abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28362085
Ik vertrek 11 juli voor 3 en een halve maannd naar Mallorca om daar te gaan werken. Waar moet ik absoluut aan denken voor ik vertrek? Welke dingen moet ik niet vergeten te regelen?

IK heb een speciale doorlopende reisverzekering afgesloten, en een service van de bank voor het geval ik mn paspoort, pas en dergelijke verlies/wordt gestolen. Ik heb een postadres hier in NL. Al mn betalingen gaan automatisch. Ik heb geldreserves voor een vliegticket mocht er in NL iets gebeuren waardoor ik terug moet. Wat verder...?
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:15:28 #2
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28370927
Nou niet zoveel lijkt mij... Het is ook maar drie en een halve maand.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:30:55 #3
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_28371454
credit card en paspoort
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zaterdag 2 juli 2005 @ 04:32:37 #4
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28406650
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef VoXiS het volgende:
Ik vertrek 11 juli voor 3 en een halve maannd naar Mallorca om daar te gaan werken. Waar moet ik absoluut aan denken voor ik vertrek? Welke dingen moet ik niet vergeten te regelen?

IK heb een speciale doorlopende reisverzekering afgesloten, en een service van de bank voor het geval ik mn paspoort, pas en dergelijke verlies/wordt gestolen. Ik heb een postadres hier in NL. Al mn betalingen gaan automatisch. Ik heb geldreserves voor een vliegticket mocht er in NL iets gebeuren waardoor ik terug moet. Wat verder...?
Wat dacht je van een werkvergunning?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28406654
Genoeg conmdooms mee, en bepaalde prikken halen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28406731
Waar je 't meest op moet letten is dat je ook je geld krijgt na 3 maanden werken. .
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:43:16 #7
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28410391
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 04:32 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat dacht je van een werkvergunning?
Volgens mij heb je geen werkvergunning nodig, EU enzo...
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_28410529
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef VoXiS het volgende:

- Zorg dat je kan internet bankieren, mocht er iets anders zijn dan al je automatische incasso's
- Koop een lokale SIM-kaart als je aankomt
- Check een travel clinic voor medische adviezen. Volgens mij kun je gewoon bellen voor gratis advies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')