Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je de verneukte eerste pagina zag
quote:
Waarom deed jij er aan mee dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je de 6e pagina van het vorige topic dan al gezien?
Tsssssquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
Och, ik vind het gebagger nu wel mee vallen hoor..
Alsof jouw psts van een zo'n hoog niveau zijn ELM..
.
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom deed jij er aan mee dan ?
Gister na die josh stone discussie had ik je hoger ingeschat...
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat ik kan discussiëren betekend nog niet dat niet lekker onbehouden kan lopen spammen.
Ik ben niet 24/7 serieus.
Ik heb ff tijd nodig om dit te verwerkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh ja hallo, PeRi leest zelfs Boudewijn Büch ja.
Hihi
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Naja whatever maar echt 4 keer ofzo achter elkaar posten en in stapjes gaan vertellen dat je gaat douchen![]()
Hij is niet tevreden met mijn postgedrag, ofzoquote:
Keep the bagger comingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoor.
Nope, ik mag vanmiddag gaan werken.quote:
* Skaai baggertquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Keep the bagger coming
hier dan heh![]()
Katertje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Wat een anticlimax in topic 200, zeg.![]()
Stomme Skaai.![]()
Ja verdomme, jullie waren in geen velden of wegen te bekennenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Stomme Skaai.![]()
mja heel soms moet er ook geleefd worden..... [en gewerkt]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Skaai het volgende:
Ja verdomme, jullie waren in geen velden of wegen te bekennen.
Wat een kutwijf is dat zegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
Stomme Skaai.![]()
Nee hoor.quote:
Ja dat heb ik dan weer niet he.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja heel soms moet er ook geleefd worden..... [en gewerkt]![]()
Debiel nee dat heb ik toch nooit gezegd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat jij me gaat vertellen dat het debiel is of niet normaal is in jouw ogen, weerhoud mij er echt niet van om ermee te stoppen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |