Das bijna de VV in de toptijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef timbob het volgende:
vorig topic..
34 minuten
das 1 minuut langer dan die daarvoor
stoer heet zoietsquote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo slapen..
Oh, en niksan is zeker![]()
. Echt.
.
Alleen ze komt vrij nuchter (lees: Fries/Gronings whatever) over. Toch?!.
Ook goed.quote:
quote:Twee sterren uit de jongerenserie Zoop zullen vanaf 15 juni te bewonderen zijn in wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds in Amsterdam. Kijkers van het Nickelodeon-programma konden beslissen wie de eer te beurt zou vallen. De commerciële zender maakte vandaag in Ouwehands Dierenpark in Rhenen bekend dat personages Mike en Taffie de meeste stemmen kregen.
Acteurs Patrick Martens en Monique van der Werff zullen daardoor vanaf de zomer te bewonderen zijn naast nationale en internationale sterren als Tina Turner, Arnold Schwarzenegger, George W. Bush, Jamai en Paul de Leeuw. De serie Zoop draait om acht jongeren die in Ouwehands Dierenpark een opleiding tot dierenverzorger volgen. Het programma werd onlangs bekroond met de Kinderkast-prijs, de Kids' Choice Award én de Gouden Stuiver voor het beste kinderprogramma.
pfff ik val om van de slaapquote:Op maandag 21 maart 2005 00:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Godver kut kinderen van Nederland
[..]
Ja inderdaadquote:
nu nog?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb morgen een bespreking en ik moet nog vanalles afmaken
Iddquote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef Tania18 het volgende:
@ Dizer: bar_rel is ook cool ja, en Bupa ook en niksan..
De grootste slowchatreeks ooit. Vrolijk Verder. Daar heb ik meer dan 50.000 van mijn posts gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kom vast heel newbie over hoor, maar wat is VV?
Oeps!! Ja ik moest wel, anders paste niet alles inquote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef BVO het volgende:
Oh Dizer: Als Arcee de postaantallen berekend, telt 'ie dit topic niet mee, aangezien 'ie dan zoekt op "showchat" in de TT..
Oja die goede oude tijdquote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kom vast heel newbie over hoor, maar wat is VV?
boeiend?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef BVO het volgende:
Ik zit ook nog te leren hier..
Over sales management..
Owquote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De grootste slowchatreeks ooit. Vrolijk Verder. Daar heb ik meer dan 50.000 van mijn posts gemaakt.
Ach, nu is het op zich wel te doen.quote:
aha... ik heb al mijn verslagen ook af!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, nu is het op zich wel te doen.
Vooral omdat ik weet dat ik zometeen dit boek van 500 blz. uit heb..
Nooit van Vrolijk Verder gehoord?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Echt nooit van gehoordik dacht dat de CUB de grootste was
De CUB heeft maar 1200 delen volgemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Echt nooit van gehoordik dacht dat de CUB de grootste was
Ow hey kijk:quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
Nog een kleine 1000 posts en dan ben ik eindelijk een 10k+ er
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow hey kijk:
5941 (gemiddeld 16 per dag)
Ik ben al bijna bij de 6000, zonde om nu te stoppen eigenlijk
Vrijdagmiddag had ik er nog 5555
Het loopt nu zo'n twee jaar niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nooit van Vrolijk Verder gehoord?
Loopt dat nog steeds eigenlijk? Heb er ook wel eens wat gepost.. maar dan in het begin
Ik heb ook het boek uit dat ik uit moest hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, nu is het op zich wel te doen.
Vooral omdat ik weet dat ik zometeen dit boek van 500 blz. uit heb..
Owquote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De CUB heeft maar 1200 delen volgemaakt.
Amateurs.
Daar had ik 10.000 posts.
Ik heb er in 2002 nog wat het een en ander gepost, maar toen was ik een newbie en was ik niet zo welkomquote:Op maandag 21 maart 2005 00:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het loopt nu zo'n twee jaar niet meer.
[afbeelding]
Ik zit hier pas een jaartje hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 00:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nooit van Vrolijk Verder gehoord?
Loopt dat nog steeds eigenlijk? Heb er ook wel eens wat gepost.. maar dan in het begin
Het was een mooie tijd iig. 2002 was de tijd dat ik GEMIDDELD 200 posts per dag had, dus daar herinner ik me niet meer zoveel van.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er in 2002 nog wat het een en ander gepost, maar toen was ik een newbie en was ik niet zo welkom
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het voelt alsof we je al langer kennen
Sick.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd iig. 2002 was de tijd dat ik GEMIDDELD 200 posts per dag had, dus daar herinner ik me niet meer zoveel van.
Ja, ik was een paar weken vroeger ofzo dan Dunn0w.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij wat toch ongeveer gelijk met mij.... nouja althans met mijn alter ego dunn0w?
Het is eigenlijk ongelofelijk he?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En in die tijd zooooo'n aanwinst geworden.![]()
Duuuudeee.. Gemiddeld 200 posts per dag?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd iig. 2002 was de tijd dat ik GEMIDDELD 200 posts per dag had, dus daar herinner ik me niet meer zoveel van.
Het is net een doos chocola je weet nooit welke je paktquote:
BONBONS!!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is net een doos chocola je weet nooit welke je pakt
Interne ruzie en ruzie met de crew. Zoals elke slowchatreeks.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
Waarom is VV gestopt eigenlijk QyRoZ darling?
Lurker!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:41 schreef timbob het volgende:
ohja, ik sliep
Nah does ff normaal.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de stomste TT van ShowChat ooit
Wij hebben hier nooit ruziequote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Interne ruzie en ruzie met de crew. Zoals elke slowchatreeks.
Hey! Ik ben nog wakker hoor!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dunn0w en timbob hebben ooit eens een verkeringstopic gehad
Ja, maar 'Onze ramenlikster is weer terug' klinkt toch een beetje stom vind ikquote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nah does ff normaal.
Das wel een heel cool liedje ja!
Jij was een keer boos op me.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij hebben hier nooit ruzie
Behalve dat ene keer met Beev, en Sven.. en Dada...
Maar we maken het altijd weer goed
Nee dat was : Orginial de avatarmanquote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Idd, vond het ook niet zo..quote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Muaaw...alhoewelquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat was : Orginial de avatarman![]()
Ging dat toen niet over die spoilers in het GTST topic?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij was een keer boos op me..
En ook een keer toen Svurno en ik tever doordreven met H..
Dat is waarquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar 'Onze ramenlikster is weer terug' klinkt toch een beetje stom vind ik
Goedmaakseks?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ging dat toen niet over die spoilers in het GTST topic?
Met een heerlijk potje seks meestalquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was ook wel een dieptepunt jaquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat was : Orginial de avatarman![]()
Iddquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij was een keer boos op me..
En ook een keer toen Svurno en ik tever doordreven met H..
Bah, seks.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Met een heerlijk potje seks meestal
of : Gordon is geen relnicht!quote:
Creatief staat niet gelijk aan leuk ja?!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:44 schreef BVO het volgende:
Die TT was toevallig wel heel creatief ja?!.
Nouuhouuu.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Creatief staat niet gelijk aan leuk ja?!
Dadaquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef BVO het volgende:
Dada is al meer dan een maand niet op FOK! geweest..
Huh? Heb ik die ruzie gemist ofzo?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, dus technisch gezien geen SC ruzie
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 maart 2005 00:46 schreef Airelle het volgende:
Nou gaan jullie ook eens slapen mensen...
Weltrusten iedereen.
Inderdaad, Beev en ik waren echt te erg bezig gewoonquote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je die gemist hebt, dan heb je ook wel echt wat gemist
En hij heeft mij al een maand niet meer gemaildquote:Op maandag 21 maart 2005 00:45 schreef BVO het volgende:
Dada is al meer dan een maand niet op FOK! geweest..
Ik weet er niks meer vanquote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je die gemist hebt, dan heb je ook wel echt wat gemist
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ShowChat #70: Wie houdt er nu niet van Leonie? was wel mooi hoor!
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef BVO het volgende:
Dizer was boos op mij, ik niet op hem.
Oh, the problem: Ik had gezegd dat 'ie zeurde en dat ik een hekel had aan mensen die zeuren.
Oftewel: ik had een hekel aan hem. Toen was 'ie boos..
Waar woont hij ?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En hij heeft mij al een maand niet meer gemaild
Jij denkt meteen dat ie voor een trein is gesprongen ofzo?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar woont hij ?
Je zou wat kunnen vinden in de plaatselijke krant van rond een maand geleden.
Ik weet niet waar hij woontquote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar woont hij ?
Inderdaad, en dat kon ik niet hebben omdat je mijn favo user was/bentquote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef BVO het volgende:
Dizer was boos op mij, ik niet op hem.
Oh, the problem: Ik had gezegd dat 'ie zeurde en dat ik een hekel had aan mensen die zeuren.
Oftewel: ik had een hekel aan hem. Toen was 'ie boos..
Doe eens niet zo dramatisch zeg, hij heeft vast betere dingen te doen dan nutteloos posten op internet ofzo, en hij is trouwens een tijdje geleden nog online geweest maar heeft toen niet in SC gepost.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar woont hij ?
Bah, mail.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En hij heeft mij al een maand niet meer gemaild
\quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij denkt meteen dat ie voor een trein is gesprongen ofzo?!?
Het zou serieus een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch zeg, hij heeft vast betere dingen te doen dan nutteloos posten op internet ofzo, en hij is trouwens een tijdje geleden nog online geweest maar heeft toen niet in SC gepost.
Nee doe het niet Beev, niet doen!! Je hebt nog zo veel voor je in het levenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef BVO het volgende:
Mensen, ik ga er nu echt een einde aan maken..
.
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef BVO het volgende:
Mensen, ik ga er nu echt een einde aan maken..
.
Je mail een maand niet beantwoorden is wel erg lang hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch zeg, hij heeft vast betere dingen te doen dan nutteloos posten op internet ofzo, en hij is trouwens een tijdje geleden nog online geweest maar heeft toen niet in SC gepost.
Ik alleen een keer met Dada.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog nooit ruzie gehad met een SC-er
Netals MJquote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]Ga jij ook voor een trein springen?
Precies daarom.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mail een maand niet beantwoorden is wel erg lang hoor..
Maar hij is tussendoor toch nog op Fok geweest? En toen heeft hij zn mail ook niet beantwoord dus dan zal er wel iets anders zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mail een maand niet beantwoorden is wel erg lang hoor..
Man kom op... dit is Fok.. mensen komen en gaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het zou serieus een optie kunnen zijn.
Misschien was dat Dada wel niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar hij is tussendoor toch nog op Fok geweest? En toen heeft hij zn mail ook niet beantwoord dus dan zal er wel iets anders zijn.
Zoals ik al zei, misschien was het zijn zusje + een cookie ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar hij is tussendoor toch nog op Fok geweest? En toen heeft hij zn mail ook niet beantwoord dus dan zal er wel iets anders zijn.
Posten is niet moeilijk hoor, dat zou dan wel gelukt zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 00:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien was dat Dada wel niet.
Maar iemand die ons iets bekend wou maken maar wat niet is gelukt.
Daarom, normaal is 'ie juist heel snel met dat soort dingen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, misschien was het zijn zusje + een cookie ofzo.
Ik heb gisteren nog onze oude mails zitten doorlezen, en ik weet zeker dat hij binnen een dag zou antwoorden as usual
Posten is niet moelijk het goeie topic vinden wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Posten is niet moeilijk hoor, dat zou dan wel gelukt zijn
Ga toch niet van die rare theoriën bedenken joh.
Ja, ik weet het ook niet, maar ik zou me echt niet druk gaan maken hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog onze oude mails zitten doorlezen, en ik weet zeker dat hij binnen een dag zou antwoorden as usual
En julie hadden vlak daarvoor geen ruzie gehad ofzo hij had geen reden om je niet terug te mailen lijkt mij.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ga er niet meer op in hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Posten is niet moelijk het goeie topic vinden wel.
Ja, en ook in ons mailcontact was er niks wat erop zou wijzen dat hij niet binnen een dag weer zou antwoordenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom, normaal is 'ie juist heel snel met dat soort dingen.
Wees nou eens niet zo nuchter straks is hij echt tegen een boom aangereden ofzo!quote:
Ja, maar waarom zou hij dan niet terugmailenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:58 schreef Tania18 het volgende:
Dada is toch wel vaker een tijdje weggeweest?
En ligt ie daar nog zielig in zijn auto te wachten tot iemand van Shochat hem komt reddenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo nuchter straks is hij echt tegen een boom aangereden ofzo!
Heeft iemand z'n adres? Dan ga ik wel even checkenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef BVO het volgende:
Dada woont in Utrecht trouwens. Iig in de buurt..
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ligt ie daar nog zielig in zijn auto te wachten tot iemand van Shochat hem komt redden
Sorry, ik kan er niks aan doen, ik kan hier niet serieus op ingaan
Stel je voor he hij is nu dood ( Ik hoop het niet )quote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ligt ie daar nog zielig in zijn auto te wachten tot iemand van Shochat hem komt redden
Sorry, ik kan er niks aan doen, ik kan hier niet serieus op ingaan
Kan ik me goed voorstellen. Internet is toch stom.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet, maar ik zou me echt niet druk gaan maken hoormisschien was hij internet ineens compleet zat ofzo of whatever.
En jij denkt dat iemand dat ons wou komen melden omdat dada zo vaak thuis had gezegd dat hij in een reeks genaamd ShowChat poste en dat dat dan niet gelukt is omdat die persoon het topic niet kon vinden??quote:Op maandag 21 maart 2005 00:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo nuchter straks is hij echt tegen een boom aangereden ofzo!
En net zeg je nog dat iemand het ons wou vertellenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stel je voor he hij is nu dood ( Ik hoop het niet )
Dan is er toch niemand die weet uit zijn omgeving dat hij veel op fok! post en dus is er ook niemand die ons dat dan kan vertellen.
Zijn computer ging daarna naar zijn zusje iets in die richting en die kwam toevalig in zijn geschiedenis terecht ?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand dat ons wou komen melden omdat dada zo vaak thuis had gezegd dat hij in een reeks genaamd ShowChat poste en dat dat dan niet gelukt is omdat die persoon het topic niet kon vinden??
Sorry hoor, ik vind het enigszins overdreven..
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Internet is toch stom.
Goed plan!quote:Op maandag 21 maart 2005 01:01 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik dood zou gaan zou binnen een uur heel FOK! dat weten. Dat is op zich een fijne gedachte.
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zijn computer ging daarna naar zijn zusje iets in die richting en die kwam toevalig in zijn geschiedenis terecht ?
Mijn beste vriend, die mijn ouders goed kent, zit ook op FOK! en kent allemaal FOK! vriendjes van mij. Mijn dood kan onmogelijk aan FOK! voorbij gaan.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef Tania18 het volgende:
Dada dood, zusje: 'Ja, ik mag z'n computer hoor'
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef Tania18 het volgende:
Dada dood, zusje: 'Ja, ik mag z'n computer hoor'
suc6quote:Op maandag 21 maart 2005 01:07 schreef Tania18 het volgende:
Ik moet nog 10 pagina's kopieren dan kan ik eindelijk ook
Mijn dood zou ongemerkt voorbij gaanquote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn beste vriend, die mijn ouders goed kent, zit ook op FOK! en kent allemaal FOK! vriendjes van mij. Mijn dood kan onmogelijk aan FOK! voorbij gaan.
Laat in je testament ofzo zetten iemand krijgt pas een erfenis als op het forum van www.fok.nl is gemeld dat ik dood benquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je mij ff mailen, dan zet ik het wel op FOK!, okay?
Wel een speciaal topic openen dan he?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je mij ff mailen, dan zet ik het wel op FOK!, okay?
Ik heb niks te verdelen eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laat in je testament ofzo zetten iemand krijgt pas een erfenis als op het forum van www.fok.nl is gemeld dat ik dood ben![]()
Duh! Ik zorg er zelfs voor dat één van mijn crewhomies hem sticky maakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wel een speciaal topic openen dan he?
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Duh! Ik zorg er zelfs voor dat één van mijn crewhomies hem sticky maakt.
ZOWIEE's doodchat, deel 346.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]! Misschien wordt het wel een reeks dan
Jij gaat nooit dood.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
En als ik dood ga?
Ja, dat moet je dan wel melden van te voren he? Anders kunnen we er geen rekening mee houdenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
En als ik dood ga?
"Ja hallo, vanmiddag om 15:07 ga ik op het kruispunt van de Kennedylaan en de Europaweg geschept worden door een rode Ford Mondeo, bouwjaar 1994. Ik ga dat niet overleven. Dat jullie het even weten. "quote:Op maandag 21 maart 2005 01:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan wel melden van te voren he? Anders kunnen we er geen rekening mee houden
Zullen we dan de clausule "Tot de dood ons scheidt" vervangen door "tot de schijt ons doodt"?quote:
Ieuwquote:Op maandag 21 maart 2005 01:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Zullen we dan de clausule "Tot de dood ons scheidt" vervangen door "tot de schijt ons doodt"?
'Natuurlijk, wij zetten alvast een topic klaarquote:Op maandag 21 maart 2005 01:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
"Ja hallo, vanmiddag om 15:07 ga ik op het kruispunt van de Kennedylaan en de Europaweg geschept worden door een rode Ford Mondeo, bouwjaar 1994. Ik ga dat niet overleven. Dat jullie het even weten. "
Nouja, zo ongeveer... alleen dan een ford uit 1995.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
"Ja hallo, vanmiddag om 15:07 ga ik op het kruispunt van de Kennedylaan en de Europaweg geschept worden door een rode Ford Mondeo, bouwjaar 1994. Ik ga dat niet overleven. Dat jullie het even weten. "
Pfew. Ik wil niet geschept worden door een auto die meer dan 5 jaar oud is. Ik heb ook nog een beetje waardigheid hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, zo ongeveer... alleen dan een ford uit 1995.
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 01:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pfew. Ik wil niet geschept worden door een auto die meer dan 5 jaar oud is. Ik heb ook nog een beetje waardigheid hoor.
Gewoon een nieuwere auto huren.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor
Aahquote:
verslaafde !quote:Op maandag 21 maart 2005 09:40 schreef timbob het volgende:
Dagcijfers van Zondag 20 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
1. tong80 474
2. timbob 361
mijn god!
Nee?quote:Op maandag 21 maart 2005 09:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Skaai ? Peri?
stel je eens voor enzo.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo slapen..
Oh, en niksan is zeker![]()
. Echt.
.
Alleen ze komt vrij nuchter (lees: Fries/Gronings whatever) over. Toch?!.
"J'aime faire des craquettes au chien"quote:Op maandag 21 maart 2005 00:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nah does ff normaal.
Das wel een heel cool liedje ja!
jij bent echt vet tofquote:Op maandag 21 maart 2005 09:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan wel in het noorden wonen, maar dan ben ik nog geen Fries/Groninger
Er bestaat ook zoiets als verhuizen Beev
Mij een beetje gaan vergelijken met de plaatselijke bevolking hier
Ik ben gewoon tof
Wat is er mis met groningers danquote:Op maandag 21 maart 2005 09:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan wel in het noorden wonen, maar dan ben ik nog geen Fries/Groninger
Er bestaat ook zoiets als verhuizen Beev
Mij een beetje gaan vergelijken met de plaatselijke bevolking hier
Ik ben gewoon tof
Goedzo. Stel je voor dat FOK!ers opeens elkaar beter moeten gaan leren kennenquote:
19. Dizer 125quote:Op maandag 21 maart 2005 09:50 schreef bar_rel het volgende:
2. timbob 361
3. Nano 265
4. bar_rel 251
3 showchatters achter elkaar
Dat is toch ook niet altijd nodigquote:
hehequote:Op maandag 21 maart 2005 09:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.sexparkeerplaatsen.nl/
LOL geen 1 in Deventer![]()
hahaquote:
Alkmaarquote:Op maandag 21 maart 2005 09:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.sexparkeerplaatsen.nl/
LOL geen 1 in Deventer![]()
Ga een keertje kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Alkmaar Geestmerambacht
Vanaf Alkmaar de weg richting Schagen en dan de afslag Geestermerambacht. De eerste afslag, na de wijk daalmeer, bij de pakeerplaats van het Zuidpavaljoen. Hier komen stellen en alleengaande. Aan de noordkant veel homo's.
das om de hoek!!!!
Ja ik zat ook al te kijken, vet veel in Alkmaarquote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Alkmaar
parking schagen rij vanuit alkmaar richting schagen over de 243 rotonde 3kwart richting de stolpen links staat na 300m bordje parkeerplaats ga hier links rij naar beneden en beleef van alles doe wel je binnenverlichting aan hier komt van alles stellen gay travo's
Alkmaar - Schagen
Via Alkmaar naar Schagen rijden via ringweg, na 2km zie je afslag natuurgebied Geestmerambacht neem niet de eerste afslag maar de tweede bij camping molengroet. Daar ga ja linksaf. 'savonds als de schemer valt, gebeurt het.
Alkmaar - Schagen
Autoweg Maastricht / Eindhoven bij afslag Kelpen autoweg verlaten boven aan de afrit rechtsaf richting roermond. Voor de brug over het kanaal linksaf (eerste weg). Daarna de weg paralel aan het kanaal blijven volgen tot ongeveer 200 meter na de spoorwegbrug. aan de linkerzijde van de weg klein bos met veel afwerk plekken. Voornamelijk bezocht door bi en homo mannen maar 's zomers ook vaker stellen waarvan vrouwen gratis sex zoeken en mannen toekijken.
das vet dichtbij!
Alkmaar Geestmerambacht
Vanaf Alkmaar de weg richting Schagen en dan de afslag Geestermerambacht. De eerste afslag, na de wijk daalmeer, bij de pakeerplaats van het Zuidpavaljoen. Hier komen stellen en alleengaande. Aan de noordkant veel homo's.
das om de hoek!!!!
Goeie plek voor de showchat meetingquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goeie plek voor de showchat meeting![]()
Ja precies gaan we ook alemaal in een kring staan elkaar mastuberenquote:
Wat zij zegt.quote:
Ieeeeuw... wie zegt dat ik iemand ga maturberen, ik ga Babette gelijk bespringenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja precies gaan we ook alemaal in een kring staan elkaar mastuberen![]()
Nah zeg en ik had nog wel zo gehoopt dat jij mij even kwam helpenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeeeuw... wie zegt dat ik iemand ga maturberen, ik ga Babette gelijk bespringen
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nah zeg en ik had nog wel zo gehoopt dat jij mij even kwam helpen![]()
Buupa!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt. [afbeelding]
Al kan een Fries dialectje nooit kwaad![]()
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werkquote:Op maandag 21 maart 2005 10:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat word dus een recordaantal posts voor jouw
quote:
En ik moet zo gaan douchen en scheren! Ik heb me al twee dagen niet geschoren.. ik lijk wel een aapquote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werk
He he he hequote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo weg, want ik moet even langs mijn werk en zo.. en ik ga echt aan het werk
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapquote:Op maandag 21 maart 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik moet zo gaan douchen en scheren! Ik heb me al twee dagen niet geschoren.. ik lijk wel een aap
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_relquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapik heb me al 4 dagen niet geschoren en de eerste haartjes komen pas weer
Knulliequote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
mohh 2 dagen niet geschoren en dan al een aapik heb me al 4 dagen niet geschoren en de eerste haartjes komen pas weer
Vraag dat maar aan Maikelquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja... Niet om jullie feestje te verstoren, maar hoe kun je elkaar nu masturberen?
Nauwja gewoon elkaar aftrekken/vingeren danquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja... Niet om jullie feestje te verstoren, maar hoe kun je elkaar nu masturberen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_rel![]()
Dat zeggen vrouwen ook zo vaak tegen mijquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben je gemist afgelopen avond/nacht
quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nauwja gewoon elkaar aftrekken/vingeren dan![]()
Jij komt toch zeker ook he
Maar ik ga me zo scheren, dat houdt in dat je geen respect meer voor me zal hebben?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee ik heb respect voor mensen die zich niet gschoren hebben
Ja ik ben ook volwassenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer heeft dan ook al volwassen baardgroei beste Bar_rel![]()
Volgens de wet jaquote:
Ja emm ik heb respect voor mensen die zich scheren of niet scheren binnen 2 dagenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik ga me zo scheren, dat houdt in dat je geen respect meer voor me zal hebben?
Yepzquote:Op maandag 21 maart 2005 10:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja emm ik heb respect voor mensen die zich scheren of niet scheren binnen 2 dagenzo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |