Goh, dat is een oudje!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef dwerg het volgende:
Liejannuh's reisverhalen uit Thailand en Cambodja
is misschien ook wel leuk voor Travel: FAQ, handige links en seizoensoverzichten
Goh, wat kun jij overtuigend zijn...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
Als het tenminste niet te veel moeite is. En als iemand wil.
Niet dat het moet ofzo. Maar als je dan toch pretendeert een volledige lijst te hebben, dan kunnen ze er wel bij ofzo.
Het is een gave!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Goh, wat kun jij overtuigend zijn...![]()
Jouw lijstje is ook best wel selectief.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is een gave!
Maar ik vond het nogal een selectief lijstje enzo. Dus vandaar mijn extra vriendelijke verzoek.
Duh!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jouw lijstje is ook best wel selectief.
Agossie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
dan is het best wel lullig als al je topics waar je toch redelijk wat moeite in hebt gestopt enzo, volledig genegeerd worden.
Ontzettend!quote:
Alles van 2005 hou ik netjes bij. En ik heb in het begin al gevraagd om een lijstje van ieders verslagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:10 schreef Hik het volgende:
Ja, dat is even schrikken hè. Liejannuh een beetje negeren.![]()
google.fok.nlquote:
Holy shit, wat een werk heb je gedaan om die lijst te maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit gehandicapt thuis.![]()
En je moet eerlijk toegeven dat de modjes het zo verschrikkelijk druk hebben met het organiseren van een meeting, dat ze er natuurlijk niet aan toekomen om een dergelijke lijst in elkaar te draaien.
De radiator hangt overigens heel mooi in de badkamer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:35 schreef Hik het volgende:
Zelfs dat niet eens. De übermod is niet eens meer gesignaleerd sinds hij met een radiator op zijn rug richting badkamer vertrok...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |