ik was al op zoek in het FOK!woordenboekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
het was een korte en bondige tekst, sorry
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, wel iets leuks als je nog een gastslotje durft te zetten in ONZ: Cherrymoontrax OID
Ik kan alleen de pijltjes uit een post halen, helaas niet van het topic zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Hik het volgende:
Zeg, kunnen die irritante rode pijltejes niet weg?!
Het lijkt wel een kermis hier!![]()
Met terugwerkende kracht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:22 schreef Hik het volgende:
Dan maar een ban voor iedereen die 'm gebruikt...![]()
Wat een kansloos topic zeg, toch bedankt dat je me er even op wijst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, wel iets leuks als je nog een gastslotje durft te zetten in ONZ: Cherrymoontrax OID
Jij negeert mijn verslagen ook al!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef DutchTrain het volgende:
In stukjes en gecategoriseerd... waar kladblok al niet goed voor is... en uiteraard een ode aan de zoek-en-vervang functie om HTML te vertalen in deze forum taal
Je hebt ze zelf genegeerd in die lijst die je gemaakt hebtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij negeert mijn verslagen ook al!
Kan ik weer het halve forum doorzoeken om iemand een link te geven naar mn verslag ofzo.
Dat laat ik graag aan de mods over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar jouw lijst in stukjes geknipt zodat de mods er verder mee konden werken. Ik neem aan dat je ook even in je eigen post kan kijken en zeggen wat er waar toegevoegd moet worden![]()
Hij is gemerged.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:53 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/745336/1/50#30003571 topic gaat denk ik nergens meer toe leiden...
Gemergedquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:54 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/746205/1/50#30058056
Ik laat hem nog even staan, het gaat specifiek over ervaringen met het vervoer naar Berlijn, dus dat is niet helemaal hetzelfde als hoe goedkoop van A naar B of specifiek over de stad Berlijn zelf.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:57 schreef k_man het volgende:
Berlijn, met de auto of met de trein.. en andere tips!
Merge-kandidaatje?
Klopt, maar door het '...en andere tips' dacht ik dat het snel een algemeen topic wordt als de reis eenmaal geregeld is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik laat hem nog even staan, het gaat specifiek over ervaringen met het vervoer naar Berlijn, dus dat is niet helemaal hetzelfde als hoe goedkoop van A naar B of specifiek over de stad Berlijn zelf.
Absoluutquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:11 schreef DutchTrain het volgende:
schopje naar PTA ?
USA auto's met sigarettenaansteker?
Ik heb het liefst in dat lijstje topics die al redelijk wat tips hebben (anders kunnen we elk topic wel in de lijst zetten), dit topic is net begonnen dus ik wacht nog even hiermee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
Valencia mag in dit lijstje =>
Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen
Maar het idee van die lijst is toch dat je dan makkelijk dat topic over die stad terug kan vinden en er je vraag in kwijt kan... als je dan dat topic niet kan vinden dan zal iemand ofwel een nieuwe openen, danwel het in een ander topic stellen of gewoon de vraag helemaal niet stellen en nooit meer op FOK! terugkomen, omdat ze geen topic over die stad hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:26 schreef Lucille het volgende:
Ik heb het liefst in dat lijstje topics die al redelijk wat tips hebben (anders kunnen we elk topic wel in de lijst zetten), dit topic is net begonnen dus ik wacht nog even hiermee.
En al helemaal omdat die post van CMT ook al in het centrale topic staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef DutchTrain het volgende:
Flying Dutchman / Flying Blue - spaarprogramma
De lijst bestaat uit de belangrijkste topics, dus als er net een nieuw topic is met maar een enkele post wacht ik even.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar het idee van die lijst is toch dat je dan makkelijk dat topic over die stad terug kan vinden en er je vraag in kwijt kan... als je dan dat topic niet kan vinden dan zal iemand ofwel een nieuwe openen, danwel het in een ander topic stellen of gewoon de vraag helemaal niet stellen en nooit meer op FOK! terugkomen, omdat ze geen topic over die stad hebben![]()
Die is nu dicht.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef DutchTrain het volgende:
Flying Dutchman / Flying Blue - spaarprogramma
Er was de afspraak met de andere mods dat dit onderwerk in WGR zou komen te staan, omdat het over werk gaat in eerste instantie. Ik zal het topic dus gaan mergen met het WGR topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:36 schreef Hik het volgende:
Misschien is dit al gevraagd hoor, maar ik vind deze twee topics toch echt een beetje verwarrend naast elkaar... Kan er niet even een afspraak gemaakt worden met de WGR-modjes en dan gewoon lekker mergen?
Vrijwilligerswerk in het buitenland
Vrijwilligerswerk in het buitenland
je bedoelt zoiets als deze lijst ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:47 schreef Hik het volgende:
'kee. Miscchien naar linken in de "Handige links" dan, zodat we 'm niet kwijtraken? Juist omdat er vrij uitgebreide adviezen in staan en de vraag zo vaak terug komt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef k_man het volgende:
Ik wil bezwaar maken tegen het nieuwe icoontje van Jaguarized. Volkomen tegen de goede smaak.
dazeggikquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/topicadmin/703379 in het landenoverzicht werkt niet. Melding:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)
Oh en zonder dat admin gedeelte linkt ie naar de mainsite van het forum.quote:
oh /fok moet er ook nog uit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh en zonder dat admin gedeelte linkt ie naar de mainsite van het forum.
Dan doet ie het nog niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
oh /fok moet er ook nog uit inderdaad.
nou ja, het ging er om dat deze op slot kon:
backpacken door Australien
Deze dan ook naar WGR?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:39 schreef Lucille het volgende:
Er was de afspraak met de andere mods dat dit onderwerk in WGR zou komen te staan, omdat het over werk gaat in eerste instantie. Ik zal het topic dus gaan mergen met het WGR topic.
moet je wel het woord topic laten staanquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan doet ie het nog niet.
Als Lucille dan gelijk die link ff fixt. Is UIO op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |