Ik word nog wel een keer schoon,maar nu even nog nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:23 schreef Skaai het volgende:
Schoon zijn is voor het plebs.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef Nano het volgende:
Dan hoor je er niet bij!
Ik ga met Sinterklaas weer douchen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik word nog wel een keer schoon,maar nu even nog niet![]()
Nou loop maar mee dan,als je je zo in de steek gelaten voeltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:25 schreef JMB het volgende:
[..]
maar maar maar
ik kan niks alleen ik ben een meeloper ik stop me wel met wassen en dan hoor ik er wel bij?
Mijn verjaardag is ook in de winter,ik denk dat dat wel een goed plan is ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga met Sinterklaas weer douchen.
Dan ben ik met de kerst en mijn verjaardag nog redelijk te harden.
* JMB stop met zich wassen en gaat meelopen in dit stinkende topicquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou loop maar mee dan,als je je zo in de steek gelaten voelt![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:27 schreef JMB het volgende:
[..]
* JMB stop met zich wassen en gaat meelopen in dit stinkende topic
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga met Sinterklaas weer douchen.
Dan ben ik met de kerst en mijn verjaardag nog redelijk te harden.
euhm geen idee. is stinken dan zo gezellig (jah weet je ik ben nieuw in ditquote:
Volgens mij is het wel gezellig ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:28 schreef JMB het volgende:
[..]
euhm geen idee. is stinken dan zo gezellig (jah weet je ik ben nieuw in dit)
Ja,nog een soortgenoot!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef JMB het volgende:
[..]
* JMB ruikt eens *snif snif*
JAWEL! OOK JIJ STINKT!
Ik stink niet dorpsgekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:29 schreef JMB het volgende:
[..]
* JMB ruikt eens *snif snif*
JAWEL! OOK JIJ STINKT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Doei!
* Skaai rent alFat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:33 schreef Skaai het volgende:
He. Ehm. Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar eh..
Ja nou.Nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Doei!
* Skaai rent al
Doei dan maar![]()
Ik ben bang dat ik zo ook ga douchen![]()
mietjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou!
Doei dan maar![]()
Ik ben bang dat ik zo ook ga douchen![]()
je bovenlipquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik dacht al waar komt die geur vandaan!
Heb je nog geen cadeautjes gehad?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:38 schreef JMB het volgende:
[..]
tis nu sinterklaasoh dan ga ik strax ook douchen
quote:
Je krijgt van mij een kusjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:44 schreef JMB het volgende:
[..]ik wil een kadootje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een kusje![]()
Wat wil je nog meer hebben?
Nou...........Ik moet nog dou....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:47 schreef JMB het volgende:
[..]niks meer, ik ben nu weer een tevreden, klein, stinkend jongetje
of had je nog meer verassingen
je bedoelt douchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou...........Ik moet nog dou....
Nano,beheers je!Je hebt al iemand!![]()
Ok,maar je houdt echt je mond hč,want ik ga al te veel vreemd!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:51 schreef JMB het volgende:
[..]
je bedoelt douchenik wil jouw rug wel eens lekker inzepen
ik zal niks doorvertellen
tuurlijk hou ik mijn mond als ik die mooie rug van jouw mag inzepenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Ok,maar je houdt echt je mond hč,want ik ga al te veel vreemd!![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:53 schreef JMB het volgende:
[..]
tuurlijk hou ik mijn mond als ik die mooie rug van jouw mag inzepen
Eh ja hallo, PeRi leest zelfs Boudewijn Büch ja.quote:
ej! je stinkt niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh ja hallo, PeRi leest zelfs Boudewijn Büch ja.
Hihi
Oh nee ze lachtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
als jij gaat huilen troost ik je welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Aaah!
Nou gaat Skaai vast heel hard huilen![]()
Mijn lokken geuren naar Andrélon, mijn hals naar DKNY en mijn oksels naar Sanex.quote:
go girlquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn lokken ruiken naar Andrélon, mijn hals naar DKNY en mijn oksels naar Sanex.
Ik ben er klaar voor!.
ik kan wel lief zijn, ben alleen tegen sommigen mensen een nurkse plurkquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heel pagina 1 volgelult door een onbekende clown en twee nieuwelingen
Ik heb er spijt van dat ik het heb teruggelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en terecht. ik praat poep. sproeipoep!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van dat ik het heb teruggelezen
Ik zag de users en toen klikte ik op pagina 2quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar alls goed met Christine?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je de verneukte eerste pagina zagquote:
Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je de verneukte eerste pagina zag
quote:
Waarom deed jij er aan mee dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?
Tsssssquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
Och, ik vind het gebagger nu wel mee vallen hoor..
Alsof jouw psts van een zo'n hoog niveau zijn ELM..
.
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom deed jij er aan mee dan ?
Gister na die josh stone discussie had ik je hoger ingeschat...
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.
Ik ben niet 24/7 serieus.
Ik heb ff tijd nodig om dit te verwerkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchen![]()
Hij is niet tevreden met mijn postgedrag, ofzoquote:
Keep the bagger comingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoor.
Nope, ik mag vanmiddag gaan werken.quote:
* Skaai baggertquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Keep the bagger coming
hier dan heh![]()
Katertje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Wat een anticlimax in topic 200, zeg.![]()
Stomme Skaai.![]()
Ja verdomme, jullie waren in geen velden of wegen te bekennenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Stomme Skaai.![]()
mja heel soms moet er ook geleefd worden..... [en gewerkt]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Skaai het volgende:
Ja verdomme, jullie waren in geen velden of wegen te bekennen.
Wat een kutwijf is dat zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Stomme Skaai.![]()
Nee hoor.quote:
Ja dat heb ik dan weer niet he.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja heel soms moet er ook geleefd worden..... [en gewerkt]![]()
Debiel nee dat heb ik toch nooit gezegd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoor.
Nou dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Debiel nee dat heb ik toch nooit gezegd.
En je hoeft er ook niet mee te stoppen .
ach vergeet alles ook maar![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ok opgelost en nu samen kumbaya zingen bij het kampvuur
jaquote:
Als er dan toch rond het kampvuur gitaarliedjes moeten worden gespeeld & gezongen, doe dan Acda & de Munnik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat dan? 'n tante in Marrokko?!??! of 't hele oeuvre van Boudewijn de Groot?!![]()
Dan dooft het vuur vanzelf met dat saaie gezemelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als er dan toch rond het kampvuur gitaarliedjes moeten worden gespeeld & gezongen, doe dan Acda & de Munnik!![]()
Voel me beetje moe en onbegrepen voor de rest wel okequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, kan ermee door
And yourself?
Maar dan komen de wolven!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Dan dooft het vuur vanzelf met dat saaie gezemel![]()
Zo hoort dat op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Voel me beetje moe en onbegrepen voor de rest wel oke![]()
als het vuur gedooft is... als het vuur gedooft is..... dan komen de wňňňňňlven.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef hitch-hiker het volgende:
Dan dooft het vuur vanzelf met dat saaie gezemel![]()
* hitch-hiker mompelt iets over giftige marshmellows enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
als het vuur gedooft is... als het vuur gedooft is..... dan komen de wňňňňňlven.....
Oke dan zou dat het zijnquote:
please niet weer over dat sopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waar werd Nano naar toegewezen met SOP?![]()
quote:*Blablabla* We hebben een forumsoap SOP en daar willen we wat mee gaan doen met die verhaallijnen. Wat kunnen we het beste doen? En wil u het even lezen.. Groetjes, Nadine
Antwoord 1: Beste vraagsteller,
Bedankt voor het stellen van je vraag aan al@din.
het is inderdaad niet zo'n gangbare vraag voor al@din, maar ik zal proberen je
wat op weg te helpen. wellicht is het een idee je te wenden tot het theater
instituut nederland te amsterdam? website: <www.tin.nl> . Adres: Theater
Instituut Nederland, Herengracht 168
1016 BP Amsterdam, T 020 551 33 00, F 020 551 33 03
Nadine zegt:
E info@tin.nl
een tweede idee is: wend je tot de nieuwe zender van john de mol: talpa tv. deze
zender heeft nog geen website. ik verwijs je naar <www.endemol.nl>
hopelijk kun je hiermee verder.
Uitleg enzo zou makkelijk zijnquote:
Nu wel jaquote:
Tjaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Talpha met de nieuwe soap: SOP![]()
![]()
Je hebt niet gezegd dat je het in een boek-vorm wil gaan doen, hun gaan meteen naar de grootste zender enzo, en naar het theaterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Tja
Ik had verwacht dat ze me door zouden verwijzen naar één of andere uitgeverij.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je hebt niet gezegd dat je het in een boek-vorm wil gaan doen, hun gaan meteen naar de grootste zender enzo, en naar het theater
Owquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
Dan haal je dat slot eraf he, duh.
Oh, nu ga ik eten en m'n tijd aan nuttigere dingen besteden.!
Tania!quote:
Ikke niet! Ik ben Friends voor je aan het downloaden,dan hoef jij je ook niet meer te vervelen!quote:
Jesus Christ Superstarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
Wat is JCS?
quote:
de enige echte, uit 1973quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Welke versie?
JA die komt echt elk jaar op tvquote:
Nee, dat komt uit "Hair"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
Sunshine!!
quote:
Ja,ze weten zeker niks anders met Pasen.quote:
Hier is het de hele dag ook al grijs geweest, maar het afgelopen half uurquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar?! hier is 't al de hele dag grauw....![]()
De film van Hair ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
Hair heb ik alleen als film gezien, maar vond ik niks aan...
The Robe is ook mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,ze weten zeker niks anders met Pasen.
Wij hebben op school The Climb gekeken,dat was weer eens wat anders dan de kruisiging!
Ik heb 'm in Londen gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:21 schreef babette21 het volgende:
oh Les Miserable, die had ik graag willen zien!!!
jaquote:
Sunshinequote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
De musical Hair?
Daar komt toch het nummer "Good Morning, Starshine" vandaan?![]()
quote:
Liefquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey, je bent ook mijn liefste vriendinnetje hoor
Mail maar als je klachten hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Skaai baggerde het vorige feest-topic vol
quote:
quote:
Rightquote:Het modereren van 2 fora kost veel tijd en die tijd wilt ze in de toekomst meer gaan besteden aan haar leven buiten FOK!, zoals sporten, reiki en yoga.
quote:
Ik moet eigenlijk met Miss overleggen of we je kunnen unbannen, maar ze is niet online momenteel. Eventjes geduld dusquote:
Lurkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Waar of wat heeft hij gelekt dan?
Ja, ik snap er geen ene neuk van.quote:
Wat is er zo sfeerverpestend aan dan?quote:
Nee, ik ga het nog een keer zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Waar of wat heeft hij gelekt dan?
Doe eens mailen dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:03 schreef Skaai het volgende:
Ik zoek in mijn posts of ik iets heb gezegd, begrijp het niet.
Heb er net een weekban op zitten, dan ga ik niet vragen om een fucking maandban.
Userfoto's. Voorheen B&H.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef babette21 het volgende:
ooooooooooooooooh vandaar.... wat is US?
Oh daar kan ik dan niet zoveel meequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:18 schreef babette21 het volgende:
He Tania, bij BJZ in Alphen zoeken ze amb. hulpvereners.... maar wel per direct
Waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:10 schreef Skaai het volgende:
Babette: Ik heb een ban voor het subforum US, ik kan overal behalve daar posten.
mja al stond er nou vanaf juni of juli ofzo....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Oh daar kan ik dan niet zoveel mee
Wel jammer![]()
"BVO heeft een ban te pakken wegens lekken uit de Crewfora."quote:
Volgens yvonne MED ben ik sfeerverpestend bezig.quote:
He bah, had je het maar op moeten ruimenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef BVO het volgende:
[..]
"BVO heeft een ban te pakken wegens lekken."
Die .tk doet gek.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
Shok doet het hier trouwens niet eens
Of heb ik ook een ban?
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ik ga het nog een keer zeggen..
Hebk helemaal een permban.!
Ja, mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Tania heb je de screenshot in je fotoboek gezien?
quote:
We hebben ons eigen paas eiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:54 schreef coz het volgende:
Misschien wordt het Fokpaassmileyeierenzoeken! wel een soap op zich (soppende)
dus vandaar even spammen Fokpaassmiley! zoektocht (spammers)
oh en natuurlijk omdat ik ergens dit ei kwijt moest
[afbeelding]
geheel ontopic dus allemaal
Goeiemiddagquote:
Vanaf 06:30 al aan 't werk... ben nu net vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goeiemiddagwat gaan we er eigelijk mee doen heb wel zin een een gebakken ei
![]()
Wat een leuk spel,heel veel tegen je eigen lullen en paaseieren verstoppen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:54 schreef coz het volgende:
Misschien wordt het Fokpaassmileyeierenzoeken! wel een soap op zich (soppende)
dus vandaar even spammen Fokpaassmiley! zoektocht (spammers)
oh en natuurlijk omdat ik ergens dit ei kwijt moest
[afbeelding]
geheel ontopic dus allemaal
Ze zijn nog nie eens verstopt dudequote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat een leuk spel,heel veel tegen je eigen lullen en paaseieren verstoppen.
Ik heb er iig één gevonden!![]()
Ik zie er 12.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:17 schreef coz het volgende:
[..]
er zijn (een niet nader te verklappen aantal) grondig verstopt hoor![]()
[[url=http://img227.exs.cx/img227/4161/fgras8ad.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wat voor werk doe je dat je werkt op goeie Vrijdag en Zaterdagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanaf 06:30 al aan 't werk... ben nu net vrijEn morgen weer om 6:30
wellicht werkt hij in een supermartk part-time ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dat je werkt op goeie Vrijdag en Zaterdag![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:20 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Woensdag 23 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
22. Zhenar 101
22. BVO 101
Damn BVO, zelfs met postaantallen hebben we (al twee keer!) gelijkspel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:48 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Donderdag 24 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
17. Zhenar 115
17. BVO 115
Heb je al gehoord wat ze met die verhalen van sop vanplan zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef digispeed het volgende:
[..]
wellicht werkt hij in een supermartk part-time ?
Klopt dat ?
Goedemidag trouwens !
Fijne Paasdagen gewenst allemaal !![]()
Euh... in boekvorm uitbrengen ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat ze met die verhalen van sop vanplan zijn
Idd mooie kinder fantasiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... in boekvorm uitbrengen ofzo?
Wie zit daar nou op te wachten?
nee, ik wil het niet eens weten en kan me ook niks schelenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat ze met die verhalen van sop vanplan zijn
Zo gelukkig wel jaquote:
Hey!quote:
Ik ben (zaterdag)postbodequote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dat je werkt op goeie Vrijdag en Zaterdag![]()
Dat klopt dus nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:02 schreef digispeed het volgende:
[..]
wellicht werkt hij in een supermartk part-time ?
Klopt dat ?
aha jij hebt een dankbare baan !quote:
Dus jij bent de schat die zorgt dat ik mijn post krijgquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben (zaterdag)postbode(alleen op zaterdag en als ik vrij ben, zoals vandaag)
When in doubt... call doctor Looooove!quote:
Vorig jaar had ik ook geen vrij op Goede Vrijdag,dit jaar gelukig wel weer!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb geen vrije dag gehadStomme school
Oh, nee hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat kan ik begrijpen als je naar school moet.
Maar is er nog wat slechts gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |