Ja, zo begin ik een aardige collectie niet gebruikte vervoerbewijzen te krijgenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef k_man het volgende:
Handig hč, zo'n goedkoop Thalys ticket, via internet?
Ik gok Madrid. Zit ik er ver vandaan?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
Ik kreeg vandaag overigens te horen dat ik op 3/4 november waarschijnlijk in een ander deel van Europa wordt verwacht voor m'n werk... gelukkig vliegt Easyjet rechtstreeks naar Parijs daarvandaan.
slechts 1428 kmquote:Op donderdag 1 september 2005 23:30 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik gok Madrid. Zit ik er ver vandaan?
quote:
Ah, een reisverslag! Moeten we dan net zo lang wachten als op je reisverslag van Helsinki?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]raad-de-stad is een stukje verder
Als ik er geweest ben krijg je wel een reisverslag, OK? Ik heb nog hoop dat een collega er naartoe gaat, scheelt mij weer vreemde omwegen met het vliegtuig
Hier in Rotterdam schijnt de zon alquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:24 schreef Litman het volgende:
'We schakelen over naar Hik Paulusma in Den Haag', 'Hik, hoe is het weer daar?'
Het is echt bizár om te zien...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef Litman het volgende:
Hier twee gedetailleerde voor en na foto's van New Orleans: voor
en na
Denk je? Laten we het hopen!quote:On a bright side: dit betekent misschien het wel einde van Bush en zijn hopeloze oorlog in Irak.....
quote:VERMIST
TRV-mod, luisterend naar de naam UIO_AMS
laatste post op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:18
Mocht u meer informatie hebben over de plotselinge verdwijning van deze TRV´er, dan kunt u hier een bericht achterlaten. Belt u vooral niet de politie of zijn familie.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er is ook iemand even 2 of 3 dagen niet op het forum.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
Welkom terug, we hebben jou ook gemist hoor![]()
En je moet nu ook even verantwoording afleggen wat JIJ deed tussen:
donderdag 1 september 2005 @ 20:37 en
vrijdag 2 september 2005 @ 19:19
Waar was jij tussen vrijdag 2 september 2005 @ 19:07 en vrijdag 2 september 2005 @ 19:51?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Hik het volgende:
Ik zal me ook maar melden dan, voor jullie je zorgen gaan maken.
Ik kan nog wel een fiets voor in de stad gebruiken..quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef Vogue het volgende:
-knip-
Wel bagger dat dat slot vernield wordt. Anders had ik hem gewoon ergens anders aan vastgemaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:41 schreef Vogue het volgende:
Ik vraag een goede prijs hoor! Het is een mooie degelijke fiets en ik heb mijn zegen van die politieagente
![]()
ik zet hem morgen gewoon netjes terug
quote:Castro biedt aartsvijand VS hulp aan
Uitgegeven: 3 september 2005 09:03
HAVANA - De Cubaanse president Fidel Castro, aartsvijand van de Verenigde Staten, heeft het land hulp aangeboden om de verwoestingen na de orkaan Katrina het hoofd te bieden. Castro bood de Amerikanen tijdens een televisietoespraak vrijdagavond (Cubaanse tijd) de hulp van 1100 artsen en medicijnen.
Volgens de Cubaanse president kunnen de eerste honderd artsen zaterdag aankomen in de Texaanse stad Houston, waar veel van de geëvacueerden uit het rampgebied zijn samengebracht.
Castro zei dat hij het aanbod deze week tweemaal schriftelijk had gedaan aan de Amerikaanse missie in de Cubaanse hoofdstad Havanna. Het eerste aanbod op dinsdag bleef volgens hem zonder reactie, maar door het toenemende leed in de zuidelijke staten van Amerika zei Castro zich geroepen te voelen het aanbod te herhalen.
De politie is je grootste vriendquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef Vogue het volgende:
De politie nog even gebeld om door te geven wat ik gedaan heb (want stel dat die andere fiets niet bij die ketting hoorde, want die stond ook op het gewone slot). Zegt dat mens van de politie tegen me: Ja meisje, ik geef je groot gelijk, ik had hetzelfde gedaan, wat a-so-ciaal. En anders neem je morgen die andere fiets ook maar mee, dan heb je een reservefiets, ik vind het geen stijl wat diegene je geflikt heeft![]()
![]()
Nou zeg ik je....
Ik leg nu pas het verband met de film 'The Day after Tomorrow' waar ook alle hulpbehoefende Amerikanen opgevangen worden in Mexico. Ik kan me eigenlijk niet herinneren of Fidel daarin ook zijn hulp aanbiedt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat erg nobel. Zou het andersom ook gebeuren?
Met het modernste materiaal...quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
En als er wat in Cuba gebeurt, dan komen de Russen en de Chinezen toch wel te hulp
Na een maand of drie, als het schip het uithoudt natuurlijk...quote:
En deze:quote:
quote:Venezuela biedt Verenigde Staten hulp aan
01/09 09:19
Venezuela heeft olie en humanitaire hulp aangeboden aan de Verenigde Staten vanwege de ramp door orkaan Katrina. Het land hoopt zo de gevolgen van de catastrofe te verlichten, zo meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken in Caracas. De relatie met Washington is slecht sinds de links-populistische president Hugo Chávez aan de macht is. De betrekkingen liepen vorige week een nieuwe deuk op toen de Amerikaanse evangelist Pat Robertson opriep om Chávez te vermoorden. Maar eerder deze week zei Chávez juist de betrekkingen te willen verbeteren.
Aha. Tja, da's dan wel weer erg principieel hč?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:02 schreef Douwe het volgende:
k_man: Toen er vorig jaar een orkaan over Cuba was getrokken, bood Bush financiele hulp aan. Geheel tegen de verwachting in, weigerde Castro
Ik heb nergens wat gelezen over hulp uit Cuba, wel over hulp vanuit Venezuela. Chavez wil stookolie leveren aan arme mensen in de VS, waarschijnlijk om de boel op te naaien natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef Vogue het volgende:
Hulde! Ik vind het súper dat Venezuela en Cuba hun hulp aanbieden. Vooral van Cuba zou je dat toch niet verwachten. Ik vind dan ook dat Bush het in deze situatie met beide handen aan moet grijpen. Maar of hij het daadwerkelijk doet?
Staat op de FP en hierboven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb nergens wat gelezen over hulp uit Cuba, wel over hulp vanuit Venezuela. Chavez wil stookolie leveren aan arme mensen in de VS, waarschijnlijk om de boel op te naaien natuurlijk.
Ok, wel een slimme zet van Castro natuurlijk, al doet de VS precies hetzelfde als een aartsvijand zoals Cuba of Iran in grote nood is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Staat op de FP en hierboven.
Dat Venezuela hulp aanbiedt is natuurlijk van groot belang voor het land zelf, dat jarenlang één van de grote leveranciers van olie was voor de VS. Nu met de hoge olieprijzen kunnen ze hun olie daar echter niet kwijt door de relatie met Bush, waardoor ze het alleen tegen lagere prijzen in Z-Amerika kunnen verkopen.
't blijft hier maar grijs.. vanochtend al die dichte mist, wat op zich wel leuk was om te zien vanaf die marineschepen in de haven. Denk wel dat straks het zonnetje gaat schijnen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:20 schreef Vogue het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier schijnt de zon, dus ik ga zo lekker even naar buitenEven kijken of mijn fiets al bruikbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |