussen zie ik.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29744305
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:27 schreef UIO_AMS het volgende:
mooie categorisering!

Ik zal vanavond eens kijken hoe we dat in kunnen passen in onze sticky. Hier staan ook de verslagen van 2005 tussen zie ik.
Dan houd je een aparte post voor de 2005 verslagen en een paar post voor de verschillende categorieën.
Die van 2005 staan er dan wel dubbel in, maar das wel zo overzichtelijk (voor de TRV awards )
  Moderator donderdag 18 augustus 2005 @ 08:36:59 #156
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29744335
Ik zei wel vanavond, maar dan moet ik oppassen op de neefjes. Maar het staat op mijn to do-lijst.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29766158
Nog een reisverslag om toe te voegen:

Oekraïne van Roos en HW
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:41:03 #158
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29778807
Staat erbij. Nu even geen tijd om alles aan te passen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29821024
leuke camping ( en in tegenstelling tot degene hierboven, wordt daar dan weer door dezelfde mod geen gastslotje gezet )
pi_29821065
waar zijn de geachte modjes overigens de afgelopen 24 uur? Is UIO opgegeten door zijn kloon... heeft Lucille zicht in een U-bocht achter de sifon van de wastafel vastgezet?
  Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:41:19 #163
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29824828
Nee, ik had andere bezigheden.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29828426
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:24 schreef DutchTrain het volgende:
leuke camping ( en in tegenstelling tot degene hierboven, wordt daar dan weer door dezelfde mod geen gastslotje gezet )
Misschien kan de TS een leuke bijdrage schrijven voor de campingreviewwedstrijd.
  Moderator zondag 21 augustus 2005 @ 19:22:28 #166
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29846992
Afgehandeld.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29854827
TRV-meet: nu internationaal!

De heren gaan weer op de bekende toer...
pi_29854876
Inderdaad DT moet niet offtopic gaan
pi_29856081
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef k_man het volgende:
TRV-meet: nu internationaal!

De heren gaan weer op de bekende toer...
hier ook:
Parijs... hoe duur/tips etc? #2
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad DT moet niet offtopic gaan
Hoi lieverd , je was de posticon vergeten. Neem ik je niet kwalijk, hoor
pi_29856145
Nee hoor
pi_29856847
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hoor
Geeft niets, slaap lekker dan maar . En alvast gefeliciteerd met je verjaardag
pi_29856921
Die is morgen pas
pi_29895238
Wat gebeurt er eigenlijk als mensen na de laatste waarschuwing stug door blijven gaan met het maken van rotopmerkingen en gezeik?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2005 18:50:25 ]
pi_29895726
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
Spelen met vuur?
Gamma.
pi_29906072
Hij heeft een verjaardagskado gekregen
pi_29911148
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:48 schreef Lucille het volgende:
Namens ons allemaal neem ik aan?

Delen we de kosten later wel

waar kan ik me aanmelden voor de Lucille fanclub?
  Moderator woensdag 24 augustus 2005 @ 08:29:04 #179
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29911225
Hij wil weten hoe je villa moet huren, niet waar je kan stappen en zo.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29911245
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij wil weten hoe je villa moet huren, niet waar je kan stappen en zo.
ja, maar dat zullen de mensen daar toch ook wel weten... of zouden ze op straat slapen?

OK, ben al weer te lang wakker, sorry
pi_29931061
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:48 schreef Lucille het volgende:
Tja, ik weet dat het hier niet besproken mag worden, maar een beetje flauw vind ik die ban wel. Ok, dat je hem hier op TRV niet wilt zien een tijd, daar valt wat voor te zeggen, maar een algehele ban voor 4 maanden over het hele forum, dat is wat overdreven. Zeker als je ziet waar andere mensen mee wegkomen, ik noem een R2cksson of een SCH...
pi_29931863
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tja, ik weet dat het hier niet besproken mag worden, maar een beetje flauw vind ik die ban wel. Ok, dat je hem hier op TRV niet wilt zien een tijd, daar valt wat voor te zeggen, maar een algehele ban voor 4 maanden over het hele forum, dat is wat overdreven. Zeker als je ziet waar andere mensen mee wegkomen, ik noem een R2cksson of een SCH...
Ach kom, hij liep duidelijk een ban uit te lokken. Laatste waarschuwing gehad en dan toch doorgaan met zeikerige reacties... wat verwacht je dan? En het is ook niet bepaald de eerste keer, dus de lengte van de ban loopt op.
pi_29931950
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Ach kom, hij liep duidelijk een ban uit te lokken. Laatste waarschuwing gehad en dan toch doorgaan met zeikerige reacties... wat verwacht je dan? En het is ook niet bepaald de eerste keer, dus de lengte van de ban loopt op.
Een TRV-ban zou m.i. terechter zijn geweest. Als ik nu weer zie hoe SCH weer loopt te trollen en te klieren en dan achterbaks stiekem loopt te mailen als er reactie op komt en gewoon zijn gang kan gaan... Dan is de conclusie echt dat er heel erg met twee maten wordt gemeten hier.

Een TRV-ban was voor Diego afdoende geweest. Een ban van 4 maanden is overdreven, zeker als je ziet waar anders mensen die continue trollen en klieren mee weg komen...
pi_29932157
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een TRV-ban zou m.i. terechter zijn geweest. Als ik nu weer zie hoe SCH weer loopt te trollen en te klieren en dan achterbaks stiekem loopt te mailen als er reactie op komt en gewoon zijn gang kan gaan... Dan is de conclusie echt dat er heel erg met twee maten wordt gemeten hier.

Een TRV-ban was voor Diego afdoende geweest. Een ban van 4 maanden is overdreven, zeker als je ziet waar anders mensen die continue trollen en klieren mee weg komen...
Ach, je moet het van de positieve kant bekijken: op deze manier heeft ie alle tijd om te genieten van Buenos Aires. Door al dat gefok van 'm kwam hij daar echt niet aan toe!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:29:17 #185
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29932359
Zat hij echt in Buenos Aires dan?
pi_29932421
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kom te weinig in POL/NWS om daar veel zinnigs op te kunnen zeggen. Het is mi wel zo dat daar de sfeer in zijn algemeenheid ruwer is. Om daar negatief op te vallen moet je misschien dus idd wel wat meer doen dan in TRV. Wat niet wegneemt dat het moedwillig verzieken van topics door Diego reden genoeg is voor een ban.
  Moderator woensdag 24 augustus 2005 @ 20:33:00 #187
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29932485
Ik geloof niet dat dit iets met TRV-feedback te maken heeft. Bans worden sowieso niet op het forum besproken.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29932560
Ik zei ook al dat het hier wellicht niet besproken mag worden, maar hier wordt het tenminste gelezen. Mailen heb ik niet zo veel zin in en ik heb er in principe ook niets mee te maken natuurlijk, maar ik wilde gewoon even wat kwijt. Wat zaken die me opvallen.

K_Man: SCH trollt niet alleen in POL of NWS, ook voortdurend daar buiten. Net zijn er bijvoorbeeld nog zo'n 10 posts van hem weggehaald in een topic over NSE, een tv-programma. Dat geldt ook voor het gek@nker van bv R2cksson... heeft met POL/NWS niets te maken.
pi_29932591
Is er misschien ook een merger in de zaal?

Marokko, Marokko
Marokko
pi_29937797
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, bans worden niet besproken op het forum, maar wat ik wel even wil zeggen is dat zijn ban niet alleen het resultaat wat van zijn gedrag in TRV. Hij had ook al notes staan uit andere fora, bovendien is het zijn 4e ban al, zijn vorige was 2 maanden.
pi_29937848
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
Is er misschien ook een merger in de zaal?

Marokko, Marokko
http://forum.fok.nl/topic/744461/1/50#29932457
Gemerged
pi_29945923
Ik weet dat het veel werk voor jullie is maar ik vind dit reisverslagen overzicht echt een fantastisch idee. Het breidt de nuttigheid van TRV echt uit, top!!!

Ik heb er nog een voor jullie met 2 reisverslagen uit 2005. Deze kunnen jullie ook plaatsen bij de centrale stedenlijst als het centrale Frankfurt a/M topic.
2 reisverslagen over Frankfurt a/M

en NS Internationaal is nog een handige link voor vervoer per trein

[ Bericht 7% gewijzigd door Athlon_2o0o op 25-08-2005 02:55:54 ]
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 08:50:05 #193
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29947483
We zijn nog even aan het uitvogelen hoe we het reisverslagenoverzicht vorm gaan geven. De Frankfurt-verslagen zal ik sowieso plaatsen in de 2005-lijst.

edit
En in het stedenoverzicht natuurlijk. En de NS is genoemd.

[ Bericht 20% gewijzigd door UIO_AMS op 25-08-2005 09:00:02 ]
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29960381
Je kunt het reisverslagenoverzicht toch hetzelfde doen als die van de streken? Dus gewoon per continent, misschien in een eigen sticky topic?
pi_29962904
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je kunt het reisverslagenoverzicht toch hetzelfde doen als die van de streken? Dus gewoon per continent, misschien in een eigen sticky topic?
We willen juist het aantal stickies beperken.
Maar ordening per continent is denk ik wel een goed oplossing.
pi_29963185
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef Lucille het volgende:
Maar ordening per continent is denk ik wel een goed oplossing.
It's already done...
pi_29966861
(Nep)kleding uit Turkije

Wat doen we op Fok met tips om de wet te ontduiken?
pi_29970510
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:20 schreef k_man het volgende:
(Nep)kleding uit Turkije

Wat doen we op Fok met tips om de wet te ontduiken?
Hetzelfde als topics waarin aangezet wordt tot zwartrijden

NS ticketautomaat.... kun je ook met briefgeld betalen?? oh nee dat was:

Gratis Treinreizen [SLOT]
pi_29971112
In WGR worden topics die aanzetten tot ontduiken van wetten resoluut gesloten, maar goed, dat is WGR.
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 21:14:33 #200
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29971210
ik ben even in overleg hierover achter de schermen
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29971420
wat is een 'karaktertopic'
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 21:19:50 #202
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29971449
vanwege de aard van het topic, schreef ik het soms verkeerd?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 21:20:40 #203
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29971479
het was een korte en bondige tekst, sorry
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29971518
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
het was een korte en bondige tekst, sorry
ik was al op zoek in het FOK!woordenboek
  Moderator donderdag 25 augustus 2005 @ 21:25:21 #205
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29971676
en? iets gevonden?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29971805
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef UIO_AMS het volgende:
en? iets gevonden?
nee, wel iets leuks als je nog een gastslotje durft te zetten in ONZ: Cherrymoontrax OID
pi_29971893
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

nee, wel iets leuks als je nog een gastslotje durft te zetten in ONZ: Cherrymoontrax OID
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:19:23 #208
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29987173
Zeg, kunnen die irritante rode pijltejes niet weg?!
Het lijkt wel een kermis hier!
pi_29991883
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Hik het volgende:
Zeg, kunnen die irritante rode pijltejes niet weg?!
Het lijkt wel een kermis hier!
Ik kan alleen de pijltjes uit een post halen, helaas niet van het topic zelf.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:22:27 #210
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29993168
Dan maar een ban voor iedereen die 'm gebruikt...
pi_30000412
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:22 schreef Hik het volgende:
Dan maar een ban voor iedereen die 'm gebruikt...
Met terugwerkende kracht?

shit, dan moet ik mezelf ook bannen
pi_30003595
Vliegen naar Milaan topic gaat denk ik nergens meer toe leiden...
pi_30004950
Rete-irritant ja, die pijltjes.

Wie doet dat toch iedere keer?
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:37:18 #214
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30012603
Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen

het is nog niet volledig, maar dat komt wel
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30015992
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wat een kansloos topic zeg, toch bedankt dat je me er even op wijst.
pi_30026693
Feliciteer hier Diego met zijn verjaardag

die kan wel op slot of je kan de TT veranderen
pi_30028573
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef DutchTrain het volgende:
In stukjes en gecategoriseerd... waar kladblok al niet goed voor is... en uiteraard een ode aan de zoek-en-vervang functie om HTML te vertalen in deze forum taal
Jij negeert mijn verslagen ook al!
Kan ik weer het halve forum doorzoeken om iemand een link te geven naar mn verslag ofzo.
pi_30028684
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:45 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij negeert mijn verslagen ook al!
Kan ik weer het halve forum doorzoeken om iemand een link te geven naar mn verslag ofzo.
Je hebt ze zelf genegeerd in die lijst die je gemaakt hebt

Ik heb alleen maar jouw lijst in stukjes geknipt zodat de mods er verder mee konden werken. Ik neem aan dat je ook even in je eigen post kan kijken en zeggen wat er waar toegevoegd moet worden
pi_30028752
[reisverslag] Liejannuh doet de Maya Route => naar Midden Amerika
Liejannuh en Lucille gaan naar Marokko! => naar Afika
Liejannuh's reisverhalen uit Barcelona en Madrid => naar Europa
Liejannuh's reisverhalen uit Thailand en Cambodja => naar Azië
Een dagje op stap met Liejannuh... => naar Europa

zo moeilijk is dat toch niet

[ Bericht 6% gewijzigd door DutchTrain op 27-08-2005 15:02:24 (smiley veranderd) ]
pi_30028768
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:50 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar jouw lijst in stukjes geknipt zodat de mods er verder mee konden werken. Ik neem aan dat je ook even in je eigen post kan kijken en zeggen wat er waar toegevoegd moet worden
Dat laat ik graag aan de mods over.
Daar zijn ze immers voor!
en dat helemaal zonder lullige opmerkingen aan het adres van de mods!
pi_30051710
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/745336/1/50#30003571 topic gaat denk ik nergens meer toe leiden...
Hij is gemerged.
pi_30063041
quote:
Gemerged
pi_30063156
quote:
Ik laat hem nog even staan, het gaat specifiek over ervaringen met het vervoer naar Berlijn, dus dat is niet helemaal hetzelfde als hoe goedkoop van A naar B of specifiek over de stad Berlijn zelf.
pi_30066379
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik laat hem nog even staan, het gaat specifiek over ervaringen met het vervoer naar Berlijn, dus dat is niet helemaal hetzelfde als hoe goedkoop van A naar B of specifiek over de stad Berlijn zelf.
Klopt, maar door het '...en andere tips' dacht ik dat het snel een algemeen topic wordt als de reis eenmaal geregeld is.
pi_30067377
Vandaar dat ik even afwacht en ga kijken hoe het zich gaat ontwikkelen.
pi_30137608
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef DutchTrain het volgende:
schopje naar PTA ?

USA auto's met sigarettenaansteker?
Absoluut
pi_30137650
quote:
Ik heb het liefst in dat lijstje topics die al redelijk wat tips hebben (anders kunnen we elk topic wel in de lijst zetten), dit topic is net begonnen dus ik wacht nog even hiermee.
pi_30179717
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:26 schreef Lucille het volgende:
Ik heb het liefst in dat lijstje topics die al redelijk wat tips hebben (anders kunnen we elk topic wel in de lijst zetten), dit topic is net begonnen dus ik wacht nog even hiermee.
Maar het idee van die lijst is toch dat je dan makkelijk dat topic over die stad terug kan vinden en er je vraag in kwijt kan... als je dan dat topic niet kan vinden dan zal iemand ofwel een nieuwe openen, danwel het in een ander topic stellen of gewoon de vraag helemaal niet stellen en nooit meer op FOK! terugkomen, omdat ze geen topic over die stad hebben
pi_30188249
quote:
En al helemaal omdat die post van CMT ook al in het centrale topic staat.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30194414
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Maar het idee van die lijst is toch dat je dan makkelijk dat topic over die stad terug kan vinden en er je vraag in kwijt kan... als je dan dat topic niet kan vinden dan zal iemand ofwel een nieuwe openen, danwel het in een ander topic stellen of gewoon de vraag helemaal niet stellen en nooit meer op FOK! terugkomen, omdat ze geen topic over die stad hebben
De lijst bestaat uit de belangrijkste topics, dus als er net een nieuw topic is met maar een enkele post wacht ik even.
pi_30194460
quote:
Die is nu dicht.
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:36:05 #237
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30200125
Misschien is dit al gevraagd hoor, maar ik vind deze twee topics toch echt een beetje verwarrend naast elkaar... Kan er niet even een afspraak gemaakt worden met de WGR-modjes en dan gewoon lekker mergen?

Vrijwilligerswerk in het buitenland
pi_30200240
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:36 schreef Hik het volgende:
Misschien is dit al gevraagd hoor, maar ik vind deze twee topics toch echt een beetje verwarrend naast elkaar... Kan er niet even een afspraak gemaakt worden met de WGR-modjes en dan gewoon lekker mergen?

Er was de afspraak met de andere mods dat dit onderwerk in WGR zou komen te staan, omdat het over werk gaat in eerste instantie. Ik zal het topic dus gaan mergen met het WGR topic.
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:47:13 #239
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30200512
'kee. Miscchien naar linken in de "Handige links" dan, zodat we 'm niet kwijtraken? Juist omdat er vrij uitgebreide adviezen in staan en de vraag zo vaak terug komt.
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:05:56 #241
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_30201158
Wah!

pi_30207901
Ik wil bezwaar maken tegen het nieuwe icoontje van Jaguarized. Volkomen tegen de goede smaak.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2005 17:32:33 ]
pi_30208025
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef k_man het volgende:
Ik wil bezwaar maken tegen het nieuwe icoontje van Jaguarized. Volkomen tegen de goede smaak.
En ik heb er verdimme nog wel een uur over gedaan om een goeie te zoeken.
pi_30210158
http://forum.fok.nl/fok/topicadmin/703379 in het landenoverzicht werkt niet. Melding:

Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)
pi_30210184
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/topicadmin/703379 in het landenoverzicht werkt niet. Melding:

Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)
dazeggik
pi_30210226
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:56 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

dazeggik
Oh en zonder dat admin gedeelte linkt ie naar de mainsite van het forum.
pi_30210249
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Oh en zonder dat admin gedeelte linkt ie naar de mainsite van het forum.
oh /fok moet er ook nog uit inderdaad.

nou ja, het ging er om dat deze op slot kon:

backpacken door Australien
pi_30210284
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

backpacken door Australien
Dan doet ie het nog niet.

Als Lucille dan gelijk die link ff fixt. Is UIO op vakantie?
pi_30210308
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:39 schreef Lucille het volgende:
Er was de afspraak met de andere mods dat dit onderwerk in WGR zou komen te staan, omdat het over werk gaat in eerste instantie. Ik zal het topic dus gaan mergen met het WGR topic.
Deze dan ook naar WGR?

Werken op camping of in hotel in vakantie
pi_30210328
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dan doet ie het nog niet.

Als Lucille dan gelijk die link ff fixt. Is UIO op vakantie?
moet je wel het woord topic laten staan ... alleen de letters admin weghalen en /fok erafhalen... nou ja, zo had ik 'm uiteindelijk gevonden dan
pi_30210342
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
Is UIO op vakantie?
Die vraag wilde ik net ook al stellen
pi_30210376
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:01 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

moet je wel het woord topic laten staan ... alleen de letters admin weghalen en /fok erafhalen... nou ja, zo had ik 'm uiteindelijk gevonden dan
Wat omslachtig weer. Als Lucille dan onderstaand linkje ff in de landenlijst wil updaten...

Australië Deel 6
pi_30216495
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 14:28:19 #254
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30229364
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
Wat omslachtig weer. Als Lucille dan onderstaand linkje ff in de landenlijst wil updaten...

Australië Deel 6
Ik wil het ook wel even doen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30229494
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel even doen.
Iedereen heeft je "gemist".
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 15:04:36 #256
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30230295
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
Iedereen heeft je "gemist".
ja vast
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30230309
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

ja vast
Zeker, 2-3 dagen niet posten...en dat voor een mod..
pi_30230340
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

ja vast
Niet dan?
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 15:08:59 #259
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30230404
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef DutchTrain het volgende:
Niet dan?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 21:23:38 #261
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30241004
De één gaat over de zomer, de ander over het hele jaar. Duidelijk verschil lijkt me.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30241036
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:23 schreef UIO_AMS het volgende:
De één gaat over de zomer, de ander over het hele jaar. Duidelijk verschil lijkt me.
Dan kan er ook nog wel een topic bij over de winter van 2006, de lente van 2006 en de herfst van 2006.
pi_30249306
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan kan er ook nog wel een topic bij over de winter van 2006, de lente van 2006 en de herfst van 2006.
En voor 2007 voor diegenen die naar de lange termijn kijken.
pi_30249368
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:26 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

En voor 2007 voor diegenen die naar de lange termijn kijken.
2008 kan er ook wel bij, per maand een apart topic natuurlijk.
pi_30260752
Mag New York (mini)meet net als Parijs stikkie? Want zoals UIO zelf eens heeft gezegd:
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Een TRV-meet-topic hoort natuurlijk sticky te zijn.

[ Bericht 54% gewijzigd door Jaguarized op 04-09-2005 19:11:11 ]
  zondag 4 september 2005 @ 16:38:43 #266
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30261137
Hoihoi,

Ik zoek het centrale Mexico topic. In mijn "My active topics" is deel 1 vol geraakt op 15/8 om 23.05 en ik kan deel 2 niet vinden in de lijst. Voordat ik dus een deel 2 open wil ik graag vragen of er al een deel 2 is?

Groeten ikke.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 4 september 2005 @ 16:39:50 #267
61447 Douwe
Ik heb gelijk
  zondag 4 september 2005 @ 16:40:47 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30261232
Laat maar! Heb hem al gevonden via iemand die in deel 1 als laatste poste (aangezien de kans groot was dat deze ook in deel 2 iets te melden had).

Sorry!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30265260
Ehm, er zijn dus nog steeds twee Berlijn topics tegelijk...
pi_30281124
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:

Dat topicreport kan ik dus niet fixen.
pi_30281131
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/topic/748463/1/50#30210076
Die heb ik gemerged.
pi_30281151
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:00 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Deze dan ook naar WGR?

Werken op camping of in hotel in vakantie
Die is naar WGR gekicked.
pi_30281187
quote:
Toch maar gemerged, het schijnt dat de zomer ook in 2006 zit.
pi_30281226
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Mag New York (mini)meet net als Parijs stikkie? Want zoals UIO zelf eens heeft gezegd:
[..]
Als de meeting datum voorbij is zijn ze altijd unsticky natuurlijk.
pi_30281250
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef Lucille het volgende:

[..]

Als de meeting datum voorbij is zijn ze altijd unsticky natuurlijk.
Hij is nooit sticky geweest. Dus als we voor de meet van het eind van het jaar een datum prikken wordt deze ook weer sticky?
pi_30281333
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:57 schreef k_man het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/745642

Merge-kandidaatje?
Ook die is samengevoegd.
pi_30281341
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:53 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hij is nooit sticky geweest. Dus als we voor de meet van het eind van het jaar een datum prikken wordt deze ook weer sticky?
Maybe
pi_30289577
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ook die is samengevoegd.
Zo, je had het maar druk op de maandagochtend
pi_30291415
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Zo, je had het maar druk op de maandagochtend
Jah, ik was een uur op mijn werk aan het FOK!ken met allerlei dingen die ik overal moest doen (ook buiten TRV).
  maandag 5 september 2005 @ 16:42:26 #280
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_30291584
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:53 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

'Rond Oud en Nieuw', hoe specifiek moeten we zijn?
pi_30304806
Zitten hier Aziekenners? topic voor BHFH
pi_30318155
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef DutchTrain het volgende:
Eerder voor Aernout.
pi_30334067
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:20 schreef DutchTrain het volgende:
Die laatste post over dat Japanse meisje van 6.
pi_30334208
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die laatste post over dat Japanse meisje van 6.
Ehm... 16
pi_30361789
New York (mini)meet

We hebben een datum dus mag ie stikkie. He Lucille? Ja toch?
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 20:27:33 #287
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30364975
wel ja, waarom niet
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30365021
Dankje.
pi_30401880
Antwerpen en

Antwerpen 2004
Antwerpen 2003
Antwerpen 2005

[ Bericht 35% gewijzigd door DutchTrain op 08-09-2005 22:17:05 ]
pi_30413657
pi_30438995
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Ehm... 16
Klein detail.
pi_30456458
Betrouwbare vliegvaartmaatschappij en deze:
[Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2
zijn een mooie merge waard volgende week ofzo

vliegvaartmaatschappij
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 17:08:34 #294
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30457083
Dan zetten we dat op de to do list voor volgende week.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30478162
quote:
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef Furia het volgende:
liefst rechtstreekse vlucht, anders ga je of via Frankfurt, of Parijs of New Ark
New Ark....
pi_30478582
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:22 schreef Jaguarized het volgende:
New Ark....
Dat niet iedereen even goed kan spellen ben ik wel aan gewend... dat mensen totaal een topic niet lezen en zomaar een reactie typen blijft toch wat lastiger om aan te wennen...

Oh ja, dit is SC dus in de HTL
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 09:09:24 #298
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30506585
Staat ook op de to do list.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_30509479
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Staat ook op de to do list.
Op de to do list mag ook het maken van een zevende feedback topic...
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 12:32:15 #300
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30510740
Dat komt wel goed.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 12 september 2005 @ 12:32:32 #301
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_30510748
Vol.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')