quote:Op maandag 20 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:Gelukkig was dit topic eerder
Leuke titelquote:Op maandag 20 september 2004 22:16 schreef the_professor het volgende:
ONM # 76 - De nieuwe liefde van Claire en Niels
quote:Op maandag 20 september 2004 22:16 schreef the_professor het volgende:
Nee inderdaad...heb me vandaag eigenlijk alleen maar lopen irriteren! Vond het echt 3x niks!quote:Op maandag 20 september 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik vond vandaag trouwens niet zo'n goede aflevering.
Ik vond het wel meevallen vandaag. Dat Papillon verhaal vond ik alleen een beetje vergezocht... en dat Bettina zo maar met geld begint te strooien.quote:Op maandag 20 september 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik vond vandaag trouwens niet zo'n goede aflevering.
Ik wist niet dat zowel Claire als Niels een nieuwe liefde hebben... Bevindt u zich soms in een parallel universum meneer_de_professor?quote:Op maandag 20 september 2004 22:16 schreef the_professor het volgende:
haha dat is mij ook ff ontgaan!quote:Op maandag 20 september 2004 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zowel Claire als Niels een nieuwe liefde hebben...
quote:Op maandag 20 september 2004 22:25 schreef the_professor het volgende:
Dit topic kan nu wel dicht. Er is er al eentje:
haha ja inderdaad!!quote:Op maandag 20 september 2004 22:27 schreef soapie het volgende:
Trouwens, vond het knap smerig dat Huug de macaroni (of wat het ook was) bij Tara in d'r oor spuugde!!!
Achter aansluitenquote:Op maandag 20 september 2004 22:28 schreef the_professor het volgende:
Volgende topic is voor mij!
Weet je wat ik zo akelig vind? Als mensen zitten de eten en ze schrapen met 't bestek langs de tanden. Aaaarrrrgghh! Dan krijg ik rillingen over mijn rug.quote:Op maandag 20 september 2004 22:27 schreef soapie het volgende:
Leuke OP!!!!
Trouwens, vond het knap smerig dat Huug de macaroni (of wat het ook was) bij Tara in d'r oor spuugde!!!
Alleen als Claire voor me staat en Ellen achter me......quote:Op maandag 20 september 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
Achter aansluiten![]()
Ik gun Claire en Ellen toch een mooier afscheid.quote:Op maandag 20 september 2004 22:32 schreef the_professor het volgende:
Alleen als Claire voor me staat en Ellen achter me......
anders ik wel!quote:Op maandag 20 september 2004 22:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik gun Claire en Ellen toch een mooier afscheid.![]()
Wat verrot mij dat? Als ik ze maar heb gehad.quote:Op maandag 20 september 2004 22:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik gun Claire en Ellen toch een mooier afscheid.![]()
*dream on*quote:Op maandag 20 september 2004 22:55 schreef the_professor het volgende:
Wat verrot mij dat? Als ik ze maar heb gehad.
Ik zie nu pas de woordspeling.quote:Op maandag 20 september 2004 22:12 schreef Svensational het volgende:
Dat aardappelschilmesje
Leg hem eens uit? Ik zie hem nl. nietquote:Op maandag 20 september 2004 23:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de woordspeling.![]()
Eindelijk iemand die hetzelfde gevoel kentquote:Op maandag 20 september 2004 22:31 schreef the_professor het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo akelig vind? Als mensen zitten de eten en ze schrapen met 't bestek langs de tanden. Aaaarrrrgghh! Dan krijg ik rillingen over mijn rug.
Ellen heeft er ook een handje van. Sjjjjjrrrraats! En dat gaan die hooivork weer over d'r kerkhof..quote:Op maandag 20 september 2004 23:57 schreef inasras het volgende:
Eindelijk iemand die hetzelfde gevoel kentiedereen lacht me altijd uit als ik dat zeg en dan gaan ze het expres doen enzo
Appeltje schillen en aardappelschilmesjequote:Op maandag 20 september 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Leg hem eens uit? Ik zie hem nl. niet
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Appeltje schillen en aardappelschilmesje![]()
Deze grap was er ongemerkt ingeslopen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:20 schreef Svensational het volgende:En dat was dus helemaal niet de bedoeling met jouw OP?
Ik had 'm al lang door.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Deze grap was er ongemerkt ingeslopen.![]()
Ja sorry, ik ben er vandaag niet helemaal bij met m'n hoofd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Wat fijn dat Borin's posts altijd zo'n inhoudelijke hoog niveau hebben
Ik had niet anders van u verwacht meneer_de_professor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:29 schreef the_professor het volgende:
Ik had 'm al lang door.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:13 schreef Markie-Mark het volgende:
kijkcijfers gisteravond: 727.000
quote:MA. 27-09-2004
Er is morfine gestolen en Claire baalt ervan dat ze iedereen moet verdenken. Chris wil zijn relatie met Sanne niet aan de grote klok hangen.
DI. 28-09-2004
Ilyas is woedend en vat de verdachtmakingen van Chris verkeerd op. Hij vindt het uitingen van racisme. Shirina slaat een uitnodiging van haar grote vlam Bram af.
WO. 29-09-2004
Claire behandelt een vrouw met voorspellende gaven. Ze hoort wat er in de toekomst met haar zal gebeuren. Ellen vindt dat Ilyas medeplichtig is, als mocht blijken dat Tonnie de morfine gestolen heeft.
DO. 30-09-2004
Joyce weet een oplossing voor de klacht tegen Marnix, maar Marnix weigert om door het stof te gaan. Kyra overweegt haar rooster om te laten zetten om Shirina te kunnen ontlopen.
VR. 30-10-2004
Bram schat de situatie tussen Shirina en Kyra totaal verkeerd in: hij denkt dat Shirina verliefd is op Kyra. Hij is sprakeloos, als Shirina vertelt hoe het werkelijk zit.
ONM krijgt ook een Dorothea.quote:Claire behandelt een vrouw met voorspellende gaven. Ze hoort wat er in de toekomst met haar zal gebeuren.
Het lijkt de troonrede wel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer dat jullie altijd je OP's al verklappen.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM krijgt ook een Dorothea.
theorietje: Arthur is in town, maar gewond. Tara is zijn partner in crime en heeft die morfine voor gejat!quote:MA. 27-09-2004
Er is morfine gestolen en Claire baalt ervan dat ze iedereen moet verdenken.
hm, why not?! * Bet is benieuwd!!!quote:Chris wil zijn relatie met Sanne niet aan de grote klok hangen.
mag ik een teiltje...quote:DI. 28-09-2004
Shirina slaat een uitnodiging van haar grote vlam Bram af.
dat gekwijl om Bram steeds.... schei 's ff lekker uit....quote:DO. 30-09-2004
Kyra overweegt haar rooster om te laten zetten om Shirina te kunnen ontlopen.
VR. 30-10-2004
Bram schat de situatie tussen Shirina en Kyra totaal verkeerd in: hij denkt dat Shirina verliefd is op Kyra. Hij is sprakeloos, als Shirina vertelt hoe het werkelijk zit.
Margot the Second dus....quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:33 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM krijgt ook een Dorothea.
Kom maar op met die aflevering!quote:Claire behandelt een vrouw met voorspellende gaven. Ze hoort wat er in de toekomst met haar zal gebeuren
nee dat bedoel ik ook niet!!!!! die morfine zou dan natuurlijk voor Tuur zijn, die is gewond...quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:47 schreef Mvnl het volgende:
Ik mag ook niet hopen dat iemand Claire die morfine gaat toedienen...
Vind ik als dood toch net niet gruwelijk genoeg..
(tenzij ze volkomen gedrogeerd wordt achtergelaten in een vlammenzee of een vollopende badkuip natuurlijk..)
de schrijvers nemen het tegenwoordig toch al niet meer zo nauw met originaliteit, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
een vollopende badkuip is natuurlijk niet origineel meer (what lies beneath) en vlammenzeeën kennen we nu ook wel...
Misschien gaat Claire door deze voorspelling de toekomst in haar voordeel veranderen... en betekent het het einde van Arthur. (of misschien heb ik teveel afleveringen van 'The Dead Zone' gekeken)quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:48 schreef MirSus het volgende:
Kom maar op met die aflevering!Zullen we eens zien hoe spectaculair dat einde v. Claire nou werkelijk gaat worden!
inderdaad!quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de schrijvers dit verhaallijntje niet gaan verprutsen.
haha ja precies, zoiets zie ik ook wel gebeuren!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:01 schreef Mvnl het volgende:
Ik neem aan dat die patiente ook niet alles gaat verraden.
Wieweet houdt ze het wel heel vaag : ("jij en Niels blijven tot de dood samen".. Claire helemaal
gelukkig...)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
het kind van claire blijkt niet oke te zijn, de enige die prenatale operaties kan uitvoeren is.... Vic!! (zie: Gyman Jr en Luna)... Er wordt een grootscheepse zoekactie opgezet............ en dan.........
dan zou Niels er dus ook uitgaan....quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:01 schreef Mvnl het volgende:
Ik neem aan dat die patiente ook niet alles gaat verraden.
Wieweet houdt ze het wel heel vaag : ("jij en Niels blijven tot de dood samen".. Claire helemaal
gelukkig...)
die aankondiging komt van ons, niet van HMG....quote:Edit: overigens vind ik de aankondiging van 'een gruwelijke dood' en het vooralsnog goed stilhouden wie of wat wel een goede zet van de schrijvers...
Verrassingseffect is straks minder groot dan zonder aankondiging, maar het speculeren is wel leuk...
Uhm, maar ik heb het toch ook echt ergens officieel gehoord (interview o.i.d.)quote:die aankondiging komt van ons, niet van HMG....
Precies...quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:18 schreef Svensational het volgende:
Dat heeft Erik gezegd in een interview in Veronica Magazine
hm het zal... maar dan ben ik benieuwd in welke context dat gezegd is, Tonnie heeft (nu iig nog) niets met Tuur, Hugo, Claire, Niels of wie dan ook rond die verhaallijn te maken, dus is hetquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:18 schreef Svensational het volgende:
Dat heeft Erik gezegd in een interview in Veronica Magazine
quote:Soapie Idol Eric
door Mariet Oosterwijk
AMSTERDAM - Wie dacht dat Eric Bouwman (21), of beter gezegd Eric van Idols , een eendagsvlieg zou zijn, heeft het goed mis. Jurylid Jerney Kaagman zei het al: "Je zangkwaliteiten zijn niet bijzonder geweldig, maar het is prettig om naar je te kijken." Al tijdens het populaire programma zaten verschillende soaps op de altijd vrolijke jongen te azen. Onderweg Naar Morgen ging er met hem vandoor...
Soapie Eric
"Ja, het gaat inderdaad erg goed met mij. Ik maak hier op de set soms dagen van zeven tot zeven. Dat was vroeger wel anders! Toen ging mijn wekker anderhalf uur later af. Het blijft heel druk. Ik krijg momenteel zó veel aanbiedingen. Het is moeilijk keuzes te maken hoor!" vertelt de in Voorburg geboren lachebek.
"Via mijn management werd ik eind april benaderd voor Onderweg Naar Morgen. Zij wilden mij een screentest laten doen. De vraag is dan hoe je kop op televisie pakt. Maar daar hadden ze bij mij blijkbaar alle vertrouwen in. Ze vertelden dat ik zonder Idols waarschijnlijk ook wel door de screentest heen was gekomen." Niet dat acteren makkelijk is, vindt Eric. "Het is juist heel moeilijk. Ik had het eigenlijk nooit eerder gedaan. Op de hoofdrol in groep acht na dan. Je moet op een bepaald moment een emotie oproepen. Het is niet alleen het beheersen van de tekst, maar ook van je emoties."
Onbekend met soaps was Eric niet. Dankzij Sophie, één van zijn twee zussen. "Zij is helemaal soapverslaafd. Kent echt élke soap. Ik keek altijd maar een beetje als een zombie mee. Ze vindt het heel vreemd om straks haar broer als soapie op de buis te zien. Helaas voor mijn ouders is Onderweg Naar Morgen net op het tijdstip van het RTL4 Nieuws... Helaas voor hen, haha!"
Handtekeningen
Eric is een natuurtalent!
Herkend wordt hij vrijwel dagelijks. "Ik heb kennelijk een makkelijk herkenbaar gezicht. Zo liep ik laatst met de rest van de cast van ONM naar buiten. Er stond een groepje voor handtekeningen te wachten. Ik dacht nog ongestoord weg te kunnen glippen, maar ze bleken allemaal voor mij te komen! Vrij 'weird' inderdaad."
"Ik heb voor de rol van Tonnie de Vries gelukkig weinig hoeven doen of laten. Alleen mag ik niet naar de kapper en moet ik ook een beetje uitkijken met de zon. Maar dat is logisch. Mijn personage, die een tankstation heeft overvallen, komt na negen maanden uit de bak. En dan kan hij moeilijk met een bruine knar vrijkomen."
Erics rol is in eerste instantie een lange gastrol, maar als het beide partijen bevalt, zit er wellicht verlenging in. "Onderweg Naar Morgen moet dynamischer en avontuurlijker worden. Tonnie is een nieuw karakter, iemand die wel goed wil doen, maar zichzelf elke keer opnieuw in de nesten werkt. Zijn beste vriend Ilias werkt in een ziekenhuis en probeert T. na zijn vrijlating aan werk te helpen. En dat lukt: als brancardier."
arme jij..... maarrrrr: fok! hebben ze gelukkig overal!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:34 schreef Borin het volgende:
Vanavond voor de allerlaatste keer ONM voor mij!![]()
Ik geloof dat hij het gewoon vermeldde bij de vraag 'gaan er het komende seizoen nog spannende dingen gebeuren in ONM'.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm het zal... maar dan ben ik benieuwd in welke context dat gezegd is, Tonnie heeft (nu iig nog) niets met Tuur, Hugo, Claire, Niels of wie dan ook rond die verhaallijn te maken, dus is het
a) heel iets anders (wb verhaallijn bedoel ik dus)
b) wel iets met de Arthur-is-boos-en-wil-wraak-lijn, en noemt Eric het gewoon toevallig
c) geen stom toeval: Tonnie en Tuur kennen elkaar uit de bak!!
d) niet waar...
oke dat klinkt dan als Goed Nieuwsquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
Ja, Erik zei: "Er komt iemand op een gruwelijke wijze om het leven" Hij zei niet '"Ik breng iemand op een gruwelijke wijze om het leven"
ik vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef babette21 het volgende:
ziet die gast met dat mes er niet een beetje te gezond uit voor 'n gestoorde junk?!?
die sjunk had best wat beter zn best kunnen doen en die buik kunnen open ritsen...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
een gelukkige Claire betekend een bijna-dooie-Claire, toch?!
Hij is pas bezig met junken. Driekwart van de pillen verkoopt hij voor grof geld.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef babette21 het volgende:
ziet die gast met dat mes er niet een beetje te gezond uit voor 'n gestoorde junk?!?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:18 schreef Wup het volgende:
[..]
maar ik heb echt de balen van al die simpele SEH verhaaltjes
Zet de tv dan uit of kijk naar iets anders.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:40 schreef MirSus het volgende:
ik ook! het wordt er niet leuker op daar op die SEH
![]()
als ze zo door gaan zal het daar uiteindelijk ook wel op uit draaienquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef the_professor het volgende:
[..]
Zet de tv dan uit of kijk naar iets anders.
Ik denk eerder blufpoker.... Ik hoop dat Claire's bezorgdheid over Arthur's ontsnapping een voorbode was van het naderende onheil. (moet haast wel... waarom anders al die heisa?!)quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:04 schreef the_professor het volgende:
Arthur zit al lang te bridgen met de tante van Maximà.....
dit is pas 1 van de vele hints mbt De Wraak Van Arthur!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat Claire's bezorgdheid over Arthur's ontsnapping een voorbode was van het naderende onheil. (moet haast wel... waarom anders al die heisa?!)
SUCCES!!!!! Have fun!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:05 schreef Borin het volgende:
Jongens ik ga naar bed en morgenvroeg emmigreer ik naar de UK. Geen idee wanneer ik weer eens internet op kan, laat staan wanneer ik een vast onderkomen heb, dus tot die tijd:
Tot ziens, zorg goed voor jezelf en wens me succes!
Met dat vieze lauwe Britse bier wordt 't nog een hele klus!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:16 schreef MirSus het volgende:
SUCCES!!!!! Have fun!!![]()
![]()
klinkt goed en eigenlijk ook best geloofwaardigquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:57 schreef babette21 het volgende:
dit is pas 1 van de vele hints mbt De Wraak Van Arthur!
Net als gisteren in de mail aan Tara: "misschien tot in een volgend leven"
Tuur komt terug met een nieuwe identiteit!!!
veel geluk Borin, als dat is wat je daar gaat zoeken tenminste:)quote:Op woensdag 22 september 2004 04:48 schreef Borin het volgende:
![]()
![]()
![]()
*vertrekt naar schiphol*
Ik heb medelijden met Borin. Hij zal dit nooit te weten komenquote:Op woensdag 22 september 2004 06:15 schreef Svensational het volgende:
Wat een megacliff gister!!!! Sanne en Chris hebben op een feestje een keertje vluchtig gezoend. Gister in Dok was het bijna weer zover, maar Iliyas verstoorde hun pril geluk. Zou het ze nu wel lukken of is het nu Dr. Klein die de romance komt verstoren??
Je ziet het allemaal vanavond in het nieuwe ONM!
zeg, was jij niet degene die zo blij was met het nieuwe ONM?quote:Op woensdag 22 september 2004 06:15 schreef Svensational het volgende:
Wat een megacliff gister!!!! Sanne en Chris hebben op een feestje een keertje vluchtig gezoend. Gister in Dok was het bijna weer zover, maar Iliyas verstoorde hun pril geluk. Zou het ze nu wel lukken of is het nu Dr. Klein die de romance komt verstoren??
Je ziet het allemaal vanavond in het nieuwe ONM!
Daarnaast staat:quote:Dok: ONM-Recept
ONM-recept van deze week Verse Spaghetti à la Minute
Het geheim van de Chef(fin)!
Krijgt Tonnie nu Verse Spaghetti à la Minute op zijn bord?quote:Sneakpreview
Woensdag in ONM: Tonnie krijgt het op zijn bord
schuldgevoel lijkt me meer dan genoeg...quote:Op woensdag 22 september 2004 03:40 schreef Wup het volgende:
opgeteld moet het idd. haast wel Claire zijn die die gruwelijke dood gaat vinden
[ hebben ze dan toch nog enig FOK-gevoel daar bij ONM?]
is dat mogelijk?!??!?!?!?quote:Ellen gaat 'allemaal spannende dingen' meemaken met Doris en Bram volgens een filmpje op de ONM site...
ja da's klote...quote:* Wups hartje is gebroken
* Babetje denkt dat Arthur nog gewoon in Nederland zit: dat mailtje heeft ie door een makkertje vanuit Zuid-Amerika laten sturen, maar zelf wacht ie hier het juiste moment af om toe te slaan....quote:Waar denk jij dat Arthur van Walsum naartoe is gevlucht?
Mexico : 41%
Venezuela : 32%
Colombia : 27%
ja ut was weer niks vandaag:(quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef babette21 het volgende:
de rest van die scene vond ik overigens waar k*t, wat eigenlijk voor de hele aflevering geldt...
ik word niet blij van de acteerprestaties van Eric....
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef babette21 het volgende:
ik heb zowaar moeten lachen om Bram's "werk-ze"...
... om tot dezelfde conclusie te komen: zij zal dat echt noooooooooit doen!!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
Shirina had dat hele verhaal van Kyra-Tara-Tonnie toch al eens aangehoord?
ja nu krijgen we "de Turk wordt vals beschuldigd..."quote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
nou ja 1 voordeel, het exbajesklant wordt vals beschuldigd verhaaltje wordt ons bespaard......
ow bah....is dat zo?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef babette21 het volgende:
ja nu krijgen we "de Turk wordt vals beschuldigd..."
same shit...![]()
Tuurlijk zit ie in Nederland.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:16 schreef babette21 het volgende:
van de onm-site:
* Babetje denkt dat Arthur nog gewoon in Nederland zit: dat mailtje heeft ie door een makkertje vanuit Zuid-Amerika laten sturen, maar zelf wacht ie hier het juiste moment af om toe te slaan....
Want Tuur wil wraak... en krijgt wraak!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:13 schreef babette21 het volgende:
zag je die blik van Ellen ('t was slechts een fractie van een seconde) toen Ilyas zei:
"...en z'n moeder was aan de drank verslaafd!" ?!
dinsdag 28/9:quote:Op woensdag 22 september 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
ow bah....is dat zo?
goffer de goffer opzouten nou met die infantiele SEH verhaaltjesquote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef babette21 het volgende:
dinsdag 28/9:
Ilyas is kwaad en vat de beschuldiging van Chris verkeerd op. Hij vind het uitingen van rascisme. (...) Ellen heeft een idee wie er achter de morfinediefstal kan zitten. Als zij gelijk krijgt heeft Claire veel goed te maken bij Ilyas.
die oom mag wegblijven...
Ja, maar bij Arthur ging het anders. Hij was eerst hartchirurg en ging toen pas naar de jail. En er weer uit ..... blijkbaar ...quote:Op woensdag 22 september 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Tonnie kan misschien nog eens de nieuwe directeur van AZB worden, Arthur is nota bene ook een ex-Bijlmer.
Doe mij maar JP, die weet tenminste hoe die bier moet tappen. Valt dit trouwens niet onder kinderarbeid?quote:
De Klinkhamers zijn er van afgehakt?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Hielke en Sietse zijn omgebouwd!![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:24 schreef the_professor het volgende:
De Klinkhamers zijn er van afgehakt?
Tonnie heeft inderdaad de morfine gebietst... ik moet de aflevering morgen ff in de herhaling kijken. Wat is er nou met die vijf daders?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:19 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat jij vandaag niet helemaal hebt zitten opletten...
te druk in gesprek geweest met je alter waarschijnlijk?!
Ik dacht dat je een keer gezegd had dat je aleen maar paint hadquote:Op woensdag 22 september 2004 22:23 schreef babette21 het volgende:
oh oke ik zal 't onthouden
met paint? nee joh... why?
Dan moet je er nog een zesde bijzetten: hijzelf.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:26 schreef babette21 het volgende:
zijn alle 5 verantwoordelijk voor de ondergang van Arthur...![]()
die bedenk je er zelf maar bijquote:Op woensdag 22 september 2004 22:29 schreef the_professor het volgende:
Dan moet je er nog een zesde bijzetten: hijzelf.
Als je carrière zo down the drain gaat ...quote:Op woensdag 22 september 2004 22:40 schreef Wup het volgende:
Wat heeft Chris Kyra voor vreselijks misdaan?
ik kan me alleen dat onderzoekje van Hugo herinneren waar hij haar heeft weggepest maar dat was toch vooral haar eigen schuld?
Chris heeft Kyra een poot uitgedraaid tijdens het lopen van de co-schappen.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:40 schreef Wup het volgende:
Wat heeft Chris Kyra voor vreselijks misdaan?
ik kan me alleen dat onderzoekje van Hugo herinneren waar hij haar heeft weggepest maar dat was toch vooral haar eigen schuld?
maar, het ging toch om een patient die een epilepsie aanval kreeg dankzij Kyra?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
Nee Wup dat was niet haar eigen schuldChris ging allemaal memootjes verstoppen enzo dus Kyra kon er niks aan doen.
OMG, ik neem het voor Kyra op
Ja, dat was erna volgens mij. Toen deed Chris net alsof hij het niet zou vertellen aan Hugo maar die kwam er toch achter...quote:Op woensdag 22 september 2004 23:00 schreef Wup het volgende:
[..]
maar, het ging toch om een patient die een epilepsie aanval kreeg dankzij Kyra?
Kyra had wat dossiers verwisseld ofzo
en ze ging er vervolgens om liegen
daarom werd ze van dat onderzoek gehaald
mja, maar daarmee blijft het dus Kyra's eigen schuldquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat was erna volgens mij. Toen deed Chris net alsof hij het niet zou vertellen aan Hugo maar die kwam er toch achter...
Kyra maakte een fout doordat ze rammenassegek werd van Chris, door zijn constante achterbakse pesterijen, insinuaties en opmerkingen.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
mja, maar daarmee blijft het dus Kyra's eigen schuld
rancuneus typje hoor
Daar is Bettina's kantoor: Tang.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
weet iemand of die T nog een betekenis heeft?
[afbeelding]
Zullen wel herkenningspunten in het 'grote' ziekenhuis zijn.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Trauma?quote:Op donderdag 23 september 2004 01:21 schreef Wup het volgende:
hmm ja dat klinkt best logisch eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2004 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trauma?
Eerder een verwijzing naar 'Tuur'!!!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Trauma?
En dat was ook gelijk het einde tussen Hugo en Kyra, toch????quote:Op donderdag 23 september 2004 14:45 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij had Chris Kyra aangeraden om tegen Hugo te liegen over dat epilepsie-foutje.
Vervolgens liet Chris het expres doorlekken, Hugo was toen boos op Kyra vanwege dat liegen.
Kyra legde uit dat ze dat op advies van Chris had gedaan, wat Hugo een slap excuus vond en onprofessioneel.
Kyra kon vertrekken....
Chris is niet achterbaks, Chris is geinig
yep.... thank god!!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:52 schreef soapie het volgende:
En dat was ook gelijk het einde tussen Hugo en Kyra, toch????
niet veel leuks, wel iets héél NIET-leuks... Bram en Kyraquote:Op donderdag 23 september 2004 21:57 schreef Noa-lynn het volgende:
Is er nog wat leuks gebeurt.Ik heb het 2 afleveringen gemist!
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:57 schreef dunn0w het volgende:
Twas gewoon een matige aflevering..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef Wup het volgende:
capje voor Svenational
[afbeelding]
beetje flauw dit, want de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een huilende Iris alles meevalt;
maar ze werd dan ook heel wat minder close te grazen genomen dan bv. Ellen vorige week:)
Ik moet altijd zo om hem lachen als ie dat knikje met z'n hoofd maakt wanneer hij iemand wil intimideren/bang makenquote:Op vrijdag 24 september 2004 01:26 schreef Wup het volgende:
maar het kan altijd nog erger
[afbeelding]
Waar is mijn gun!?quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:29 schreef Svensational het volgende:Ik snap niet dat er mensen zijn die haar leuk vinden
Hoe doe jij dat toch? Iedereen op de meest maffe manier op de gevoelige plaat vastleggen?quote:
ik werk in opdracht van Svensational....quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe doe jij dat toch? Iedereen op de meest maffe manier op de gevoelige plaat vastleggen?
M.a.w.: hij is je vriend!quote:Op vrijdag 24 september 2004 02:40 schreef Wup het volgende:
ik werk in opdracht van Svensational....
quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:10 schreef Wup het volgende:
capje voor Svenational
[afbeelding]
beetje flauw dit, want de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een huilende Iris alles meevalt;
maar ze werd dan ook heel wat minder close te grazen genomen dan bv. Ellen vorige week:)
Wie heeft een foto van hemquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:05 schreef pberends het volgende:
Nog even duimpjes omhoog voor: Hillard![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:15 schreef Wup het volgende:
Christiaan Montanus als Hillard Kroon, ONM 20 september 2004
[afbeelding]
ik kijk sinds kort dus ook weer nara ONM. Maar wat een irritant kutventje vind ik dit! Gadverdamme zeg!quote:Op donderdag 23 september 2004 17:51 schreef babette21 het volgende:
voor de fans:
[afbeelding]
zelfs met z'n rug tegen de muur vertelt ie niet waar Tuur is...
kan Judas eh Hugo nog wat van leren....
LOL, en jij hebt pas sinds kort last van hem....quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk sinds kort dus ook weer nara ONM. Maar wat een irritant kutventje vind ik dit! Gadverdamme zeg!
hahaha du sik ben niet de enigequote:Op vrijdag 24 september 2004 14:52 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, en jij hebt pas sinds kort last van hem....
Spijkerman is de redding van de spanning van ONM. Ik vond het begin zonder hem echt saai.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Spijk is goed bezig!
mja ONM moet het van een bijrolletje hebben:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
Spijkerman is de redding van de spanning van ONM. Ik vond het begin zonder hem echt saai.
Minder inderdaad, denk niet dat Fred een hoofdrol krijgt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:42 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ONM moet het van een bijrolletje hebben:(
neuh, hij moet alweer moven nu:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:45 schreef pberends het volgende:
Minder inderdaad, denk niet dat Fred een hoofdrol krijgt.
Wedden dat Ellen binnen 2 weken weer te rollebollen ligt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Auw! Shirina's verhaal was niet voor Ellen bedoeld......
Volgens mij hadden we allemaal al een voorgevoelquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Ik zei toch: Hillard
Wie wil er nou een achtstehands vrouw?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Wedden dat Ellen binnen 2 weken weer te rollebollen ligt.
Wat was er eigenlijk een cliffhanger aan deze cliff? Terwijl het vrijdag op maandag is. Het vervolg van de cliffhanger is eigenlijk al bekend: Hillard geilt op Iris. Dus geen reden om ONM te kijken maandag.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef Wup het volgende:
ow lekker subtiel die cliff:(
ha nog een La Claire fan....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
La Claire eindelijk weer in ONM... in de preview van maandag
Volgens mij dachten de schrijvers dat wij niet wisten dat het Hillard was achter die foto en ons zo te laten schrikken als hij de foto weghaalt maar dat hebben ze mis.(lange zinquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk een cliffhanger aan deze cliff? Terwijl het vrijdag op maandag is. Het vervolg van de cliffhanger is eigenlijk al bekend: Hillard geilt op Iris. Dus geen reden om ONM te kijken maandag.
Het lijkt GTST wel (Robin, Dorothea).quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:42 schreef Wup het volgende:
mja ONM moet het van een bijrolletje hebben:(
wat een achterlijke scene was dat tussen Ellen & Bramquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Wedden dat Ellen binnen 2 weken weer te rollebollen ligt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Hillard geilt op Iris.
mee eens.. had liever gezien dat ellen gewoon boos was op bram ofzo..quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
[..]
wat een achterlijke scene was dat tussen Ellen & Bram
nou nou, topaflevering??quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Topaflevering: Fred & Hillard
Ellen gaat Kyra naar de strot vliegen. Ze verdenkt haar er van een stiekeme relatie met Bram te hebben gehad, toen zij nog 't bed met 'm deelde.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
wat een achterlijke scene was dat tussen Ellen & Bram
laat Ellen Kyra de nek dan maar flink omdraaien, zijn we daar ook mooi vanafquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ellen gaat Kyra naar de strot vliegen. Ze verdenkt haar er van een stiekeme relatie met Bram te hebben gehad, toen zij nog 't bed met 'm deelde.
Dat gebeurt op een vrijdag. De politie komt pas op maandag, dus heeft ze nog tijd om Bram uit het raam te koppen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
laat Ellen Kyra de nek dan maar flink omdraaien, zijn we daar ook mooi vanaf
ow, oke dan ligt het aan mijquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:06 schreef --Globe-- het volgende:
k vond t wel een gave aflevering hoor
Hoepel op! Zo iets hoeven we niet in ONM.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
en ik vind nog steeds dat Chris homo moet zijn
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoepel op! Zo iets hoeven we niet in ONM.
Haal de zus van Iris er maar bij. Dubbel leuk!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
laat Ellen Kyra de nek dan maar flink omdraaien, zijn we daar ook mooi vanaf
wat heeft Marnix met de moeder van Chris te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris liegt over zijn moeder. Hij zegt dat ze zich opknoopte, terwijl Marnix zei dat hij van haar was gescheiden.
Wat denk je zelf? Hij heeft 'r liggen te stampen en zo is Frommel geboren en .... ehhhh .... nou weet ik ook niet meer hoe ik me er moet uitlullen, want Marnix is de vader van Sanne ... ehhh.... ik weet 't al:: Marnix is ook de vader van Frommel, want de mentaliteit van die twee is zwaar kut.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
wat heeft Marnix met de moeder van Chris te maken?
Als je nog eens iets over me schrijft, wil je het dan zonder fouten doen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:22 schreef MirSus het volgende:
Volgens mij verward W_i_v zich met de vader van Chris, die geloof ik ook eens te zien is geweest?!![]()
van de oude garde waren het Bettina en Joycequote:Op vrijdag 24 september 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
Weer zo'n aflevering waar je de helft van de mensen niet tegenkomt. (JP, Tara, Joost, Lizzy, Hugo, Claire, Niels)
Wel toch, bij dat Bram vrijlaten verhaal.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
[..]
en Ellen vind ik altijd leuk om te zien, maar vandaag dus niet; ze trok zelfs geen gekke bekken:(
Dat moeten we hier gewoon vaak genoeg herhalen... dan gebeurt het vanzelf.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
en ik vind nog steeds dat Chris homo moet zijn
T! Ik beloof niks!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je nog eens iets over me schrijft, wil je het dan zonder fouten doen?
Nieuw decor in aantocht?quote:Woonomgeving
Samen met haar zoontje Gyman woont Renee in een appartementje.
nope ze sturen Tanja Jess op haar afquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:51 schreef pberends het volgende:
Renee moet weer een vriendinnetje krijgen. Of een keer op hetero-style gaan. Met Tonnie ofzo.
quote:Relatie en / of kinderen:
Niet getrouwd en geen kinderen, wel een hond (Bo) en twee katten (Ali en Baba).
haha, daar wachten we inmiddels al een half jaar op:)quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:52 schreef pberends het volgende:
Nieuw decor in aantocht?
waarom zou ze daar niet mogen staan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
Waarom staat Lisette nog wel bij de biografien?
quote:Opleidingen:
Zwemdiploma A en B
Sanne toch?quote:Relatie en / of kinderen:
Niet getrouwd en geen kinderen, wel een hond (Bo) en twee katten (Ali en Baba).
ach jee, Joosthumor:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
Job Joris (Joost)
da's Marnix Klein, het personage,quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
Sanne toch?.
En Jasper (20) en Sofie (16).quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
Sanne toch?.
ja, ze zijn de biografieen van de acteurs geloof ik ook aan het bijwerken nuquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:08 schreef BVO het volgende:
Ooooohh....
Ik dacht dat 'ie die het had van die bio's op de ONM-site, die gaan over de personages namelijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisette komt trug! Want ze was maandag bij de Aalsmeer studios in dr doktersjasje!
maar Lisette is allang terug hoor.......quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lisette komt trug! Want ze was maandag bij de Aalsmeer studios in dr doktersjasje!
wat ging je daar doen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahaha ik heb al in geen weken ONM gezien..ik sprak Sander De Heer ook aan met "Hey U bent toch van T Glazen Huis?" hahahaha
Ze trok één gekke bek en die bleef zo staan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
en Ellen vind ik altijd leuk om te zien, maar vandaag dus niet; ze trok zelfs geen gekke bekken:(
Kwas dr voor Rachel(ex K-Otic) die kwam bij Lijn 4quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
[..]
wat ging je daar doen?
toch niet interviewen mag ik hopen:)
had toch minstens een of andere spectaculaire Ellen-uitbarsting verwacht maar helaas...quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan voor Veronica Magazine.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
wat ging je daar doen?
toch niet interviewen mag ik hopen
en terecht, want het is helemaal geen verhaallijntjequote:Op vrijdag 24 september 2004 21:42 schreef MirSus het volgende:
had toch minstens een of andere spectaculaire Ellen-uitbarsting verwacht maar helaas...![]()
Ook dit verhaal-lijntje schuiven ze weer snel weg![]()
Ja precies, dat is ook zo! Ik bedoelde het ook meer in de zin van dat Ellen dan tenminste weer eventjes flink tekeer kon gaan en gekke bekken kon trekken enzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
en terecht, want het is helemaal geen verhaallijntje
Ellen mag eindelijk los van Bram, dat gaat juist de goede kant op toch?
Bats!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
dat sloeg ook al als een lul op een koektrommel
er komt echt nog wel een knaller hoor, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:50 schreef MirSus het volgende:
Ja precies, dat is ook zo! Ik bedoelde het ook meer in de zin van dat Ellen dan tenminste weer eventjes flink tekeer kon gaan en gekke bekken kon trekken enzoMaar dat ze daar dus weer te suf mee weg is gekomen zoals ze de laatste tijd inderdaad niet veel meer te doen heeft
![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
er komt echt nog wel een knaller hoor, dat kan niet anders
alleen het mag zo langzamerhand wel eens beginnen nu....
tis nog maar een maandje:(
Ja, dat weten we: Bram wordt door Wiv en Wup uit het raam gesodemieterd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:53 schreef Wup het volgende:
er komt echt nog wel een knaller hoor, dat kan niet anders
alleen het mag zo langzamerhand wel eens beginnen nu....
tis nog maar een maandje:(
Bram is een onbelangrijk detailquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:55 schreef the_professor het volgende:
Ja, dat weten we: Bram wordt door Wiv en Wup uit het raam gesodemieterd.
Om met Lebbis en Jansen te spreken: zien we nooit meer terug.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:59 schreef Wup het volgende:
Ellen & Claire [ en Arthur] ... dat is de essentie van ONM de komende maand
toch?
ze komen met zn drieen terug in een geweldige comedy....quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:01 schreef the_professor het volgende:
Om met Lebbis en Jansen te spreken: zien we nooit meer terug.
Je weet 't maar nooit. Daphne kwam meerdere keren terug. Alles kan in een soap.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:01 schreef the_professor het volgende:
Om met Lebbis en Jansen te spreken: zien we nooit meer terug.
Daphne komt sowieso nog even terug als Claire straks ritueel geslacht is toch?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je weet 't maar nooit. Daphne kwam meerdere keren terug. Alles kan in een soap.
Dat is een trap onder de gordel: Claire met mij vergelijken. Claire is lager dan de varkens.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
Daphne komt sowieso nog even terug als Claire straks ritueel geslacht is toch?
Zoek je ruzie met Joyce_en_Roxysnuffeltje?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:31 schreef Wup het volgende:
ik vond het trouwens wel lollig dat Fredje Joyce ook nog even een knal verkocht
jammer dat hij zo een softe eindscene kreeg
paste eigenlijk niet zo in het plaatje
het was echt een leuke bijrol
Chris is zich gewoon een beetje omhoog aan het neukenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:51 schreef MirSus het volgende:
Laat Chris maar gewoon leuk irritant doen, en geen relatie met Sanne beginnen,
word hij soft van![]()
Ongelooflijk hoe een gastrol ONM zo heeft weten op te fleuren. Ik vind het jammer dat ze hem nu gaan dumpen in het OLVG. Het had me leuk geleken als juist Fred Iris gaat redden uit de klauwen van psycho Hillard... Nu wordt Iris waarschijnlijk over een paar weken aan stukken gesneden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:31 schreef Wup het volgende:
ik vond het trouwens wel lollig dat Fredje Joyce ook nog even een knal verkocht
jammer dat hij zo een softe eindscene kreeg
paste eigenlijk niet zo in het plaatje
het was echt een leuke bijrol
Laten we dat àbsoluut hopen...!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:08 schreef Wup het volgende:
[..]
ze komen met zn drieen terug in een geweldige comedy....
nou ja, een psycho in ONM is altijd welkom natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ongelooflijk hoe een gastrol ONM zo heeft weten op te fleuren. Ik vind het jammer dat ze hem nu gaan dumpen in het OLVG. Het had me leuk geleken als juist Fred Iris gaat redden uit de klauwen van psycho Hillard... Nu wordt Iris waarschijnlijk over een paar weken aan stukken gesneden.![]()
![]()
Aha, ja dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:44 schreef Wup het volgende:
[..]
Chris is zich gewoon een beetje omhoog aan het neuken
Amen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Sanne moet binnen de kortste keren het hart van Chrisje breken, zodat z'n slechte kant weer naar boven komt.
En als ze Bram nog één keer laten bekken met Kyra (net zo ranzig als Joyce & Duuk in één bed), dan ga ik ma Vroman achterna.
Die scène met Bram en Ellen vond ik top, omdat er precies het tegenovergestelde gebeurde van wat je zou verwachten van die twee. Ik zat niet echt te wachten op nog een ruzie.
het ging toch al de verkeerde kant op met die jongen want hij was aan het verJoostenquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Sanne moet binnen de kortste keren het hart van Chrisje breken, zodat z'n slechte kant weer naar boven komt.
ik kan me niet herinneren ooit een ranzige vrijscene met Bram te hebben gezien, maar misschien heb ik dat verdrongen:)quote:En als ze Bram nog één keer laten bekken met Kyra (net zo ranzig als Joyce & Duuk in één bed), dan ga ik ma Vroman achterna.
nah, ieder zn lol, ik had liever helemaal geen scene gezien tussen die twee eigenlijkquote:Die scène met Bram en Ellen vond ik top, omdat er precies het tegenovergestelde gebeurde van wat je zou verwachten van die twee. Ik zat niet echt te wachten op nog een ruzie.
dat zoenen was toch niet zo ranzig?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:13 schreef MirSus het volgende:
Bleeh, moest gelijk weer aan dat ranzige stuk van Bram en Kyra denkenbedankt
![]()
![]()
Dan zie je nog liever een ariellende Ariel?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:13 schreef MirSus het volgende:
Bleeh, moest gelijk weer aan dat ranzige stuk van Bram en Kyra denkenbedankt
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |