quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het meer R&P eigenlijk... (of ONZ)
R&P of Seksualiteit... zeker niet UVT.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het meer R&P eigenlijk... (of ONZ)
Ik associeer versieren met uitgaan. Misschien mijn foute visie op de wereld. Sinds wanneer is UVT een afvalbak van FOK!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef kroegtijger het volgende:
[..]![]()
UVT wordt wel weer een beetje als de vuilnisbak van Fok! gebruikt
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef kroegtijger het volgende:
[..]![]()
UVT wordt wel weer een beetje als de vuilnisbak van Fok! gebruikt
voor zover ik weet wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ontopic: ik kom eigenlijk zowat aziaten tegen als ik uitga. Luisteren zij alleen kutmuziek ofzo?
ik denk het jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik associeer versieren met uitgaan. Misschien mijn foute visie op de wereld.
Ik zie de laatste tijd wel vaker topics over en weer worden geschopt en krijg een beetje het gevoel van "ik weet niet waar het hoort, dus dan maar naar UVT.... "quote:Sinds wanneer is UVT een afvalbak van FOK!?
Luister naar deze ervaren man.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Aziatische meiden zijn moeilijk te versieren , dit omdat ze niet erg duidelijk zijn wat ze willen vaak ken nogal verlegen zijn! Als je meiden wilt versieren kun je beter naar Z-Amerika zijn waar de meiden wat eerder op de man naar keuze zal afstappen!
En hier ziet men de expert in dergelijke kwesties in zijn natuurlijk leefomgeving. Zeg, BHFH, was jij niet dat figuur van al die rare topics?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Aziatische meiden zijn moeilijk te versieren , dit omdat ze niet erg duidelijk zijn wat ze willen vaak ken nogal verlegen zijn! Als je meiden wilt versieren kun je beter naar Z-Amerika zijn waar de meiden wat eerder op de man naar keuze zal afstappen!
Top man!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef blink142 het volgende:
door te zeggen dat je haar niet zult neuken, ja want die aziaatjes vinden neuken pijnlijk, ze gillen de hele boel bij elkaar.
1 maand geleden met japanse meid van 16 met geile & dikke tieten bed gedeeld, terwijl ik haar neukte zat ze allemaal te janken en snikken, ook toen ik haar kop pakte en richting m,n pik duwde![]()
Terwijl ze in het begin toestemde dat ik met haar bed wou, doet ze nu alsof ik haar verkrachtte, aziatische meisjes in bed![]()
Ja, maar Zuidamerikanen zijn van die enorme sletten. Daar val ik niet zo op.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |