welnee joh, dat flikkerding was echt pijnlijk, maar hier is niks mis meequote:Op donderdag 9 september 2004 15:49 schreef Svensational het volgende:
Vanavond na ONM haal ik em weer weg
dat moet jij wetenquote:Op donderdag 9 september 2004 16:20 schreef BVO het volgende:
Hoe zal ik m'n forum noemen?.
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:07 schreef Wup het volgende:
[..]
welnee joh, dat flikkerding was echt pijnlijk, maar hier is niks mis mee
Geef mij eens 3 redenen om lid te worden (En de downtime van FOK! telt niet mee..)quote:Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Ik had wel gedacht dat jij zo creatief was..
Danmoeten er wel wat mensen lid worden..
laatste ronde dus geniet ervan....quote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef Svensational het volgende:Je zei zelf dat je niet wenste mee te werken aan welke avatar dan ook
Huhquote:Op donderdag 9 september 2004 16:56 schreef Wup het volgende:
[..]
laatste ronde dus geniet ervan....
Één van de he..quote:Op donderdag 9 september 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
BVO![]()
Maar wel lief dat je mij je favoriete Fok!ker noemt hoor![]()
![]()
Gewoon, voor om mij een lol te doen.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef mij eens 3 redenen om lid te worden (En de downtime van FOK! telt niet mee..)
* Svensational telt na op zijn vingers. 1, 2, ......quote:Op donderdag 9 september 2004 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon, voor om mij een lol te doen..
En ja kan misschien mod worden, zal hier nooit gebeuren..
Ja lief hequote:Op donderdag 9 september 2004 17:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Één van de he...
Vond het zo'n leuk topic..
Precies.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
Een derde reden is natuurlijk dat het forum van BVO is![]()
Het aanmelden gaat vrij snelquote:Op donderdag 9 september 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
En redenen om het niet te doen zijn natuurlijk:
1. Het aanmelden duurt te lang
2. Een GTST forum is niet leuk
3. Omdat het forum van BVO is (dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn, ligt eraan wat je van BVO vindt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |