Zijn computer ging daarna naar zijn zusje iets in die richting en die kwam toevalig in zijn geschiedenis terecht ?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand dat ons wou komen melden omdat dada zo vaak thuis had gezegd dat hij in een reeks genaamd ShowChat poste en dat dat dan niet gelukt is omdat die persoon het topic niet kon vinden??
Sorry hoor, ik vind het enigszins overdreven..
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Internet is toch stom.
Goed plan!quote:Op maandag 21 maart 2005 01:01 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik dood zou gaan zou binnen een uur heel FOK! dat weten. Dat is op zich een fijne gedachte.
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zijn computer ging daarna naar zijn zusje iets in die richting en die kwam toevalig in zijn geschiedenis terecht ?
Mijn beste vriend, die mijn ouders goed kent, zit ook op FOK! en kent allemaal FOK! vriendjes van mij. Mijn dood kan onmogelijk aan FOK! voorbij gaan.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef Tania18 het volgende:
Dada dood, zusje: 'Ja, ik mag z'n computer hoor'
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef Tania18 het volgende:
Dada dood, zusje: 'Ja, ik mag z'n computer hoor'
suc6quote:Op maandag 21 maart 2005 01:07 schreef Tania18 het volgende:
Ik moet nog 10 pagina's kopieren dan kan ik eindelijk ook
Mijn dood zou ongemerkt voorbij gaanquote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn beste vriend, die mijn ouders goed kent, zit ook op FOK! en kent allemaal FOK! vriendjes van mij. Mijn dood kan onmogelijk aan FOK! voorbij gaan.
Laat in je testament ofzo zetten iemand krijgt pas een erfenis als op het forum van www.fok.nl is gemeld dat ik dood benquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je mij ff mailen, dan zet ik het wel op FOK!, okay?
Wel een speciaal topic openen dan he?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je mij ff mailen, dan zet ik het wel op FOK!, okay?
Ik heb niks te verdelen eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laat in je testament ofzo zetten iemand krijgt pas een erfenis als op het forum van www.fok.nl is gemeld dat ik dood ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |