Ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ShowChat #70: Wie houdt er nu niet van Leonie? was wel mooi hoor!
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef BVO het volgende:
Dizer was boos op mij, ik niet op hem.
Oh, the problem: Ik had gezegd dat 'ie zeurde en dat ik een hekel had aan mensen die zeuren.
Oftewel: ik had een hekel aan hem. Toen was 'ie boos..
Waar woont hij ?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En hij heeft mij al een maand niet meer gemaild
Jij denkt meteen dat ie voor een trein is gesprongen ofzo?!?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar woont hij ?
Je zou wat kunnen vinden in de plaatselijke krant van rond een maand geleden.
Ik weet niet waar hij woontquote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar woont hij ?
Inderdaad, en dat kon ik niet hebben omdat je mijn favo user was/bentquote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef BVO het volgende:
Dizer was boos op mij, ik niet op hem.
Oh, the problem: Ik had gezegd dat 'ie zeurde en dat ik een hekel had aan mensen die zeuren.
Oftewel: ik had een hekel aan hem. Toen was 'ie boos..
Doe eens niet zo dramatisch zeg, hij heeft vast betere dingen te doen dan nutteloos posten op internet ofzo, en hij is trouwens een tijdje geleden nog online geweest maar heeft toen niet in SC gepost.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar woont hij ?
Bah, mail.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En hij heeft mij al een maand niet meer gemaild
\quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij denkt meteen dat ie voor een trein is gesprongen ofzo?!?
Het zou serieus een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch zeg, hij heeft vast betere dingen te doen dan nutteloos posten op internet ofzo, en hij is trouwens een tijdje geleden nog online geweest maar heeft toen niet in SC gepost.
Nee doe het niet Beev, niet doen!! Je hebt nog zo veel voor je in het levenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef BVO het volgende:
Mensen, ik ga er nu echt een einde aan maken..
.
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef BVO het volgende:
Mensen, ik ga er nu echt een einde aan maken..
.
Je mail een maand niet beantwoorden is wel erg lang hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch zeg, hij heeft vast betere dingen te doen dan nutteloos posten op internet ofzo, en hij is trouwens een tijdje geleden nog online geweest maar heeft toen niet in SC gepost.
Ik alleen een keer met Dada.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog nooit ruzie gehad met een SC-er
Netals MJquote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]Ga jij ook voor een trein springen?
Precies daarom.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mail een maand niet beantwoorden is wel erg lang hoor..
Maar hij is tussendoor toch nog op Fok geweest? En toen heeft hij zn mail ook niet beantwoord dus dan zal er wel iets anders zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mail een maand niet beantwoorden is wel erg lang hoor..
Man kom op... dit is Fok.. mensen komen en gaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 00:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het zou serieus een optie kunnen zijn.
Misschien was dat Dada wel niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar hij is tussendoor toch nog op Fok geweest? En toen heeft hij zn mail ook niet beantwoord dus dan zal er wel iets anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |