Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je de verneukte eerste pagina zag
quote:
Waarom deed jij er aan mee dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?
Tsssssquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
Och, ik vind het gebagger nu wel mee vallen hoor..
Alsof jouw psts van een zo'n hoog niveau zijn ELM..
.
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom deed jij er aan mee dan ?
Gister na die josh stone discussie had ik je hoger ingeschat...
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.
Ik ben niet 24/7 serieus.
Ik heb ff tijd nodig om dit te verwerkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh ja hallo, PeRi leest zelfs Boudewijn Büch ja.
Hihi
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchen![]()
Hij is niet tevreden met mijn postgedrag, ofzoquote:
Keep the bagger comingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoor.
Nope, ik mag vanmiddag gaan werken.quote:
* Skaai baggertquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Keep the bagger coming
hier dan heh![]()
Katertje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Wat een anticlimax in topic 200, zeg.![]()
Stomme Skaai.![]()
Ja verdomme, jullie waren in geen velden of wegen te bekennenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Stomme Skaai.![]()
mja heel soms moet er ook geleefd worden..... [en gewerkt]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Skaai het volgende:
Ja verdomme, jullie waren in geen velden of wegen te bekennen.
Wat een kutwijf is dat zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Stomme Skaai.![]()
Nee hoor.quote:
Ja dat heb ik dan weer niet he.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja heel soms moet er ook geleefd worden..... [en gewerkt]![]()
Debiel nee dat heb ik toch nooit gezegd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoor.
Nou dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Debiel nee dat heb ik toch nooit gezegd.
En je hoeft er ook niet mee te stoppen .
ach vergeet alles ook maar![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ok opgelost en nu samen kumbaya zingen bij het kampvuur
jaquote:
Als er dan toch rond het kampvuur gitaarliedjes moeten worden gespeeld & gezongen, doe dan Acda & de Munnik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat dan? 'n tante in Marrokko?!??! of 't hele oeuvre van Boudewijn de Groot?!![]()
Dan dooft het vuur vanzelf met dat saaie gezemelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als er dan toch rond het kampvuur gitaarliedjes moeten worden gespeeld & gezongen, doe dan Acda & de Munnik!![]()
Voel me beetje moe en onbegrepen voor de rest wel okequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, kan ermee door
And yourself?
Maar dan komen de wolven!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Dan dooft het vuur vanzelf met dat saaie gezemel![]()
Zo hoort dat op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Voel me beetje moe en onbegrepen voor de rest wel oke![]()
als het vuur gedooft is... als het vuur gedooft is..... dan komen de wňňňňňlven.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef hitch-hiker het volgende:
Dan dooft het vuur vanzelf met dat saaie gezemel![]()
* hitch-hiker mompelt iets over giftige marshmellows enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
als het vuur gedooft is... als het vuur gedooft is..... dan komen de wňňňňňlven.....
Oke dan zou dat het zijnquote:
please niet weer over dat sopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waar werd Nano naar toegewezen met SOP?![]()
quote:*Blablabla* We hebben een forumsoap SOP en daar willen we wat mee gaan doen met die verhaallijnen. Wat kunnen we het beste doen? En wil u het even lezen.. Groetjes, Nadine
Antwoord 1: Beste vraagsteller,
Bedankt voor het stellen van je vraag aan al@din.
het is inderdaad niet zo'n gangbare vraag voor al@din, maar ik zal proberen je
wat op weg te helpen. wellicht is het een idee je te wenden tot het theater
instituut nederland te amsterdam? website: <www.tin.nl> . Adres: Theater
Instituut Nederland, Herengracht 168
1016 BP Amsterdam, T 020 551 33 00, F 020 551 33 03
Nadine zegt:
E info@tin.nl
een tweede idee is: wend je tot de nieuwe zender van john de mol: talpa tv. deze
zender heeft nog geen website. ik verwijs je naar <www.endemol.nl>
hopelijk kun je hiermee verder.
Uitleg enzo zou makkelijk zijnquote:
Nu wel jaquote:
Tjaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Talpha met de nieuwe soap: SOP![]()
![]()
Je hebt niet gezegd dat je het in een boek-vorm wil gaan doen, hun gaan meteen naar de grootste zender enzo, en naar het theaterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Tja
Ik had verwacht dat ze me door zouden verwijzen naar één of andere uitgeverij.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je hebt niet gezegd dat je het in een boek-vorm wil gaan doen, hun gaan meteen naar de grootste zender enzo, en naar het theater
Owquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
Dan haal je dat slot eraf he, duh.
Oh, nu ga ik eten en m'n tijd aan nuttigere dingen besteden.!
Tania!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |