Das bijna de VV in de toptijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef timbob het volgende:
vorig topic..
34 minuten
das 1 minuut langer dan die daarvoor
stoer heet zoietsquote:Op maandag 21 maart 2005 00:29 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo slapen..
Oh, en niksan is zeker![]()
. Echt.
.
Alleen ze komt vrij nuchter (lees: Fries/Gronings whatever) over. Toch?!.
Ook goed.quote:
quote:Twee sterren uit de jongerenserie Zoop zullen vanaf 15 juni te bewonderen zijn in wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds in Amsterdam. Kijkers van het Nickelodeon-programma konden beslissen wie de eer te beurt zou vallen. De commerciële zender maakte vandaag in Ouwehands Dierenpark in Rhenen bekend dat personages Mike en Taffie de meeste stemmen kregen.
Acteurs Patrick Martens en Monique van der Werff zullen daardoor vanaf de zomer te bewonderen zijn naast nationale en internationale sterren als Tina Turner, Arnold Schwarzenegger, George W. Bush, Jamai en Paul de Leeuw. De serie Zoop draait om acht jongeren die in Ouwehands Dierenpark een opleiding tot dierenverzorger volgen. Het programma werd onlangs bekroond met de Kinderkast-prijs, de Kids' Choice Award én de Gouden Stuiver voor het beste kinderprogramma.
pfff ik val om van de slaapquote:Op maandag 21 maart 2005 00:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Godver kut kinderen van Nederland
[..]
Ja inderdaadquote:
nu nog?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb morgen een bespreking en ik moet nog vanalles afmaken
Iddquote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef Tania18 het volgende:
@ Dizer: bar_rel is ook cool ja, en Bupa ook en niksan..
De grootste slowchatreeks ooit. Vrolijk Verder. Daar heb ik meer dan 50.000 van mijn posts gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kom vast heel newbie over hoor, maar wat is VV?
Oeps!! Ja ik moest wel, anders paste niet alles inquote:Op maandag 21 maart 2005 00:31 schreef BVO het volgende:
Oh Dizer: Als Arcee de postaantallen berekend, telt 'ie dit topic niet mee, aangezien 'ie dan zoekt op "showchat" in de TT..
Oja die goede oude tijdquote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kom vast heel newbie over hoor, maar wat is VV?
boeiend?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef BVO het volgende:
Ik zit ook nog te leren hier..
Over sales management..
Owquote:Op maandag 21 maart 2005 00:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De grootste slowchatreeks ooit. Vrolijk Verder. Daar heb ik meer dan 50.000 van mijn posts gemaakt.
Ach, nu is het op zich wel te doen.quote:
aha... ik heb al mijn verslagen ook af!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, nu is het op zich wel te doen.
Vooral omdat ik weet dat ik zometeen dit boek van 500 blz. uit heb..
Nooit van Vrolijk Verder gehoord?quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Echt nooit van gehoordik dacht dat de CUB de grootste was
De CUB heeft maar 1200 delen volgemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Echt nooit van gehoordik dacht dat de CUB de grootste was
Ow hey kijk:quote:Op maandag 21 maart 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
Nog een kleine 1000 posts en dan ben ik eindelijk een 10k+ er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |