Ik had "Yes sir, Indie! Whatever." gedaan.quote:
Zo klink je net als de rijdende rechter.quote:
liever dezequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Deze TT roept om de jolige I See A Darkness!![]()
Mwah, het kan nog erger.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef Moody het volgende:
Wel cru om juist vandaag met een prins aan te komen
We hadden het eerder vandaag ook al over Prince. ILLUMINATIquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef Moody het volgende:
Ik kom niet meer bijquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef Moody het volgende:
Die link is al eerder gelegd:quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:07 schreef Moody het volgende:
Met de cassette? Ja, da's de enige die ik ooit eens heb aangeschaft. Zelden naar geluisterd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft er iemand het eerste Spinvis album?
Ja? want?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft er iemand het eerste Spinvis album?
Die is zo briljant hequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Deze TT roept om de jolige I See A Darkness!![]()
Met bagagedrager ja. Wespen is van Goochelaars en geesten. De eerste is met Smalfilm, voor ik vergeet etc...geniaal album. Maar alles van Spinvis is geniaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef Felagund het volgende:
Die eerste is toch met de wespen op de appeltaart en de bagagedrager, die heb ik niet, maar dat album vond ik nog wel aardig.
Heb er 1,5 jaar geleden al even bij stil gedaan. Toen was het al vrij duidelijk hequote:
Uiteraard. Dit wens je niemand toe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb er 1,5 jaar geleden al even bij stil gedaan. Toen was het al vrij duidelijk he
Blijft natuurlijk sneu...koninklijke familie of niet.
Ik vind dat als je dit soort dingen erover zegt, dat je het dan beter gewoon niet kan posten....quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef Moody het volgende:
Ik doe nog ff een poging om jullie een mening over Dan Croll te ontlokken....
Vind het wel verfrissende indie pop. Totaal niet origineel, maar wel leuk uitgevoerd
Als je alleen geoorloofd bent om meesterwerken te posten, zou dit topic geen bestaansrecht hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat als je dit soort dingen erover zegt, dat je het dan beter gewoon niet kan posten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |