abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29895126
Gefeliciteerd!!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29895892
Congrats
pi_29896420
Ik ga zo mijn verjaardag vieren al heb ik hem gister ook al met Champagne gevierd

Lekker die regen en dat onweer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29896500
Met wie ga je je verjaardag vieren?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29902691
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga zo mijn verjaardag vieren al heb ik hem gister ook al met Champagne gevierd

Lekker die regen en dat onweer
Gefeliciteerd nog, jammer van het weer.

Wat dacht je van Parijs, daar is het lekker weer
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:31:53 #6
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_29905458
Gefeliciteerd!
Zal k_man hier ook komen reageren?
pi_29905574
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:31 schreef Douwe het volgende:
Gefeliciteerd!
Zal k_man hier ook komen reageren?
Zo sportief zal hij toch wel zijn. Anders laat hij zich wel heel erg kennen.
pi_29907564
Da's knap. Op je verjaardag geband worden :\
pi_30020775
Schopje dan maar.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 03:23:05 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30020846
Is ie twee keer in één week jarig?

En nog een ban ook.

Wat een triest bestaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30051733
Schopje is natuurlijk nergens voor nodig als iemand al dagen geleden jarig is geweest.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')