abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:06:31 #1
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_29793349
Ik ben van plan om in december/januari naar Azie op vakantie te gaan. Omdat ik het niet zie zitten om daar alleen heen te gaan wil ik met een groepsreis. Ik zit daarbij dan te denken aan een organisatie als Shoestring / Baobab / Djoser. Volgens mij zijn dit wel rondreizen, maar laten ze je ook nog een beetje los.

Heeft iemand ervaring met een van deze organisaties, welke vinden jullie de beste of heeft iemand nog tips voor een andere reisorganisatie die zoiets doet?

Thanx!!
No Worries Mate!!!
pi_29795215
Waar in Azie?
pi_29811694
De sfeer hangt vooral van de groep af. Bij Shoestring kun je de groepssamenstelling zien.

Ik ben in 2003 met Djoser weggeweest, en ze maakten hun motto 'vrijheid blijheid' inderdaad waar. De excursies waren zoveel mogelijk in de ochtend of begin van de middag om de grootste hitte voor te zijn. De rest van de dag kun je dan zelf indelen. In de groep waar ik in zat was het ook geen probleem om een keer niet mee te gaan (of dit nu een etentje of een vaste excursie is). Ze waren ook geinteresseerd in wat ik had gedaan, dus ik had in elk geval voldoende vrijheid.

Verder vond ik een en ander goed geregeld bij Djoser. Een vriendin van mij is ook met die reisorganisatie geweest, en zij had een lastige groep; iets wat de stemming wel kan beinvloeden.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:45:11 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29824931
dubbel dus
zie link van DutchTrain
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')