abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12183716
Ik ben terug van mijn fietsvakantie (Maastricht - Nice - Maastricht). Maar helaas heb ik wegens ziekte (o.a. ) halverwege moeten opgeven. Na 1600 km heb ik vanaf Marseille de trein naar huis genomen.

Maar de teleurstelling was zo groot dat ik, na 2 week thuis te zijn geweest, maandag 4 augustus vertrek om de rit af te maken.

Het verslag van het eerste gedeelte van de fietsvakantie is te lezen op mijn site:

http://www31.brinkster.com/fietstocht2003

Groeten Martijn.

zaterdag 2 augustus 2003 @ 16:27:36 #2
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_12183810
Moi als jongetje van een jaar of 10 met mijn vader en broer België rondgefietst. Geweldig zo'n vakantie! Allen de dagelijkse gemiddelden lagen destijds een stukje lager

Succes met het afmaken!

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_12183857
Mooie trip. Ik ben ooit naar Briancon gefietst, volgens mij grotendeels via dezelfde route als je nog gaat doen, maar dan bij Grenoble er van af. Heel veel plezier met het tweede deel!
pi_12183878
Thanks.

Ik heb er ook enorme zin in.

Het mag van mij trouwens wel iets minder warm worden dan de voorspellingen zeggen. Dat word flink zweten denk ik. En lieter water meenemen.

pi_12183892
Wil je hier ook een verslag posten? Een samenvatting bijvoorbeeld of alvast de eerste dagen. Nu open je een topic om een url te posten. Dat is spammerig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 16:34:54 #6
44882 niksweerd
Des te hoger, des te BimBam
pi_12183944
Ik ben met veel plezier je verhaal aan het lezen, en gaaf!!!!

Alleen jammer dat je moest opgeven,

ga nu weer verder lezen!!!

Ik probeerde Coke te snuiven, maar de fles paste niet in mijn neus.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 17:01:37 #7
44882 niksweerd
Des te hoger, des te BimBam
pi_12184322
Ben klaar met lezen, maar ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen. Als je door was gegaan was het alleen maar erger geworden.

ps had je niet een paar dagen in een hotel kunnen slapen, dan had je misschien ook nog ogeknapt??

Ben erg benieuwd naar je volgende verslag.

SUC6

Ik probeerde Coke te snuiven, maar de fles paste niet in mijn neus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')