LOLquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Nou die links doen het ook lekker
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:32 schreef babette21 het volgende:
ik dacht een tijd terug dat jij en Richard dezelfde waren!!
quote:In de serie heet ik Carlo Breidenbach en ik ben familie van de aardige JP. Verder mag ik er weinig over vertellen, behalve dat het een leuke spannende rol is; Carlo maakt veel mee en haalt veel streken uit.
de deugniet......quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
Carlo maakt veel mee en haalt veel streken uit.
quote:babette21: Hoe plaats je hier eigenlijk 'n foto?!?!?! heb nog wel 'n stoere van sersje....:D
Een foto plaatsen is het simpelste wat er isquote:Markie-Mark:moet je even de FAQ lezen staat het duidelijk in, uitleggen wordt een beetje lastig.
snik, zouden we dat helemaal niet meer gaan meemaken?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef babette21 het volgende:
Claire aan de drank![]()
LOLquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
[..]
de deugniet......
DAT vond ik nou wel geweldig aan Claire. Je weet de discussie over het lege glas nog wel. Mijn God wat ging die meid toen tekeer..... dat was inderdaad leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
snik, zouden we dat helemaal niet meer gaan meemaken?
maar dat deed ze heel vaakquote:Op woensdag 8 september 2004 00:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
DAT vond ik nou wel geweldig aan Claire. Je weet de discussie over het lege glas nog wel. Mijn God wat ging die meid toen tekeer..... dat was inderdaad leuk.
Net als bij de vorige zwangerschap zal Claire de embryo laten vermoorden.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:02 schreef Wup het volgende:
en nu komt die kmp baby de boel verstieren
Tara?quote:allemaal de schuld van die huilebalk
Fijn! Waarvan?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:05 schreef babette21 het volgende:
* Babette komt nog even melden dat ze de slappe lach heeft....
Grappig... Ik had al zo'n vermoeden dat een aantal van m'n caps bij jou terecht waren gekomen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef babette21 het volgende:
He ik had 'n goeie reden hoor: jij plaatste ineens zwaar 'zeldzame' pics die ik ooit persoonlijk van Richard had gekregen... Ik dacht echt: what the fuck?! Maar toen bleek dat hij die plaatjes ooit van jou had gehad (had ie er naar mij toe nooit bijverteld....) Anyway: lekker belangrijk....
ow mooi, kan je dat even snel regelen dan?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Net als bij de vorige zwangerschap zal Claire de embryo laten vermoorden.
haha, mja en daarom is ze dus ontslagenquote:Tara?![]()
die hebben we hier niet meer gezien sinds jullie chatsessie....quote:Op woensdag 8 september 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce_en_Roxylovertje?
quote:Gyman denkt erover het Beatrix-ziekenhuis te verlaten. Hugo Scherpenzeel probeert Herman te intimideren. Pim wil dat Niek haar werk in de seksclub opgeeft. Reina wordt ontslagen uit het ziekenhuis en is bang dat ze Bennie nu niet meer zal zien. Pim overtuigt de bedrijfsleider van de seksclub ervan dat ze Niek moet laten gaan. Cor heeft grootse plannen en stelt Bettina een samenwerking voor. Reina brengt Bennie het hoofd op hol. Renée stuurt Erik weg. Aafke biedt Niek een baantje aan in de keuken van De Engel. Margot nodigt Anna en Herman uit hun verhaal voor de camera's van TV-Lokaal te vertellen. Sander beklaagt zich bij Els over Reina. Bettina wil van Joyce weten wat Ed's kansen op een veroordeling zijn. Margot verrast Sander met een spontane kus. Els vertelt Cor voorzichtig dat Reina's werk te wensen overlaat. Ed moet Victor meedelen dat de officier van Justitie een onderzoek tegen hem is begonnen. Renée biedt Erik haar welgemeende excuses aan. Harry lokt Herman mee. Gedeelde ergernis over Reina's optreden brengt Sander en Margot dichter bij elkaar. Cor hoort dat er een nieuwsuitzending aan de Windhoek gewijd zal worden. Hij heeft een vervelende mededeling voor Els Stam. Daphne luistert Jan en Niek af.
Richard leeft dus nog want dit komt van hemquote:"Onderweg naar Morgen" (week 37, 1999)
Frank weet niet wat hij hoort als Ellen hem vertelt over haar relatie met Serge. De financiering van Victor's nieuwe kliniek levert problemen op. Bettina heeft een plan en belt Aafke om een afspraak te maken. Ravi probeert de bestemming van zijn huwelijksreisje met Aïsha geheim te houden. Serge ontmoet Frank voor de deur van Ellen's ziekenhuiskamer en speelt mooi weer. Ellen raakt in paniek als ze geconfronteerd wordt met andere dwarslaesie patiënten. Frank is kwaad op Aafke omdat ze hem niet heeft verteld over Ellen's relatie. Joyce probeert hem een hart onder de riem te steken. Bento is in de problemen geraakt nadat hij heeft hardgelopen, maar wil er niet over praten nu er een belangrijke wedstrijd voor de deur staat. Margot denkt dat de samenwerking met Serge een succes wordt en wordt door Ravi op een idee gebracht voor een nieuwe cursus. Ze gaat het met Serge bespreken. Aafke wacht in Victor's kantoor en hoort een gesprek tussen hem en Bettina dat niet voor haar oren is bedoeld. Ellen heeft er grote moeite mee haar situatie te accepteren. Babette heeft het moeilijk met Sasza's vertrek en trekt zich terug. Frank twijfelt of hij bij Ellen op bezoek zal gaan. Ruby heeft geprobeerd om Babette op te vrolijken, maar ze kan het niet waarderen. Ook JP is kwaad op Ruby. Renée is blij om te zien dat Ellen weer wat vechtlust vertoont, ondanks dat het tussen haar en Frank slechter gaat. JP heeft zelf ook een verrassing voor Babette bedacht.
Hoe kan Claire een half glas verspillen als er niks in zit?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:10 schreef babette21 het volgende:
Van wiv en wup.... omdat ik nu die hele scene met dat glas weer voor me zie, waarin Claire de halve inhoud verspilt.... en om de uitdrukking "die kmp baby" (die houden we erin!!!)...
Dat was een andere scène:quote:Op woensdag 8 september 2004 00:14 schreef babette21 het volgende:
ach man 't plenste er aan alle kanten overheen! aan 't einde van de scene, tóen was ie leeg!!!
zoooooo die jankende Joost is het lelijkste wat ik ooit in ONM heb gezienquote:Op woensdag 8 september 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: gelukkig krijgen we binnenkort Simone Cobben als Taralalala. Erger dan die jankende pizzaface kan het toch niet worden. Hoewel .... op het einde van het vorige seizoen zat Joost te brullen. Ik dacht dat Endemol een oerang oetang had ingehuurd.
Gelukkig maar, anders heb ik net voor niks een paar honderdduizend caps gebrand.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:12 schreef Svensational het volgende:
Richard leeft dus nog want dit komt van hem
hey pas je een heel klein beetje op met je vergelijkingquote:Op woensdag 8 september 2004 00:13 schreef babette21 het volgende:
De Van Walsums (incl. de aangetrouwden) kunnen gewoon niet janken....
Da's inmiddels toch wel duidelijk...
Hoeveel Turken gaan we dan nog in ONM krijgen, als er al een Turk Van De Week wordt uitgeroepen?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
ook erger dan die behaarde Turk van de week
scene 1 was in de keuken, scene 2 in 't tuinhuis... toch?! (want dan begrijpen we elkaar weer!)quote:Op woensdag 8 september 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was een andere scène:
1. Claire klotst er alles uit, terwijl Niels op zijn bakkes wordt geboeft!
2. Claire heeft weer een van Walsumruzie, is geïrriteerd en zuipt een leeg glas leeg.
ahhh van Walsum familiedinertjesquote:Op woensdag 8 september 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire heeft weer een van Walsumruzie, is geïrriteerd en zuipt een leeg glas leeg.
Misschien moet Tara eens naar de discoboot van Ellen gaan kijken?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Over branden gesproken... Als Tara van DOK een hotte tent wil maken moet ze maar eens een kijkje nemen bij haar collega's in Scala te Meerdijk... was ook erg hot de laatste tijd.![]()
LOL, zijn prijs is nog een naaktscene op de SEH:)quote:Op woensdag 8 september 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoeveel Turken gaan we dan nog in ONM krijgen, als er al een Turk Van De Week wordt uitgeroepen?
Hij mag het een keer met Tara doen. Sodemietert ze gelijk op!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:22 schreef Wup het volgende:
LOL, zijn prijs is nog een naaktscene op de SEH![]()
Ehhhh... Gepke Witteveen gaat Aafke spelen, niet Guuske Kotte.....quote:Op woensdag 8 september 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kijk, daar hebben we Aafke
ik ben een voorstander van mooi huilen en geloof ook best dat Kim Pieters dat kan...quote:Op woensdag 8 september 2004 00:20 schreef Wup het volgende:
hey pas je een heel klein beetje op met je vergelijking
Claire heeft ook wel eens beschaafd gehuild hoor
ik doelde ook vooral op Joost, Tara en La Claire...quote:en Hugo en Arthur heb ik geloof ik nooit zien janken?
Een deleted scene lijkt me een gepastere prijs.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:22 schreef Wup het volgende:
LOL, zijn prijs is nog een naaktscene op de SEH:)
* Wup heeft last van korte termijn heimwee*quote:Op woensdag 8 september 2004 00:20 schreef babette21 het volgende:
scene 1 was in de keuken, scene 2 in 't tuinhuis... toch?! (want dan begrijpen we elkaar weer!)
ze waren overigens allebei ge-wel-dig!!
bespaar me....quote:Op woensdag 8 september 2004 00:22 schreef Wup het volgende:
LOL, zijn prijs is nog een naaktscene op de SEH:)
Ik zie 'm nog de Carmina Burana van Carl Orff "dirigeren".quote:Op woensdag 8 september 2004 00:25 schreef babette21 het volgende:
Arthur deed niet aan huilen, maar aan dramatisch muziek luisteren... da's nog veel beter!!!!
Kom eens langs voor een borrel. Dan kijken we samen de video's terug.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:27 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft last van korte termijn heimwee*
~~~~~~~~ de striptease van Niels ~~~~~~~~~~~
Ik zou je al ontslaan als je "Ik word" met "dt" schrijft.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:29 schreef babette21 het volgende:
Als ik ooit ontslagen wordt voor disfunctioneren (of slapen) op 't werk, dan klaag ik Fok! aan...
heel Hugo is irritant, hij begint een beetje te Joostenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:29 schreef babette21 het volgende:
ohja, die boot van Huug, dat was ergernis #12 vandaag.... zo heerlijk origineel ook....
ow nog zo een wereldscenequote:Op woensdag 8 september 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie 'm nog de Carmina Burana van Carl Orff "dirigeren".
"Maestro! Muziek!" en toen ging hij weer als een dolle door de kamer heen en weer. Hij heeft wel meer ervaring met drank dan Claire. Tuur laat de drank precies tot aan de glasrand klotsen, niet er overheen.
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:36 schreef Wup het volgende:
en wij ondertussen maar hele topics volklagen
... volzeiken ... bedoel je ....quote:Op woensdag 8 september 2004 01:55 schreef Wup het volgende:
oke herstel:
en Wup ondertussen maar hele topics volklagen
Je hebt helemaal gelijk, ik was zo in de war dat ik maar ben gaan slapenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh... Gepke Witteveen gaat Aafke spelen, niet Guuske Kotte.....
Hij is weer geweldig, maar je zou me ook een heel groot plezier doen als je een shot hebt van het moment dat Iris in d'r bakkes wordt geslagenquote:Op woensdag 8 september 2004 04:22 schreef Wup het volgende:
Voor Svens smoelenboek
Lizzy is all over the place besmet,quote:Op woensdag 8 september 2004 11:18 schreef babette21 het volgende:
Ja nu je het zegt: herpes ipv platjes! Bewijs genoeg!!
Alleen voor dit type hoef je je broek niet te laten zakken....
btw, wat een onmogelijk tijdstip om te posten weer.... gaat jouw wekker nooit ofzo?!
tja toen zat ik Down Under, dus dat hele verhaal heb ik gemist...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:44 schreef Wup het volgende:
ik had me nog bedacht dat Claire ook wel gehuild heeft tijdens dat gedoe met Sid en die abortustoestand,
volgens mij toen wel beschaafd. Maar ik heb er geen bewijs van.
ik ben juist erg blij dat ze niet zo een jankerd is.
wanneer ga jij eens stoppen met het serieus nemen van wiv?!?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:49 schreef Mvnl het volgende:
Komt Aafke nou serieus terug?
quote:Op woensdag 8 september 2004 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens stoppen met het serieus nemen van wiv?!?
tja ik heb al eens uitgelegd dat ik geen goede caps kan maken als er teveel beweging isquote:Op woensdag 8 september 2004 08:49 schreef Svensational het volgende:
Hij is weer geweldig, maar je zou me ook een heel groot plezier doen als je een shot hebt van het moment dat Iris in d'r bakkes wordt geslagenDie kan ik dan gebruiken als w_i_v me weer eens pest
Ja, dat weet ik, maar ik vind ze toch heel mooiquote:Op woensdag 8 september 2004 12:07 schreef Wup het volgende:
[..]
tja ik heb al eens uitgelegd dat ik geen goede caps kan maken als er teveel beweging is
omdat ie lek geslagen was met een honkbalknuppelquote:Op woensdag 8 september 2004 12:15 schreef Mvnl het volgende:
<zucht> heb het gister weer eens gemist, en hh gaat weer niet lukken vandaag..
Maar kan iemand vertellen wat de reden is dat die (zelf ook vrij bloederige) meneer Iris in haar gezichtje sloeg (behalve omdat haar kop hem/velen niet aanstaat)?
Ben ineens weer ernstig bang voor de teleurstelling:quote:Op woensdag 8 september 2004 12:23 schreef Wup het volgende:
vanavond gaat het waarschijnlijk wel weer een beetje leuk worden
Lizzy met enge ziektes en La Claire mag eindelijk weer eens meedoen
dit hebben we inmiddels ook tot klassieker verheven die we ze voor de rest van het bestaan van ONM zullen nadragenquote:Op woensdag 8 september 2004 12:26 schreef babette21 het volgende:
"Joost scheurt met gevaar voor eigen leven door de straten van Ulft...."
No need to say more....![]()
niet zo pessimistisch...quote:maar wat als Lizzy gewoon ff kramp in d'r poot heeft ofzo?!?!?
* Babette zegt: eerst zien, dan geloven!!
fok vindt ook dat het Wupje teveel blaat, en vlucht daarom soms een paar uurtjes uit de lucht om bij te komen van al die ellendequote:edit: reactie op bericht van Sven... maar Wup moest zo nodig tussendoor komen....
Waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:55 schreef babette21 het volgende:
wanneer ga jij eens stoppen met het serieus nemen van wiv?!?
hierzo, ik was ff een paar dagen ziek maar I'm back.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce_en_Roxylovertje?
Jezus, weer zo'n schaap dat van Bram gaat kwijlen... Lekker realistisch...quote:Shirina is trots als Bram haar complimenten geeft over haar werk.
ik doelde eigenlijk op het stukje Lizzy-Claire (en de platjes....), daar zat ik me al helemaal op te verheugen maar misschien stelt 't wel geen reet voor. En aangezien ik niet zo goed tegen teleurstellingen kan dwong ik mezelf maar even om realistich te zijn...quote:Op woensdag 8 september 2004 15:56 schreef Wup het volgende:
niet zo pessimistisch...
want La Claire is er ook nog.
Zolang ze niet gaat smeken is haar aanwezigheid alleen al genoeg om een hele uitzending oke te verklaren
Ik was eerst woest op Fok (de zoveelste keer geklooi in korte tijd),quote:fok vindt ook dat het Wupje teveel blaat, en vlucht daarom soms een paar uurtjes uit de lucht om bij te komen van al die ellende
Ben ook nog steeds geen fan van die Tonnie inderdaad!quote:Op woensdag 8 september 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
Die Tonnie is een drama en Joost denkt weer eens dat ie grappig is.
Maar vandaag maakt 't niet uit: Claire gaat goed en Chris is ook lekker bezig!!
nog steeds onverstaanbaarquote:Op woensdag 8 september 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
Die Tonnie is een drama
en dus geslaagde uitzendingquote:Maar vandaag maakt 't niet uit: Claire gaat goed en Chris is ook lekker bezig!!
mja daar zaten we nou net op te wachten;)quote:Op woensdag 8 september 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
Ilyas is gewoon de mannelijke Renée....![]()
ze speelt vergeleken bij de andere nieuwkomers nog niet eens zo slecht, maar haar rol is flutquote:"Betty" (godver, weer d'r naam kwijt) mag alleen blijven als ze een psycho blijkt te zijn...
Qua lengte mogen ze haar aan Hugo koppelen...
nah da's mooi want daar had ik haar voor ingehuurd.....quote:Iris was vandaag wederom het Lipgloss Meisje,
waarmee ze deze week een goede kans maakt op de Lipgloss Wissel Award...
ik spreek jou nog wel als ze weer een verhaallijntje krijgt;)quote:En tot slot, ja hou je vast (en dit is geen grapje).... ik vond Kyra redelijk oké vandaag....
Daarom zei ik ook dat ik haar als psycho wil zien...quote:Op woensdag 8 september 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
ze speelt vergeleken bij de andere nieuwkomers nog niet eens zo slecht, maar haar rol is flut
verder heeft ze dezelfde neiging als Tom Mickers [ remember him?];
tja dat viel me vandaag ook al op... blijven oefenen, meisje...quote:op het commando 'kijk boos' gaat het helemaal verkeerd
dat zou nog wel eens een grote bron van ergernis [ of slappe lach] kunnen gaan worden.
ik herhaal: ik vond haar redelijk oké vandaagquote:ik spreek jou nog wel als ze weer een verhaallijntje krijgt;)
Trut.... Ik zoek een ander hoor!!! ('t is dat Sven binnenkort naar Oz gaat.....)quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
reminder voor Babetje
[ haha, je hebt er om gevraagd:)]
[afbeelding]
Iris is gewoon een leuk sociaal mens dat anderen een tweede kans geeft. Zo krijgt Fred een tweede kans om haar in de billen te knijpen. Is dat niet mooi?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
Die iris is ook snel om...wat Marnix Klein betreft...
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
reminder voor Babetje
[ haha, je hebt er om gevraagd:)]
[afbeelding]
da's prachtig... echt heel ontroerend...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris is gewoon een leuk sociaal mens dat anderen een tweede kans geeft. Zo krijgt Fred een tweede kans om haar in de billen te knijpen. Is dat niet mooi?
die gast doet me een beetje aan die kerel van Kees & Co denken...quote:Op woensdag 8 september 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Martin Mens als Fred Spijkerman
Qua uiterlijk lijkt Eric Bouwman op Robin Rienstra.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
Die Tonnie is een drama en Joost denkt weer eens dat ie grappig is.
Maar vandaag maakt 't niet uit: Claire gaat goed en Chris is ook lekker bezig!!
* Babette is klaar voor de tweede ronde... eh helft!!
Kan nog een leuke jongere-kloon-verhaallijn uitkomen dus!quote:Op woensdag 8 september 2004 22:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt Eric Bouwman op Robin Rienstra.
Is dit weer een sneer aan mijn adres?quote:Op donderdag 9 september 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een leuke icon nu, al zeg ik het zelf
Iris zoals ik haar het liefste zie![]()
Wup, bedankt voor de caps! En hij is maar voor eventjes
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is dit weer een sneer aan mijn adres?
Die ogen vind ik nou zo sexy.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:29 schreef Wup het volgende:
niet als sneer bedoeld, maar volgens mij zijn haar ogen echt niet helemaal in orde....
[afbeelding]
Jij wel, Chris? ... eehhhh ... ik bedoel "Jij wel, Sven?"quote:Op donderdag 9 september 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Iris is sowieso niet helemaal in orde.
Ik zie de ergernis niet?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:29 schreef babette21 het volgende:
ohja, die boot van Huug, dat was ergernis #12 vandaag.... zo heerlijk origineel ook....
Hotel-Restaurant 'De Liftende Hoer'.quote:Op donderdag 9 september 2004 09:49 schreef Svensational het volgende:
Ik betn trouwens benieuwd als welk decor we Huize Couwenberg terug gaan zien
een beetje respect graag....quote:Op donderdag 9 september 2004 09:49 schreef Svensational het volgende:
[/sub] Toen kwam Clairtje eraan en deed ze wel stoer met haar geschreeuw maar later werd het echt weer zo'n klein meisje toen ze Niels zag
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:19 schreef Wup het volgende:
[..]
een beetje respect graag....
hij loopt nog steeds te zwelgen.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:25 schreef Svensational het volgende:
Dat vond ik ook weer zo'n rare scene. Voelt hij dan toch nog iets voor Claire
ja, er is inderdaad weinig humor meer.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:53 schreef Svensational het volgende:
In het begin had ik echt een hekel aan Arthur. Maar ik mis hem ook. De humor is weg uit ONM
ow da's mooi, dan ben je er immuun voor gewordenquote:Op donderdag 9 september 2004 12:17 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de Joost-grappen helemaal gemist overigens
misschien wordt dat dan wel het Renee huisje waar we nu al maanden met spanning op wachten,quote:Ik ben trouwens benieuwd als welk decor we Huize Couwenberg terug gaan zien
Misschien zien we Arthur welquote:En Joost haalt zijn rijbewijs. Zijn eerste ritje is naar zijn vader in de bajes.
hou op, schei uit.....quote:Op donderdag 9 september 2004 11:35 schreef Wup het volgende:
het doorloop geluid is echt uitermate irritant.
dat dacht ik ook meteen.... maar 't zal wel niet...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien zien we Arthur wel
en Joost levert alleen nog maar vreselijke teleurstellingen op tot nu toe:(quote:Op donderdag 9 september 2004 15:18 schreef babette21 het volgende:
die omschrijvingen maken zichzelf tot nu toe niet bepaald waar...
waarschijnlijk belandt ie "per ongeluk" zelf achter de tralies..quote:Op donderdag 9 september 2004 15:21 schreef Wup het volgende:
en Joost levert alleen nog maar vreselijke teleurstellingen op tot nu toe:(
dus hij zal het gevang wel niet eens halen.
Zoals bekend hou ik niet van die bewegende blokjes,quote:* Wup weigert bij deze elke medewerking aan welke avatar dan ook![]()
Vanavond na ONM haal ik em weer wegquote:Op donderdag 9 september 2004 15:21 schreef Wup het volgende:
* Wup weigert bij deze elke medewerking aan welke avatar dan ook![]()
Ik denk dat we weer blij worden gemaakt met een dooie mus... maar het zou zo maar kunnen dat ze dat op dezelfde dag gefilmd hebben als Tonnie's invrijheidstelling.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien zien we Arthur wel
Of we zien Arthur maar geen Hidde Maasquote:Op donderdag 9 september 2004 15:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat we weer blij worden gemaakt met een dooie mus... maar het zou zo maar kunnen dat ze dat op dezelfde dag gefilmd hebben als Tonnie's invrijheidstelling.
Daarom krijgen we meiske Cobben, zeer binnenkort.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:27 schreef Wup het volgende:
helaas is meiske Klomp is niet zo bestand tegen Pamela Teves
* Wup heeft dat niet gehoord hoor...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:40 schreef babette21 het volgende:
Ellen en Claire die praten over baby's....
Claire die het heeft over "die kleine"....
Dan ligt het toch aan jou, want ik heb het wel gehoord.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft dat niet gehoord hoor...
ik snap het niet, in die scene met JP was ze wel weer oke...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daarom krijgen we meiske Cobben, zeer binnenkort.
dat trucje moet je me toch eens leren...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft dat niet gehoord hoor...
dat heet ontkenningsfase.....quote:Op donderdag 9 september 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan ligt het toch aan jou, want ik heb het wel gehoord.
De Lipgloss Wup Award?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:42 schreef babette21 het volgende:
de close-ups in de eerste scene waren wel héél erg over de top...
Tara Klomp lijkt vandaag voor de LWA te gaan...
LOL, hij is helemaal goedquote:Op donderdag 9 september 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
De Lipgloss Wup Award?
Snap ik ff niet.....quote:Op donderdag 9 september 2004 19:43 schreef Wup het volgende:
dat heet ontkenningsfase.....
* Wup wil het niet weten, Wup wil het niet horen...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Snap ik ff niet.....
Deze week leek ie naar Iris te gaan, maar Taralala blijkt toch een serieuze concurent...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
De Lipgloss Wup Wissel Award?
Check je tv eens. Bij mij is het geluid normaal.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
is de geluidsman dronken?
echt waar? tijdens dat sollicatiegesprek ook?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Check je tv eens. Bij mij is het geluid normaal.
De wat?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:42 schreef babette21 het volgende:
de close-ups in de eerste scene waren wel héél erg over de top...
Tara Klomp lijkt vandaag voor de LWA te gaan...
mja wrijf het nog even in... zucht.....quote:Op donderdag 9 september 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Party: de Alcoholist en de Zwangere aan het kraanwater... :')
Dit seizoen mogen de mensen van het geluid ook experimentjes uitvoeren.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:53 schreef Wup het volgende:
echt waar? tijdens dat sollicatiegesprek ook?
Als jij voortaan de quote-functie gebruikt..quote:Op donderdag 9 september 2004 20:05 schreef babette21 het volgende:
Eerst verder lezen Sven... dan pas vragen stelllen....
LOLquote:Op donderdag 9 september 2004 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit seizoen mogen de mensen van het geluid ook experimentjes uitvoeren.
ja ik vond um ook geweldigquote:Op donderdag 9 september 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Jp stal trouwens helemaal de show vandaag met z'n hippe look
Hier wel.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:53 schreef Wup het volgende:
Maar je durft geen shots meer te plaatsen uit angst dat ik er avatar van maak hequote:Op donderdag 9 september 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik vond um ook geweldig
Voor het sollicitatiegesprek was het even wat vaag (beeld van buiten), toen ze naar binnen schakelden was het weer goed, maar dat hoorde zo neem ik aan..quote:Op donderdag 9 september 2004 19:53 schreef Wup het volgende:
[..]
dank u, het ging een paar keer mis wi [=Wups Inziens],quote:Op donderdag 9 september 2004 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Voor het sollicitatiegesprek was het even wat vaag (beeld van buiten), toen ze naar binnen schakelden was het weer goed, maar dat hoorde zo neem ik aan..
als ik een vertaling nodig heb vraag ik het jullie gewoon toch?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tip: TT 222.
Dan heb je geluk dat Olaf er uit is, want die verstond zelfs ik voor geen meter.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
als ik een vertaling nodig heb vraag ik het jullie gewoon toch?
en nu is daar Tonnie:(quote:Op donderdag 9 september 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan heb je geluk dat Olaf er uit is, want die verstond zelfs ik voor geen meter.
Hihi viel mij ook op!! Vooral toen ze JP een lekker ding moest noemen!!quote:Op donderdag 9 september 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
JP, alias De held Clown van ONM 9 september 2004
Kim Pieters kan haar lachen ook niet inhouden:)
Claire is in Tara veranderd?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
Hihi viel mij ook op!! Vooral toen ze JP een lekker ding moest noemen!!
Nee, ik bedoel Knuppelmans die morgen "vieze boekjes" wil "lezen".quote:Op donderdag 9 september 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
Inelkaargeklopte?! (Iris ofzo?!?!)
ik vond hem wel grappig in de preview met zn vieze boekjes....quote:Op donderdag 9 september 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ik bedoel Knuppelmans die morgen "vieze boekjes" wil "lezen".
Tonnie de V., de stonede brancardier van het AZB.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
en nu is daar Tonnie:(
maar hij staat nog steeds als gastrol dus misschien blijft hij niet al te lang
ze hebben die rol op hem aangepast.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie de V., de stonede brancardier van het AZB.
Eric doet het beter dan verwacht, maar de rol is nog niet echt boeiend te noemen. Doet me erg denken aan Ravi.
Dan hoop ik dat hij in een stoonde bui die gekleurde SEH -kamers er uit kart.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie de V., de stonede brancardier van het AZB.
Ik moet zeggen dat Erics acteerwerk me tot nu toe heel erg meevalt. Voor een beginner doet hij het heel goed.quote:Eric doet het beter dan verwacht, maar de rol is nog niet echt boeiend te noemen. Doet me erg denken aan Ravi.
Ravi en Tonny lijken wel wat op elkaar, behalve dan dat Ravi nooit in de slammer heeft gezeten. Hoewel: hij hikte er tegen aan, want in het begin stal hij benzodiazepines uit de pillenkast van 't Beatrix, om aan een dopedealer te verkloppen.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
Ravi was wel grappig trouwens, dat heb ik bij Tonnie nog niet kunnen constateren maar wie weet
Terwijl iedereen weet dat Anouck Klomp een omgebouwde kerel is!quote:Op donderdag 9 september 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
Bettina noemde Tara ook al meiske![]()
Sanne is op zich leuk en ze ziet er leuk uit, maar ik vind haar karakter te lief. Ik wil haat! Herrie! Stennis!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:00 schreef MirSus het volgende:
Sanne vond ik tot nu toe altijd wel ok, maar vandaag stond ze echt
haar tekst "af te wachten" en op te lezen, het leek nu ff nergens op.
Maarja elk begin is moeilijk![]()
Jaa dat vind ik ook, beetje meer pit hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sanne is op zich leuk en ze ziet er leuk uit, maar ik vind haar karakter te lief. Ik wil haat! Herrie! Stennis!
Dat ze maar eens op Petra Kachelpook gaat lijken.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:03 schreef MirSus het volgende:
Jaa dat vind ik ook, beetje meer pit hoor![]()
nee maar.... we zijn het eens!!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wil haat! Herrie! Stennis!
Daar klinken we op! Doet Claire ook met de champagne als ze haar overwinning viert.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:05 schreef babette21 het volgende:
nee maar.... we zijn het eens!!
of baby's, ook leukquote:Op donderdag 9 september 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wil haat! Herrie! Stennis!
Geen baby's, want dan krijg je over een paar jaar weer een stel slecht acterende "Gymans j.r.'s".quote:Op donderdag 9 september 2004 21:06 schreef Wup het volgende:
of baby's, ook leuk![]()
Nou doe maar erger nog, èn beter acteeerwerk!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat ze maar eens op Petra Kachelpook gaat lijken.
Claire?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:09 schreef MirSus het volgende:
Nou doe maar erger nog, èn beter acteeerwerk!
Claire?, nou die acteert wel iets beter als al die nieuwe bij elkaar hoor!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Claire?
tis pure Wup kwelling....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
baby's zijn nooit leuk.... zelfs stennisschoppende baby's zijn NIET leuk....
Laat dat ff duidelijk zijn.....![]()
Claire geeft het weg aan Joycequote:Op donderdag 9 september 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
[..]
tis pure Wup kwelling....
Claire moet gewoon weer even ruzie krijgen zodat iemand haar van een trap kan gooien,
het is nog niet te laat... toch?
ik denk trouwens dat Bram een voorbeeldige ouder is vergeleken bij wat Claire ervan zal bakken
Ja, maar ik vind Petra Kagchelland gewoon veel lekkerderder! Lizzy is ook weer helemaal lekker nu ze weer een leuk en fris kapsel heeft.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Claire?, nou die acteert wel iets beter als al die nieuwe bij elkaar hoor!
oe goed idee, ze kan dat kind natuurlijk verkopenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:15 schreef MirSus het volgende:
Claire geeft het weg aan Joyce![]()
De baby komt te overlijden als Claire een Champagnekurk tegen het hoofdje laat knallen. Is die arme baby helemaal nat, net als de vloer.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:15 schreef MirSus het volgende:
Claire geeft het weg aan Joyce![]()
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...quote:Op donderdag 9 september 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan hoop ik dat hij in een stoonde bui die gekleurde SEH -kamers er uit kart.
* Wup wil de scene dus echt dolgraag zienquote:Op donderdag 9 september 2004 21:17 schreef babette21 het volgende:
* Bet ziet levendig voor zich hoe La Claire de krijsende baby in de "vuile was-zak" van Niels propt
en vervolgens aan een onwetende Niels vraagt of hij even wil gaan rammen.......
of het zelf doet natuurlijk.................![]()
In het ergste geval gaat Claire verbrammen.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:17 schreef babette21 het volgende:
* Bet ziet levendig voor zich hoe La Claire de krijsende baby in de "vuile was-zak" van Niels propt
en vervolgens aan een onwetende Niels vraagt of hij even wil gaan rammen.......
of het zelf doet natuurlijk.................![]()
En dan krijgen we zeker een gastrol van Owen Schumacher die als Jan Peter Balkenende voor de camera komt huilen over hoe erg hij het vindt en dat hij hard gaat optreden?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
Aan het einde van dit seizoen blijkt Köksal Cabar, een neef van Ilyas, lid te zijn van een terroristische cel, die een aanslag wil plegen op het AZB. Ilyas komt hier bij toeval achter en probeert hem ervan te weerhouden, maar tevergeefs...
Köksal bindt Ilyas stevig vast aan de houten balken in z'n kamer, maar niet stevig genoeg, want Ilyas weet te ontkomen en spoedt zich naar het ziekenhuis. We zien hem de SEH in rennen... vervolgens zien we het exterieur van het AZB... Er volgt een gigantische explosie, die in heel Amsterdam te voelen is... zelfs in het Pakhuis. Wie heeft de terroristische aanslag overleefd?
ik zei toch dat ze haar naar de klote aan het schrijven zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
tja 't erste van alles is nog wel dat ze BLIJ lijkt te zijn met "dat KMP kind"......
't is echt hopeloos..... * zucht *
haha, dat zou wel heel erg tof zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan krijgen we zeker een gastrol van Owen Schumacher die als Jan Peter Balkenende voor de camera komt huilen over hoe erg hij het vindt en dat hij hard gaat optreden?
ja ik kan niet anders zeggen dan: je had gelijk....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
ik zei toch dat ze haar naar de klote aan het schrijven zijn
ze zijn gewoon woest op Kim Pieters en geven haar daarom zo aan anti-Claire lijntje
maar......
De familie van Ylias Cabar is lid van de PKK?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:25 schreef babette21 het volgende:
ja hoor Iwan, koppel jij die Moslim-man maar meteen weer aan een terroristische aanslag.... origineel hoor!!
Claire laat haar spruit afdrijven....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:27 schreef babette21 het volgende:
ja ik kan niet anders zeggen dan: je had gelijk....
ik had nog gehoopt op een melodramatisch lijntje, maar nee hoor: we krijgen baby-gejubel...
* diepe zucht *![]()
kindeke Kagchelland heeft nu al meer verhaallijntjes in ONM gehad dan Nikkie Plessen:(quote:Op donderdag 9 september 2004 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar ik vind Petra Kagchelland gewoon veel lekkerderder! Lizzy is ook weer helemaal lekker nu ze weer een leuk en fris kapsel heeft.
des te harder komt de klap aan als ze straks van de trap de gelazerd wordt,quote:Op donderdag 9 september 2004 21:27 schreef babette21 het volgende:
ik had nog gehoopt op een melodramatisch lijntje, maar nee hoor: we krijgen baby-gejubel...
tja ze steekt er dan ook met kop en schouders boven uit....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
kindeke Kagchelland heeft nu al meer verhaallijntjes in ONM gehad dan Nikkie Plessen:(
LOL, Bettina Berger is er zelf ook achter gekomen hoe een suffe doos Renee is en ze is zich in een hoekje diep aan het schamen nu.....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:32 schreef MirSus het volgende:
Zit Renee trouwens ook tijdelijk ondergedoken in de onbekende schuilplaats v. Lisette?? Benieuwd wanneer die 2 eindelijk weer te voorschijn gaan komen![]()
Tenminste, als Renee dan ook écht iets te doen krijgt en niet alleen maar als beeldvulling dient zoals vorig seizoen!
hahaquote:Op donderdag 9 september 2004 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, Bettina Berger is er zelf ook achter gekomen hoe een suffe doos Renee is en ze is zich in een hoekje diep aan het schamen nu.....
A la Mozes in een rieten mandje de gracht in?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire laat haar spruit afdrijven....
Beetje jammer alleen van Bettina B. want die vind ik wel ok!! Jammer dat het er als Renee niet echt uit komt!!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:35 schreef Wup het volgende:
[..]
en please laat dat mens eeuwig slechts als beeldvulling fungeren,
meer is Renee niet waard
ojee dan komt het aan bij het bootje van Hugo.....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
A la Mozes in een rieten mandje de gracht in?
zal het dan toch nog gebeuren....??quote:Op donderdag 9 september 2004 21:33 schreef Wup het volgende:
dan krijg jij je huilscene
Ik vind Bettina Berger ook oke, maar aan Renee valt niks meer te reddenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:38 schreef MirSus het volgende:
Beetje jammer alleen van Bettina B. want die vind ik wel ok!! Jammer dat het er als Renee niet echt uit komt!!
mja ik heb besloten dat zoiets wel moet gaan gebeuren,quote:Op donderdag 9 september 2004 21:41 schreef babette21 het volgende:
zal het dan toch nog gebeuren....??![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:40 schreef Wup het volgende:
ojee dan komt het aan bij het bootje van Hugo.....
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:43 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik heb besloten dat zoiets wel moet gaan gebeuren,
Claire is veel te blij met die koter dus dat MOET wel misgaan.
toch?
ja je zal het wel denken....quote:Op donderdag 9 september 2004 21:43 schreef Wup het volgende:
mja ik heb besloten dat zoiets wel moet gaan gebeuren,
Claire is veel te blij met die koter dus dat MOET wel misgaan.
toch?
Ik val dan ook alleen maar op haar goddelijke lichaam.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:34 schreef babette21 het volgende:
tja ze steekt er dan ook met kop en schouders boven uit....
qua lengte dan, niet qua acteertalent... maar dat lijkt met duidelijk
Ja, in de schroef! Hak tsak tsak!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:40 schreef Wup het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:40 schreef Wup het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, in de schroef! Hak tsak tsak!!!
ik kan echt nul redenen bedenken waarom ze Claire op de valreep kapot zouden gaan schrijven.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je zal het wel denken....![]()
meteen 'n goeie reden voor mijn "Thelma & Louise"-achtige einde, die ik voor ogen heb...
Ellen voelt zich ook klote dus die wil vast wel naast haar zitten op het moment surpreme...
Zeg nou zelf, da's toch de ultieme "cliff" ????![]()
... en samen een lezzie worden, net als Iris en Shirina die op één duivenkot gaan wonen!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:55 schreef Wup het volgende:
en ik heb nog steeds de idee dat de dames tegelijkertijd vertrekken dus........
neuh, Chris moet blijvenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het einde van Bram hebben we al bepaald. Hoe gaan we ons over tien maanden van Frommelmans ontdoen?
Dat hoorde volgens mij gewoon bij de rolquote:Op donderdag 9 september 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hihi viel mij ook op!! Vooral toen ze JP een lekker ding moest noemen!!
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
en ik heb nog steeds de idee dat de dames tegelijkertijd vertrekken dus........
... 2 ...quote:Op donderdag 9 september 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
ja ik verwacht ook dat ze samen vertrekken... er zijn alleen twee opties, van één ervan word ik erg verdrietig*
1) Ellen en Claire vertrekken op spetterende wijze, dan wel doordat zij op gruwelijke wijze vermoord worden, dan wel doordat zij op heroïsche wijze van 'n cliff afrijden...
2) Ellen en Claire vertrekken naar waar dan ook, omdat ze het moederschap ineens belangrijker vinden dan hun carrière... en over een jaar weet niemand meer wie zij ook alweer zijn...
* mogen jullie raden welke...
foei, ga je toetsenbord spoelenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
2) Ellen en Claire vertrekken naar waar dan ook, omdat ze het moederschap ineens belangrijker vinden dan hun carrière... en over een jaar weet niemand meer wie zij ook alweer zijn...
Ik hoop op 2!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
ja ik verwacht ook dat ze samen vertrekken... er zijn alleen twee opties, van één ervan word ik erg verdrietig*
1) Ellen en Claire vertrekken op spetterende wijze, dan wel doordat zij op gruwelijke wijze vermoord worden, dan wel doordat zij op heroïsche wijze van 'n cliff afrijden...
* mogen jullie raden welke...
Kijk, dit begint ergens op te lijken!!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:10 schreef babette21 het volgende:
Kyra neergeknald,
Krijg toch de %*&^$#@^&!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:10 schreef babette21 het volgende:
Iris vergiftigd...
Maar dan op zijn Engels uitgesproken. A tart.... een hoer.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Taartje
wat een leukerdje toch.....quote:Op donderdag 9 september 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
Sidje Kersepitje.....![]()
haha, zo te zien was La Claire Liesje weer eens leuk aan het afbekken......quote:Kan Lisetje onze Claire nog redden van de truttigheid?!??
* Wup zoekt leuke nieuwe acteur...... zoekt, en zoekt......eh.....quote:Op donderdag 9 september 2004 22:32 schreef Svensational het volgende:
Mag ik vragen waarom iedereen hier zich zo druk maakt om Claire? Ze is over een maand weg en we hebben genoeg nieuwe leuke acteurs er voor in de plaats. ONM is eindelijk weer eens leuk, itt tot vorig seizoen
mja, jullie zijn allemaal een beetje zuurpruimpjes hier.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:40 schreef Wup het volgende:
[..]
* Wup zoekt leuke nieuwe acteur...... zoekt, en zoekt......eh.....
* Wup zoekt leuke ONM...... zoekt, en zoekt......eh.....
nee.... dat zou je niet hoeven vragen, dat zou je moeten begrijpen....quote:Op donderdag 9 september 2004 22:32 schreef Svensational het volgende:
Mag ik vragen waarom iedereen hier zich zo druk maakt om Claire?
wrijf het er nog eens in....quote:Ze is over een maand weg en we hebben genoeg nieuwe leuke acteurs er voor in de plaats.
sorry, ik ben het niet met je eens... deze week alleen al is zwaar k*t...quote:ONM is eindelijk weer eens leuk, itt tot vorig seizoen.
Nee hoor, Claire is echt niet het enige leukertje...quote:Het lijkt wel alsof jullie alles dat niet met Claire te maken heeft afkraken
.
ja sorry....quote:Op donderdag 9 september 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
mja, jullie zijn allemaal een beetje zuurpruimpjes hier.
De enige leuke nieuwkomer in ONM sla jij graag voor haar bek! Wie is er nou een zeikerd?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
mja, jullie zijn allemaal een beetje zuurpruimpjes hier.
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee.... dat zou je niet hoeven vragen, dat zou je moeten begrijpen....
De toon van jullie berichten zijn gewoon negatief. Volgens mij kijken jullie ook zo naar ONM. "Kijken wat ik vandaag weer eens niet leuk ga vindenquote:wrijf het er nog eens in....
en de nieuwe lichting?! ik vind niet dat ik ze erg aan het afkraken ben.
Ik vind ze nog niet tof, maar ze krijgen heus wel ff de tijd om zich te bewijzen...
wij zijn het nooit eens dus dat ben ik wel gewend..quote:sorry, ik ben het niet met je eens... deze week alleen al is zwaar k*t...
oke, op gisteren na dan
Bram, Kyra, iris zijn de enige niet-leuken.quote:Nee hoor, Claire is echt niet het enige leukertje...
We hebben Chris, Bettina en Ellen ook nog!!!
De enige niet leuke nieuwkomer.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De enige leuke nieuwkomer in ONM sla jij graag voor haar bek! Wie is er nou een zeikerd?
LOLquote:Op donderdag 9 september 2004 22:50 schreef babette21 het volgende:
morgen een Baantjer: een vrouw komt om het leven door een val uit het raam...
Misschien kunnen de onm-schrijvertjes daar ff naar kijken, inspiratie opdoen...??
en we wachten vol spanning op de rentree van Liesjequote:Op donderdag 9 september 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor, Claire is echt niet het enige leukertje...
We hebben Chris, Bettina en Ellen ook nog!!!
Tara heeft d'r leuke moment, zolang je 't geweldige acteerwerk negeert....
En JP kan deze week - met zijn emmertjes-verhaal en z'n nieuwe look - niet meer stuk!!!![]()
Dat is weer een herhaling... In de eerste (nieuwe) aflevering van het 10e seizoen spelen Irene van de Laar (ex-ONM Priscilla Bouvier) en Erik van Muiswinkel mee. De vader van Erik van Muiswinkel, Freek van Muiswinkel, die in 1999 is overleden, speelde jarenlang de rol van wachtcommandant.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:55 schreef Wup het volgende:
LOL
tjeetje... bestaat dat Baantjer nou nog of zijn ze weer eens aan het herhalen?
tja ik snap het wel, het duurde bij mij ook ff (2 jaar haha!!) voordat ik de lol van Claire inzag.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Claire dus echt maar heel af en toe maar leuk he. ik snap het echt niet
aaaah dat vind ik 'n kutopmerking, je weet best dat dat niet zo is...quote:De toon van jullie berichten zijn gewoon negatief. Volgens mij kijken jullie ook zo naar ONM. "Kijken wat ik vandaag weer eens niet leuk ga vinden"
.
nooit? da's een beetje overdreven...quote:wij zijn het nooit eens dus dat ben ik wel gewend..
Bram, Kyra, iris zijn de enige niet-leuken.
ohja shit, hoe kan ik die nou vergeten!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:58 schreef Wup het volgende:
en we wachten vol spanning op de rentree van Liesje
mja, dat krijg je na zo een glansrol in ONMquote:Op donderdag 9 september 2004 23:05 schreef Iwan1976 het volgende:
In de eerste (nieuwe) aflevering van het 10e seizoen spelen Irene van de Laar (ex-ONM Priscilla Bouvier) en Erik van Muiswinkel mee.
Zoals gisteren de 1e scene vond ik haar idd goed, maar daarom plaats ik haar niet meteen op een voetstukquote:Op donderdag 9 september 2004 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik snap het wel, het duurde bij mij ook ff (2 jaar haha!!) voordat ik de lol van Claire inzag.
Maar sinds ze die zoutloze Hugo inruilde voor Nielsje kan ze bij mij gewoon bijna niet meer stuk...
Bijna, want zoals vandaag, daar is idd weinig boeiends aan...
(maar gisteren:en dat maakt dan ook een hoop goed)
Zo lijkt het af en toe wel hoor! Alleen maar geklaag hierquote:aaaah dat vind ik 'n kutopmerking, je weet best dat dat niet zo is...![]()
momenteel is het gewoon allemaal een beetje teleurstellend,
maar 't wordt vast - ooit - wel weer eens leuk...
trouwens, altijd als ik níet kijk mis ik nét wat spectaculairs haha...
Ja maar jij hebt er nog een stuk of 10 meer en ik nietquote:nooit? da's een beetje overdreven...
Bram, kyra en Iris vallen bij mij ook nog steeds onder de niet-leuken!!
Kick je daar trouwens op ofzo? In het begin was je nog wel te pruimenquote:Op donderdag 9 september 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sven, ben je mijn rol hier aan het overnemen? Die van degene die ze hier straks uitkotsen!
dat is niks van de laatste tijd hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ik vind gewoon dat hier de laatste tijd zo'n negatieve sfeer heerst.
is dat een stijgende of een dalende lijn... of is dat een stomme vraag?quote:Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM had gisteren weer veel kijkers... 488.000.
Nee, ik ben er blij om dat je 't doet. Dan kan ik straks bij Wup weer een potje breken.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
Kick je daar trouwens op ofzo? In het begin was je nog wel te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |