ik was al op zoek in het FOK!woordenboekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
het was een korte en bondige tekst, sorry
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, wel iets leuks als je nog een gastslotje durft te zetten in ONZ: Cherrymoontrax OID
Ik kan alleen de pijltjes uit een post halen, helaas niet van het topic zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Hik het volgende:
Zeg, kunnen die irritante rode pijltejes niet weg?!
Het lijkt wel een kermis hier!![]()
Met terugwerkende kracht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:22 schreef Hik het volgende:
Dan maar een ban voor iedereen die 'm gebruikt...![]()
Wat een kansloos topic zeg, toch bedankt dat je me er even op wijst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, wel iets leuks als je nog een gastslotje durft te zetten in ONZ: Cherrymoontrax OID
Jij negeert mijn verslagen ook al!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef DutchTrain het volgende:
In stukjes en gecategoriseerd... waar kladblok al niet goed voor is... en uiteraard een ode aan de zoek-en-vervang functie om HTML te vertalen in deze forum taal
Je hebt ze zelf genegeerd in die lijst die je gemaakt hebtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij negeert mijn verslagen ook al!
Kan ik weer het halve forum doorzoeken om iemand een link te geven naar mn verslag ofzo.
Dat laat ik graag aan de mods over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar jouw lijst in stukjes geknipt zodat de mods er verder mee konden werken. Ik neem aan dat je ook even in je eigen post kan kijken en zeggen wat er waar toegevoegd moet worden![]()
Hij is gemerged.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/745336/1/50#30003571 topic gaat denk ik nergens meer toe leiden...
Gemergedquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:54 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/746205/1/50#30058056
Ik laat hem nog even staan, het gaat specifiek over ervaringen met het vervoer naar Berlijn, dus dat is niet helemaal hetzelfde als hoe goedkoop van A naar B of specifiek over de stad Berlijn zelf.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:57 schreef k_man het volgende:
Berlijn, met de auto of met de trein.. en andere tips!
Merge-kandidaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |