flame maar lekker op het spongebob forum ofzoquote:
waarom niet, het lijkt me juist heel verrijkend als je een aantal maanden iets kan "geven" van jezelf voor een goed doel. Ook heel leerzaam denk ik, weer heel anders leerzaam dan rondtrekken en de attracties van een land bekijken.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:07 schreef Omkron het volgende:
Ik weet niet hoeveel wereldreizen jij van plan bent om te gaan maken in je leven.. dan ga je op wereld reis.. en dan ga je een beetje vrijwilligerswerk lopen doen..![]()
Best nobel van je hoor.. maar niet tijdens je wereldreis lijkt me..![]()
Tijdens een wereldreis de hele tijd op het strand liggen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het een perfecte aanvulling op een wereldreis. lekker local en idd weer eens wat anders dan met je kloten in het zand van wéér een wit strandje.
Thailand, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji en de VS is geen wereldreis natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Omkron het volgende:
Volgens mij bestaat zijn wereld reis op een maand of 3 beetje hier en daar..!
Zonder China aan te doen inderdaad niet nee..quote:Op maandag 6 juni 2005 13:41 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Thailand, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji en de VS is geen wereldreis natuurlijk.
Dit heb ik ook gehoord toen ik in Thailand was, maandje geleden. Ze hebben daar nog steeds mensen nodig en je kunt er gewoon naar toe gaan ' op eigen houtje'.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:03 schreef MK9 het volgende:
Op Ko Phi Phi kunnen ze nog steeds goed vrijwilligers gebruiken. Je kunt daar gewoon 'op eigen houtje' naar toe en je daar aanmelden als vrijwilliger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |