abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29946693
Das dus even mijn vraag. Ik dacht alleen muntgeld, in dat geval is dat kut
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_29946703
Anders kijken jullie niet eens
  donderdag 25 augustus 2005 @ 05:09:15 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_29946704
ja kan ook met briefgeld munten dude.. of een bankpas..

[ Bericht 16% gewijzigd door MissHobje op 25-08-2005 05:31:09 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_29946707
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 05:09 schreef MissHobje het volgende:
ja kan ook met briefgeld dude..
Echt?!

* snel aankleed *

donderdag 25 augustus 2005 @ 05:10:16 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_29946709
lol
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_29946719
Blijkt de trein nog niet te rijden om 5 uur 's nachts.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 05:16:30 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_29946727
wat een kut trein dan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_29946748
jewel 5.45 gaat de eerste

Bedankt Miss
  donderdag 25 augustus 2005 @ 05:24:32 #9
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_29946751
astu
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 05:26:54 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_29946756
euhm Mac...

Nee, u kunt niet met papiergeld betalen. We hebben geen automaten die papiergeld accepteren, omdat deze storingsgevoeliger en dus vaak buiten gebruik zijn.
Van de site oeps

(ik ga nooit zo vaak.. tijdje geleden kon het wel bij ons nog ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_29946886
Nee.. heeft in nederland nooit gekunt.

Er zijn wel strippenkaartenautomaten geweest die guldentientjes accepteerden.
In Wenen slikken de kaartjesautomaten sinds jaar en dag papiergeld, vroeger schillingen, nu euro's en die dingen hebben nooit storing. Ik denk dat de NS bang is voor mensen die op verlaten stations de kaartjesautomaten met een met een SUV/ vrachtwagen omverrijden en compleet meenemen..
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29946894
Als het goed is hebben ze het nooit ingevoerd omdat die apparaten altijd opengebroken werden.. Dat is ook de reden geweest waarom ze de strippenkaarten uit de automaten hebben verwijderd.

Dat is althans wat ik lange tijd terug in de krant heb gelezen
-het kan dus niet
World Wrestling Entertainment
pi_29946909
Nee, tot mijn ergernis kan dat dus niet. Erg handig als je 's avond om 10 ofzo op het station staat en je alleen maar briefgeld hebt. Zou wel een goed idee voor de NS zijn om er iets aan te gaan doen.
© ©
pi_29947044
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 07:04 schreef da_micha_man het volgende:
Nee, tot mijn ergernis kan dat dus niet. Erg handig als je 's avond om 10 ofzo op het station staat en je alleen maar briefgeld hebt. Zou wel een goed idee voor de NS zijn om er iets aan te gaan doen.
Het is inderdaad belachelijk dat je niet met briefgeld in een automaat hier kan betalen in Nederland.. in elk zichzelf respecterend land kan dat wel, UK, Zwitserland in Europa zeker en Thailand, Maleisie, Indonesie, Singapore in Azië ook, en deze laatste zijn toch echt niet de rijkste landen.. maar de NS hier verwacht dat je voor de schandalige prijs voor een retoutje Amsterdam vrolijk met muntjes komt aanzetten (of pinnen, maar daar gaat het hier niet over)....

En dan met dat storing... in de UK kan het toch ook bij ALLE metrostations...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_29947223
Voor buitenlanders is het ook errug handig dat je niet met creditcard kunt betalen- daar begrijpen ze niets van (en terecht).
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_29947239
Leuk als je een retourtje naar de andere kant van het land wilt kopen en je al nooit met de trein gaat.
Kom je op het station , onbemand , dus alleen kaartjes in de automaat.
Natuurlijk ga je niet alleen reizen , dus samen met je vriend/vriendin sta je voor die automaat.
Je hebt alleen contact geld bij je. Dan mag je even 63,70 pp aan kleingeld gaan regelen...

En nog vinden ze het vreemd dat er steeds meer mensen de auto pakken? Ga zo door NS!!!
pi_29947264
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:24 schreef Xanthe het volgende:
Leuk als je een retourtje naar de andere kant van het land wilt kopen en je al nooit met de trein gaat.
Kom je op het station , onbemand , dus alleen kaartjes in de automaat.
Natuurlijk ga je niet alleen reizen , dus samen met je vriend/vriendin sta je voor die automaat.
Je hebt alleen contact geld bij je. Dan mag je even 63,70 pp aan kleingeld gaan regelen...

En nog vinden ze het vreemd dat er steeds meer mensen de auto pakken? Ga zo door NS!!!
Da's natuurlijk een beetje onzin. Als je toch een dagje weggaat in NL neem je toch een pinpas mee? Lekker achterhaald als je alles nog contant wil betalen. Dat doe ik in mijn vakantieland Indonesië wel, maar niet in fucking Nederland.

Als je gaat tanken betaal je ook altijd contant? (Okee, dat kan, maar dan nog)
pi_29947299
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:21 schreef charon het volgende:
Voor buitenlanders is het ook errug handig dat je niet met creditcard kunt betalen- daar begrijpen ze niets van (en terecht).
Dat kan wel degelijk in de nieuwe, beste automaten die ik ooit in de wereld heb gezien. Die dingen zijn beter dan die in heel west Europa, en w.s. horen ze bij de besten van de wereld. Je kan er werkelijk alle kaartje mee uit de muur halen. Gewoon met je Master Card. Of je pint. En omdat het NL pin systeem 1000 keer veiliger en beter is dan dat kut CC systeem, kun je je afvragen of het niet gewoon belachelijk is dat de hele wereld ons PIN systeem nog niet heeft overgenomen.
pi_29947413
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:30 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Dat kan wel degelijk in de nieuwe, beste automaten die ik ooit in de wereld heb gezien. Die dingen zijn beter dan die in heel west Europa, en w.s. horen ze bij de besten van de wereld. Je kan er werkelijk alle kaartje mee uit de muur halen. Gewoon met je Master Card. Of je pint. En omdat het NL pin systeem 1000 keer veiliger en beter is dan dat kut CC systeem, kun je je afvragen of het niet gewoon belachelijk is dat de hele wereld ons PIN systeem nog niet heeft overgenomen.
In Indonesië hebben ze CC passen met een pin-code
pi_29947485
Hier ook, alleen hoef je die pin-code lang niet overal te gebruiken, waardoor je kaart dus zo fraudegevoelig is als de ziekte. En uiteindelijk betalen de gebruikers die onkosten die daaraan verbonden zijn. (Ook in Indonesië )
pi_29947493
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

In Indonesië hebben ze CC passen met een pin-code
Bij vrijwel alle CC kaarten krijg je een pincode tegenwoordig, ook hier.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  donderdag 25 augustus 2005 @ 08:51:43 #22
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_29947502
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 07:41 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

... UK, Zwitserland in Europa zeker en Thailand, Maleisie, Indonesie, Singapore in Azië ook, en deze laatste zijn toch echt niet de rijkste landen..
Ik wist niet dat dat Indonesië arm was. En van Singapore wist ik dat ook niet. Explain you nader?
Ik heb al een boek.
pi_29947549
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:51 schreef Rio het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dat Indonesië arm was. En van Singapore wist ik dat ook niet. Explain you nader?
Indonesië: 40% leeft van 1 dollar per dag, 25% officieel werkloos, gemiddeld loon van een ambtenaar een paar tientjes per maand (30-70 euro) Moah.. redelijk arm dus.

Singapore echter is een van de rijkste landen ter wereld.
pi_29947553
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 08:51 schreef charon het volgende:

[..]

Bij vrijwel alle CC kaarten krijg je een pincode tegenwoordig, ook hier.
Die van de Rabobank twee maanden geleden anders nog niet.
pi_29947583
De nieuwe automaat (met aanraakscherm) gaat overigens uitgerust worden met een muntgeldapparaat, ter vervanging van de grote knoppenautomaat.
Papiergeldbetaling komt nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')