Dan houd je een aparte post voor de 2005 verslagen en een paar post voor de verschillende categorieën.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:27 schreef UIO_AMS het volgende:mooie categorisering!
Ik zal vanavond eens kijken hoe we dat in kunnen passen in onze sticky. Hier staan ook de verslagen van 2005 tussen zie ik.
Misschien kan de TS een leuke bijdrage schrijven voor de campingreviewwedstrijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:24 schreef DutchTrain het volgende:
leuke camping ( en in tegenstelling tot degene hierboven, wordt daar dan weer door dezelfde mod geen gastslotje gezet)
hier ook:quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef k_man het volgende:
TRV-meet: nu internationaal!
De heren gaan weer op de bekende toer...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad DT moet niet offtopic gaan
Geeft niets, slaap lekker dan maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hoor
Namens ons allemaal neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:48 schreef Lucille het volgende:
Hij heeft een verjaardagskado gekregen
ja, maar dat zullen de mensen daar toch ook wel weten... of zouden ze op straat slapen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij wil weten hoe je villa moet huren, niet waar je kan stappen en zo.
Tja, ik weet dat het hier niet besproken mag worden, maar een beetje flauw vind ik die ban wel. Ok, dat je hem hier op TRV niet wilt zien een tijd, daar valt wat voor te zeggen, maar een algehele ban voor 4 maanden over het hele forum, dat is wat overdreven. Zeker als je ziet waar andere mensen mee wegkomen, ik noem een R2cksson of een SCH...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:48 schreef Lucille het volgende:
Hij heeft een verjaardagskado gekregen
Ach kom, hij liep duidelijk een ban uit te lokken. Laatste waarschuwing gehad en dan toch doorgaan met zeikerige reacties... wat verwacht je dan? En het is ook niet bepaald de eerste keer, dus de lengte van de ban loopt op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat het hier niet besproken mag worden, maar een beetje flauw vind ik die ban wel. Ok, dat je hem hier op TRV niet wilt zien een tijd, daar valt wat voor te zeggen, maar een algehele ban voor 4 maanden over het hele forum, dat is wat overdreven. Zeker als je ziet waar andere mensen mee wegkomen, ik noem een R2cksson of een SCH...
Een TRV-ban zou m.i. terechter zijn geweest. Als ik nu weer zie hoe SCH weer loopt te trollen en te klieren en dan achterbaks stiekem loopt te mailen als er reactie op komt en gewoon zijn gang kan gaan... Dan is de conclusie echt dat er heel erg met twee maten wordt gemeten hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach kom, hij liep duidelijk een ban uit te lokken. Laatste waarschuwing gehad en dan toch doorgaan met zeikerige reacties... wat verwacht je dan? En het is ook niet bepaald de eerste keer, dus de lengte van de ban loopt op.
Ach, je moet het van de positieve kant bekijken: op deze manier heeft ie alle tijd om te genieten van Buenos Aires.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een TRV-ban zou m.i. terechter zijn geweest. Als ik nu weer zie hoe SCH weer loopt te trollen en te klieren en dan achterbaks stiekem loopt te mailen als er reactie op komt en gewoon zijn gang kan gaan... Dan is de conclusie echt dat er heel erg met twee maten wordt gemeten hier.
Een TRV-ban was voor Diego afdoende geweest. Een ban van 4 maanden is overdreven, zeker als je ziet waar anders mensen die continue trollen en klieren mee weg komen...
Ik kom te weinig in POL/NWS om daar veel zinnigs op te kunnen zeggen. Het is mi wel zo dat daar de sfeer in zijn algemeenheid ruwer is. Om daar negatief op te vallen moet je misschien dus idd wel wat meer doen dan in TRV. Wat niet wegneemt dat het moedwillig verzieken van topics door Diego reden genoeg is voor een ban.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een TRV-ban zou m.i. terechter zijn geweest. Als ik nu weer zie hoe SCH weer loopt te trollen en te klieren en dan achterbaks stiekem loopt te mailen als er reactie op komt en gewoon zijn gang kan gaan... Dan is de conclusie echt dat er heel erg met twee maten wordt gemeten hier.
Ja, bans worden niet besproken op het forum, maar wat ik wel even wil zeggen is dat zijn ban niet alleen het resultaat wat van zijn gedrag in TRV. Hij had ook al notes staan uit andere fora, bovendien is het zijn 4e ban al, zijn vorige was 2 maanden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat het hier niet besproken mag worden, maar een beetje flauw vind ik die ban wel. Ok, dat je hem hier op TRV niet wilt zien een tijd, daar valt wat voor te zeggen, maar een algehele ban voor 4 maanden over het hele forum, dat is wat overdreven. Zeker als je ziet waar andere mensen mee wegkomen, ik noem een R2cksson of een SCH...
Gemergedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
Is er misschien ook een merger in de zaal?
Marokko, Marokko
http://forum.fok.nl/topic/744461/1/50#29932457
We willen juist het aantal stickies beperken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je kunt het reisverslagenoverzicht toch hetzelfde doen als die van de streken? Dus gewoon per continent, misschien in een eigen sticky topic?
It's already done...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef Lucille het volgende:
Maar ordening per continent is denk ik wel een goed oplossing.
Hetzelfde als topics waarin aangezet wordt tot zwartrijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:20 schreef k_man het volgende:
(Nep)kleding uit Turkije
Wat doen we op Fok met tips om de wet te ontduiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |