1 2 | ROTTERDAM PARIS NORD 04/11 09:54-13:05 Thalys: 9324 PARIS NORD ROTTERDAM 06/11 15:55-19:08 Thalys: 9345 |
1 2 | ROTTERDAM PARIS NORD 05/11 09:54-13:05 Thalys: 9324 PARIS NORD ROTTERDAM 06/11 15:55-19:08 Thalys: 9345 |
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm. Hoe duur zou een taxi naar Parijs zijn?
Uit staatsveiligheidsoverwegingen kan ik hier natuurlijk geen antwoord op gevenquote:
Vanaf Luik kost een retourtje nu nog 57 euro met de thalysquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hou me aanbevolen! klinkt goed.(slag om de arm houdend omdat de datum nog zoverweg is) ! Al zal ik wel met de auto gaan dan, is voor mij wat goedkoper en sneller vermoed ik.
diesel kost mij 50 cent per liter(de baas betaalt de helft) en ik rij 1:20, het is 360 km, dus 720 in totaal, is 36 liter dieselx0.50 is 18 euro retour Parijsmet de auto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf Luik kost een retourtje nu nog 57 euro met de thalys![]()
Daar krijg je tegenwoordig nog maar 30 liter benzine voor en dan moet je nog ergens kunnen parkeren... maar met een auto door Parijs rijden is daarentegen wel weer een leuke ervaring
Volgens mij kan je bij de Arc makkelijker linksomrijden dan rechtsomquote:Daar krijg je tegenwoordig nog maar 30 liter benzine voor en dan moet je nog ergens kunnen parkeren... maar met een auto door Parijs rijden is daarentegen wel weer een leuke ervaring
Die aanbieding naar Berlijn is dan helaas niet meer geldig. Voor Parijs is het zo dat hoe eerder je boekt, hoe goedkoper het is. Ja kan bijvoorbeeld ook nog vliegen voor 160 euro retour... of misschien met BHFH meerijden voor 15 euroquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:18 schreef zwijntje het volgende:
Dit is eigenlijk wel een leuk idee!
Retourtje Berlijn is trouwens ook goedkoop, zag ik op de NS site. (Ik heb meer met Berlijk dan Parijs. Veel lekker ongereguleerde straat kunst ed.)
Alleen deze week boeken, begrijp ik? hmmmmm..... peins...
TVP's zijn al sinds enkele maanden verboden zinloos... daarvoor bestaat al enkele jaren de bookmark functiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn TVP weg?
Vliegen kan zelfs al voor 130 euro! Alleen kom je dan wel pas om half 10 's avonds op de luchthaven aan, en vertrek je al weer om een uur of twee 's middagsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die aanbieding naar Berlijn is dan helaas niet meer geldig. Voor Parijs is het zo dat hoe eerder je boekt, hoe goedkoper het is. Ja kan bijvoorbeeld ook nog vliegen voor 160 euro retour... of misschien met BHFH meerijden voor 15 euro
Niet? Ik keek zojuist even op de NS site en zag dat genoemd weekend een retourtje 58 euro kost. (en nog boekbaar is)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die aanbieding naar Berlijn is dan helaas niet meer geldig. [..]
Mijn laatste bezoek aan Parijs (afgelopen maartquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het hotel moet een beetje centraal zijn en niet zo decadent als je normale Parijse hotels (ik herinner me wat posts van 200 euro pn ofzo !! )
Vreemd; in de voorwaarden staat:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:05 schreef zwijntje het volgende:
Niet? Ik keek zojuist even op de NS site en zag dat genoemd weekend een retourtje 58 euro kost. (en nog boekbaar is)
Maar goed het hotel hadden we al kort over nagedacht.quote:Boekingsperiode: van 6 juni t/m 15 augustus 2005
Reisperiode: van 1 juli t/m 31 augustus 2005
Kijk, dat willen we hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Douwe het volgende:
Mijn laatste bezoek aan Parijs (afgelopen maart) bracht me naar een hotel voor ¤30pn. Goede kamer, loszittende douchedeur, hoteleigenaar slapend achter de receptiebalie. En het mooiste van al: uitzicht op de Sacre Coeur
Ik zie nu inderdaad dat het veel goedkoper kan dan ik van te voren had ingeschat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk meer aan max. 20-30 euro pnHotel van Douwe klinkt wel goed.
ff offtopic excuses heren; Welk hotel was dat, heb je een link of iets toevallig?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Douwe het volgende:
[..]
Mijn laatste bezoek aan Parijs (afgelopen maart) bracht me naar een hotel voor ¤30pn. Goede kamer, loszittende douchedeur, hoteleigenaar slapend achter de receptiebalie. En het mooiste van al: uitzicht op de Sacre Coeur
www.hostelworld.com en klik op budget hotels of kies voor private accomodation in hostels.. dan kom je ongeveer aan die prijzen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
ff offtopic excuses heren; Welk hotel was dat, heb je een link of iets toevallig?
Veel plezier, klinkt erg leuk deze meet
Hm dan zou ik met de fiets moeten gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Litman het volgende:
Mooi plan! Kan nu nog niet overzien of ik dan kan, maar vind het een leuk idee.
Lijkt me leuk als iedereen met z'n favoriete vervoermiddel komt: de lifters liftend, de treingekken met de trein, de all-inn toeristen met Onur Air etc.
We moeten allemaal een beetje compromissen sluiten. Dat bedrag van 75 ligt ooi tussen 140 en 30 in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk meer aan max. 20-30 euro pnHotel van Douwe klinkt wel goed. We kunnen ook gewoon 1 of 2 hotel kamers huren en met zn allen in die kamers slapen. 3 of 4 per kamer.
Ik heb de LP nog.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zie nu inderdaad dat het veel goedkoper kan dan ik van te voren had ingeschat.
Heb net bij Donner de Capitool Gids Parijs gekocht voor ¤8.50 (das weer 1,45 goedkoper dan bij de Slegte)
Scheelt weer aan pay-tv.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef DutchTrain het volgende:
En uiteraard zo gehorig dat je alle handelingen van alle gasten kan volgen.
dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we met zn zessen bijvoorbeeld 2 kamers huren in een hotel van ¤100 per nacht, dan kom je uit op 33 per nacht per persoon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef k_man het volgende:
[..]
We moeten allemaal een beetje compromissen sluiten. Dat bedrag van 75 ligt ooi tussen 140 en 30 in.
Ik ga dus niet in en hostel op een slaapzaal liggen tussen dertig stinkende backpackers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |