Ziet er gunstig uit, alleen het is maximaal 3 dagen en 2 nachten en dat is aan de korte kant ben ik bang.. Als je dan ook nog ongunstige vertrektijden hebt ben je er eigenlijk maar 1 dag, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef kohinoor het volgende:
www.railaway.nl
vond ik altijd prima
Als je eerste klas wilt reizen wel ja....quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef devv05 het volgende:
Thalys zou ik ook het liefste pakken, alleen dan zit je met alleen reis al op 150 euro toch? En dan moet hotel, eten, uitstapjes er nog allemaal bijkomen. Daar is mn budget helaas niet naar
Ik ben zelf twee jaar geleden met Peter Langhout geweest, dat was echt heel goed bevallen! Dat was ook geloof ik 200 euro.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef devv05 het volgende:
Twee dagen Disneyland (beide parken) is wel een vereiste.. En we willen sowieso natuurlijk de Eiffeltoren en nog een paar bekende plekken zien
Bij Peter Langhout idd mooie aanbieding gezien en ik heb net wat reisgidsen gehaald, die ook even doorkijken. Maar ik twijfel nog om zelf te gaan of met een georganiseerde reis, allebei heeft wel zn voor- en nadelen.
\
Hmm, via waar kun je die prijzen checken dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je eerste klas wilt reizen wel ja....![]()
Tweede klas met het voordeligste tarief kom je op zo'n 65 euro, met aanbiedingen soms nog minder (ik ga in november voor 48).![]()
Klinkt als precies dezelfde reis als die ik op het oog hebquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ben zelf twee jaar geleden met Peter Langhout geweest, dat was echt heel goed bevallen! Dat was ook geloof ik 200 euro.
Maandagochtend vertrokken, maandag eind van de middag in Parijs. Daar gegeten en een tocht over de Seine gedaan en nog langs wat bezienswaardigheden gereden.
Dinsdag en woensdag naar Disneyland geweest, donderdagochtend nog naar Montmartre en Sacre Coeur geweest. Begin van de middag weer terug naar huis vertrokken.
Het hotel was ook heel erg goed, een Ibis hotel, een half uurtje van Parijs en Disneyland vandaan. Heel netjes, schone kamers en 's ochtends een ontbijtje erbij.
www.thalys.nl bijvoorbeeld, moeilijk hè?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef devv05 het volgende:
Hmm, via waar kun je die prijzen checken dan?
Die kregen wij inderdaad alleen maar vanaf de Seine te zien, maar ja, ik vond het toch een lelijk ding.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klinkt als precies dezelfde reis als die ik op het oog hebBen alleen bang dat ik daar veel bezienswaardigheden (Eiffeltoren bv.) mee ga missen, of niet?
Dat Ibis hotel was prima, en tijd om zelf wat te ondernemen heb je niet.quote:En dat hotel is wel oke dus? Omdat ze nu nog niet kunnen zeggen welk hotel erbij zit. Ze zeiden wel dat het (vrijwel) niet met OV te bereiken is... Heb je ook nog een beetje de vrijheid om eventueel te doen wat je zelf wilt?
Inderdaad, 2 dagen voor de stad Parijs is wel heel erg kort.quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef Vava het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd 1 van de 2 doen, dus of Parijs de stad of Disney. En het andere voor een volgend keer bewaren
Mja, maar er is nog zoveel waar ik heen wil dat ik denk voorlopig niet meer in Parijs zal komenquote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef Vava het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd 1 van de 2 doen, dus of Parijs de stad of Disney. En het andere voor een volgend keer bewaren
quote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, maar er is nog zoveel waar ik heen wil dat ik denk voorlopig niet meer in Parijs zal komenWil gewoon zeg maar een samenvatting van de mooiste/leukste bezienswaardigheden.
Heb overigens geboekt bij Peter Langhout Reizen voor 4 daagse reis, 2 dagen Disneyland en 2 dagen Parijs stad. Nog even wachten op de bevestiging, maar heb er al zin in
Hehe, bedankt.quote:Op maandag 12 september 2005 10:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Ben je al eens in Disney geweest?
Het is zo leuk!
Ik heb een jaarkaart, heb er van de zomer al 8 dagen rond gelopen en met Halloween en Kerst gaan we weer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |