abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27636389
Nu, tijdens mijn wereldreis, ben ik op het idee gekomen om 2 a 3 weken vrijwilligerswerk te doen in Thailand. Ik wil graag mijn steentje bijdragen in de getroffen gebieden want ik kan het eigenlijk toch niet over mijn hart krijgen dat ik daar ben en niets voor die arme mensen doe. Alleen heb ik totaal geen idee waar te beginnen. Heb online al het eea geprobeerd te zoeken maar kan geen echte goede informatie vinden.

Heeft een van jullie ervaring hiermee? Of heb je een contactpersoon waarmee je me in contact kan brengen? Iets wat mijn meer op weg helpt is meer dan welkom!

Ik wist niet zeker of ik deze in TRV of WGR moest plaatsen, alssie fout zit dan bied ik mijn excuus aan
  zondag 5 juni 2005 @ 09:39:35 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27637648
Ik denk dat het beter past in TRV... Voorzichtig schopje.

WGR >>> TRV
pi_27637671
Een vriend van me is nu in Thailand, had ook een vrijwillgersproject gezocht, en het zoog enorm. Via Google moet je trouwens wel wat kunnen vinden.
pi_27637811
Zonde van je wereldreis tijd..
pi_27637850
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:00 schreef Omkron het volgende:
Zonde van je wereldreis tijd..
flame maar lekker op het spongebob forum ofzo

Waarom zoog het vrijwilligerswerk? Het moet je toch een goed gevoel geven dat je een steentje kan bijdragen
pi_27637890
Ik weet niet hoeveel wereldreizen jij van plan bent om te gaan maken in je leven.. dan ga je op wereld reis.. en dan ga je een beetje vrijwilligerswerk lopen doen..

Best nobel van je hoor.. maar niet tijdens je wereldreis lijkt me..
  zondag 5 juni 2005 @ 10:09:09 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27637902
Ik kwam toevallig deze site tegen: Ik ben zelf ook aant kijken of het wat voor mij is. Ik wil eerst een studie doen, maar daarna zou ik ook wel zoiets willen.

http://www.joho.nl/index.html
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 5 juni 2005 @ 10:10:47 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27637917
kan je niet terecht bij het rode kruis daar? lijkt me dat ze nog wel wat klusjes hebben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 5 juni 2005 @ 10:13:58 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27637957
quote:
Op zondag 5 juni 2005 10:07 schreef Omkron het volgende:
Ik weet niet hoeveel wereldreizen jij van plan bent om te gaan maken in je leven.. dan ga je op wereld reis.. en dan ga je een beetje vrijwilligerswerk lopen doen..

Best nobel van je hoor.. maar niet tijdens je wereldreis lijkt me..
waarom niet, het lijkt me juist heel verrijkend als je een aantal maanden iets kan "geven" van jezelf voor een goed doel. Ook heel leerzaam denk ik, weer heel anders leerzaam dan rondtrekken en de attracties van een land bekijken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27638055
Het doel van een wereldreizen = reizen rond de wereld.. en dus niet 3 weken een plaghut in elkaar timmeren in 45 graden hitte..

Iets doen voor je medemens kan altijd nog..
  zondag 5 juni 2005 @ 11:03:38 #11
29393 MK9
in BKK
pi_27638609
Op Ko Phi Phi kunnen ze nog steeds goed vrijwilligers gebruiken. Je kunt daar gewoon 'op eigen houtje' naar toe en je daar aanmelden als vrijwilliger.
...Not all those who wander are lost...
pi_27638630
Waarom ga je niet lekker opium roken in het noorden..?
pi_27640749
Vrijwilligerswerk zuigt sowieso 9 van de 10 keer....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 5 juni 2005 @ 12:29:07 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27640811
ik vind het een perfecte aanvulling op een wereldreis. lekker local en idd weer eens wat anders dan met je kloten in het zand van wéér een wit strandje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27640882
Nou.. dat doe je toch zelf.. iedere keer met je kloten op een witstrandje liggen.. je klinkt als een vakantieganger.. ben je eigenlijk wel een wereldreiziger..?
pi_27640894
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het een perfecte aanvulling op een wereldreis. lekker local en idd weer eens wat anders dan met je kloten in het zand van wéér een wit strandje.
Tijdens een wereldreis de hele tijd op het strand liggen? Dan weet je niet echt waar het om gaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27664797
Thanx BHFH je hebt me nu op een spoor gezet http://www.workforasia.nl/

En ik ga het in dit topic niet hebben over wereldreis strandvakanties en dat soort gelul. Ontopic dus!
pi_27669779
Volgens mij bestaat zijn wereld reis op een maand of 3 beetje hier en daar.. !
  maandag 6 juni 2005 @ 12:42:59 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_27671900
Dit is de reis-website van een vriendin van mij. Zij heeft een poosje engels gegeven in het Noorden van Thailand. Was niet in het tsunami-gebied, maar wel erg leuk, wat ik begreep!

http://www.ikbenopreis.nl/site/index.php?siteid=75&sitename=astrid
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 6 juni 2005 @ 13:41:50 #20
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_27673592
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Omkron het volgende:
Volgens mij bestaat zijn wereld reis op een maand of 3 beetje hier en daar.. !
Thailand, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji en de VS is geen wereldreis natuurlijk.
Hup, aan het werk!
pi_27680358
quote:
Op maandag 6 juni 2005 13:41 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Thailand, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji en de VS is geen wereldreis natuurlijk.
Zonder China aan te doen inderdaad niet nee..
pi_27827249
Ik lees net op een site dat Thailand niet meer op zoek is naar vrijwilligers Raar maar waar...

En voor de flamers in dit topic, ik vraag me af wat jullie lopen te zeuren achter jullie nerden pc'tjes in holland terwijl jullie nog nooit op een degelijke reis zijn geweest. Dag he

(hier mag een slotje op dit topic is al verneuckt)
pi_27834650
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:03 schreef MK9 het volgende:
Op Ko Phi Phi kunnen ze nog steeds goed vrijwilligers gebruiken. Je kunt daar gewoon 'op eigen houtje' naar toe en je daar aanmelden als vrijwilliger.
Dit heb ik ook gehoord toen ik in Thailand was, maandje geleden. Ze hebben daar nog steeds mensen nodig en je kunt er gewoon naar toe gaan ' op eigen houtje'.
pi_28123304
Ik zal dat zeker in overweging gaan nemen, maar zover ik dus begrijp is het niet mogelijk om 'officieel' als vrijwilliger te helpen...
pi_28131662
De allerbeste steun voor die mensen daar is gewoon je centjes daar besteden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')