Duh! Ik zorg er zelfs voor dat één van mijn crewhomies hem sticky maakt.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wel een speciaal topic openen dan he?
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Duh! Ik zorg er zelfs voor dat één van mijn crewhomies hem sticky maakt.
ZOWIEE's doodchat, deel 346.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]! Misschien wordt het wel een reeks dan
Jij gaat nooit dood.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
En als ik dood ga?
Ja, dat moet je dan wel melden van te voren he? Anders kunnen we er geen rekening mee houdenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
En als ik dood ga?
"Ja hallo, vanmiddag om 15:07 ga ik op het kruispunt van de Kennedylaan en de Europaweg geschept worden door een rode Ford Mondeo, bouwjaar 1994. Ik ga dat niet overleven. Dat jullie het even weten. "quote:Op maandag 21 maart 2005 01:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan wel melden van te voren he? Anders kunnen we er geen rekening mee houden
Zullen we dan de clausule "Tot de dood ons scheidt" vervangen door "tot de schijt ons doodt"?quote:
Ieuwquote:Op maandag 21 maart 2005 01:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Zullen we dan de clausule "Tot de dood ons scheidt" vervangen door "tot de schijt ons doodt"?
'Natuurlijk, wij zetten alvast een topic klaarquote:Op maandag 21 maart 2005 01:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
"Ja hallo, vanmiddag om 15:07 ga ik op het kruispunt van de Kennedylaan en de Europaweg geschept worden door een rode Ford Mondeo, bouwjaar 1994. Ik ga dat niet overleven. Dat jullie het even weten. "
Nouja, zo ongeveer... alleen dan een ford uit 1995.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
"Ja hallo, vanmiddag om 15:07 ga ik op het kruispunt van de Kennedylaan en de Europaweg geschept worden door een rode Ford Mondeo, bouwjaar 1994. Ik ga dat niet overleven. Dat jullie het even weten. "
Pfew. Ik wil niet geschept worden door een auto die meer dan 5 jaar oud is. Ik heb ook nog een beetje waardigheid hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, zo ongeveer... alleen dan een ford uit 1995.
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 01:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pfew. Ik wil niet geschept worden door een auto die meer dan 5 jaar oud is. Ik heb ook nog een beetje waardigheid hoor.
Gewoon een nieuwere auto huren.quote:Op maandag 21 maart 2005 01:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |