Echt?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:09 schreef MissHobje het volgende:
ja kan ook met briefgeld dude..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:04 schreef da_micha_man het volgende:
Nee, tot mijn ergernis kan dat dus niet. Erg handig als je 's avond om 10 ofzo op het station staat en je alleen maar briefgeld hebt. Zou wel een goed idee voor de NS zijn om er iets aan te gaan doen.
Da's natuurlijk een beetje onzin. Als je toch een dagje weggaat in NL neem je toch een pinpas mee? Lekker achterhaald als je alles nog contant wil betalen. Dat doe ik in mijn vakantieland Indonesië wel, maar niet in fucking Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:24 schreef Xanthe het volgende:
Leuk als je een retourtje naar de andere kant van het land wilt kopen en je al nooit met de trein gaat.
Kom je op het station , onbemand , dus alleen kaartjes in de automaat.
Natuurlijk ga je niet alleen reizen , dus samen met je vriend/vriendin sta je voor die automaat.
Je hebt alleen contact geld bij je. Dan mag je even 63,70 pp aan kleingeld gaan regelen...
En nog vinden ze het vreemd dat er steeds meer mensen de auto pakken? Ga zo door NS!!!
Dat kan wel degelijk in de nieuwe, beste automaten die ik ooit in de wereld heb gezien. Die dingen zijn beter dan die in heel west Europa, en w.s. horen ze bij de besten van de wereld. Je kan er werkelijk alle kaartje mee uit de muur halen. Gewoon met je Master Card. Of je pint. En omdat het NL pin systeem 1000 keer veiliger en beter is dan dat kut CC systeem, kun je je afvragen of het niet gewoon belachelijk is dat de hele wereld ons PIN systeem nog niet heeft overgenomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:21 schreef charon het volgende:
Voor buitenlanders is het ook errug handig dat je niet met creditcard kunt betalen- daar begrijpen ze niets van (en terecht).
In Indonesië hebben ze CC passen met een pin-codequote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:30 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk in de nieuwe, beste automaten die ik ooit in de wereld heb gezien. Die dingen zijn beter dan die in heel west Europa, en w.s. horen ze bij de besten van de wereld. Je kan er werkelijk alle kaartje mee uit de muur halen. Gewoon met je Master Card. Of je pint. En omdat het NL pin systeem 1000 keer veiliger en beter is dan dat kut CC systeem, kun je je afvragen of het niet gewoon belachelijk is dat de hele wereld ons PIN systeem nog niet heeft overgenomen.
Bij vrijwel alle CC kaarten krijg je een pincode tegenwoordig, ook hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In Indonesië hebben ze CC passen met een pin-code![]()
Ik wist niet dat dat Indonesië arm was. En van Singapore wist ik dat ook niet. Explain you nader?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:41 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
... UK, Zwitserland in Europa zeker en Thailand, Maleisie, Indonesie, Singapore in Azië ook, en deze laatste zijn toch echt niet de rijkste landen..
Indonesië: 40% leeft van 1 dollar per dag, 25% officieel werkloos, gemiddeld loon van een ambtenaar een paar tientjes per maand (30-70 euro) Moah.. redelijk arm dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat Indonesië arm was. En van Singapore wist ik dat ook niet. Explain you nader?
Die van de Rabobank twee maanden geleden anders nog niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:51 schreef charon het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle CC kaarten krijg je een pincode tegenwoordig, ook hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |