quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:20 schreef Felagund het volgende:
DO2 vind vast wel goed dat ik het topic heb geopend? (Waarschijnlijk had hij niet door dat hij het gesloten heeft).
I woke with planets in my face is toch wel tof.Duurde wel een tijdje voordat het kwartje viel bij mij.
Die is wel goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef Moody het volgende:
I woke with indie in my face.
Gemiste kans
Er is al een keer een Peter TT geweest toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:24 schreef Moody het volgende:
I woke with indie in my face.
Gemiste kans
Ik heb 3 nummers van Weeps geluisterd en herinner me al weer waarom ik het kut vind. Nee, niet aan mij besteedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:29 schreef Norrage het volgende:
Ik ga het maar weer eens luisteren, want anders ben ik geloof ik de enige die het kut vind
nee hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:29 schreef Norrage het volgende:
Ik ga het maar weer eens luisteren, want anders ben ik geloof ik de enige die het kut vind
quote:
Wat ik er van gehoord heb, vind ik er echt niets speciaals aan. Typisch excelsior sound, maar zij waren toevallig één van de eerstenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:29 schreef Norrage het volgende:
Dat soort "prachtige melodieën, riffjes, koortjes, breaks en subtiele scheurende gitaren van Soldaat" is toch juist typisch Excelsior? Toegegeven, Daryll-ann was misschien de eerste, maar sindsdien zijn al die bands zogenaamd subliem met "prachtige melodieën, riffjes, koortjes, breaks en subtiele scheurende gitaren". Altijd hoor ik weer hoe bijzonder elke nieuwe Excelsior plaat weer is, maar elke keer hoor ik dezelfde saaie trucjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:35 schreef Maxerazzi het volgende:
En het wegzetten als een typisch Excelsiorbandje, daarmee doe je ze echt zwaar tekort. Weeps is echt een fantastische popplaat, met een berg aan prachtige melodieën, riffjes, koortjes, breaks en subtiele scheurende gitaren van Soldaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |