Zoals ik al zei, misschien was het zijn zusje + een cookie ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar hij is tussendoor toch nog op Fok geweest? En toen heeft hij zn mail ook niet beantwoord dus dan zal er wel iets anders zijn.
Posten is niet moeilijk hoor, dat zou dan wel gelukt zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 00:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien was dat Dada wel niet.
Maar iemand die ons iets bekend wou maken maar wat niet is gelukt.
Daarom, normaal is 'ie juist heel snel met dat soort dingen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, misschien was het zijn zusje + een cookie ofzo.
Ik heb gisteren nog onze oude mails zitten doorlezen, en ik weet zeker dat hij binnen een dag zou antwoorden as usual
Posten is niet moelijk het goeie topic vinden wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Posten is niet moeilijk hoor, dat zou dan wel gelukt zijn
Ga toch niet van die rare theoriën bedenken joh.
Ja, ik weet het ook niet, maar ik zou me echt niet druk gaan maken hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog onze oude mails zitten doorlezen, en ik weet zeker dat hij binnen een dag zou antwoorden as usual
En julie hadden vlak daarvoor geen ruzie gehad ofzo hij had geen reden om je niet terug te mailen lijkt mij.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ga er niet meer op in hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Posten is niet moelijk het goeie topic vinden wel.
Ja, en ook in ons mailcontact was er niks wat erop zou wijzen dat hij niet binnen een dag weer zou antwoordenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom, normaal is 'ie juist heel snel met dat soort dingen.
Wees nou eens niet zo nuchter straks is hij echt tegen een boom aangereden ofzo!quote:
Ja, maar waarom zou hij dan niet terugmailenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:58 schreef Tania18 het volgende:
Dada is toch wel vaker een tijdje weggeweest?
En ligt ie daar nog zielig in zijn auto te wachten tot iemand van Shochat hem komt reddenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo nuchter straks is hij echt tegen een boom aangereden ofzo!
Heeft iemand z'n adres? Dan ga ik wel even checkenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef BVO het volgende:
Dada woont in Utrecht trouwens. Iig in de buurt..
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ligt ie daar nog zielig in zijn auto te wachten tot iemand van Shochat hem komt redden
Sorry, ik kan er niks aan doen, ik kan hier niet serieus op ingaan
Stel je voor he hij is nu dood ( Ik hoop het niet )quote:Op maandag 21 maart 2005 00:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ligt ie daar nog zielig in zijn auto te wachten tot iemand van Shochat hem komt redden
Sorry, ik kan er niks aan doen, ik kan hier niet serieus op ingaan
Kan ik me goed voorstellen. Internet is toch stom.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet, maar ik zou me echt niet druk gaan maken hoormisschien was hij internet ineens compleet zat ofzo of whatever.
En jij denkt dat iemand dat ons wou komen melden omdat dada zo vaak thuis had gezegd dat hij in een reeks genaamd ShowChat poste en dat dat dan niet gelukt is omdat die persoon het topic niet kon vinden??quote:Op maandag 21 maart 2005 00:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo nuchter straks is hij echt tegen een boom aangereden ofzo!
En net zeg je nog dat iemand het ons wou vertellenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Stel je voor he hij is nu dood ( Ik hoop het niet )
Dan is er toch niemand die weet uit zijn omgeving dat hij veel op fok! post en dus is er ook niemand die ons dat dan kan vertellen.
Zijn computer ging daarna naar zijn zusje iets in die richting en die kwam toevalig in zijn geschiedenis terecht ?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand dat ons wou komen melden omdat dada zo vaak thuis had gezegd dat hij in een reeks genaamd ShowChat poste en dat dat dan niet gelukt is omdat die persoon het topic niet kon vinden??
Sorry hoor, ik vind het enigszins overdreven..
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 01:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Internet is toch stom.
Goed plan!quote:Op maandag 21 maart 2005 01:01 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik dood zou gaan zou binnen een uur heel FOK! dat weten. Dat is op zich een fijne gedachte.
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zijn computer ging daarna naar zijn zusje iets in die richting en die kwam toevalig in zijn geschiedenis terecht ?
Mijn beste vriend, die mijn ouders goed kent, zit ook op FOK! en kent allemaal FOK! vriendjes van mij. Mijn dood kan onmogelijk aan FOK! voorbij gaan.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef Tania18 het volgende:
Dada dood, zusje: 'Ja, ik mag z'n computer hoor'
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef Tania18 het volgende:
Dada dood, zusje: 'Ja, ik mag z'n computer hoor'
suc6quote:Op maandag 21 maart 2005 01:07 schreef Tania18 het volgende:
Ik moet nog 10 pagina's kopieren dan kan ik eindelijk ook
Mijn dood zou ongemerkt voorbij gaanquote:Op maandag 21 maart 2005 01:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn beste vriend, die mijn ouders goed kent, zit ook op FOK! en kent allemaal FOK! vriendjes van mij. Mijn dood kan onmogelijk aan FOK! voorbij gaan.
Laat in je testament ofzo zetten iemand krijgt pas een erfenis als op het forum van www.fok.nl is gemeld dat ik dood benquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je mij ff mailen, dan zet ik het wel op FOK!, okay?
Wel een speciaal topic openen dan he?quote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je dood gaat moet je mij ff mailen, dan zet ik het wel op FOK!, okay?
Ik heb niks te verdelen eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 01:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laat in je testament ofzo zetten iemand krijgt pas een erfenis als op het forum van www.fok.nl is gemeld dat ik dood ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |