Misschien kampen voor kinderen met een verstandelijke handicap? Of met gedragsproblemen? Of een-ouder-gezinnen? Of normale vakanties voor jongeren? Of kinderopvang in India, Honduras, Oost Europa....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:14 schreef Gutnre het volgende:
Ik ken de YMCA alleen van jeugdherbergen en homo's, wat doen ze verder?
Waar wil je heen? Dat is misschien ook handig om te weten? Als je dat weet, kan je misschien wel contact op nemen met de lokale YMCA (die ander werk doet dan kampen alleen bijv jeugdopvang), de kerk weet ook vaak goed waar je heen moet, een keer contact opnemen met een Diaconie kan geen kwaad. Succesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef Gutnre het volgende:
Ik wil wel graag iets met mensen doen trouwens, niet perse met de natuur.
Dat had ik er misschein bij moeten zetten.
Maar bedankt voor de tip, ik zal die andere site zeker in de gaten houden!
Waar haal je die wijsheid vandaan? YMCA voor mannen? Ken ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:52 schreef Gutnre het volgende:
Zal idd eens contact opnemen met de diaconie.
Waar ik heen wil weet ik nog niet precies. YMCA is ondertussen niet meer alleen voor mannen??
Ik zal eerst eens goed nadenken waar ik naartoe wil.
Ik dacht: er zijn vast honderden projecten waar ze staan te springen om mensen dus ik moet kiezen uit een overvloed maar dat valt dus nogal mee.
Inderdaad. Wij zitten ook al een tijdje wat rond te kijken maar stuiten elke keer weer op flinke prijzen. Wat zou dat toch zijn? Ik begrijp best dat er een bijdrage wordt gevraagd voor bijvoorbeeld kost en inwoning. Maar honderden euro's per persoon per week om notabene vrijwillegerswerk te mogen doen... Toch nog maar es goed rond kijken of er niet organisaties zijn waar we niet bij voorbaat het gevoel hebben dat de helft van wat we "doneren" naar de directeur gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Pietjuh het volgende:
Bij GVI kan je hele leuke en interessante projecten doen, voornamelijk observatie van dieren in het wild, of natuurbehoud. Ze zijn alleen wel een beetje duur
www.gvi.co.uk is de link!
Je zegt "wij", is dat een stelletje of gewoon vrienden of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:00 schreef Yorout het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij zitten ook al een tijdje wat rond te kijken maar stuiten elke keer weer op flinke prijzen. Wat zou dat toch zijn? Ik begrijp best dat er een bijdrage wordt gevraagd voor bijvoorbeeld kost en inwoning. Maar honderden euro's per persoon per week om notabene vrijwillegerswerk te mogen doen... Toch nog maar es goed rond kijken of er niet organisaties zijn waar we niet bij voorbaat het gevoel hebben dat de helft van wat we "doneren" naar de directeur gaat.
"wij"betekent in dit geval een "stelletje". Vanaf a.s. donderdag man en vrouwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:53 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Je zegt "wij", is dat een stelletje of gewoon vrienden of iets dergelijks?
Ik merk dat het een stuk moeilijker wordt als je samen ergens terecht wil komen.
Overigens wil ik, zoals ik eerder zei, iets doen met mensen en niet met dieren dus dat project wat hiervoor genoemd werd is niet echt wat voor mij.
Je moet er wel zin in hebben natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Gutnre het volgende:
Bedankt voor je reactie la-nina, en sorry dat ik pas zo laat reageer!
Ontzettend goed werk doen jullie! Ik denk alleen dat het niet echt een project voor mij is, ik ben niet zo goed in bouwen, en ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo leuk.
Natuurlijk doe je het in eerste instantie voor de mensen daar, maar aan een project meewerken terwijl je er eigenlijk tegenopkijkt om het werk te gaan doen wat je gaat doen is misschien niet zo handig!
Of heb ik het verkeerd begrepen?
Dank je wel! Ik zal zeker vertellen waar ik uiteindelijk terecht kom.quote:Op zondag 4 september 2005 23:44 schreef la-nina het volgende:
[..]
Je moet er wel zin in hebben natuurlijk![]()
Veel van je ideeën over hulpverlening zullen wel veranderen hoor, als je er eenmaal middenin zit,
ik heb ook dingen gedaan die ik mezelf eerder never-nooit-niet had zien doen.
Succes ermee, 'k ben wel benieuwd wat je uiteindelijk kiest eigenlijk![]()
Voor dat Sri Lanka project heb ik alleen helpen fondsen werven en inzamelen.quote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Gutnre het volgende:
Wat heb jij dan zelf allemaal verder gedaan, wat had je niet verwacht enzovoorts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |