slotje dus !quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:27 schreef Slarioux het volgende:
Laat me raden, jij bent een van de twee Nederlanders en je komt hier de camping even promoten?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:29 schreef paultjuhhh het volgende:
ziet er gezellig uit
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:31 schreef jagermaster het volgende:
in het algemeen ga ik dus echt niet meer naar campings gerund door nederlanders... tot nu toe is dat slecht bevallen. Staan vaak ook bijna alleen maar nederlanders
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:49 schreef Sputnik het volgende:
Die 283 siteviews zijn grotendeels van hunzelf + van fok?
kort samengevat de camping ziet er gaar uit op die foto'squote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:35 schreef Remzz het volgende:
Trouwens ff serieus ik zou echt die 2e foto(dus die hier boven staat) van je site afhalen. Dat zou mij echt toe doen besluiten daar niet heen te gaan.
Die eerste foto kan, maar zou ik ook niet doen. Die van die Tennisbaan is leuk en kan juist wel bezoekers trekken.
inderdaad, maar in hun geval zou ik de counter niet tonen, en ook die twee trieste foto's weglaten..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is meestal het effect van spam.
Ja zo kun je het zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kort samengevat de camping ziet er gaar uit op die foto's![]()
quote:Van de campinggasten wordt verlangd: rekening te houden, met lawaai en discussies en met hun buren. Het dicht doen van autodeuren en kofferdeksels moet zo zijn dat dit géén last veroorzaakt
quote:Alle personen dienen bij hun eerste binnenkomst, zelfs voor één nacht, zich te legitimeren en de politie formaliteiten in te vullen.
quote:Low Saison
Maar behandelen 'ho maar?'.quote:Klachten worden alleen geaccepteerd als ze zijn voorzien van uw naam, plaatsnummer en datum. Tevens moet u uw klacht zo uitvoerig mogelijk beschrijven.
Henk, je camping fikt af. Wat nu?quote:In het geval van brand bent u verplicht direct de receptie te waarschuwen.
jawel, gratisquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:14 schreef Viperdesign het volgende:
http://www.camping-elan.com/prijzen_nl.htm
http://www.camping-elan.com/prijzen_en.htm
Nederlanders mogen geen dieren meenemen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |